Miksi kutsutaan silmien välissä olevaa lävistystä?
Onko se helppohoitoinen?
Kun otin napakorun, niin tuli aika runsaasti verta, joten onko todennäköistä,että siitäkin tulisi (jos ottaisin.)?
Ja loppuun klassikko, sattuiko teillä, kun otitte
(Vittuilijoille: Tiedän,että se on aikalailla ihmisestä kiinni, että sattuuko lävistyksen otto vai ei.)
Kertokaa myös muita kokemuksianne kyseisestä lävistyksestä =)
silmien väli
9
4753
Vastaukset
- en muista sen nimee...
MUTTA mulla sattu aikas paljonkin, avasin silmät, näin neulan törröttävän siinnä. ei meinannu saaha korua paikoilleen, laitto sit neulan uudestaan läpi yöks.
ja joo, oli se, mulla kyl aamusin oli kauheet shitit siin kii ja kasvo aika nopeesti ulos jäi kamalat arvet.
toivon etten olis ottanu, oli ihan kiva ja haluisin ehk uudestaan mut tuskin sopis enää mun tyyliin. ne arvet vaan ottaa päähän.- jghjfg
et laitto neulan uudestaan läpi YÖK... xD ei se sitä yöks siihen laittanu xD
- ...
poikittain niebuhr / bridge, pystyyn unicorn.
kannattaa käydä hyvällä lävistäjällä näyttämässä että se voi sanoo onko sulla tarpeeksi ihoa siinä, kasvaa nimittäin tosi helposti ulos ja jää arvet.
oon kuullut että tää on yleensä aika kivulias ottaa mutta ei ole omakohtaista kokemusta.- saadsa
mulla ollu 6kk eikä oo kasvanu ulos.. kivuliaisuudesta... no kulma/nenä/huuli/korvat lävistetty joskus (enää vain huuli ja niebhur) ja ei tuo sen enempää sattunut.
tosin pitempäänhän sen neulan läpi laittaminen ja pitäminen tässä lävärissä kestää kuin muissa koska on vaikea paikka ja täytyy olla erittäin tarkka ettei koru tule vinoon..
mutta ei ylitsepääsemätöntä kipua
ps. pitäkää silmät kii
- on rakkaus
Heips.
Itselläni on kyseinen lävistys ja tykkään siitä hirveästi.
Minulla ainakin varsin helppohoitoinen, lävistys ei oikeastaan sattunut yhtään, paremminkin vähän poltti.
Joskus lävistys yksinkertaisesti menee hieman vinoon vaikka kuinka mittaisi ja säätäisi, näin mulla juuri.. alussa harmitti :/ mut nykysin sitä ei edes huomaa kun on asettunut paremmin tuohon :DD Uloskasvua kanssa pelkäsin hirveästi, mutta ei ainakaan vielä mitään merkkejä ilmennyt (taisin ottaa marraskuun alkupuolella..)
Ainakin omista lävistyskokemuksista voin sanoa että tämä oli kivuttomin, heti kulman jälkeen (kulma, bridge & 3 huuli).
Ja jos käyttää esim. lukulaseja on viisainta ottaa ne mukaan lävistäjälle, niin pystytte paremmin kattomaan paikan korulle.
Suosittelen, jos vaan muuten on silmäämiellyttävä lävistys! :DD - jea!
joo eli itse otin tänään korun, ja voin kertoa suoraan, että kun se nappaa pihdeillä kiinni, se sattuu mutta ei paljoon. muuta mä en oiken edes tuntenut! :D eli jos tekee miel ottaa, niin ota! älä jätä ainekaan sen kivun takia ottamatta! :)
- kelaan tätä myös
oon kans itte kelaillu , et vois ottaa toho silmien välii, pelottaa vaa jos se kasvaa ulos! napakorun ku otin ei tuntunu missää, se on nyt killunu parisen vuotta tossa, silmien väliin oon halunnu jonkun aikaa, mutta en oo uskaltanu ottaa!
kai sitä rohkeutta vois olla tarpeeks jo, eiku vaa lävistäjälle! - LisääLäväreitäHETI!!
Hei! Mä otin eileen tuohon lävistyksen... Se kyll vähä sattu, tai tuntu ilkeeltä ku iho vaan veny... mutta kannattaa ottaa.. Mulla ei turvonnu oikeestaan yhtään, eikä tullu verta...
- mietityttää ?
.. ite oon just alkanu haluamaan tota bridge:ä , muttä vähän mietityttää , entä jos haluan sen pois ? jääkö siitä arpia , ja haittaako se näkökykyä yhtään ::) , itselläni on jo nenäkoru ja se ei sattunut .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752