Väite

DarkNinjaHiiri

Kristityt vihaavat muslimeja koska he ovat vääräuskoisia. Juutalaisia he eivät vihaa vaikka he tappoivat jeesuksen. Pitäähän sitä olla jotain missä synnintuskissaan kiereskellä esim. jeesus kuoli mun syntien takia.

24

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Länsimielinen ateisti
      • DarkNinjaHiiri

Oli taas niin paljon asiaa että en jaksanut vaivautua lukemaan englantia. Tarkistithan linnkisi toimuveeden?

Mä oon vaan tämmönen pohjoismaamielinen (Ruotsi, Suomi ja Norja) ateisti.

• Länsimielinen ateisti
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

Oli taas niin paljon asiaa että en jaksanut vaivautua lukemaan englantia. Tarkistithan linnkisi toimuveeden?

Mä oon vaan tämmönen pohjoismaamielinen (Ruotsi, Suomi ja Norja) ateisti.

Löpinät jumalansurmista kytevät edelleen pinnan alla. Tuon sivuston käyttäjien englanti on melkoisen simppeliä, ehkä korreloi keskivertokirjoittajien sivistystason kanssa.

Sanoma tulee joka tapauksessa piinallisen selväksi.

• väite.

-Kristityt eivät vihaa muslimeja
      -Ateistit vihaavat kristittyjä
      -Juutalaiset eivät tappaneet Jeesusta
      -Uskotko Jeesukseen, kun niin paljon puhut Hänestä?

• DarkNinjaHiiri

-Kristityt eivät vihaa muslimeja

No eivät he voi ottaa osaa kanssaihmisinä ateistejekaan kun aina ollaan syntisiä ja mikä pahinta: epäjumalan palvojia.

-Ateistit vihaavat kristittyjä

Minä ainakin olen oppinut halveksimaan kristittyjä. Siinä ei ole mitään pahaa. Suosittelen että parannut hihhuleisuudestasi. Tervetuloa todelliseen maailmaan.

-Juutalaiset eivät tappaneet Jeesusta

No kuka sen sitten tappoi?

-Uskotko Jeesukseen, kun niin paljon puhut Hänestä?

Uskon että jeesus oli historiallinen henkilö. Asiasta aina voidaan kiistellä mutta minun vahvinta alaani ei ole historia. Jos jeesus eli niin puheet hänestä ovat varsin liioiteltuja vertaa vaikka kalevalaan.

• väite.

Savonarola sanoo "jeesux" hän vihaa Jeesusta.

Me uskovaiset olemme Atenistejä, koska olemme täällä forumilla

• Ateisti Atte

kristityt käännyttää miekoillaan muslimeja kristityiksi...sitten n. vuonna 1000 muslimit iskee takaisin ja valloittaa menetettyjä alueita takaisin. Noin tuhat vuotta myöhemmin homma jatkuu ja pari Allahin soturia lentää WTC:tä päin, johon vastataan kristillisesti täysimittaisella sodalla.

Samalla vapautetaan pahuuden akseli öljyvaroistaan jne...

Sitten tapellaan yhestä maapläntistä yms. kenelle se kuuluu. Se kuuluu sille ketkä siellä on alunperin asuneet.

Että tällaisia rauhanuskontoja, tällä kertaa.
      Miksi kristityt ja muslimit hyppää aina varpailleen, kun siteeraa koraanista taikka raamatusta jotain verta ja suolenpätkiä kohtaa...

• DarkNinjaHiiri

Varsin on siloteltu ja pintakiilloitettu kuva uskonnosta nykyhetkellä. Niin sanotut uudestisyntyneet ovat muka jotenkin parempia kuin edelliset. Kannattasi jokaisen jeesusprototyypin ottaa selvää mihin uskovat.. harvemmin se on selvillä.

Pidä asiallinen linjasi :)

• veljiämme

Miten niin kristityt vihaavat muslimeja?

Hehän ovat samaa aabrahamilaista uskonperinnettä kuin kristinuskokin!

Älä yleistä koska kristityt eivät ole yhtenäinen ryhmä.

• DarkNinjaHiiri

Taikausko kuin taikausko.

• kristitty.

Taikausko kuin taikausko.

en minä ainakaan vihaa, he ovat uskonveljiämme, palvovat samaa jumalaa.

• DarkNinjaHiiri
        kristitty. kirjoitti:

en minä ainakaan vihaa, he ovat uskonveljiämme, palvovat samaa jumalaa.

Miksi pitää palvoa mitään. Oma on ongelmasi.

• firerose

Miksi pitää palvoa mitään. Oma on ongelmasi.

ne tissit viipyy? Pyysin näyttää omas...

• DarkNinjaHiiri
        firerose kirjoitti:

ne tissit viipyy? Pyysin näyttää omas...

(*) (*)

on nännit kovana.

• firerose

(*) (*)

on nännit kovana.

sussa on hauskaa? Sun kanssa on nii helvetin kivaa vängätä :DD Ainii...ne tissit...

(¤)(¤)

• ja väitteesi on väärä..:) kristityt eivät vihaa muslimeja ja toi juutalais juttukin on ihan typerä..Jeesus kuoli koska niin tuli käydä..ilman sitä meillä ei olisi toivoa..

• konna

Juudaskin saa sinulta synninpäästön?

"Jeesus kuoli koska niin tuli käydä.."

• konna kirjoitti:

Juudaskin saa sinulta synninpäästön?

"Jeesus kuoli koska niin tuli käydä.."

>>Juudaskin saa sinulta synninpäästön?

• konna
        tuiskutyttö kirjoitti:

>>Juudaskin saa sinulta synninpäästön?

Vastauksestasi annan sinulle yhden pisteen. Take it or leave it, as you wish:)

• Retrohetero

koska niin tuli käydä? Eli ihmisillä ei ollut
        vapaata tahtoa, vaan jumala käytti heitä
        pelinappuloina omassa sairaassa näytelmässään?

• Retrohetero kirjoitti:

koska niin tuli käydä? Eli ihmisillä ei ollut
        vapaata tahtoa, vaan jumala käytti heitä
        pelinappuloina omassa sairaassa näytelmässään?

jeesuksen kuolema oli ennustettu vanhassa testamentissa jo monta sataa vuotta ennen jeesuksen syntymää.. Sehän siis oli vain jonkun profetia joka toteutui.. eli niillä ihmisllä oli vapaa tahto..Jumala olisi voinut vaihtaa "suunnitelmiaan" mutta sitten olisi meidän ihmisten käynyt aika huonosti..

• hiirulainen......

Etkö sinä vieläkään tiedä sitä, että uudestisyntyneet kristityt EI vihaa ketään!!!!!
      Mistä kummasta sinulle tuollainen negetiivisuus on tullut nuppiin?

>>Kristityt vihaavat muslimeja koska he ovat vääräuskoisia.

-tuo on nimenomaan VAIN väite, ei totuus!

>>jeesus kuoli mun syntien takia.

• konna

Miksi pitää uskoa?

• Nimetön

Jumalan omaisuuskansa ja Jumala siunaa niitä, jotka Israelia siunaavat ja kiroaa niitä, jotka Israelia kiroavat. Lisäksi pääsemme Jeesuksen seurassa erääääänä päivänä Jerusalemiin. Siinä perusteluja miksi emme vihaa Israelia emmekä juutalaisia emmekä ketään muitakaan, emme siis teitä rakkaita ateistejakaan. tv. parnatunut kari

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      409
      3437
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1571
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1379
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1377
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1338
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1296
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1199
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1115
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      29
      1007
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      913
    Aihe