Itse kokeilin. Tuttuja kappaleita oli muutamia.
Mitenkänän tarkkaan tuo mittaa noita sävelkorkeuksia ja osumia rytmitystä etc...
Minkähän tosoisia suorituksia hyvät laulajat siinä saa. Itse nyt en mikään huippu todellakaan ole. Vaikealla tasolla pääsen johonkin 6000- 7000 pisteeseen maksimissaan.
Singstar peli
3
713
Vastaukset
- Mage.
Joku nettipeli tms?
- jgiowjgowi
singstar on laulu peli jonka voi ostaa ainakin pleikkari 2:lle ..
Itse väitän ettei laulussani juuri ole virheitä mutta singstarissa täytyy laulaa mahdollisimman monotomisesti ilman vibraattoa ja omaa tulkintaa että saa hyvät pisteet.
pisteitä saan tutuista biiseistä n. 8000 - 9000 pistettä tasolla helppo.
- SINGSTAAAAR<3
meillä on singstar. tai siis mulla oikeestaan. iha oikein ne ottaa ne sävelkorkeudet, paremmin ku hyvin !
ja oon 13 vuotias tyttö, enkä mikää hyvä laulaja itteni mielestä, kaverit sanoo et laulan tosi hyvi..:D mut en itteni mielestä oikeestaa, jotenkuten. enkä mäkää mikää huippu oo, helpolla tasolla saan vaa jotai 9550-9660 pistettä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä207869Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3231455- 61205
- 3561198
- 571026
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin24986Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo32950- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48928Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset199924