hevarin ``tyylikäs`` pukeutuminen

-hevari-

Minkälainen on hevarin ``siisti`` pukeutuminen? itse käytän renksupöksyjä ja niistä roikkuu ketjuja vähän joka puolelta ja käytän myös pitkää nahkatakkia...
Näistä olen kuullut vanhemmiltani että eivät aijo antaa rahaa muihin menoihini jos en pukeudu ``tyylikkäästi`` hevariksi. Miten hevari voi pukeutua tyylikkäästi hevariksi???

57

9770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevisg

      Ei missään tapauksessa pitkää nahkatakkia, se on pissis-hevisten asuste.

      • -hevari-

        Miten sitten tulisi pukeutua tyylikkääksi hevariksi?!?!


      • on yhtäkuin

        oikeiden miesten takki. Epävarmat ukot luopuu niistä jostain syystä.
        Tiedän monien hevari-naisten kiinnittävän huomiota mm.komeaan takkiin, yleensä pitkään. Niistä maastohousuista en oikein tiedä. Eikö ne sovi paremmin sotilaille tai metsästäjille? Ei tarvitse olla gootti, mutta tiettyä särmän näköistä pukeutumista hevari voisi harkita. Siis yhtenäistä ja yksinkertaista.


      • 1 lkn hevari

        Vitut ja paskan marjat. Hevarit ne just pitää pitkää nahkatakkia! Eikä mitkään vitun wnb lissut.


      • _Tosihevari_

        Huomioi se PITKÄ pissis hevikset pitää lyhyttä ei edes lantiolle ulottuvaa nahkatakkia. Tosi hevarit pitää pitkää nahka takkia. Tietenkin jos se on musta :D


      • Kasarihevari
        1 lkn hevari kirjoitti:

        Vitut ja paskan marjat. Hevarit ne just pitää pitkää nahkatakkia! Eikä mitkään vitun wnb lissut.

        Hevarit pitää sopivan kokosta nahkarotsii (eli siis vissiin sitte lyhyttä) ja gootit pitää pitkiä...
        Sellaset niinku prätkärotsit (nahkaset ja mustat) on hevareille...


      • Kasarihevari
        _Tosihevari_ kirjoitti:

        Huomioi se PITKÄ pissis hevikset pitää lyhyttä ei edes lantiolle ulottuvaa nahkatakkia. Tosi hevarit pitää pitkää nahka takkia. Tietenkin jos se on musta :D

        Ei vitus... kato ylempi


      • Luuujahh

        ottakaa yhteys Suomen,ellei jopa maailman parhaimmaksi pukeutujaksi tituleerattuun JORMA UOTISEEN! Ongelma ratkeaa sillä. Jorkka neuvoo ja auttaa juuri tuollaisia pikkupoikia! HHHMMMM,ei huono.


      • ainakin näin
        -hevari- kirjoitti:

        Miten sitten tulisi pukeutua tyylikkääksi hevariksi?!?!

        Pistät Jack & Jonesin antifitit jalkaan ja bändipaita päälle niin voilá! Olet siististi pukeutunut ja kaikki sinut kuitenkin hevariksi tunnistaa. Niin helppoa se on.


      • YUUUUUUUUP!!!!!!
        Kasarihevari kirjoitti:

        Hevarit pitää sopivan kokosta nahkarotsii (eli siis vissiin sitte lyhyttä) ja gootit pitää pitkiä...
        Sellaset niinku prätkärotsit (nahkaset ja mustat) on hevareille...

        Ja farkkutakit joihin saa kiinnitettyä erilaisia bändeihin tai muuten vaan heviin liittyviä patcheja.


      • the real heavy
        ainakin näin kirjoitti:

        Pistät Jack & Jonesin antifitit jalkaan ja bändipaita päälle niin voilá! Olet siististi pukeutunut ja kaikki sinut kuitenkin hevariksi tunnistaa. Niin helppoa se on.

        Kukaan oikea hevari ei osta ikinä vaatteita Jack and Jonesin kaltaisesta muotikaupausta. Oikeat hevimiehet nauraa sellaisille wannabe-urpoille jotka epätoivoisesti koittaa esittää hevaria. Hevin idea on olla anti-muodikasta ja valtavirran vastaista. Ja bändipaidoista sen verran, että tunnen tyttöjä jotka pitää vaikka Gunnareitten ym. rock-bändien paitoja, mutta on täysiä pissiksiä jotka kuuntelee Rihannaa ja Lady Gagaa... Bändipaidat ei ole oikeasti rock tai hevi, niitä myydään sitä paitsi vaikka H&M:ssä.

        Mutta hevarille sopii aina nahkavaatteet. Ja bootsit on hyvät sekä sitten paljon ketjuja vaan. Ja jos on pakko ostaa bändipaita, niin sen olisi hyvä olla jonkun underground-metallibändin. Pitkä nahkatakkikin sopii, vaikka onhan se vähän enemmän goottityyliä.


      • noh noh
        the real heavy kirjoitti:

        Kukaan oikea hevari ei osta ikinä vaatteita Jack and Jonesin kaltaisesta muotikaupausta. Oikeat hevimiehet nauraa sellaisille wannabe-urpoille jotka epätoivoisesti koittaa esittää hevaria. Hevin idea on olla anti-muodikasta ja valtavirran vastaista. Ja bändipaidoista sen verran, että tunnen tyttöjä jotka pitää vaikka Gunnareitten ym. rock-bändien paitoja, mutta on täysiä pissiksiä jotka kuuntelee Rihannaa ja Lady Gagaa... Bändipaidat ei ole oikeasti rock tai hevi, niitä myydään sitä paitsi vaikka H&M:ssä.

        Mutta hevarille sopii aina nahkavaatteet. Ja bootsit on hyvät sekä sitten paljon ketjuja vaan. Ja jos on pakko ostaa bändipaita, niin sen olisi hyvä olla jonkun underground-metallibändin. Pitkä nahkatakkikin sopii, vaikka onhan se vähän enemmän goottityyliä.

        No eihän sillä ole väliä mistä ne farkkunsa ostaa ja jack and jonesilla on hyvännäköstä laatukamaa. Bändipaidoista sen verran, että miks pitää jotaa ug bändin paitaa? Mieluiten pitää sellasen bändin paitaa jota oikeesti kuuntelee. Ja hevin ideahan ei ole harata kaikkea valtavirtaa vastaan, se on punkin heiniä. Ei tartte kun parikyt vuotta mennä ajassa taaksepäin niin hevi oli se valtavirran juttu. :)


      • \m/
        the real heavy kirjoitti:

        Kukaan oikea hevari ei osta ikinä vaatteita Jack and Jonesin kaltaisesta muotikaupausta. Oikeat hevimiehet nauraa sellaisille wannabe-urpoille jotka epätoivoisesti koittaa esittää hevaria. Hevin idea on olla anti-muodikasta ja valtavirran vastaista. Ja bändipaidoista sen verran, että tunnen tyttöjä jotka pitää vaikka Gunnareitten ym. rock-bändien paitoja, mutta on täysiä pissiksiä jotka kuuntelee Rihannaa ja Lady Gagaa... Bändipaidat ei ole oikeasti rock tai hevi, niitä myydään sitä paitsi vaikka H&M:ssä.

        Mutta hevarille sopii aina nahkavaatteet. Ja bootsit on hyvät sekä sitten paljon ketjuja vaan. Ja jos on pakko ostaa bändipaita, niin sen olisi hyvä olla jonkun underground-metallibändin. Pitkä nahkatakkikin sopii, vaikka onhan se vähän enemmän goottityyliä.

        Oikeat hevarit ei naura kenellekkään koska jokainen on oikeutettu pukeutumaan haluamallaan tavalla. Niitä wannabeita on juurikin sinunkaltaiset urpot jotka ajattelevat että oma look on ainoa oikea. Ug bändien paitoihin voi pukeutua jos niitä kuuntelee, jos taas kuuntelee panteraa niin käyttää sitten pantera paitaa. Mielestäni bändipaidan pitäisi kuvastaa omaa todellista musiikkimakua. Jos pitää ug bändien paitoja vain koska ne on trooo-metal-underground-cool-assed-matafaka niin se on juuri sitä esittämistä.


      • the real heavy kirjoitti:

        Kukaan oikea hevari ei osta ikinä vaatteita Jack and Jonesin kaltaisesta muotikaupausta. Oikeat hevimiehet nauraa sellaisille wannabe-urpoille jotka epätoivoisesti koittaa esittää hevaria. Hevin idea on olla anti-muodikasta ja valtavirran vastaista. Ja bändipaidoista sen verran, että tunnen tyttöjä jotka pitää vaikka Gunnareitten ym. rock-bändien paitoja, mutta on täysiä pissiksiä jotka kuuntelee Rihannaa ja Lady Gagaa... Bändipaidat ei ole oikeasti rock tai hevi, niitä myydään sitä paitsi vaikka H&M:ssä.

        Mutta hevarille sopii aina nahkavaatteet. Ja bootsit on hyvät sekä sitten paljon ketjuja vaan. Ja jos on pakko ostaa bändipaita, niin sen olisi hyvä olla jonkun underground-metallibändin. Pitkä nahkatakkikin sopii, vaikka onhan se vähän enemmän goottityyliä.

        Joo


    • vinkkejä

      vaatteet:
      kauluspaita, sellainen valkoinen olisi mielestäni hyvä. voisit sitten pukea sen tahalteesi huolimattomasti. esim. ylimmät napit auki, ei solmiota, toinen puoli housuun ja toinen lepsutamaan. tms. ei kuitenkaan mittä niin perus bisnessmies tyylin kaikki huolitellusti. se olisi seksikästäkin, mikäli vartalo sallii (ei hyvä kaljamahan kanssa). housuina toimisi ihan perus mustat housut suorine lahkeineen. niiden kanssa voi sitten olla joku "hevi" vyö. Jos ei tuo miellytä niin ainakin roikkvat bändipaidat kannattaa unohtaa. osta niissäkin mielummin vartaloa myötäilevä malli. nahkatakkikin voi olla ihan tavallisen pituinen.

      muita vinkkejä:
      en tiedä millaiset hiukset sinulla on mutta jos on tyyliin pitkät joille ei ole tehty mitään niin leikkauta ihmeessä! suosittelen puolipitkiä pörröiseksi ja huolimattomasti leikatun näköistä.
      lisää uskottavuutta voit luoda esim. koruilla tms. ja jos haluat tietty voit kokeilla erilaisia piilolinssejä. voit laittaa esim. sellaiset kissansilmät...ne ois tosi nam.

      • -hevari-

        Kiitos! tuo kylla kuulosti aikalailla fruide mallilta eikä yhtään hevahtavalta... hevarit pukeutuvat tummiin ja eivät käytä kauluspaitoja :/


      • JT76
        -hevari- kirjoitti:

        Kiitos! tuo kylla kuulosti aikalailla fruide mallilta eikä yhtään hevahtavalta... hevarit pukeutuvat tummiin ja eivät käytä kauluspaitoja :/

        ..niin, ettei ole mahdollista pukeutua tyylikkäästi hevaristi? Jos on hevari, niin miksi *itussa pitäisi olla 24/7 se rooli päällä? Vaatteet tilaisuuden mukaan, vapaa-ajalla toki voi olla niin hevaria kuin haluaa mutta vapaa-aika harvemmin täyttää ihmisen elämän kokonaan.


      • pikkupoika!
        -hevari- kirjoitti:

        Kiitos! tuo kylla kuulosti aikalailla fruide mallilta eikä yhtään hevahtavalta... hevarit pukeutuvat tummiin ja eivät käytä kauluspaitoja :/

        kyllä sitä on hevarinkin nähty pitävän kauluspaitaa!
        Itse asiassa mun poikakaveri tekee niin...Ja onhan niitä mustiakin kauluspaitoja!!!
        terv. orjatar


      • -hevari-
        pikkupoika! kirjoitti:

        kyllä sitä on hevarinkin nähty pitävän kauluspaitaa!
        Itse asiassa mun poikakaveri tekee niin...Ja onhan niitä mustiakin kauluspaitoja!!!
        terv. orjatar

        kyllähän se pitää paikkansa että mustiakin kauluspaitoja on olemassa... periaattessa sitäkin voisi kokeilla


      • nami...<3

      • Kasarihevari

        Koitaksä pukee ny hevarii vai kenties ROKKARII???


      • Kasarihevari

      • ????????
        Kasarihevari kirjoitti:

        Näyttää enemmä homoilt...

        jos hevarit on....


    • Dr. muoti-ihme

      Pitkä nahkatakki ja gootti piirien pitkä ketjuilla koristeltu hame niittauksilla. ja vaalea väriä kasvoille ja erittäin isot massiiviset heavy kengät. ja sit osta ne käsi suojukset joissa on niittaukset

      • neuvoa

        niin opettele edes yhdyssanat.)
        Neuvoni on "Hevarille", että pukeudu mustaan.
        Se on helpointa. Maastohousut ovat arkihousut, siis hanki juhlaan yhdet mustat suorat housut tai mustat farkut. Yleensä ns. musta puku kuuluu aikamiesten garderoobiin. Puvun housuja ja takkia voi helposti yhdistellä muihin vaatteisiin. Sen "mustan puvun " saa varmaan halvimmillaan Seppälästä? Etkä näytä pissikseltä.


    • exhevari

      Eli entisenä hevarina (nykyään pukeudun "tavallisesti") voisin sanoa ettei pitkä nahkatakki sovi hevarille, enemmänkin gootahtava asuste.

      Itse pukeuduin maihinnousukenkiin, maastohousuihin(vihreisiin tai valkoharmaisiin[metrohousut]), musta huppari jonka päälle talvisin sopivan kokoinen nahkatakki(ei mennyt alle vyötärön). Ketjuja minulla oli 1-3, jotka roikkuivat aina oikealla puolella, eikä ulottunut polven alapuolelle. Käytin myös usein tummia tai vaaleita farkkuja. Vyönä niittivyö.

      Esikuvana pukeutumiseen toimivat Alexi Laiho(yllätysyllätys), Jone Nikula ja Esa Holopainen yms.

      • mikä neuvo!

        Pitkä nahkatakki käy AINA kaikille ja on muotiakin kautta aikojen. Älä luovu pitkistä takeista ja pitkistä hiuksista. "Tyylikäs" hevari pukeutuu juhlaan mustaan puvuntakkiin, joka yltyy n.puoleen reiteen, alle mikä tahansa huikaiseva tai musta paita tai tunika(Ei ole akkojen vaate,löytyy äijien malleja myös)ja siistit mustat farkut ja bootsit tai KLASSISET miesten kengät, ei niitä nykymuodin kanootteja.
        Päheet korut vielä lisäksi ja ilkeät mennä vielä nakkarillekin yöllä , etkä saa turpaasi. JA se kulunut nahkatakki puvun päälle päällystakiksi.


      • Kasarihevari
        mikä neuvo! kirjoitti:

        Pitkä nahkatakki käy AINA kaikille ja on muotiakin kautta aikojen. Älä luovu pitkistä takeista ja pitkistä hiuksista. "Tyylikäs" hevari pukeutuu juhlaan mustaan puvuntakkiin, joka yltyy n.puoleen reiteen, alle mikä tahansa huikaiseva tai musta paita tai tunika(Ei ole akkojen vaate,löytyy äijien malleja myös)ja siistit mustat farkut ja bootsit tai KLASSISET miesten kengät, ei niitä nykymuodin kanootteja.
        Päheet korut vielä lisäksi ja ilkeät mennä vielä nakkarillekin yöllä , etkä saa turpaasi. JA se kulunut nahkatakki puvun päälle päällystakiksi.

        hienoa että joku tietää asioista :D


      • 2+12

        exhevari sanoi: "enemmänkin gootahtava asuste."

        enemmänkin h i n t a h t a v a , jos multa kysytään


    • asenne ennen kaikkea

      Katu-uskottavaan hevariin kannattaa lähtee vähä eri lähtökohdista kun miettien mitä vanhempasi ovat mieltä. Itsevarma tummiin pukeutuva on ainakin omissa silmissä uskottavampi hevari kun likaiseen Dream Theatren bändipaitaan, maihareiden ja mustiin farkkuihin pukeutuva poika, joka ei voi laittaa kauluspaitaa päälleen koska muilla ei ole.

      Sitten asiaan
      Tyylikäs hevari on aika hankala yhdistelmä... Yleensä kun selkeät hevarit kävelee vastaan on yleiskuva rähjäinen. Bändipaidat, farkkuliivit bändilogoineen, mustat hupparit, kuluneet farkut/farkkutakit, likaiset bootsit / maiharit on aika yleistä katukuvassa.

      Tyylikääseen hevipukeutumiseen lähtiessä unohtaisin lähes kaikki edellämainitut. Oletan seuraavassa että olet vartaloltasi hoikka. Mustat / tummat hyvinistuvat farkut on aina hyvä lähtökohtä. Kengiksi esim. mustat miesten puvunkengät ja paidaksi musta kauluspaita housujen alle. Käärit paidan hihat ja laitat vaikka valkoisen / viininpunaisen krakan sekä valkosen / niittivyön koristamaan kokonaisuutta.

      Lisäksi voit tuoda vähän katu-uskottavuutta käärimällä paidan hihat ja / tai jollain hillityllä avain/lompakkoketjulla vyötäröltä housuihin.

      Arkisempi vaihtoehto on unohtaa kraka tai vaikka vaihtaa koko kauluspaita yksiväriseen (mustaan?) t-paitaan. Tiedän setti nyt ei välttämättä kuulosta niin heviltä kun olit ajatellut, mutta tyylikäs se ainakin on. Ja muista että se ratkaisee miten kannat kuteitasi, ei se mitä kannat päälläsi...

      • haluan-olla-hevari

        niin että voiko samassa takissa/paidassa olla saman bändin hiha merkkejä??


    • van Halen

      No mites vaikka prätkätyyppinen nahkarotsi ja napakasti istuvat musta farkut. Jalkaan vaikka maiharit. Aika mainstreamiä, luulisi että käy vanhuksillesi.

      Tai sitten vaikka sivunyörilliset nahkafarkut, joku pilottirotsi tms., eikös ne remmihousut ja muut ole enemmän pissis-goottien juttuja?

    • Jontsaz

      En tiiä miten hevari vois pukeutuu tyylikkäästi, mut sopiiko hevarille rottanahkatakki vai onko se pelkästään motoristien yksinoikeus?

      • -hevari-

        enpä tiiä mut ite ainaki käytän sitäki ku oon molempia :D ajelen customilla ja oon niin perus hevari ku olla ja voi ja oon löytäny ``oman tyylin`` eli: mustat reisitasku housut ja musta t/pitkä paita ja muutama sormus ja hiukset edestä vähän pystyyn ja niitit pois paitsi vyöstä ja pari hillittyä ketjua housuista roikkumaan ja housuille vaihtoehtoinen on myös farkut mitä pidän.
        Hillitty mutta hevahtava asuste vai mitäs mieltä olette???


      • haluan-olla-hevari
        -hevari- kirjoitti:

        enpä tiiä mut ite ainaki käytän sitäki ku oon molempia :D ajelen customilla ja oon niin perus hevari ku olla ja voi ja oon löytäny ``oman tyylin`` eli: mustat reisitasku housut ja musta t/pitkä paita ja muutama sormus ja hiukset edestä vähän pystyyn ja niitit pois paitsi vyöstä ja pari hillittyä ketjua housuista roikkumaan ja housuille vaihtoehtoinen on myös farkut mitä pidän.
        Hillitty mutta hevahtava asuste vai mitäs mieltä olette???

        voiko/onko hyväksyttävää jos on saman bändin hiha merkkejä yhdessä takissa.....olen vasta alkanut pukeutumaan kuin hevari joten olisi hyvä tietää.


      • Pinstripe-chap
        -hevari- kirjoitti:

        enpä tiiä mut ite ainaki käytän sitäki ku oon molempia :D ajelen customilla ja oon niin perus hevari ku olla ja voi ja oon löytäny ``oman tyylin`` eli: mustat reisitasku housut ja musta t/pitkä paita ja muutama sormus ja hiukset edestä vähän pystyyn ja niitit pois paitsi vyöstä ja pari hillittyä ketjua housuista roikkumaan ja housuille vaihtoehtoinen on myös farkut mitä pidän.
        Hillitty mutta hevahtava asuste vai mitäs mieltä olette???

        Ja ikää oli? Jos haluat olla tyylikäs ja kulkea muodin ja massan mukana niin älä rupea hakemaan mitään ''hevarityyliä''. Noista ehdotetuista tyyleistä tulee mieleen vain emot, punkkarit ja rokkarit. Jos vanhemmat eivät anna pukeutua miten haluat niin mitä sitten? Itse en nää soveliaaksi tehdä ''hevari pukeutumis stereotypiasta'' muoti ilmiötä! Itse pukeudun maastohousuihin ja pändipaitoihin tai muuten vaan mustiin paitoihin. Takki on perus musta farkkurotsi johon olen itse lisännyt hieman niittejä (risti väärinpäin kuvastamaan jatusmaailmaani) kadun tallaajien kauhuksi. Kenkinä varrelliset mustat tennarit. Näiden lisäksi teräväniittinen niittivyö, niitirannekkeita sekä helvetin pitkät ketjut. Kyllä, hyvin epäkäytännöllistä mutta tykkään erottua massasta ja saada pelokkaita katseita osakseni. En ole saatananpalvoja mutta uskovaiset ällötävät minua ja heidan reaktiostaan nautin eniten. Pitkä nahkatakki on hankinnan alla jahka autoikään pääsen. Mopon kanssa kun dusteri ei oikein ole mahdollinen. Toki jos haluat olla perus bodom massa teini niin maiharit, maastohousut sekä bodomin paita pitäisi riittää... Itse olen ääripään musiikin ystäviä / uusikoita.


      • no sitten.
        Pinstripe-chap kirjoitti:

        Ja ikää oli? Jos haluat olla tyylikäs ja kulkea muodin ja massan mukana niin älä rupea hakemaan mitään ''hevarityyliä''. Noista ehdotetuista tyyleistä tulee mieleen vain emot, punkkarit ja rokkarit. Jos vanhemmat eivät anna pukeutua miten haluat niin mitä sitten? Itse en nää soveliaaksi tehdä ''hevari pukeutumis stereotypiasta'' muoti ilmiötä! Itse pukeudun maastohousuihin ja pändipaitoihin tai muuten vaan mustiin paitoihin. Takki on perus musta farkkurotsi johon olen itse lisännyt hieman niittejä (risti väärinpäin kuvastamaan jatusmaailmaani) kadun tallaajien kauhuksi. Kenkinä varrelliset mustat tennarit. Näiden lisäksi teräväniittinen niittivyö, niitirannekkeita sekä helvetin pitkät ketjut. Kyllä, hyvin epäkäytännöllistä mutta tykkään erottua massasta ja saada pelokkaita katseita osakseni. En ole saatananpalvoja mutta uskovaiset ällötävät minua ja heidan reaktiostaan nautin eniten. Pitkä nahkatakki on hankinnan alla jahka autoikään pääsen. Mopon kanssa kun dusteri ei oikein ole mahdollinen. Toki jos haluat olla perus bodom massa teini niin maiharit, maastohousut sekä bodomin paita pitäisi riittää... Itse olen ääripään musiikin ystäviä / uusikoita.

        Laita siihen takkiis sitte myös hakaristi, mutta jätä se kotiin jos käyt Saksassa :d


      • maan matonen
        Pinstripe-chap kirjoitti:

        Ja ikää oli? Jos haluat olla tyylikäs ja kulkea muodin ja massan mukana niin älä rupea hakemaan mitään ''hevarityyliä''. Noista ehdotetuista tyyleistä tulee mieleen vain emot, punkkarit ja rokkarit. Jos vanhemmat eivät anna pukeutua miten haluat niin mitä sitten? Itse en nää soveliaaksi tehdä ''hevari pukeutumis stereotypiasta'' muoti ilmiötä! Itse pukeudun maastohousuihin ja pändipaitoihin tai muuten vaan mustiin paitoihin. Takki on perus musta farkkurotsi johon olen itse lisännyt hieman niittejä (risti väärinpäin kuvastamaan jatusmaailmaani) kadun tallaajien kauhuksi. Kenkinä varrelliset mustat tennarit. Näiden lisäksi teräväniittinen niittivyö, niitirannekkeita sekä helvetin pitkät ketjut. Kyllä, hyvin epäkäytännöllistä mutta tykkään erottua massasta ja saada pelokkaita katseita osakseni. En ole saatananpalvoja mutta uskovaiset ällötävät minua ja heidan reaktiostaan nautin eniten. Pitkä nahkatakki on hankinnan alla jahka autoikään pääsen. Mopon kanssa kun dusteri ei oikein ole mahdollinen. Toki jos haluat olla perus bodom massa teini niin maiharit, maastohousut sekä bodomin paita pitäisi riittää... Itse olen ääripään musiikin ystäviä / uusikoita.

        Oikeilta hevareilta nämä ketjuhousu ja muut teini pellet cradle of filth paitoinen herättävät lähinnä myötähäpeän tunteita. Nyt kun olen kehittynyt reisitasku/maastohousuista mustiin farkkuihin taidan tulevaisuudessa kokeilla myös musta kauluspaita auki t-paita yhdistelmää, sekä lyhyt hihainen kauluspaita ja pitkähihainen (ohut) paita alle yhdistelmää. Kliseiset nahkarotsit ja muut eivät minulle oikein sovi kun ei ole sitä pitkää lettiäkään.


      • Galliano
        maan matonen kirjoitti:

        Oikeilta hevareilta nämä ketjuhousu ja muut teini pellet cradle of filth paitoinen herättävät lähinnä myötähäpeän tunteita. Nyt kun olen kehittynyt reisitasku/maastohousuista mustiin farkkuihin taidan tulevaisuudessa kokeilla myös musta kauluspaita auki t-paita yhdistelmää, sekä lyhyt hihainen kauluspaita ja pitkähihainen (ohut) paita alle yhdistelmää. Kliseiset nahkarotsit ja muut eivät minulle oikein sovi kun ei ole sitä pitkää lettiäkään.

        Hevi on mennyt muodista jo aikoja sitten. Synkkä tuppukylä Suomikin voisi seurata jo perässä.
        Ja hei ei please mitään sitä iänikuista "ootsä homo" se on 5v tasosten juttua.


      • tupla-v
        Galliano kirjoitti:

        Hevi on mennyt muodista jo aikoja sitten. Synkkä tuppukylä Suomikin voisi seurata jo perässä.
        Ja hei ei please mitään sitä iänikuista "ootsä homo" se on 5v tasosten juttua.

        Näinpä, mutta sekin on jokaisen oma asia tahtooko muodin mukana mennä.


    • wqwerawe
      • qrqasdfasdf

      • HAhhahahaHA

    • d

      ei Jeesus Lucifer työ ootte perseestä. Mistä lähtien "hevari" on miettiny miten pukeutua?! Metal musiikki on paljon velkaa punkille eli ottakaa sieltä mallia. Kaiva vaatteesi roskiksesta, kampaa hiuksesi paskalla ja töhri bändipaitasi kaljalla, ja kyllä olen tosissani. Ei pidä seurata typeriä muoti ilmiöitä, pitää mennä omanpään mukaan vielä kun meille sellainen vapaus suodaan.

    • Jarppi XD

      Prätkärotsi,pillit, nahkaiset pitkävartiset tennarit, ketjut ja korvis vasemmas korvas
      .

      • hevari12

        Hyvä hillitty yhdistelmä on mustat farkut ja valkonen kauluspaita jonka pälle musta bändipaita. Ite meen juhlissa niin ja normaalisti tumma paita ja mustat farkut tai maastohousut joiden takana roikkuu henkselit. Ketjut on aina hyvä vaihtoehto farkkujen kanssa


    • äijät tyylikkäänä
    • oookkoovähänhomoo

      No tiiän yhden tapauksen 16 vuotiaasta 190 senttisestä pojasta. Adidaksen suorat collegehousut, DC:n court graffik mustat kengät, valkoinen billabong huppari, ja leuan alle ja hartioihin ylettyvät blondit hiukset. Mielestäni tämä on hieno tyyli.

    • idghoij

      Hennes ja Mauritzin pillifarkut, prätkärotsi, Converse-tennarit, kasarikampaus, bändipaidat, niittivyö, Ray-Ban Aviator-lasit.

    • hevi tulee sydämestä

      Ehkä aito vintage kasari bikers nahkatakki, modernit farkut ja kengät taas uudet tai vintaget, ehkä jotkut tennarit tai maiharit. Pieni inspiraatio vain.. Riippuu minkälainen hevari olet, jos olet thrash älä pukeudu kuin glam tai death. Ja pitkä tukka, jos on! Miehet pitkässä letissä on aina heviä vaikka olisi verkkarit jalassa. Sitä heviyttään ei mielestäni kannata ylenmiten korostaa. Kyllä ns. authentic authenticin tuntee muiden muotipellejen joukosta.

    • lifemocker
    • dff6uy6jt6ru

      Pillifarkut on homon näköset. Itse pukeudun maastohousuihin jamustaan hihattomaan kauluspaitaan (semmosta jota dimebag käytti) .

    • Ihmisten vaatteet

      En halua loukata ketään, siksi kerron mielipiteeni mahdollisimman "neutraalisti"
      Kun puhumme hevari-lookista, ensimmäisenä tulee mieleen stereotypia
      [Maastokuvioiset housut, nahkatakki, bändi T-paita/huppari, maiharit/paksupohjaiset kengät, niittivyö, niitti rannekkeet ja ketjuja]

      Syystä tai toisesta en ymmärrä kyseistä tyyliä, nahkatakki on tietyillä leikkauksilla ja tietyn asukokonaisuuden jopa ihan hienon näköinen, mutta se vanha kulahtanut, 35e säästö takki on jotain aivan järkyttävän näköistä.
      Maastohousut eivät sovi kenenkään päälle, suorastaan tyhmän näköiset.
      Ketjut... en edes kommentoi.

      Tunnen erään death-/blackmetallia kuuntelevan henkilön, joka pukeutuu kuin normaali ihminen. Se mistä tunnistaa varmasti hänen kuuntelevan heviä on se, että hän on kalju hänellä on tyylikäs pukin parta. Ja ne sopivat hänelle.
      Itseasiassa ainoa hevari josta jollain tasolla pidän. Ei tarvitse esittää olevansa niin saatanan ("kova")

      Kysymys kuuluu, pakkoko sitä musiikkiaan on edustaa vaatteilla ja sillä ettei olevinaan kiinnosta mikään muu kuin raskas musiikki. Olla ns. oman musiikki genrensä Lady Gaga, mitä tyhmemmän näköisiä jätessäkki tallaajia on kävellyt vastaan.
      Miksi ei vain laita päälle ihmisten vaatteita ja ole kirjaimellisesti tyylikäs hevari?
      Vaikka Conversen mustat/musta-punaiset kengät.
      Mustat/harmaat/siniset farkut
      Joku bändi t-paita
      Musta kuvioitu huppari, musta/harmaa slimfit kauluspaita
      Sään mukainen takki
      Kalju/pitkät hiukset/lyhyet hiukset, parta, pukin parta, ilman partaa.
      Ilman hattua, Pipo, tasanokka lippis (ns. hoppari lippis) mustana/mustaharmaa/musta-punainen kuviointi (uskokaa tai älkää sopii ERITTÄIN hyvin myös hevarille.
      [Uskomattoman tyylikäs asukokonaisuus, ihmiset ei katso jatkuvasti pahalla, rentoa olla vaatteissa joista itsekin mahdollisesti tykkää ja kaiken lisäksi myös näkyy se, että olet raskaamman musiikin ystävä.

      Jos minä jostain syystä kuuntelisin Miley Cyrus:ta, ei se tarkoita että minun tulisi juosta pitkin kaupunkia naisten alusvaatteissa ja twerkata jokaista ihmistä/lyhtypylvästä.
      Minusta tuntuu että sama pätee/samana muut ympärillä olevat ihmiset näkevät tämän. ns. perus hevari tyylin.

    • hevari98

      Musta nahkarotsi ja rässiliivi sekä farkut.
      Näin itellä ainakin.

    • dead.

      Hevareita:
      http://www.lammaszine.fi/wp-content/uploads/2011/10/steel-panther.jpg

      Raskaamman metallin kuuntelijat on sitten eri asia.
      Kauluspaidat käy, jopa puku käy. Varsinkin silinterillä. Musta on yleinen väri.

      Itselläni on muuten valkoinen kauluspaita, jonka etumus on tuhrattu punaisella kangasvärillä. Mainio puvun kanssa.
      Toinen vakoinen kauluspaita on puoliksi eri värinen, muistaakseni sinertävän violetti. Bändipaidat menee aina. Ja muut esim. Alchemy:n pääkallopaidat. Piikkirannekkeita joskus.

      Teen siis normaaleista kauluspaidoista itse vähän erilaisempia kuin ne kaupassa ovat. Muutenkin itse säätämällä säästää, kun nämä ketjuhousut ja pitkät takin niin kalliita. Muutenkin muokkaamalla vaatteita saa aikaan omalaatuisen tyylin, jota muilla ei ole.

    • tosi_hevari

      Itse käytän aina bändi t-paitaa, mustia farkkuja, tennareita tai maihareita. Takkina pidän pilottitakkia talvella ja kesällä joko bändi hupparia tai nahkarotsia (lyhyempi), sit housuissa pidän aina sellasta 16 lenkkistä aika isohkoa ketjua ja on ihan vielä rautakaupasta hommattu kun ei muualta oikeen löytynyt :) ja tykkään pitää sitä aina vaikka vanhemmat siitä aina valittaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      65
      2880
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      407
      2782
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      98
      2233
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      83
      1962
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      72
      1900
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      6
      1818
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      8
      1808
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      148
      1767
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1562
    Aihe