Peruin aikani ja annettiin uusi aika. On se kumma kun pelkopotilaalle annetaan heti uusi aika ja pian, kun toisesta päästä mesutaan ettei ole antaa aikoja aivan heti, menee sinne ja sinne asti... mutta meikäläiselle aina lykkäävät uuden ajan vaikka perun sen... helsvetti sentään :((((((( yksityisen aikoja lykätään heti uudestaan mutta julkiselle sentään saa vähän odotusaikaakin, eikä aikaa anneta heti miten vasta viikkojen päähän.
Ihme tapaus haluan pitkän ajan päähän sen seuraavan ajan... pelkään.
Hammashuolia
7
371
Vastaukset
sitä ennemmin pois. Ajattele, että jos sulla ois huomenna aika vaikka klo 12, niin tähän aikaan huomen illalla se on ohi. Tällä lailla minä olen itselleni "puhunut". sit kun tulee seuraava päivä..Niin sit se on ohi ja ajattelen silloin sitä, että nyt ohi. Mut jos siirrät ja siirrät se on aina edessä.
- nii-i
osaisikin sitä ajatella pelottavissa asioissa näin. Pelko on joskus niin voimakasta että se menee täysin yli järjenkin. Itse olen jo viikonpäivät miettinyt itselleni ajan varaamista, ja koittanut ajatella, että se on vain 15 min ja sitten se on ohi. Mutta kun ei niin ei saa aikaseksi näppäiltyä sitä numeroa ja soitettua. Ei niin ei.
- Mañana
nii-i kirjoitti:
osaisikin sitä ajatella pelottavissa asioissa näin. Pelko on joskus niin voimakasta että se menee täysin yli järjenkin. Itse olen jo viikonpäivät miettinyt itselleni ajan varaamista, ja koittanut ajatella, että se on vain 15 min ja sitten se on ohi. Mutta kun ei niin ei saa aikaseksi näppäiltyä sitä numeroa ja soitettua. Ei niin ei.
Kannattaa lykätä aina vain tuonnemmaksi. Niin minäkin tein. Ohessa valokuva suustani.
http://www.ahiko.net/mami-shika/img_info/caries_290pix.jpg - et ole
Mañana kirjoitti:
Kannattaa lykätä aina vain tuonnemmaksi. Niin minäkin tein. Ohessa valokuva suustani.
http://www.ahiko.net/mami-shika/img_info/caries_290pix.jpgpessyt hampaitasi ollenkaan! Itse sentään pesen, joten ei mun hampaat ole ton näköiset vaikken lääkärillä ole käynytkään! Kymmenenkin vuotta ollut väliä ja hampaat ihan kunnossa! Silloin löytyi yksi pieni reikä ja muutamassa hampaassa hammaskiveä!
Kyllä kuule tuohon kuntoon jos hampaat menneet niin EI OLE HARJA KOSKAAN SUUSSA KÄYNYT! - hhhhhhammash
Mañana kirjoitti:
http://www.ahiko.net/mami-shika/img_info/caries_290pix.jpgItse olen nähnyt tuollaisen suun kerran suupolilla. potilas ei ollut koskaan edes nähnyt hammasharjaa, ei siis pessyt niitä vuosiin kertaakaan! Jos pesee normaalisti joka päivä hampaat 2 xpvä tahnaa hammaslankaa, niin kenenkään suu ei näytä tuollaiselta edes neljän kymmenen vuoden kuluttua!
Osta ihmeessä hammasharja ja käytä sitä edes joskus! - miksddddfdsdffs
hhhhhhammash kirjoitti:
Itse olen nähnyt tuollaisen suun kerran suupolilla. potilas ei ollut koskaan edes nähnyt hammasharjaa, ei siis pessyt niitä vuosiin kertaakaan! Jos pesee normaalisti joka päivä hampaat 2 xpvä tahnaa hammaslankaa, niin kenenkään suu ei näytä tuollaiselta edes neljän kymmenen vuoden kuluttua!
Osta ihmeessä hammasharja ja käytä sitä edes joskus!trolli...:)
kaveri on selannu googlea ja laitto teille kuvan muka omasta suustansa. Herätkää...:) - ymmärretään
miksddddfdsdffs kirjoitti:
trolli...:)
kaveri on selannu googlea ja laitto teille kuvan muka omasta suustansa. Herätkää...:)Antaa pellen pelleillä vain kuvilla jotka on googlesta. Näkeehän sen heti ettei hänen kamerallaan tuollaisia kuvia oteta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846