Heippa! Avaanpa taas meille uuden keskustelun, kun olemme tipahtaneet jälleen toiselle sivulle. Kuinka ryhmäläisiltä on viikko sujunut? Mulla on mennyt ihan kivasti. Tänään olen kävellyt 12 kilometriä, kun kävin keskustassa asioilla. Vaaka näytti mulle tänä aamuna 66,2 kg. Eli ihan hyvin menee. Menkat alkoi tänään joten voi olla, että lauantaiksi tulee hieman lisää painoa. Sen näkee sitten.
Mukavaa viikkoa kaikille ja tsemppiä tähän projektiin. Minä ilmoittelen tuloksiani lauantaina.
terv. auroora 2
KESÄKUNTOON 2008
7
638
Vastaukset
Hyvin on lähteny tämä viikko liikkeelle. Eilen olin tunnin sauvakävelyllä ja tänään tein punttitreenin ja huomenna taas käveleen ennen töihinmenoa. Vaa´alla en ole käyny,mut ehkä loppuviikosta uskallan mennä. laskiaispullan söin ja vähän muutakin herkkuja on tullu nautittua täytyy myöntää, mut en lannistu (ainakaan viel) hyvää viikon jatkoa kaikille ja tavataan taas ens kerralla.
- auroora 2
Heippa! Ajattelin ilmoittaa painoni jo tänään. Vaaka näytti minulle tänä aamuna 66,2 kg. Eli paino on pysynyt samana. Kuinka muilla on tämä viikko sujunut? Olen yrittänyt tälläkin viikolla kontrolloida syömiseni, ja liikkunut olen joka päivä tunnin. Menkat alkoivat tänään joten on aika turvonnut olo. Mutta eiköhän se tästä lutviudu.
Olen ihan tyytyväinen, jos saan painoni tippumaan 65,7 ensi torstaiksi. Silloin lähden muutamaksi päiväksi matkoille, ja unohdan totaalisesti kyllä tämän laihikseni. Tulen kotiin sunnuntaina, ja palaan tietenkin samantien takaisin oppittuun ruotuun. Epäilen, että matkani aikana tulee kyllä hieman takapakkia. Mutta tätä on turha surra etukäteen. Sen näkee sitten.
Toivotan vielä ryhmäläisille mukavaa viikonloppua ja tsemppiä tähän projektiin. Me onnistumme tässä kyllä. Ilmoitan seuraavan kerran painoni ensi torstaina, kun pääsen vielä koneelleni.
terv. auroora 2 - auroora 2
auroora 2 kirjoitti:
Heippa! Ajattelin ilmoittaa painoni jo tänään. Vaaka näytti minulle tänä aamuna 66,2 kg. Eli paino on pysynyt samana. Kuinka muilla on tämä viikko sujunut? Olen yrittänyt tälläkin viikolla kontrolloida syömiseni, ja liikkunut olen joka päivä tunnin. Menkat alkoivat tänään joten on aika turvonnut olo. Mutta eiköhän se tästä lutviudu.
Olen ihan tyytyväinen, jos saan painoni tippumaan 65,7 ensi torstaiksi. Silloin lähden muutamaksi päiväksi matkoille, ja unohdan totaalisesti kyllä tämän laihikseni. Tulen kotiin sunnuntaina, ja palaan tietenkin samantien takaisin oppittuun ruotuun. Epäilen, että matkani aikana tulee kyllä hieman takapakkia. Mutta tätä on turha surra etukäteen. Sen näkee sitten.
Toivotan vielä ryhmäläisille mukavaa viikonloppua ja tsemppiä tähän projektiin. Me onnistumme tässä kyllä. Ilmoitan seuraavan kerran painoni ensi torstaina, kun pääsen vielä koneelleni.
terv. auroora 2Mulla on menkkojen kanssa ollut hieman ongelmia tämän laihikseni aikana. Maanantaina alkoi, mutta ne oli ohi tiistai-iltana, ja tänään sitten varsinaisesti menkkani alkoivat. Eipä tässä tämän kummenpaa. Ei muuta kuin ensi viikkoon.
t: auroora 2 - vaikuttaa menkkoihin
auroora 2 kirjoitti:
Mulla on menkkojen kanssa ollut hieman ongelmia tämän laihikseni aikana. Maanantaina alkoi, mutta ne oli ohi tiistai-iltana, ja tänään sitten varsinaisesti menkkani alkoivat. Eipä tässä tämän kummenpaa. Ei muuta kuin ensi viikkoon.
t: auroora 2Tosin positiivisesti. Käytän pillereitä, ja viime vuosina menkkojen alkaminen levyn viimeisen pillerin jälkeen on venynyt ja venynyt. Tauko alkaa maanantaina, ja menkat on pitkään jo alkaneet vasta lauantaina. Lisäksi maha on ollut kipeä ja turvonnut. Nyt olen 6 viikkoa laihduttanut, ja menkkani alkoivat eilen torstaina! Siitä on varmaan 2 vuotta kun ne on viimeksi alkaneet torstaina. Mahakaan ei ole ollut yhtään kipeä eikä turvonnut, joten tuskin huomasinkaan menkkojen alkua. Aika jännää miten tää voi vaikuttaa näin paljon ja näin äkkiä. Laihtunut olen 6 kiloa. Onko muilla vastaavia kokemuksia tai osaako joku selittää mistä tämä johtuu?
- --yazzu--
Tänä aamuna painoni kymmenluku oli oikea. Pitkästä aikaa! Nyt hupenee massa! : )
- auroora 2
Moikka! Ajatelin ilmoitella jo tänään tuloksiani. Vaaka näytti tänä aamuna 65,2. Eli kilo lähtenyt viikossa. Olen tosi tyytyväinen. Nyt olen päässyt tavoitepainooni. Nyt alkaa vain kova homma saada paino pysymään tässä.
Olen lähdössä tänään muutaman päivän matkalle. Kotiin tulen sunnuntaina. En aio laskea kaloreita matkani aikana. Se on ihan hyvä välilä unohtaa totaalisesti tämä laihis. Ensi maanantaina palaan sitten takaisin ruotuun.
Kuinka muilla ryhmäläisillä on viikko sujunut? Toivottavasti ihan hyvin. Matkani aikana toivon ettei minulle tulisi hirveästi painoani takaisin. Mutta tätä painon takaisin tuloa on turha surra etukäteen. Sen näkee sitten ensi viikolla, kun kotiudun. Eipä tässä muuta kuin hyvää ystävänpäivää kaikille ja tsemppiä tähän projektiin. Myös kivaa viikonloppua.
terv. auroora 2
- tumpelo
Olen ollut pari viikkoa nettipimennossa, mutta eihän se toki laiharia ole kaatanut :)
Ensimmäinen tavoitteeni oli painaa 16.2. (eli eilen) 65 kiloa. Eilen en puntarille ehtinyt, mutta tänään painoa oli 64,5kg eli voin olla tyytyväinen :)
En muista, laskinko täällä painon pudotuksen 70 kilosta vai 71,5 kilosta, joka oli se, mistä oikeasti lähdin liikkeelle. Joten lasken nyt tuosta suuremmasta, niin pudotettu massa tuntuu myös isommalta ;) -7 kiloa!
Housut, jotka viime talvena pyörivät päälläni ja jotka eivät pari viikkoa sitten nousseet reisiä pidemmälle, menevät jo jalkaan ja kiinnikin. Ovat tietysti vähän tiukat, enkä niitä vielä voi pitää, mutta hyvältä tuntuu, kun näkee, että sitä läskiä on ihan oikeasti kaikonnut :)
Seuraava uhkarohkea tavoite olisi pääsiäisenä painaa 60 kiloa.
Liikunnan iloa ja keveitä hetkiä muillekin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883