Miten miehille flirttaillaan

Flirtti

Miten yleensä flirttaillaan ja mikä olisi paras tapa flirttailla miehille. vinkkejä kehiin, pliis. Olen onneton tunari näissä asioissa

60

22953

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies78

      Hymyile, opettele peilin edessä sellainen hymy jossa silmäkulmaan tulee pienet rypyt hymyn ajaksi. Tervehdi jos se sopii tilanteeseen, hän muistaa sinut paremmin. Jos juttelette, niin hymyile ja mielestäsi melkein kaikki hänen sanomansa on hauskaa (älä naura liikaa, ole vain iloinen). Katso silmiin jutellessa. Jutellessanne katso välillä poispäin jolloin annat miehelle hetken vilkaista rintojasi. Valloita tuoksullasi ohi kulkiessa, sopivan määrän tietää siitä että hajuveden haistaa metrin päästä, ei viiden metrin. Ei liian kuivaa hajuvettä.

      Jos istutte samassa pöytäseurueessa, koske häneen vahingossa, ota vaikka tukea hartioista kulkiessa ohi (oho horjahdin :), koske (vahingossa) jalalla pöydän alla (älä satuta tai potki). Jonossa voit hetken olla niin lähellä hänen takanaan että rinnat koskevat selkään pienen hetken.

      Pyydä mies auttamaan vaikka kun olet kantamassa laatikkoa, samalla voit tehdä vaikka näitä kaikkia tai sopivat valikoiden.

      • Miia

        Oliko nää tissi jutut nyt ihan tosissaan heitetty tonne? Katsokaa tekin miehet sitten joskus muualle, että me nähdään paljonko siellä housussa pullottaa...


      • Ex Pinp

        Missä tuossa oli se flirtti? Kaikki tuohan oli sellaista, että kaikki tapahtuu näennäisen tahattomasti eikä mitään aikeita julkiseteta.

        Ei tuo ole flirttailua.

        Silmänryppyhymy on valloittava ja ystävällisen näköinen ja vetoaa kyllä, mutta lähinnä miehelle tulee siitä sellainen fiilis, että voi huokaus, kumpa tuo flirttailisi tuon päälle kanssani että tietäisin onko kiinnostunut.


      • ????
        Ex Pinp kirjoitti:

        Missä tuossa oli se flirtti? Kaikki tuohan oli sellaista, että kaikki tapahtuu näennäisen tahattomasti eikä mitään aikeita julkiseteta.

        Ei tuo ole flirttailua.

        Silmänryppyhymy on valloittava ja ystävällisen näköinen ja vetoaa kyllä, mutta lähinnä miehelle tulee siitä sellainen fiilis, että voi huokaus, kumpa tuo flirttailisi tuon päälle kanssani että tietäisin onko kiinnostunut.

        Kerro sitten mikä on miehen mielestä flirttailua?


      • Anonyymi
        Miia kirjoitti:

        Oliko nää tissi jutut nyt ihan tosissaan heitetty tonne? Katsokaa tekin miehet sitten joskus muualle, että me nähdään paljonko siellä housussa pullottaa...

        Kyllähän siellä pullottaa jos tissit on hyvät ja nainen osaa katsoa välillä muualle ;) Ja kyllä sitä pullotusta vilkuilla saa. Ja sopivasti siihen reagoiminenhan on flirttailua parhaimmillaan.


    • don

      Jos olet kävelyllä puolitutun "kunnollisen" miehen kanssa, ja haluat että hän menee onnesta mykäksi, älä pitele hameenhelmoista kiinni jos tuulenpyörre osuu kohdalle, vaan anna niiden vapaasti hulmuta, jopa niin korkealle että sun pikkarit vahingossa vilahtaa;)

      • ...

        Mistähän se tuulenvire nyt tuli ja vielä hame ?


      • Zinnia
        ... kirjoitti:

        Mistähän se tuulenvire nyt tuli ja vielä hame ?

        No se puolituttu mieshän kierrättää sinut kotiin tietysti sellaisten metalliportaiden kautta, ylämäkeen - teidäthän? Joissa aina tuulee, ja näkyy 'läpi' alas asti. Kohteliaana miehenenä pistää sinut tietysti kävelemään edellä...


      • jar,,,
        Zinnia kirjoitti:

        No se puolituttu mieshän kierrättää sinut kotiin tietysti sellaisten metalliportaiden kautta, ylämäkeen - teidäthän? Joissa aina tuulee, ja näkyy 'läpi' alas asti. Kohteliaana miehenenä pistää sinut tietysti kävelemään edellä...

        Pitäsköhän vielä mennä tikkaiden kautta?


    • mies

      Riippuu siitä mihin pyrit flirttailullasi. Jos haluat fiksua seuraa, niin ainakin mulle toimii ihan yksinkertaisesti että hymyilet ja katsot iloisesti silmiin. Silloin on pakko alkaa jutella naiselle, oli tilanne mikä tahansa.

      Harmi vaan kun pk-seudun naiset on niin viileitä ettei sitä hymyä tunnu irtoavan sitten millään. Menee varmaan huulipuna huonosti jos hymyilee.:)

      • pks-nainen

        Sen takia en käytäkään huulipunaa, ei mene puna sitten huonosti kun virnuilee;)


      • pk-seudun nainen

        höh, ei toi oo totta... mitä ihmee tiukkapipoja sä oot katellu???

        Tuntuu vaa vaik kuin hymyilis ni ei nää uroot tääl mitää huomaa :(

        Tai sit jos huomaa ni ei ne juttusille tuu.

        Vai häirinneekö heitä yhden kulmahampaan uupuminen...

        Mut sehän on heidän ongelmansa, tän mukavampaa must ei saa vaik ois pari ylimäärästäki hampia :)))


    • minä

      On toiminut.

    • Tiina

      Jos kehut miestä mistä asiasta tahansa (ihailet käsivarren lihaksia, golftasoitusta tai mitä tahansa), näet hänen muuttuvan pullistelevaksi sammakoksi. Ihailu saa miehet sekaisin, he haluavat saada sitä lisää, lisää...

      • tepsii illanvietoissa

        olisi kiva saada miehenkin mielipide tähän että kehuminen auttaa. olen kyllä huomannut ja käyttänyt tätä ja toiminut on. mutta onko se yleistä?


      • katarina
        tepsii illanvietoissa kirjoitti:

        olisi kiva saada miehenkin mielipide tähän että kehuminen auttaa. olen kyllä huomannut ja käyttänyt tätä ja toiminut on. mutta onko se yleistä?

        kehuminen toimii lähes aina. Keksi jotain omaperäistä, mitä mies ei varmasti ole ennen kuullut. Toiminut on mm. Miten nuo farkut on sun päälläsi paljon paremman näköiset kuin muilla...?Miehet on turhamaisia ja tuloksen näkee heti naamasta....


      • KIINNOSTUNUT
        katarina kirjoitti:

        kehuminen toimii lähes aina. Keksi jotain omaperäistä, mitä mies ei varmasti ole ennen kuullut. Toiminut on mm. Miten nuo farkut on sun päälläsi paljon paremman näköiset kuin muilla...?Miehet on turhamaisia ja tuloksen näkee heti naamasta....

        Onko sellanen mies sitten enää kiinnostava jolle kehu uppoo vähän liian hyvin. en tiedä. tietty jos on komee ja haluaa siltä vain seksiä,siis vain.


      • harvoin kehuttu
        KIINNOSTUNUT kirjoitti:

        Onko sellanen mies sitten enää kiinnostava jolle kehu uppoo vähän liian hyvin. en tiedä. tietty jos on komee ja haluaa siltä vain seksiä,siis vain.

        Ei kyse ole niinkään siitä, että miehet olisivat äärettömän kehunkipeitä.
        Vaan siitä, että koska naisten puolelta tulevat kehut (ainakaan viehättävien ja suhteellisen selvin päin olevien) ovat sen verran harvinaisia, että niiden poikkeuksellisuuden vuoksi hölmömpikin tajuaa, että tää tyttö ihan oikeasti saattaa nähdä minussa jotain erityista :)


    • Toimii

      Riisu vaatteet ja tuo tuoppi bissee... toimii varmasti.

      • Arkiflirtti

        Keskustelun aloittaneen tarkoitin ihan vaan arkiflirttiä. Iltaflirtti ja iskeminen on mulle ainakin ihan eriasia. Tarkoitin sellasta joka pitää vaan pientä virettä yllä, arkimukavaa. Ihmisten kesken joita päivittäin tapaan on ihan normaalistikin tapana kosketella toisia. Katsoa silmiin, hymyillä. Olla ystävällisiä ja saada toiset viihtymään ja hyvälle tuulelle. Lähetellä pikku viestejä ym. Eli tästä joukosta pitäs erottua että käytökseni käsitettäs flirtiksi. Täytys kuitenkin pysytellä hyvän maun puolella.


    • uop

      paljon hymyä ja tuijjotusta samalla silmiin =)
      jos jätkä hymyilee ja tuijjottaa takas niin se on siinä =)

      • vipe

        tuohon pisteeseen on helppo mennä, mutta mitäs sitten. Jos kumpikaan ei uskalla ottaa seuraavaa askelta, niin ollaan taas alkuruudussa...


      • niin
        vipe kirjoitti:

        tuohon pisteeseen on helppo mennä, mutta mitäs sitten. Jos kumpikaan ei uskalla ottaa seuraavaa askelta, niin ollaan taas alkuruudussa...

        ehkei se sitten ollut riittävän kiinostava tai puute ei ollut suhteessa kohteeseen riittävä. saattoipahan selvitä monelta harmiltakin. en tiedä. kyllä sitä yleensä jompi kumpi jotain kekesii jos oikeen kiinnostaa, ainakin kapakassa pikku hiprakassa. selvinpäin jossain muualla on kyllä sitten ihan toinen juttu. kyllä siinä useimmin taitaa rueta ujostuttaan vaikka ois kuin aikuinen. on se vaan kumma, miksi juuri kiinnostavan henkilön kanssa ei osaa olla luonnollisesti, vai onko joku muu havainnut vastaavaa?


      • niina

        no onko se kiinnostuksen merkki että jätkä hymyilee ja tuijottaa mua silmiin samalla kun se juttelee mun poikaystävän kanssa?joka istuu siinä vieressä ja he muuten ovat kavereita! poikaystäväni on siitä mulle sanonutkin että se toinen tuijottaa mua koko ajan...yms


      • just joo

        pakko myöntää, et toi oli jo aika kaukaa haettua.. jos toi pitäis paikkaansa niin varmaan kaikki mun tuntemat/tietämät miehet ois MUHUN!


      • OMG!
        niin kirjoitti:

        ehkei se sitten ollut riittävän kiinostava tai puute ei ollut suhteessa kohteeseen riittävä. saattoipahan selvitä monelta harmiltakin. en tiedä. kyllä sitä yleensä jompi kumpi jotain kekesii jos oikeen kiinnostaa, ainakin kapakassa pikku hiprakassa. selvinpäin jossain muualla on kyllä sitten ihan toinen juttu. kyllä siinä useimmin taitaa rueta ujostuttaan vaikka ois kuin aikuinen. on se vaan kumma, miksi juuri kiinnostavan henkilön kanssa ei osaa olla luonnollisesti, vai onko joku muu havainnut vastaavaa?

        Nii, miks ihastuksen kans ei voi olla normaalisti?! Apua. Ärsyttää. Sellai muuttuu vaa ihan erilaiseks ko on yleensä. -.-'


    • jaa

      Ja mies on vahaa edessäsi....

    • amor9025

      kaunis hymy ja hiusten koskettelu ja katse välillä pois ja koita pitää pientä silmä peliä mulla ainaki toiminu koska moni turkkilainenkin on ollut muhun lääpällään.

    • Mies 28v

      Yksinkertaisia pieniä asioita:

      Anna katseiden kohdata ihan viattomasti, mutta ilman selvää syytä. Eli anna ymmärtää, että silmiinkatsominen ja katseiden vaihto ei ole epämukavaa. Sellaisia "ajattelitkohan samaa kuin minä" tai "huomasitkohan saman kuin minä" -katseita ihan arkisissa tilanteissa.

      Tee joskus tikusta asiaa ihan arkisilla asioilla. Silloin annat ymmärtää, että satunnainen small talk on toivottavaa ja murrat samalla jäätä.

      Tee pieniä symbolisia auttavia eleitä, tarjoa auttavaa kättä tilanteissa, jotka ovat liian helppoja ja arkisia, jotta niissä tulisi auttaneeksi jos toinen on vain kaveri.

      Minä ainakin tulkitsen tuollaiset asiat kutsuksi tulla lähemmäksi sekä sosiaalisesti että fyysisesti, ja siitähän se tutustuminen voi sitten alkaa.

      • Ex Pimp

        Heh! Mä taas miehenä tulkitsen noi sellaiseksi, että "ollaan vaan frendejä ja mä olen vaan ystävällinen persoona! Turha kuvitella mitään muuta".

        Kyllä naisen täytyy voida sillä katseella osoittaa että hän katsoo miestä nimenomaan merkitsevästi.

        Flirttaileva katse ei ole viaton. Flirttaava katse on hauska, humoristinen ja vähän vittuileva hymy >;}

        Vitsaileva ja leikkisä nainen on flirtti. Kevyesti voi vetää myös kaksimieliseen suuntaan. Pitää myös nauraa miehen jutuille vaikkeivät ne olisi hauskoja ja pitää olla quick witted, että osaa myös heittää lisää löylyä miehen jutun päälle ja jatkaa sitä (sori huumorintajuttomat tai tyhmät naise :( )


      • haluttumiessssss

        Kyllä. Flirttailevan naisen silmistä pitää loistaa himo mua kohtaan.


    • Mies 28v

      Makuasioita, kai. Minun lähelleni on aika vaikea päästä, jos ei ensin rakenna luottamusta tuolla kuvailemallani tavalla. Jos käydään heti päälle vähemmän viattomasti, niin on vaikea ottaa todesta.

      "Pitää myös nauraa miehen jutuille vaikkeivät ne olisi hauskoja"

      Toimii vain, jos ei jää kiinni huijauksesta. Muuten tuo on turn-off, minä haluan omilla aivoillaan ajattelevan naisen.

      "Flirttaava katse on hauska, humoristinen ja vähän vittuileva hymy"

      Totta tuokin, ilmaisin itseäni vähän huonosti. Vittuilevan jättäisin kuitenkin pois.

      • Ex Pimp

        No tietenkin sen vittuilevan pitää olla sellainen leikillinen.

        Muistan esimerkiksi erään kerran, kun pelattiin pullon pyöritystä parin tytön kanssa ja tämä toinen tytöistä, josta olin kiinnostunut, keksi oikein pahan kysymyksen, joka sekin oli flirtti. Se taisi olla jotain tyyliin "mikä on ihannenaisesi". Esitin vastaflirttinä että menin siitä vaikeaksi ja silloin sain tuollaisen "hähää nyt olet palliotteessa" -vittuiluhymyn sävystettynä tiukalla katseella silmiini.

        Se oli flirttiä! Siitä seurasi aika kiva kesäromanssi.


    • Mä tiiän nää jutut..

      Näitä o hauska ukea ja nauraa, ko keskustelette :DDD Ei voi muuta sanoo. Mulla olis paljon esimerkkejä mite jätkä pokataan päästä varpaisiin, mut ei jaksa kirjottaa kaikkee xDD Mut täs pari:

      Kato sen kundin silmiin PITKÄÄN! ja hymyile, mut älä sillee et sää näytät emakko sielta joka virnuilee ruuan jälkee.

      Hallitte kehonkieltäs. Siis tarkoitan et naisena sitä pitää muotojaan vähä esitellä, mut ei sillee et niinkö rinnat pursuu ulos topista ja et perse näkyy hamee alta.Äläkä anna miehelle semmost vaikutelmaa, et sää oot yliylpee omasta vartalosta ja haluut seksii vaa. Noup.

      Kosketa iha vaa "vahingos" kundii. Esim. kynää ojennettaessa kosketat kättä tai jtn muuta tollast. Ja sitte ko teet nii, ni kahto sitä "sillä silmällä" hetken aikaa ja hae sit katsees muualle ;))
      Siinä oli parisen vinkkii.

      • .....

        mut ois kiva tietää miten naiselta sais vittua ?


    • Normaali Pulliainen

      Onko katse siis tärkeintä? Ja hymy?

      Sen vaikutelman sain ja ajattelin tuossa kesällä testailla nimim. Mies 28v. vinkkejä, vaikuttivat aika toimivilta. Josko sitten joku kiinnostuisi, että voisin heittää romukoppaan epärealistisen kiinnostukseni... :)

    • M I E S

      Ei miehen iskemiseen mitään ylimääräisiä temppuja tarvitse tehdä.Tarkoitan niitä tapauksia joissa on tarkoitus suhteen kestää läpi elämän.Tarvitsee vain esittää viisautensa,rehellisyytensä,luotettavuutensa jne......siis olla normaalisti näyttely pilaa kaiken.Siis ole oma itsesi kyllä mies havaitsee mikä olet naisiasi.Kyllä naiset tämän tietävät mutta ette luota omaan käsitykseen siksi kyselette jos ette tiedä niin olette kyllä hukassa.Ehkä silloin olette lukenut hertta kirjoja liikaa.Seksi ei ole tärkeä eikä ensimmäinen asia se tulee aikanaan kun on tullakseen.Elämässä on satoja asioita jotka ovat tärkeitä miehelle koska niiden kanssa on tulevaisuudessa tultava toimeen.Ajatelkaa mitä arjessa tarvitaan koska elämä on pääsääntöisesti arkea ja yhdessä pitää osata arjen ongelmat tai työt osattava ratkoa.Tarkoitin tässä kansalaiskunnoltaan moitteetonta ja arvot paikallaan olevaa MIESTÄ.

    • Mies

      Noh.... muhun on tepsinyt ainaki yksinkertasesti se, että luo katsekontaktia joka on tavallista pitempi ja hymyilyä ja sitten loppuun vielä pieni äänetön naurahdus ja pois päin kääntyminen. on pari kertaa käynyt ja ei ole voinut vastustaa.

      • tietämätön tyttö

        Entäs jos on 12v ja haluu kiinnittää ihastuksen huomion?


      • .....
        tietämätön tyttö kirjoitti:

        Entäs jos on 12v ja haluu kiinnittää ihastuksen huomion?

        näytä tissis ja vittus.


    • uuh babe

      Vaivihkaa vilauta säärtä ja sukkanauhaa..

    • eronnut mies

      11 vuotta vanha ketju ja edelleen ajankohtainen, jotkut otsikot eivät vaan koskaan mene pois muodista.

      Hassua ajatella, että olin juuri mennyt naimisiin ja esikoinen syntynyt kun tämä ketju avattiin vaan enpä ole enää...

      Katse silmiin, hymy, tule miestä kohti (pöydässä vaikka yläkropalla) sano jotain kivaa. Ei siinä hameita tarvii nostella, se on tyrkkyä. Toimii joa seksiä haluat. Hae fyysinen kontakti, laske kätesi käsivarrelle, nojaa olkapäähän kun naurat miehelle, leukaa ylös ja kasvot miehen kasvoja kohti ja mies miettii mielessään miltä se suudelma tuntuisi. Puhu pehmeällä äänellä, sulje silmäsi välillä viettelevästi ja ota sen jälkeen salaperäinen katse. Ole niin kuin haluisit miehen ottavan sinut syleilyynsä NYT. Älä ole tyrkky, anna ymmärtää ja jatka leikkiä hitaasti pidemmälle kun mies tulee vastaan.

    • miesloenminä

      Mä olen tän asian kertonut jo aiemminkin, mutta otetaan vielä kokemuksiani.

      No, yleensä se että pidä keskustelua mieheen. Eli tervehdi ja hymyile. Se luo miehelle turvallisen tunteen sinulle.

      Sitten tämä, että katso silmiin. Siitä on itsellä pari kokemusta, kun nainen/tyttö tulee ja katsoo silmiin. Pienessäkin hetkessäkin viesti menee perille.

      Sitten kehon kieli. Omassa kokemuksessa on muutamiakin tepaiuksia, joissa nainen on päässyt lantiollaan silmien tasoon, ja antanut katsoa suoraan tussunkohtaa housun läpi.....

    • RuskeasuonRusakko

      Miesnäkökulmaa:

      1. Katso pitkään miestä silmiin (toimii järkyttävän hyvin ainakin muhun)
      2. Keskustellessa kosketa häntä keinolla tai toisella (vaikka ovelasti vain kädestä)
      3. Hymyile (rohkaisee miestä tekemään aloitteen)

      Tuo toisen koskettaminen on aika hauska, epäsuora ja melko toimiva kohde näyttää omaa romanttista kiinnostusta. Jäänmurtajat blogissa kirjoitettiin hyvin aiheesta:

      http://jaanmurtajat.blogspot.fi/2012/04/koskettele-kivasti-vahingossa.html

    • Anonyymi

      Tää on vähän vanha, mutta päivitetään tätä uudestaan. Niin, siis on yleensä haastavaa saada selville, mitä haluat mieheltä. Jos olet seksikäs ja kaunis, niin se nopea ok vastaus, mutta jos olet tavallinen, niin tähän voin heittää kysymyksiä, jotka voisi auttaa löytää uusia näkökulmia.

      1. Oletko tuntenut miehen pitkään (Jos on tuttava ja lisäksi sinkku) kahdestaan tai porukkoissa? Mielestäni on hyvä olla tarkkana tekstiviestien kanssa, sillä liika sometaminen voi hidastaa ihmissuhteen luomista ja antaa ehkä laiskan kuvan, jos et ehdota jotain, kivaa puuhaa, joka on molempien mieleen.

      Kysymällä selviää, onkos miehellä suunitelmia tai menoja. Jos ei ole, niin kysy, mistä pitää, niin voit ehdotaa jonkun kivan jutun yhdessä.

      Esim: Kahvilla, ulkoilu, sulkapalloa, frisbeegolf.

      Asia lyhesti: kysy, ehdota ja sovi tapaamisen.

      2. Onko vaikeaa olla ensin oma itsensä, jos et tiedä, kuinka paljon pitäisi itsestä kertoa? Saa olla oma itsensä, mutta tietenkin on hyvä olla ystävällinen, sopivan itsevarma, viehättävä, utelijas ja kohtelias, jos toisesta tykkää.

      3. Haaveiltko Seksistä usein? Mielestäni olisi hyvä rakentaa ensin luottamus ja siiten pieni fyysinen kosketus, koska... Meillä kaikkilla on oma "Henkilökohtainen alue" (Eikä myöskään Suomen kulttuurissa ei kuulu juurikaan koskettelua) niin voivat helposti pelästyä, jos teet sen äkkiä. Jos pelottaa tehdä sen, niin kokeile yhdessä tanssimista (Se on turvallista, vaikka kuinka jännitäisi)

      Pyri muistamaan, että kosketamisessa voi olla riski, mutta pyri tekemään pienen määrin (Ihan kuin pienin paloin hitaasti) niin ainakin uskoisin, että yhteinen sävel löytyy ^^ Seksissä ei tarvitse tehdä nopeasti, jos et halua, mutta tärkeintä ensin luottamus.

      4. Millainen on miehen/naisen maailmankuvasi? Esim: Onko kyseessä positiivinen, eteenpäinkatsova, ihmisistä pitävä ja ihmisiin luottava tyyppi, vai onko kyseessä ruikuttaja, valittaja, negistelijä tai vaikkapa sellainen tyyppi, joka ei oikein osaa eikä uskalla olla ihmisten kanssa?

      Pistä vielä linkkejä, josta löytyy lisätietoja. (Suositelen)
      http://jaanmurtajat.blogspot.com/2012/04/koskettele-kivasti-vahingossa.html
      https://www.youtube.com/watch?v=zuMWmsVqBGg&t=53s
      http://jaanmurtajat.blogspot.com/2020/03/vieraskyna-miten-olla-hyva-kuuntelija.html
      https://www.youtube.com/watch?v=R9m7yGjqGYE&t=222s
      https://www.youtube.com/watch?v=VSqQnSg79v0&t=415s (Enkuksi kyllä, tämä kertoo suomalaisuudesta hieman enemmän tarkemmin)
      https://www.youtube.com/watch?v=YAHkSgfNWno (Okei tämä kertoo enemmän, kuinka voi löytää ystäviä, mutta luulen, että tässä toimii se sama elemetti uusien tuttavuudessa, jotenkin se on aina osapuolesta riipumatta)
      https://www.youtube.com/watch?v=4W_9RbNaUTE&t=59s (Tämä on hyvä ihmissuhde asiatuntija. Jos haluat kysyä häneltä, niin kannataa kysyä häneltä, hän auttaa teitä)
      https://www.youtube.com/watch?v=PAG8Fh5MXWc&t=44s

      Toivottavasti vastauksesta on sinulle hyötyä pohdinnassasi!

    • Anonyymi

      Mene vaan juttelemaan. Olet etulyöntiasemassa, nainenhan saa vaikuttaa kömpelöltä ja tunarilta jos tulee juttelemaan oli sitten persoona minkälainen vaan. Mutta jos menet puhumaan toiselle niin kaikki on ok paitsi lässytys, selkään taputtelu, pojittelu, juoruaminen toisista ihmisistä, miehen vähättely - etenkin jos hän puhuu omasta harrastuksesta/intohimostaan, valehtelu (jopa siinä mielessä että sanoisit jonkin kauniin valkoisen valheen silloin kun et viitsi kritisoida miestä olettaen että se loukkaisi hänen tunteita joten päädyt tsemppaamaan), aikaisemmista suhteista puhuminen ensitapaamisella. En tähän hätään keksi enempää. ;)
      Ole siis suorapuheinen, älykäs ja melko helppo, ainakin helposti tavoitettavissa niin hyvin sinulla menee. Itse ainakin tykkäisin.

      • Anonyymi

        Sinkkumies, 21

        Mennä juttelemaan on minusta hyvätapa, kunhan varmistat, että toinen messissä. On ollut, festivaaleilla tapaus, jos kännissä kosketaisi minua, niin vältälisin sitä, sillä meillä on jokaisella henkilökohtainen alue tai on pyytänyt snapchat, jossa jutteli myöhemmin, mutta käy ilmi, että oli kännissä, eikä tosisaan. Ja joskus baareissa, niin olen mennyt juttelemaan, mutten syventänyt tuttustumista, ellei jos toinen on kiinnostunut jatkamaan keskustelua pidempään tai viestittääkö hän katsein tai elein kiinnostustaan.

        Tiedän, ettei ole olemassa oikeaa tapaa flirttailla, koska ensin riippuu ihmisestä, millä vuorovaikutuksella teet, mutta on hyvä huomioda, että millainen on sun sosiaalinen elämä; Vietätkö usein ystävien/kavereiden kanssa aikaa, uskaltako mennä puhumaan uusille ihmisille tai vietätkö usein itse aikaa? Jos on niin, voi olla, että olisi mahdonta, sillä ilman sosiaalitaitoja latausta, ei pääse tutustumaan uusin ihmisiin. Tämä ei koske parisuhde, vaan joka päiväisessä elämässä, työpaikalla, kaverisuhteilla ja perhe suhteilla.

        Lyhesti: Yritä olla utelijas miehen elämästä, niin toinen saada selväksi, onko nainen kiinnostunut!!!

        Kerro toki, mitä ajattelet?


    • Anonyymi

      Ole vaan itsesi. Flirttailu saa minut lähinnä pakenemaan.

    • Hymyile, katso paljon suoraan silmiin, kysele miehen asioista enemmän kuin kerrot omistasi. Liki kaikki rakastavat sitä että toinen on kiinnostunut juuri heistä ja heidän asioistaan.

    • Anonyymi

      Vedä vatsa sisään ja työnnä rinta ulos. Katso häntä ja kosketa kevyesti rintaasi. Toimii.

    • Anonyymi

      En ymmärrä tätä miehille flirttailusta. Kuinka toisen voi saada ymmärtämään, että on kiinnostunut sillä tavalla? Ja vähän enemmänkin? 🙂

      Kertokaahan, jos puhun muille miehille ja tälle ihastukselle, kuinka sen tulee poiketa?

      • Anonyymi

        Siis ei millään tavalla poiketa normaalista jutustelusta. On suotavaa että kysyt vaikka miehen puhelinnumeroa tai ehdotat itse treffejä, en ymmärrä miksei nainen voisi tehdä aloitetta, sehän on itsevarmaa ja seksikästä. Enemmän keskittyisin siihen että keskustelu pysyy vastavuoroisena, kysy häneltä asioita jotka sinua kiinnostavat ja katsekontakti on hyvä olla. Kunhat et kehu aiheetta liikaa tai ainakaan tsemppaa jos mies vaikuttaa jonain päivänä alakuloiselta, luulee että katsot häntä alaspäin..? Ja flirttailuhan tulee luonnostaan jos tulee, kannattaa muistaa että kaikilla ihmisillä sitä taitoa ei vaan ole. Kannattaa katsoa elokuva Happyfeet. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei millään tavalla poiketa normaalista jutustelusta. On suotavaa että kysyt vaikka miehen puhelinnumeroa tai ehdotat itse treffejä, en ymmärrä miksei nainen voisi tehdä aloitetta, sehän on itsevarmaa ja seksikästä. Enemmän keskittyisin siihen että keskustelu pysyy vastavuoroisena, kysy häneltä asioita jotka sinua kiinnostavat ja katsekontakti on hyvä olla. Kunhat et kehu aiheetta liikaa tai ainakaan tsemppaa jos mies vaikuttaa jonain päivänä alakuloiselta, luulee että katsot häntä alaspäin..? Ja flirttailuhan tulee luonnostaan jos tulee, kannattaa muistaa että kaikilla ihmisillä sitä taitoa ei vaan ole. Kannattaa katsoa elokuva Happyfeet. :D

        Minulla on se taito kyllä todellakin, mutta sitä teen vain jos olen oikeasti kiinnostunut… eli miten saan vastapuolen ymmärtämään että se on oikeaa kiinnostusta eikö vain flirttailua huvikseen? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on se taito kyllä todellakin, mutta sitä teen vain jos olen oikeasti kiinnostunut… eli miten saan vastapuolen ymmärtämään että se on oikeaa kiinnostusta eikö vain flirttailua huvikseen? 🙂

        Ai saakeli, huvikseen flirttailu on ihan kädestä. Kiinnostuu turhaan toisesta ilman vastakaikua.

        No se eroaa siten huvikseen flirttailusta että viet itse asian eteenpäin kuten sanoin ylempänä, pyydä rohkeasti numeroa, ehdota itse treffejä. Treffeillä entistä enemmän jutustelua, antaa homman sujua luonnostaan. Ja en ymmärrä miksi joku ajattelisi että fyysinen kontakti pitäisi odottaa myöhempään, jos ne kemiat aidosti kohtaa niin voi ihan hyvin jo ensi treffeillä hyväillä ja suudella sekä harrastaa seksiä ilman että on liian helppo tai pervo. Enemmän se risoo jos tehdään asiasta turhan vaikeaa. :)


    • Anonyymi

      Housut kinttuun hame korviin

    • Anonyymi

      Kiljaise jos koskettaa

    • Anonyymi

      Hei, ole oma itsesi. Jos mies on yhtään järjissään hän arvostaa aitoa kommunikointia. Voithan sä hymyillä paljon. Se on paljon fiksumpaa, kuin yrittää leikkiä jotain suurta rakastajatarta.

      • Anonyymi

        Minuun ainakin toimii fyysisyydellä vihjailu paremmin.


    • Anonyymi

      tee kuten Raisa Reikänaama

    • Anonyymi

      No sillää tavalaa muumuassa minule keimailtaisiin ettö ei sheivata eikä tatskata itseä mistään kohden eikä tehtä sheivaamattomuudesta mitään numeroa, elikä ei sen paree esitellä karvakainaloja kulkien kädet pystyssä kuin raju ääri hellari eikä toisaalta varota karvoja näkymästä eli pukeudutaan rohkeellisesti äärim. naisekkaisiin kolttuloihin kuten hiattomiin paituleihin. ollaan vaan kuin ei muistettas karvojen olemassaoloa yhtään eikä mielellään olla musitettu myöskään koskaan sheivata, sillä karva ei kasva paikkoihin kuissa se olisi haitaksi tai rumennukseski, siintä luonto pitää tarkan huolen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2754
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1975
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1325
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe