Jos tai kun sellainen sattuu tulemaan omalle kohdalle???
Miehet ja Naiset kertokaas nyt mulle!!!
:))
Mistä Sen Oikean tunnistaa?
28
2411
Vastaukset
- vaikeaa,
ja kun tarvitset auttajaa, seisoo vierelläs vielä hän...laalaa
On vain ihmisiä, joilla on samaan aikaan halu viedä elämäänsä samaan suuntaan ja jotain samoin kuvailematonta vetovoimaa juuri toisiaan kohtaan.
Nämä eri ihmiset varmaankin voivat määritella omalla kohdallaan erilaisia merkkejä. Minä muistan tämän nykyisen Rouva Ratikkani kanssa sen, kun meille tuli ensi treffeillämme ensimmäinen luova tauko. Siis hetki, ettei kummallakaan ollut mitään sanottavaa. Se ei tuntunutkaan kiusalliselta vaan oikein harmoniselta. Se oli minusta jotain uutta ja ihmeellistä, mitä en ollut kokenut aiemmin.- ...........
Rakastuneelle rakkauden kohde on aina se oikea ainakin vähän aikaa. Jatko näyttää, riittääkö se vai ei. Täytyy vaan uskaltaa yrittää.
- Tumma Kauris
En mäkään usko siihen Yhteen Ainoaan Oikeaan. On vain olemassa enemmän tai vähemmän toisilleen sopivia ihmisiä. Mä olen jo tavannut naisen joka sopi mulle loistavasti. Jokainen päivä hänen kanssaan oli kuin unta. Sitä kesti yli kaksi vuotta, mutta sitten se loppui kuten unilla on tapana.
Mistäkö mä hänet tunnistin? Hmmm...tuli vaan aina hänen seurassaan semmonen upea olo. Jännitystä, himoa, välittämistä, naurua...hän on ainoa nainen jota mulla on koskaan ollut ikävä. Siitä mä tiesin että hän on mulle enemmän kuin sopiva. Kaikki vaan tuntui niin oikealta. Oli koko ajan semmonen fiilis, että "totta kai, tämähän on ihan päivänselvää". Sen vaan tiesi.
Ja mä olen onnellinen että sain sen tunteen kokea. Olen melko varma, että läheskään kaikki eivät saa sitä kokea kertaakaan elämässään. Kyllähän sitä voi ihastua ja jopa rakastua, mutta sellainen täydellinen kemia, sielujen sympatia, miksi sitä nyt kukakin haluaa kutsua. Uskon että se on suht harvinaista ja siksi tunnenkin olevani etuoikeutettu. Sain nähdä ja kokea, että miten upeaa elämä voi parhaimmillaan olla.- Decubitus
Täytyy sanoa, että kateeksi käy Tumma Kauris. Ehkäpä kerran minäkin saan tuollaisen tunteen ja ihmisen lähelleni, Toivossa on hyvä elää.
- *Nanna*
Ihanaa lukea sun tekstiä :)
Missä aikoinaan tapasit hänet? ihmisenä ihmettelen että mikä siinä sit pysty meneen vituilleen jos se oli noin kertakaikkisen hienoa.
- .........................
yrmio kirjoitti:
ihmisenä ihmettelen että mikä siinä sit pysty meneen vituilleen jos se oli noin kertakaikkisen hienoa.
Jos se oli vain toisen mielestä täydellistä?
Useinhan sitä ihastuu/rakastuu, ja itseen ihastuntaan, mutta että ne tapahtuvat molemmat yhtäaikaa ja samojen kahden ihmisen välillä, on harvinaista. - ..........
Sekin päättyi. Sen takia uskonkin ettei sitä yhtä ja ainoaa oikeaa ole olemassa, muuten se tunne olisi ollut molemminpuolista.
......................... kirjoitti:
Jos se oli vain toisen mielestä täydellistä?
Useinhan sitä ihastuu/rakastuu, ja itseen ihastuntaan, mutta että ne tapahtuvat molemmat yhtäaikaa ja samojen kahden ihmisen välillä, on harvinaista.ja silloinhan sitä just on euforioissaan kun sattuu saamaan vastakaikua jotenkin poikkeuksellisen hyvältä vaikuttavalta ihmiseltä, toisin sanoen liian hyvältä ollakseen totta. I rest my case.
- MMies
Siitä, että tuntuu, kuin olisi tullut kotiin. Toinen on, kuin olisi tuntenut Hänet koko ikänsä- ikään kuin olisi kopio itsestä. Kerrankin rauhallinen ja auvoisa- vittu, Luonnollinen Olo. Salamoita ja sähkäreitä, puudutusta ja vitutusta, koksa tietenkin Se Toinen on aina varattu.
- AK81
Mulla on kans tämän naisen seurassa niin levollinen olo mut tietysti sen pitää olla varattu. Koko ajan mietin et miksi se alotti koko touhun, ku ei siitä ota selvää. Alan jo tajuamaan että se vissiin vaan kusettaa mua.
- saseru
MInä olen löytäny ehdottomasti sen oikean =) Silloin kun tapasimme se oli "rakkautta ensisilmäyksellä" siitä päivästä eteenäpäin ajatuksissani pyöri vain hän...oloni oli mukava ja kotoisa kun hän oli lähelläni ja äärettömän kaipaava ja levoton kun hän oli poissa...kun tapasimme mieleeni ei mahtunut mitään muuta...ehkä siitä kertoo yös se että painoni putosi 8kg sillä ajan, jota en ollut hänen seurassaan käytin hänen haaveiluunsa...
Tässä sitä nyt ollaan..useampi vuosi naimisissa ja perheenlisäystä suunnitellaan =)- .............
Onnea teille! Noin pitää ollakin jotta ihmiset lisääntyisivät. Se on ihan luonnollista.
- saseru
Ratikkakuski kirjoitti:
Ikä 17 ja useampi vuosi naimisissa? Lastentarhassako tapasitte?
heh..pahoitteluni tapahtunut virhe...olen kylläkin syntynyt 1980...tämän korjattuani juttu ei välttämättä kuulosta nin hölmöltä...pahoittelen tapahtunutta virhettä
- kun et enää
kysele sitä, vaan tiedät sen vailla ainuttakaan epäilystä. Harva on "valmis" siihen. Sen Oikean kohtaa "valmiina", ei keskeneräisenä.
- sirpamaikkarilta
oikeita tullu vastaan. Jonkun ajan kuluttua sitä katteleekin jo että mitä ihmettä tossa onki nähny.
Joten ei aavistustakaan mistä sen oikean tunnistaa. Olisin myöskin kovin kiitollinen jos sen joku kertos. Aikaa ei ole liikoja tuhlattavaksi.- -PB-
vielä sitä kohdannutkaan.
Omastakin historiasta löytyy noita "voi jässus mitä mä tonkin kaa menin noinkin kauan olemaan -tyyppejä" mutta on siellä myös 2-3 sellaista joista olen edelleen sitä mieltä että he ovat olleet juuri niitä "oikeita" mulle. Olinko mä sitä heille niin sitä en sitten tiedäkään ja samapa tuo. Elämä vie eteenpäin. - sirpamaikkarilta
-PB- kirjoitti:
vielä sitä kohdannutkaan.
Omastakin historiasta löytyy noita "voi jässus mitä mä tonkin kaa menin noinkin kauan olemaan -tyyppejä" mutta on siellä myös 2-3 sellaista joista olen edelleen sitä mieltä että he ovat olleet juuri niitä "oikeita" mulle. Olinko mä sitä heille niin sitä en sitten tiedäkään ja samapa tuo. Elämä vie eteenpäin.Taitaa vaan olla sitä paljon puhuttua hoivaviettiä kun sitä on pari kertaa erehtyny luulemaan niitä kunnon renttuja Ainoaksi Oikeaksi. Onneksi kuitenkin on se oma itsesuojeluvaisto on loppujen lopuks pelastanut.
Ja samalla kun näitä paskarenttuja on katellu silmät sokeina rakkaudesta ni on tullu annettua pakkeja kunnolliselle miehille. Mutta ei kai nekään sitten kumminkaan oo ollu mun elämän miehiä kun ei sen enempää oo kiinnostanu.
Ja nyt oon oikeesti niin ihastunu hyvään mieheen. Ja sen kanssa ei osaakkaan sitten toimia oikein. Oma moka kun ajan sen kokonaan vaan kauemmaks.
- -PB-
ihmisiä jotka eivät tunnista itsessään sitä tunnetta kun ovat ihastuneita/rakastuneita. Puuttuuko heiltä täysin kyky itsensä ymmärtämiseen vai mistä johtuu sellainen arvuuttelu että "onko tämä nyt se oikea vai odotanko vielä, josko se vaikka vasta viikon päästä kävelisi vastaan nurkan takaa". VOihan sitä tietenkin noinkin elämänsä viettää mutta kuinka monta Herra tai Neiti Oikeaa ehtii päästä käsistä jos ei uskalla ottaa selvää tai ymmärrä omia tunteitaan sen vertaa että erottaa pienen ihastuksen tai välinpitämättömyyden siitä isosta tunteesta jonka kohteen seurassa haluaa viettää aikaansa, jonka silmiin hukkuu ja jota katsoessaan tuntee ylpeyttä, hellyyttä, intohimoa ja vaikka mitä ihania ja positiivisia tunteita.
- se on
sellaisen ihmisen tuollaista sanoa, joka ihastuu helposti.
Jos on elämässään yhden ainoan kerran ihastunut, niin ei enää ihmettele ihmisiä jotka eivät ihastu/tunnista ihastumista itsessään.
- sinulle :)
Sitä Oikeaa ei ainakaan löydä baarista :)
- kysymys sinulle
> Sitä Oikeaa ei ainakaan löydä baarista :)
Haluaisin tietää, että miksei.. olen hieman utelias. Onko matemaattinen mahdottomuus, että Ihan Normaali Nainen käy joskus samaan aikaan samassa baarissa kuin Ihan Normaali Mies? Mies voi vaikka olla kaveriaan tapaamassa ei-asuinpaikkakuntansa-baarissa ja nainen lähti juuri samaan baariin sinä samana iltana lohduttamaan ystävätärtään, jolla elämä kaatui niskaan juuri sinä päivänä.
Miksi kaksi toisilleen Oikeata eivät voisi sattumalta olla nimenomaan paikassa, jossa anniskellaan alkoholia, samaan aikaan? Mikä tekee baarista paikkana niin erikoisen, että siellä tapaamisesta ei voi tietynlaista suhdetta syntyä? Vai eikö Se Oikea saa juoda alkoholia? No entä jos se toinen lähti tosiaan ihan vaan sosialisoitumaan ulos ilman alkoholia?
Mä taasen en luota ihmiseen, joka ei juo alkoholia ollenkaan. Mun kierossa mielessäni niissä on jotain vikaa. - niin vanhanaikainen...
kysymys sinulle kirjoitti:
> Sitä Oikeaa ei ainakaan löydä baarista :)
Haluaisin tietää, että miksei.. olen hieman utelias. Onko matemaattinen mahdottomuus, että Ihan Normaali Nainen käy joskus samaan aikaan samassa baarissa kuin Ihan Normaali Mies? Mies voi vaikka olla kaveriaan tapaamassa ei-asuinpaikkakuntansa-baarissa ja nainen lähti juuri samaan baariin sinä samana iltana lohduttamaan ystävätärtään, jolla elämä kaatui niskaan juuri sinä päivänä.
Miksi kaksi toisilleen Oikeata eivät voisi sattumalta olla nimenomaan paikassa, jossa anniskellaan alkoholia, samaan aikaan? Mikä tekee baarista paikkana niin erikoisen, että siellä tapaamisesta ei voi tietynlaista suhdetta syntyä? Vai eikö Se Oikea saa juoda alkoholia? No entä jos se toinen lähti tosiaan ihan vaan sosialisoitumaan ulos ilman alkoholia?
Mä taasen en luota ihmiseen, joka ei juo alkoholia ollenkaan. Mun kierossa mielessäni niissä on jotain vikaa.Miksikäs ei voisi sellaistakin ihmettä tapahtua, että ne kaksilleen sopivaa samaan aikaan baariin eksyy. Todennäköisyys tälle on kuitenkin lottovoiton luokkaa.
Jos haluaa yhden yön suhteita tai pettämistä ja ylenkatsetta sisältävää suhdetta, niin baari on mitä mainioin iskupaikka pokata itselleen kiva renttu :)
- Marie-Cecile
Piti oikeasti miettiä tarkkaan.
Uskon, että siihen mistä sen oikean tunnistaa, on varmaan todella monia merkkejä. Sen vain tietää. Olon tuntee kotoisaksi ja mukavaksi tämän ihmisen kanssa. Kaikki vain menee kohdalleen. Ja siis sen tietysti pitää olla molemminpuolista. :) - J-63
..minä tunnistin sen oikean siitä, että hän vei multa jalat alta, ihan konkreettisesti, meni jalat aivan hyytelöksi..ja upposin síihen katseeseen..ja rakastuin niihin käsivarsiin ja halusin oppia tuntemaan koko ihmisen sielun ja ruumiin ja kaipasin kuin hullu, kun ei nähty, enkä voinut syödä, kun oli niin ikävä. Hän oli ja on joka hetki mielessä.hän on onneksi vielä elämässäni
- Aurinko79-
Mä uskon siihen, että jokaiselle on olemassa monta mahdollista oikeaa ihmistä. Mä oon kyllä romantikko sydämeltäni, mutta tässä asiassa en usko vain siihen yhteen ja ainoaan.
Mun mielestä sen oikean tunnistaa siitä tunteesta, ettei enää tarvitse etsiä. Se on tietynlainen rauhan tunne, on hyvä olla sen toisen kanssa eikä tarvitse riepoa enää mihinkään suuntaan. Ja vaikka olisi maailman toisella puolella, ei siltikään tunne olevansa yksin, koska tietää sen toisen olevan tavallaan mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803