olen kahden lapsen äiti,ja poikani aloittaa koulun syksyllä 2009.Olen jo miettinyt eri vaihtoehtoja jotta koulutaival saataisiin jollain tapaa käyntiin.Ajattelin yhtenä vaihtoehtona vuorotteluvapaata.Olen ollut saman työnantajan palveluksessa hoitoalalla 20 vuotta,ja peruspalkkani on 1700 euroa kuussa brutto.Voisiko joku asiasta enemmän tietävä kertoa,mitä tulisin saamaan kuukaudessa jos esim.jäisin vuorotteluvapaalle 3 kuukaudeksi?Miten veroprosentti ym.jutut,olen niistä aivan ulkona!!!Siitä olisi minulle tosi paljon apua.
neuvoja
suunnitelmissa
2
1290
Vastaukset
- Vuorottelija
Olen vuorotteluvapaalla ja saan noin 1000 euroa kuussa miinus verot (n. 20%) eli käteen tuollainen 800 euroa. Bruttopalkkani työssäni on 3100 euroa.
- parastaikaa
vuorotteluvapaalla.pian puoli vuotta mennyt ja toinen puolikas edessä. aika menee kuin siivillä-liian nopeesti. saan käteen puolet nettopalkasta mikä on kaikilla suunilleen sama. elikkä 50% nettopalkasta on käteenjäävä tulo vvkorvausta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1741514Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561225puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131201- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931064- 61972
- 51742
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252727Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33720- 37702