Kun täälläkin on noista hai-saappaista keskusteltu, ni kannetaampas oma orsi kekoon... Ajattelin ostaa itselleni kanssa haisaappaat. Olen siis mies. Tahtoisin kuitenkin vähän pirteämmän väriset saappaat piristämään pimeää loskakeliä. Mustat kontiot ei sytytä, eikä hait mustana, ruskeana tai edes tumman vihreänä. Kysyin yhdeltä naiselta, mielipidettä, vaaleanvihreä vai vaaleansininen? Hän vastasi, että vaaleansininen olisi vähemmän homohtavampi väri. Öö, onko vaaleanvihreät haisaappaat miehellä homouden merkki? Entäs kun tänään keksin pinkit? Entäs jos ostaisinki pinkit hait. Pidettäisiinkö minua ihan outona ilmestyksenä esim. viedessä lapsia tarhaan?
Sopiiko vadelmanpunaiset hait myös miehille city-käyttöön, vai onko liian homohtava? Onhan niitä pinkkejä kauluspaitojakin aika usealla... :-)
Pinkit hait
10
4152
Vastaukset
- jaanab
Eihän pinkit hait ketään homoksi tee, mutta onhan se miehellä vähän rohkea väri suomalaisessa yksitotisessa kulttuurissa. Mustat tai ruskeat hait eivät kyllä minustakaan ole hyvännäköiset lainkaan. Valkoisia haita olen nähnyt pari kertaa miehellä, ihan OK. Miksei sitten pinkitkin tai vaaleanvihreät. Tuskin sinua ihan outona pidettäisiin, mutta ehkä joku voisi panna rohkean värivalinnan itsekseen merkille. Mutta en usko, että kovin moni tuollaisia miettii. Onhan ne kuitenkin kivannäköisiä saappaita ja hyvät jalassa. Osta vaan pinkit Hait, jos niistä tykkäät. Itselläni on punaiset Hait, olen nainen 45 v ja muistanpa kouluvuosilta, että ainakin joillakin pojilla oli esim keltaisia saappaita.
Kysehän on vain siitä, että tällaiset kirkkaat värit ovat miehillä harvinaisia. Jos ne olisivat yleisiä, niin kukaan ei kyselisi minkään homohtavuuden perään. Vaikka olihan Nalle Wahlroosillakin jossain kai pinkit housut jalassa ja siitä tuli iltalehtijuttu.- Silti tosimies
Minulla on puutarhasaappaina punaiset kontiot ja sitten kaupassa käydessä tummanpunaiset Hai-saappaat. Kyllä ne katseita keräävät, siitä ei pääse mihinkään, mutta ole oma itsesi, niin se ei haittaa.
Lisäksi olen huomannut, että punainen väri on pelastanut minut kaamosmasennukselta ja jos voin valita niin oma hyvä olo on tärkein ja siksi punaista päälle synkkyyteen.
- itsellänikin punaiset Hait
Eli helskuttiako se muille kuullu minkä värisissä saappaissa sä kuljet. Ai niin, olen mies kanssa. Eihän me miehet päästä siitä ainaisesta musta harmaa ruskea linjasta ikinä irti jos ei joku aloita irtiottoa. Aikoinaan naisetkin aloitti housujen käytön eikä tänään kukaan enää muista millaista paheksuntaa se 60-luvulla aiheutti. Kun kysyntää tulee niin kyllä tehtaat tekee meille miehillekin erilaisia vaatteita, jonkun vaan on tehtävä aloite.
Kipin kapin nyt ostamaan ne pinkit Hait - miehellä?
Kiitoksia kannustuksista!
Ehkäpäs sitä nyt uskaltautuu kauppaan kokeilemaan ja ostamaan pinkit(kin) hait...
Pitäisi ainakin olla söpö/piristävä väri tuonne harmaaseen loskaan.
PS. Hyvä pointti muuten tuo nalle wahlroos... :-) - kontioissa...
...olen itse kävellyt ja enkä ole sen suurenpaa vetovoimaa tuntenut samaan sukupuoleen, joten rohkeasti vaan ostoksille:)
(Siis olen mies)- toppatakki
sai aikaan naisten kiinnostuksen minuun, olen siis mies, eli pitäisköhän tässä hankkia lisää pinkkejä vaatteita. Et jos noin helposti vastakkaisen sukupuolen saa kiinnostumaan itsestään niin kaikki miehet joukolla ostamaan pinkkejä kuteita ja jalkineita... Ruvetkoon ei heterot ostaa niitä ikävän harmaita ryysyjä joita meille heteroille on tarjottu vuosikymmeniä
- loskaan
Minä mies en ole edes ajatellut että kumisaappaat ja homous tai jokin muu seksuaalinen suuntautuneisuus liittyis mitenkään kumisaappaiden väriin.
Minulla on punaiset kontiot jotka muuten ostin kauppareissulla yhdessä vaimoni ollessa mukana makutuomarina ja oikeastaan hänen aloitteestaan ostinkin ne.
Nythän minun pitää rueta tarkkailemaan itteäni etten vaan ois kaappihomo??- tuu vaan esiin
sieltä kaapista. Tuntuu siltä että kaikki miehet jotka USKALTAVAT poiketa pukeutumisessa tiukoista säännöistä ovat heti homoja. En kyllä tajua et jos väri tai joku muu naisiin liittyvä vaate tekee miehestä homon, niin on se ihme asia, mikseivät sitten housut ja matalakorkoiset kengät tee naisesta lesboa. kysyn vaan...
- Elmeri
Miksei mies voi pitää pinkkejä haisaappaita siinä kuin mustia kontioitakin. Siitä se on minusta kiinni, mitä muuta päällensä panee. Kaiken pitäisi edes jotenkin sopia yhteen. Itselläni on valkoiset haisaappaat, jotka ostin ihan 70-luku mielessäni. Silloin joskus, kun vaimoni kanssa alettiin seurustella, molemmilla oli valkoiset saappaat. Kyllä siitä fiiliksestä on jotakin koettu uudestaan.
- oli juttu
Kylläpäs oli naisella mielipiteet. Oleellista on oma itsetuntosi. Kun itsetuntosi on kohdallaan asu muuten kunnossa, niin väri vain korostaa sinun posiviisia puoliasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163431
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202246En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321925- 181871
- 821818
- 261582
- 291440
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361397Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111324