Onko kukaan töissä yksityisessä, kodinomaisessa vanhusten palvelutalossa keittäjänä(tarvittaessa osallistuu muuhunkin työhön)? Mitä saatte palkkaa ja mitä työehtosopimusta siellä noudatetaan? Mikä olisi mielestänne kohdallaan oleva palkka ammattitaitoiselle ja motivoituneelle henkilölle?
Palvelutalon keittäjän palkka?
5
2726
Vastaukset
- huono palkka
palvelutalossa olin kesätöissä ja palkka oli brutto 1500e/kk eli ei häävi, yksin vastasin kaikesta ruoanvalmistuksesta ymm. tilaukset.
- kkooo
Eihän tuolla palkalla ketään saa töihin. Ainakaan muuta, kuin juuri ammattikoulunsa suorittanne. Se taas on ihan eri asia, miten sellainen siellä pärjää. Oikeasta työstä kunnon palkka!
- sacce71
Itse olen vanhusten palvelutalossa keittiössä ja saan palkkaa käteen 3500e että hyvin pärjää
- vesikiehuu
Mä veikkaan, että tes on yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimus https://www.jhl.fi/tyoelama/tyoehtosopimukset/yksityinen-sosiaalipalveluala/. Sun ei tarvitse veikkailla. Lue työehtosopimuksesta. Jos siellä ei lue, kysy esimieheltä, mistä voit nähdä työehtosopimuksen. Työnantajan pitää pitää tes työntekijöiden saatavilla.
Keittäjän vähimmäispalkkaluokka sosiaalipalvelualan palkkaryhmittelyssä on G 14. Se löytyy tessin palkkasopimuksesta ja palkkataulukko mm. JHL:n sivuilta.- vesikiehuu
Korjaan. Tes lukee allekirjoittamassasi työsopimuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3612853Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151088Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849