väärät sääret

Nimetön

Miltä näyttää nainen, joka on kaunis ja mukava, ihanat silmät ja hemaisevat huulet.. Mutta jalat muistuttavat hevosen länkiä. Minulla on tällaiset, ja kun katselen muita naisia, joilla on yhtä väärät sääret, en voi kuin ihmetellä, että miksi ihmeessä laitatte pillifarkut ja saappaat. Itse en voisi laittaa, mitä mieltä muut ovat? Eikö pitäisi korostaa sitä mikä on kaunista, eikä sitä mikä näyttää kamalalle. Vai onko länkisääret upeat?

20

5009

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susipukki

Olen itse huomannut sen miehenä, että on olemassa ns. "klassikko naisia", jotka ovat aina kauniita, vaikka 50 ikäisinä!

He ovat kuin Ford Mustang 65 mallia oleva auto, ikuisesti kauniita "tyttöjä", joita on ilo katsella!

Näin se vaan ikävä kyllä menee? Se on geeneistä kiinni!

T: 33v mies!

• Susipukki

Mun mielestä klassikko, ikuisesti!

Kaunis nainen nuorena ja wanhana, joku siinä vaan sytyttää? Joku juttu, joka menee ytimeen, nämä naiset on harvassa! :)

http://uk.youtube.com/watch?v=XHuLfB5UPJ4

Klassikot on klassikkoja :)

• Poikamies!

Näinhän se on, tietynlainen kauneus ei ole iästä kiinni. Joidenkin naisten olemus on vain kiehtova ja vetoava ja minulle esim. rotusääret kuuluvat klassikkonaisen ominaisuuksiin.

Länkisäärilleen ei voi mitään ja kai se on järkevintä, ettei niitä sen kummemmin korosta; nätithän ne ei ole.

Rotusääret, tumma lyhyehkö tukka, korkeat poskipäät, kutsuvat silmät ja itsevarma esiintyminen (ei ole #olevinaan") on ne klassikot!

• Josef K.

Ei olisi kuvaa länkisäärestä, kun itseäni ei ole koskaan häirinnyt yhdenkään vastaan tulijan koipien muoto?

• todeta

jo noihin kyselyihin et onpa kyllä..! Siis oikeasti, ei kai meistä kukaan ole täydellinen? En minä ainakaan mieti jatkuvasti et onkohan mulla liian vääränlaiset sääret, vääränlaiset silmät tai huulet tai muuta vastaavaa. On maailmassa isompiakin huolia kuin tuollaiset asiat. Minusta tuntuu et se/ne jotka kirjoittelee noita aloituksia tänne, ei taida olla järin älykkäitä tapauksia muuten. :/

• maaria....

Olen nätti nainen mutta, pohkeet on paksut, eli en ole mikään sexysääri ollut koskaan!
      Ja vaikka kuinka laihdutan niin pohkeet pysyy aina samankokoisena :( Mut olen hyväksynyt ne, ja miehet jotka mun elämään on mahtunut ei ole koskaan sanonut mitään rumaa.
      Ja lyhyitä hameita oon pitänyt saappaiden kans esim ravintolas, ja kyl sitä vientiä on aina ollu.
      Eli luulenpa ettei miehiä haittaa tuollaiset, jos muuten on viehättävä ja iloinen persoona :)

• ne...

aika hupaisan näköiset on, jos niitä korostaa pillifarkuilla ja saapikkailla. kannattaa siis ehkä valita jotakin muuta päälle.

• Sanoppa muuta..

Onhan se IHAN hirveää jos jalat on hieman vänkyrät. Voi elämä.. En voi enää muuta sanoa.

• se...
        Sanoppa muuta.. kirjoitti:

Onhan se IHAN hirveää jos jalat on hieman vänkyrät. Voi elämä.. En voi enää muuta sanoa.

hirveetä ookkaan vaan hupaisaa :D

• Niinhän
        se... kirjoitti:

hirveetä ookkaan vaan hupaisaa :D

se on. Entäs sun oma kroppa ja ulkonäkö? Olet varmaan täydellinen?

• eihän
        Niinhän kirjoitti:

tässä omia tietoja pyydetty antamaan, kertomaan vain mielipide vääristä sääristä. ja ne nyt sattuu olemaan hieman huvittavan näköiset,jos niitä vielä korostetaan. arvioin vain tätä kyseistä ominaisuutta kun niin pyydettiin tekemään. aloittaja on varmasti hyvinkin viehettävä ihminen, ja ihmisuhteissa kokonaisuus ratkaisee- ei yksityiskohdat. nyt arvioinkin nimenomaan tätä kysyttyä asiaa. pipoa voisi vähän löysentää vaikka talvea eletäänkin.
        oletko ap, jos, niin miksi kyselet jos et halua ottaa vastaan kaikenlaisia mielipiteitä?

• En tosiaankaan
        eihän kirjoitti:

tässä omia tietoja pyydetty antamaan, kertomaan vain mielipide vääristä sääristä. ja ne nyt sattuu olemaan hieman huvittavan näköiset,jos niitä vielä korostetaan. arvioin vain tätä kyseistä ominaisuutta kun niin pyydettiin tekemään. aloittaja on varmasti hyvinkin viehettävä ihminen, ja ihmisuhteissa kokonaisuus ratkaisee- ei yksityiskohdat. nyt arvioinkin nimenomaan tätä kysyttyä asiaa. pipoa voisi vähän löysentää vaikka talvea eletäänkin.
        oletko ap, jos, niin miksi kyselet jos et halua ottaa vastaan kaikenlaisia mielipiteitä?

ole ap. mut kyllä mua on alkanu jo jotenkin kyllästyttää nuo typerät "keskustelut" täällä kaikenlaisista "vioista" ja "virheistä". Välillä en tiedä itkeäkö vaiko nauraa.. Mut jos voit arvostella toisia tuohon sävyyn niin silloin kai voi myös kysyä et oletko sit itse täydellinen. Mut oikeastaan jotenkin tuntuu ettei nämä palstat taida edes olla oikea paikka minulle.

• naisethan ne
        En tosiaankaan kirjoitti:

ole ap. mut kyllä mua on alkanu jo jotenkin kyllästyttää nuo typerät "keskustelut" täällä kaikenlaisista "vioista" ja "virheistä". Välillä en tiedä itkeäkö vaiko nauraa.. Mut jos voit arvostella toisia tuohon sävyyn niin silloin kai voi myös kysyä et oletko sit itse täydellinen. Mut oikeastaan jotenkin tuntuu ettei nämä palstat taida edes olla oikea paikka minulle.

itse yleensä tuovat esille asioita, joita pitävät itsessään ns. virheenä. pyytävät arvioimaan jne. jos kysytään niin silloin vastataan rehellisesti. ja kukaan ei ole täydellinen.

• Nimetön
        Niinhän kirjoitti:

En ole täydellinen, kaunis kylläkin. Mutta jalat ovat ja pysyvät väärinä, siksi en niitä halua korostaa tietynlaisilla vaatteilla. Ja olen minä saanut jaloistani joskus kuullakin. Ei häritse elämääni, mutta varmaan siksi joskus huomio kiinnittyy muiden jalkoihin.

• niistä..
        Nimetön kirjoitti:

En ole täydellinen, kaunis kylläkin. Mutta jalat ovat ja pysyvät väärinä, siksi en niitä halua korostaa tietynlaisilla vaatteilla. Ja olen minä saanut jaloistani joskus kuullakin. Ei häritse elämääni, mutta varmaan siksi joskus huomio kiinnittyy muiden jalkoihin.

Eikö sulla tosiaan ole muuta mietittävää? Tuossa tuo toinen totesi et naisethan ne yleensä täällä kyselee mielipiteitä tuollasista älyttömistä asioista. Varmaan niin.. Itsekin olen nainen ja voin sanoa etten ole ikinä kirjoitellut mitään sellaista täällä. Enkä tule kirjoittamaankaan. En oikein usko et toinen kiinnittäis ensimmäisenä huomiota sinun jalkoihin tai lakkais tykkäämästä sinusta sen takia et sulla on vähän vinkurat sääret. Joten älä sure turhia.

• Ryynänen

ei sääret näy

• Ryynänen

keskity siis siihen mikä näkyy. Tuulipuku päälle, korkokengät jalkaan ja tukka nätisti jollekin pikkasen monimutaksemmalle kampaukselle. Kunnon pakkelit ja irtoripset, niin takaan ett päät kääntyy kun ohi kuljet.

• jee jee

Mitäs niillä säärillä on merkitystä sivuunhan ne heitetään kuiteskin ähääh

• gigigieppefk

väärät sääret. :DD sulla on rankkaa, koska sä jaksat stressata persoonallisuuksistasi. mulla on länkisääret,mutta myös lihaksikkaat, ja oon ylpee niistä lihaksista, jotka ei edes sovi farkkujen tms kanssa, vaan pakko käyttää aina hameita koska ne on niin paksut. ne korostuu väkisinki, ihan sama mitä on päällä. voisitko kertoa mitä länkisäären pitää pukea, jottei ne korostuisi? säkkihame? näyttäisin tantalta. farkut? näyttäisin isommalta mitä olen ja ne on epämukavat. saappaat mulla oli talvella, koska ne on lämpimät ja satuin löytämään elämäni ensimmäistä kertaa pitkävartiset saappaat, jotka mahtui kiinni. ;)
      miehet on jopa sanonu, että mä kävelen söpösti ku jalat menee vinoon. :)

• Anonyymi00020

Se kuka valkkaa ulkonäön perusteella on aikamoinen stressi ja voipi jäädä ilmankin.
        Aivan varmasti löytyy se oikea jokaisella,niin se löytyi minullekkin ja vaimolleni kun aikamme etittiin kunnes tavattiin,ei siinä ulkonäköä kyselty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      117
      3103
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2778
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2172
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2081
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1931
    6. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      125
      1930
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      8
      1075
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      974
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      11
      908
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      880
    Aihe