Naiset kertokaa.
Ikänne ja millaiset pikkuhousut juuri tällä hetkellä jalassasi?
Ja millaiset ovat suosikki pikkarisi?
Ja kolmanneksi vielä, millaisissa pikkareissa tunnet olosi seksikkääksi?
Kiitos asiallisista vastauksista.
Nainen, millaiset
36
5145
Vastaukset
- Pau-la
Jalassa on tällä hetkellä aika perus mustat hipsterit. Olen 18.
Suosikkipikkarini ovat ehdottomasti hipsterit, koska niitä ei kokoajan tarvitse repiä pois vaosta.
Stringeissä tai tangoissa olo tuntuu seksikkäältä.- vakoosi
Kerroit että jotkut painuvat vakoosi.
Miksi, miten, millai ja miten???
meiaileppa:
[email protected] - Nimetön
"repiä vaosta" lisäksi seksikäs olo.
- 19v.
Toinen tykkää vaaleenpuniseista vakopöksystä, luulisin niin, kyyti on yvää. Itse olen 18v. ja kaveri 46v.
Tietää mistä, miten ,millain ja miksi.- ...
Menkää pervot idiootit jollekin muulle palstalle runkkailemaan...
- Paremmaksi
Ei tuohon voi paljon sanoa mitään,elämää kaikki.
- Nimetön
Vaimolla ruskeat,ei häppärivaaraa,ikä 73 v.
Minä,eihän multa kysytty,ikä 71 v.
Outte vastaukseen hyvin,hyvin tytyväisi.
JK.Tähän ei tarvitse vastata,kun viet sinne "tietotaulukkoon"tiedot.
JKK.Jos tuosta "tietotaulukosta"tulee valtava voin auttaa,eti saadaan kevätmarkkinoille käyttöön tulokset. - kuinka...
asiallisia vastauksia pyydetään, niin minusta kysymys on asiaton. Miksi joku haluaa lukea millaiset pikkuhousut minulla on nyt jalassa. Ehkäpä joku pihi, joka ei halua tuhlata rahaa puheluun.
- woman 39 v
Valkoiset pöksyt on jalssa ja hieman liian tiukat, yleensä koko on 38-40. mutta nämä pöksyt puristaa, pidän ihan perusvalkoista, amlli midi, Tai, pitsiset laitan jalkaan kun haen romantiikkaa.
- Lady_72
Ikää 35v.Tällä hetkellä Stringit jalassa töissä,koska tiukat housut päällä ja ettei mieskolleegat kuittailisi pikkuhousujen näkymisestä housujen alta.Suosikki pikkarit ovat stringit ja hipsterit.Pitsiset hipsterit ja kauniit stringit tuovat seksikkyyttä elämään....
- se on!
"Eräiden" kiinnostuneiden miesten tekemiin pikkuhousukyselyihin voi vastata aivan vapaasti, eikä sheriffi välitä pätkääkään.
Mutta ans olla kun joku mies kertoo käyttävänsä sukkahousuja, niin johan kuorossa huudetaan sheriffiä siivousretkelle ja sheriffi tottelee kiltisti. - Tiina j
se on! kirjoitti:
"Eräiden" kiinnostuneiden miesten tekemiin pikkuhousukyselyihin voi vastata aivan vapaasti, eikä sheriffi välitä pätkääkään.
Mutta ans olla kun joku mies kertoo käyttävänsä sukkahousuja, niin johan kuorossa huudetaan sheriffiä siivousretkelle ja sheriffi tottelee kiltisti.Valkoiset sloggit on nyt jalassa, ne ovat mukavat pöksyt, käytän myöskin pitsisiä satiinihousuja usein, stringit eivät kelpaa ne menevät ikävästi vakoon ja pöksyjen pitää tuntua hyvältä.
- kun uskalsit
Tiina j kirjoitti:
Valkoiset sloggit on nyt jalassa, ne ovat mukavat pöksyt, käytän myöskin pitsisiä satiinihousuja usein, stringit eivät kelpaa ne menevät ikävästi vakoon ja pöksyjen pitää tuntua hyvältä.
Olla rehellinen,samaa sanoi jokin toinenkin nainen,jos siihen jotakin leveämpää laittais?.
- Carita vain
tällä hetkellä jalassani valkeat Control pöksyt, sellaiset napakat, pöksyt vaihdoin päivällä kun on moonikset, aamulla oli pitsipökät semmoiset persikanväriset.
Pitsissä nainen tuntee itsensä seksikkääksi, mutta myöskin kauniissa peruspöksyissä, nämä Control housut ovat hyvät..- persikanvärisiä
Ruskeiksi,ja nehän ovat jo vakaammat variltään,entäs "leikkaus" V- tai jotakin...höpö kysyy?
- Sari-Ann
Heippa! Olen 33 vuotias, jalassa sloggin valkoiset tai-mallit, kivat housut, istuvat ja eivät purista haaroista.
Kokeilin stringejä viikon verran, eivät tuntuneet kivoilta ja hiertivät haaroista, lisäksi olo tuntui alastomalta ja kylmältä.
Normaalit pikkarit ovat parhaat, tai , Hipsteri, midi, maxi, suosikkiväri puhdas valkoinen. - jaana 42
olen 42 vuotias jalassa tällä hetkellä valkoiset slogin stringit, koska valkoinen hame töissä.Pidän kaikista pienistä kuten stringit,tangat.
- Nimetön
Oli vappuna?
- Carita 44 v
Tällä hetkellä jalassa valkoiset alushousut, polyamidia ja pitsiä.
suosikkipikkarit ovat tiukat valkoiset pöksyt, voivat olla sloggitkin.
seksikkääksi tuntee itsensä kun housut tukevat peppua sopivasti ja ovat kauniit. - eija 40v
MOI
Tällä hetkellä mustat hipstersit taitaa olla h&m:ltä ja seksikkääksi tunnen itseni kaikissa joista näkyy läpi tai stringeissä!- Nimetön
"Läpi"onko samma kuin "läpinäkyy".Suomenlieli on vaikeaa.
- Parhaat pikkarit
Minulla on nyt jalassani valkeat sloggin sensual alushousut, tuntuvat mukavilta, parhaat pikkuhousut eivät hierrä , ovat napakat, valkea väri on paras, pitsiäkin saa olla.
Nainen tuntee itsensä naiselliseksi kauniissa pikkareissa. - themäään
Mitä mieltä naiset itse olette satiini pikkareista?
Ainakin tämän äijaän silmään ne näyttävät sexyimmiltä,erityisesti tangat.- hankalat
Ainakin itse pidän napakoista ja joustavista pikkareista. Satiiniset ovat joustamatonta kangasta ja jos hakee mukavuutta, ne ovat löysät ja mielestäni ruman näköiset. Jos taas valitsee koon napakkuuden mukaan, joustamaton kangas hiertää ja painaa.
Kyllähän minullakin on satiinin näköisiä kiiltäviä pikkareita, mutta materiaali ei ole satiinia vaan muuta joustavaa keinomateriaalia.
Mietipä itse miltä tuntuu tiukat satiiniboxerit käytössä. Taitaisi olla ajoittain jopa kivuliaat. - themäään
hankalat kirjoitti:
Ainakin itse pidän napakoista ja joustavista pikkareista. Satiiniset ovat joustamatonta kangasta ja jos hakee mukavuutta, ne ovat löysät ja mielestäni ruman näköiset. Jos taas valitsee koon napakkuuden mukaan, joustamaton kangas hiertää ja painaa.
Kyllähän minullakin on satiinin näköisiä kiiltäviä pikkareita, mutta materiaali ei ole satiinia vaan muuta joustavaa keinomateriaalia.
Mietipä itse miltä tuntuu tiukat satiiniboxerit käytössä. Taitaisi olla ajoittain jopa kivuliaat.Ymmärrän kyllä tuon mukavuus seikan. Sloggit yms. puuvillaiset vaan on niin epäseksikkäät kuin olla ja voi:D Ei satiinisten ihan ihonmyötäiset tarvi ollakkaan. Näyttä mielestäni vielä paremmilta kun on hieman löysät ;D
- Nimetön
hankalat kirjoitti:
Mietipä itse miltä tuntuu tiukat satiiniboxerit käytössä. Taitaisi olla ajoittain jopa kivuliaat.Miehen katse,miehen katse,silloin on parhaat pikkarit jalassa,miettikää eikö näin ole,sanoo tämän todennut?Nollakeli on ulkona.
- käytä
themäään kirjoitti:
Ymmärrän kyllä tuon mukavuus seikan. Sloggit yms. puuvillaiset vaan on niin epäseksikkäät kuin olla ja voi:D Ei satiinisten ihan ihonmyötäiset tarvi ollakkaan. Näyttä mielestäni vielä paremmilta kun on hieman löysät ;D
Sloggeja, koska en pidä niitä erityisen "fiksuina". Omat pikkarini on aina ihonmyötäisiä ja joustavia, siksi yleensä jotain keinomateriaalia. Lähes aina niissä on myös hieman pitsiä edes koristeena. Nuo Sloggit ja muut puuvillaiset menettävät sen napakkuutensa melko nopeasti tiheässä pesussa.
- themäään
käytä kirjoitti:
Sloggeja, koska en pidä niitä erityisen "fiksuina". Omat pikkarini on aina ihonmyötäisiä ja joustavia, siksi yleensä jotain keinomateriaalia. Lähes aina niissä on myös hieman pitsiä edes koristeena. Nuo Sloggit ja muut puuvillaiset menettävät sen napakkuutensa melko nopeasti tiheässä pesussa.
Kertokaa nyt muutkin rohkeasti mielipiteitä satiinipöksyistä. Onko ne myös naisten omasta mielestä seksikkäät ja kuinka monen jalasta niitä löytyy,arkena tai juhlana?
- Nainen vm-66
Olen nelikymppinen nainen ja jalassani on nyt valkoiset pitsihousut, sloggeja käytän aika paljon kanssa ja hyvin ne ovat pesussa säilyneet.
Valkoinen on suosikkiväri ja ukkokin tykkää, pöksyjen pitää olla kauniit ja soopivan tiukat, mutta puristaa ei saa. - Nimetön
Tuo lause "kuultaa melkein jokaisesta vastauksesta"Siis-naiset ostavat pikkarinsa "ukkojensa tai poikaYstävän,heille mieluissia"Niin hehän ovat Parhaat Asiantuntijat.
- themäään
No näinhän se menee. Kyllä jokainen seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva nainen tai mies ottaa vastakkaisen sukupuolenkin huomioon pukeutumisessaan.. Feministit ja muut kukkahattutädit on sitten asia erikseen.
- tyttö!!!
Ikänne ja millaiset pikkuhousut juuri tällä hetkellä jalassasi?
18, mustat silkkistringit
Ja millaiset ovat suosikki pikkarisi?
valkoiset stringit joissa on pitsiä ja seksiä ;>
Ja kolmanneksi vielä, millaisissa pikkareissa tunnet olosi seksikkääksi?
edellisissä ^^ - Anonyymi
Nainen ikä 43v valkoinen on mielivärini ja pitsihousut aina seksikkäät samoin stringit.
Tietysti pikkuhousujen pitää olla sopivat ei liian tiukat mutta peppua tukevat. - Anonyymi
Valkoiset tai mallin sloggit nyt jalassa,pitsi on seksikästä ja ehkä stringit myös.
Suosikkini ovat valkoiset napakat ja sopivat alushousut. - Anonyymi
Valkoiset stringit nyt jalassa,ovat seksikkäät ja piukoittavat pyllyä mukavasti ja ovat suosikkini tietysti.
N.30v. - Anonyymi
Valkoiset Sloggin pitsihousut Midi malli nyt jalassa.
T.woman 46 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3771616- 811592
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3781568- 811338
Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀481241Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht371095Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆2561051vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163918Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40895Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20887