Kuka esittää ja mikä biisi? Lauletaan "armotonta menoaa.." Mies laulaa.
Armotonta menoa
7
247
Vastaukset
- Anna-Iisa
Sepi kumpulainen
- no ni
jep sepi se on laulava talonmies
- Anonyymi
Kyllä oli hieno ohjelma. Meidänpahoinvointi alueella sepi on aikaansa edellä tehnyt sopivan mukana liittyen hoitajiin hieno juttu,olen itsekin ollut muusikkona 45v mut ei ole välähtänyt et vois tukea hoitajia kokonaisuudessa ,eikö nämä s
Uomen herrat tajuu et se ihmis hoito rikos jo sinänsä,ajatelkaa herran et olisitte samoissa ,omien vanhusten kanssa,eikö hallituksella ole yhtään järkevää ihmistä kääntämään tämän kurituksen, tumppi saanut vissiin suomesta oppia,hyvät herrat luuletteko et äänestetäänkö teitä sukkia enään...T..Arska. 74v - Anonyymi
Hei olen itsekin kotihoidossa töissä. Olen samaa mieltä teidän kanssa,että vanhuksia ali arvioidaan joka paikassa. He ovat meidän tukiverkosto aina. Mutta herrat eduskunnassa haluavat aina aliarvioida heidän hoitoa ja elämää. Puolustan hoitajaa joka uskalsi puhua tässä ohjelmassa. Hyvät herrat, voisitteko itse olla hoitajina näissä palvelutaloissa ja kotihoidossa. Kun ette ymmärrä muutenkaan mitä siellä tapahtuu ja minkälaista liian vähäinen hoitaja määrä on.
Tv: Tuulikki Kemistä - Anonyymi
Veetikalle - Menoa
- Anonyymi
muistanpa hyvinkin tän biisin! Sepi kumpulaisen laulu että jääny historiaan tää biisi legendaarisena mut kuka tykkää ja kuka ei. Hyvä sanoitus ennenkaikkea.
- Anonyymi
Olipa biisi ja esittäjä minkälainen vaan, kyseinen biisi on jäänyt historiaan. Toisin on monen pop-tähtösen ylituotettu vikinä, jota kukaan ei muista muutaman kuukauden jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465751Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553035- 1832655
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102351- 272083
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132079törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151766- 1461337
- 141289
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611163