hyviä house-artisteja?

just getting started

Olen vastikään vasta oikeastaaan tutustunut house-musiikkiin kyseisen tanssilajin kautta, ja en tiedä montakaan artistia tai mistä voisi ylipäänsä löytää housemusaa, joten olisiko hyviä ehdotuksia? :) Asun helsingissä eli täältä varmastikin löytyy jotain hyviä levykauppoja mutta en oikein tiedä mistä aloittaa..

19

4701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä tulee mieleen

Benny Benassi, Pryda, Eric Prydz, Bob Sinclar, Deadmau5

• ..............

Riippuu siitä, millaista house-musiikkia kuuntelet. Itse pidän progressiivisesta housesta, joka alkaa olla jo "out", kun taas nk. dirty tai elektro-tyylinen house tuntuu just nyt olevan pinnalla Euroopassa. Tosta progressiivisesta housesta vois mainita sellaisia tekijöitä kuten DJ:t Sasha & John Digweed, Satoshi Tomiie, Danny Tenaglia ja Max Graham. Selvennetään vielä sen verran, että nämä ovat sekä tuottajia että DJ:tä, mutta heidän miksauksistaan löydät todellisia helmiä ;)

• trancen ohella

kannattaa kuunnella!

• vinkeistä!

Eiköhän noilla pääse alkuun :) sehän siinä oikeestaan onkin että en vielä tiedä minkälaisesta housesta tykkään kun oon niin aloittelija tässä genressä, en nimittäin yleensä konemusaa kuuntele mutta vaihtelu virkistää ja innostuin house-tanssitunneilla siitä musasta

• www.djshit.com

david vendetta , david guetta
      nams

• löytyy

ainakin Street Beat niminen levykauppa.

Street Beat Records
      Aikatalo
      Mikonkatu 8
      00100 HELSINKI
      www.streetbeat.ac

Sitten Hesassa on runsaasti tarjolla House-musiikkiin perehtyneitä klubeja ja tapahtumia. Sunnuntait on aika hyviä päiviä pongata House musiikin tapahtumia.

Täältä löydät lisää: www.klubitus.org
      Klikkaa "foorumi" auki ja katso "kalenterista" tai "tulevista tapahtumista".

• äskeiseen

Hed Kandi-kokoelmat ja Fierce Angel-kokoelmat on sellaisia joita näin aluksi voin suositella. Sisältävät yleisesti ottaen ihan perushousea, mutta hipovat myös muitakin housen ala-genrejä.
      www.hedkandi.com
      www.fierceangels.com

• voi kunnnella ja ladat a

• ...

Genreistä olen ihan pihalla, mutta ehdotukseni on John Dahlbäck.

• Rontti++
    • acidchicagohouse
      • Housen ystävä

Aiemmin ketjussa mainittiin Hed Kandi ja Fierce Angel kokoelmat. Ehdottomasti kannattaa kuunnella. Itsekkin rakastuin House-musiikkiin näiden kautta. Myös Ministry Of Soundin kokoelmat kannattaa tarkastaa.

• Maugga
        Housen ystävä kirjoitti:

Aiemmin ketjussa mainittiin Hed Kandi ja Fierce Angel kokoelmat. Ehdottomasti kannattaa kuunnella. Itsekkin rakastuin House-musiikkiin näiden kautta. Myös Ministry Of Soundin kokoelmat kannattaa tarkastaa.

Itse pidän kovasti French / Filter-Housesta ja Electrosta. Artisteja:

Daft Punk, The Phantom's Revenge, Justice, Cassius jne.

• P

www.beatport.com

• flaix

Hmm Google toi minut tänne, mutta vastataan nyt täältäkin.

Eli tosiaan hyvät Dj:t ja house-musiikki muutenkin riippuu ihan siitä minkä genren housea kuuntelet..? Nykyisinhän housen alta löytyy nyt esim. tech, electro, progressiivinen, deep, acid jne. jne..lista on loputon suo ja kun miettii vielä, että trance ja monet muut genret ovat itse asiassa housen alalajeja, niin periaatteessa pitäisi saada vähän tarkempi kuvaus...

Mutta nykyisin pinnalla olevista suosittelen aivan ehdottomasti Avicii'tä! Teknisesti uskomaton ja biiseissä aivan huiput visiot!

Avicii - Superlove http://www.youtube.com/watch?v=_M4YOS01r0I

• hjålpppp

Minkä Armin van Buurenin järjestämän tapahtuman anthem-biisi W&W:n Invasion oli?

• Täs ois pari

No tos ylempänä jotkut ei todellakaan ollu House artisteja... Mut kuiteski täs jotai mitä ei kait oo viel mainittu..? ( Leventina, Hardwell, Alesso, Afrojack, Fedde Le Grand, Will Sparks, Wolfgang Gartner, W&W... ) Niitä on nii paljon hanki vaikka Spotify nii löytyy helpommin uusia.

• Viduixmän
    • 1998-2001

Danny J Lewis

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe