Väite

DarkNinjaHiiri

Kristityt vihaavat muslimeja koska he ovat vääräuskoisia. Juutalaisia he eivät vihaa vaikka he tappoivat jeesuksen. Pitäähän sitä olla jotain missä synnintuskissaan kiereskellä esim. jeesus kuoli mun syntien takia.

24

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Länsimielinen ateisti
      • DarkNinjaHiiri

        Oli taas niin paljon asiaa että en jaksanut vaivautua lukemaan englantia. Tarkistithan linnkisi toimuveeden?

        Mä oon vaan tämmönen pohjoismaamielinen (Ruotsi, Suomi ja Norja) ateisti.


      • Länsimielinen ateisti
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        Oli taas niin paljon asiaa että en jaksanut vaivautua lukemaan englantia. Tarkistithan linnkisi toimuveeden?

        Mä oon vaan tämmönen pohjoismaamielinen (Ruotsi, Suomi ja Norja) ateisti.

        Löpinät jumalansurmista kytevät edelleen pinnan alla. Tuon sivuston käyttäjien englanti on melkoisen simppeliä, ehkä korreloi keskivertokirjoittajien sivistystason kanssa.

        Sanoma tulee joka tapauksessa piinallisen selväksi.


    • väite.

      -Kristityt eivät vihaa muslimeja
      -Ateistit vihaavat kristittyjä
      -Juutalaiset eivät tappaneet Jeesusta
      -Uskotko Jeesukseen, kun niin paljon puhut Hänestä?

      • DarkNinjaHiiri

        -Kristityt eivät vihaa muslimeja

        No eivät he voi ottaa osaa kanssaihmisinä ateistejekaan kun aina ollaan syntisiä ja mikä pahinta: epäjumalan palvojia.

        -Ateistit vihaavat kristittyjä

        Minä ainakin olen oppinut halveksimaan kristittyjä. Siinä ei ole mitään pahaa. Suosittelen että parannut hihhuleisuudestasi. Tervetuloa todelliseen maailmaan.

        -Juutalaiset eivät tappaneet Jeesusta

        No kuka sen sitten tappoi?

        -Uskotko Jeesukseen, kun niin paljon puhut Hänestä?

        Uskon että jeesus oli historiallinen henkilö. Asiasta aina voidaan kiistellä mutta minun vahvinta alaani ei ole historia. Jos jeesus eli niin puheet hänestä ovat varsin liioiteltuja vertaa vaikka kalevalaan.


      • väite.

        Savonarola sanoo "jeesux" hän vihaa Jeesusta.

        Me uskovaiset olemme Atenistejä, koska olemme täällä forumilla


    • Ateisti Atte

      kristityt käännyttää miekoillaan muslimeja kristityiksi...sitten n. vuonna 1000 muslimit iskee takaisin ja valloittaa menetettyjä alueita takaisin. Noin tuhat vuotta myöhemmin homma jatkuu ja pari Allahin soturia lentää WTC:tä päin, johon vastataan kristillisesti täysimittaisella sodalla.

      Samalla vapautetaan pahuuden akseli öljyvaroistaan jne...

      Sitten tapellaan yhestä maapläntistä yms. kenelle se kuuluu. Se kuuluu sille ketkä siellä on alunperin asuneet.

      Että tällaisia rauhanuskontoja, tällä kertaa.
      Miksi kristityt ja muslimit hyppää aina varpailleen, kun siteeraa koraanista taikka raamatusta jotain verta ja suolenpätkiä kohtaa...

      • DarkNinjaHiiri

        Varsin on siloteltu ja pintakiilloitettu kuva uskonnosta nykyhetkellä. Niin sanotut uudestisyntyneet ovat muka jotenkin parempia kuin edelliset. Kannattasi jokaisen jeesusprototyypin ottaa selvää mihin uskovat.. harvemmin se on selvillä.

        Pidä asiallinen linjasi :)


    • veljiämme

      Miten niin kristityt vihaavat muslimeja?

      Hehän ovat samaa aabrahamilaista uskonperinnettä kuin kristinuskokin!

      Älä yleistä koska kristityt eivät ole yhtenäinen ryhmä.

      • DarkNinjaHiiri

        Taikausko kuin taikausko.


      • kristitty.
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        Taikausko kuin taikausko.

        en minä ainakaan vihaa, he ovat uskonveljiämme, palvovat samaa jumalaa.


      • DarkNinjaHiiri
        kristitty. kirjoitti:

        en minä ainakaan vihaa, he ovat uskonveljiämme, palvovat samaa jumalaa.

        Miksi pitää palvoa mitään. Oma on ongelmasi.


      • firerose
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        Miksi pitää palvoa mitään. Oma on ongelmasi.

        ne tissit viipyy? Pyysin näyttää omas...


      • DarkNinjaHiiri
        firerose kirjoitti:

        ne tissit viipyy? Pyysin näyttää omas...

        (*) (*)

        on nännit kovana.


      • firerose
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        (*) (*)

        on nännit kovana.

        sussa on hauskaa? Sun kanssa on nii helvetin kivaa vängätä :DD Ainii...ne tissit...

        (¤)(¤)


    • ja väitteesi on väärä..:) kristityt eivät vihaa muslimeja ja toi juutalais juttukin on ihan typerä..Jeesus kuoli koska niin tuli käydä..ilman sitä meillä ei olisi toivoa..

      • konna

        Juudaskin saa sinulta synninpäästön?

        "Jeesus kuoli koska niin tuli käydä.."


      • konna kirjoitti:

        Juudaskin saa sinulta synninpäästön?

        "Jeesus kuoli koska niin tuli käydä.."

        >>Juudaskin saa sinulta synninpäästön?


      • konna
        tuiskutyttö kirjoitti:

        >>Juudaskin saa sinulta synninpäästön?

        Vastauksestasi annan sinulle yhden pisteen. Take it or leave it, as you wish:)


      • Retrohetero

        koska niin tuli käydä? Eli ihmisillä ei ollut
        vapaata tahtoa, vaan jumala käytti heitä
        pelinappuloina omassa sairaassa näytelmässään?


      • Retrohetero kirjoitti:

        koska niin tuli käydä? Eli ihmisillä ei ollut
        vapaata tahtoa, vaan jumala käytti heitä
        pelinappuloina omassa sairaassa näytelmässään?

        jeesuksen kuolema oli ennustettu vanhassa testamentissa jo monta sataa vuotta ennen jeesuksen syntymää.. Sehän siis oli vain jonkun profetia joka toteutui.. eli niillä ihmisllä oli vapaa tahto..Jumala olisi voinut vaihtaa "suunnitelmiaan" mutta sitten olisi meidän ihmisten käynyt aika huonosti..


    • hiirulainen......

      Etkö sinä vieläkään tiedä sitä, että uudestisyntyneet kristityt EI vihaa ketään!!!!!
      Mistä kummasta sinulle tuollainen negetiivisuus on tullut nuppiin?

      >>Kristityt vihaavat muslimeja koska he ovat vääräuskoisia.

      -tuo on nimenomaan VAIN väite, ei totuus!

      >>jeesus kuoli mun syntien takia.

      • konna

        Miksi pitää uskoa?


    • Nimetön

      Jumalan omaisuuskansa ja Jumala siunaa niitä, jotka Israelia siunaavat ja kiroaa niitä, jotka Israelia kiroavat. Lisäksi pääsemme Jeesuksen seurassa erääääänä päivänä Jerusalemiin. Siinä perusteluja miksi emme vihaa Israelia emmekä juutalaisia emmekä ketään muitakaan, emme siis teitä rakkaita ateistejakaan. tv. parnatunut kari

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe