Jouduin käyttämään jälkiehkäisyä marraskuun lopussa. Sen jälkeiset kaksi kertaa tulleet normaalit kuukautiset ovat olleet erittäin lyhyet ja suhteellisen niukkavuotoiset.
Raskaus on suljettu pois tekemällä raskaustesti verestä yksityisellä lääkäriasemalla. Tehty vasta viime viikolla, joten tuloksen pitäisi olla erittäin luotettava. (Seksiä en ole tuon marraskuun lopussa sattuneen tapauksen jälkeen harrastellut.)
Ensimmäiset tuon jälkeen tulleet menkat tulivat siis tammmikuun alussa ja olivat todella lyhyet ja niukat. Kestivät vain kolme päivää, normaalisti minulla kestävät noin viisi - kuusi päivää.
Nyt perjantaina alkoivat taas kuukautiset (vuotoväli oli pari päivää tavallista pidempi), ja ne olivat alkuun suhteellisen runsaat. Eivät ihan niin runsaat kuin tavallisesti, mutta kuitenkin aika veriset. Ne kestivät lauantaihin suhteellisen tavalliseen tapaan, mutta sitten ne loppuivat kuin seinään.
Nyt ei ole tullut yhtään vuotoa eilisillan jälkeen, mitä nyt aamulla vähän verensekaista limaa. Eli nämä menkat kestivät vain kaksi päivää, mikä on minulle erittäin lyhyt vuotoaika.
Vaikuttaako jälkiehkäisy vuotoihin niukentavasti näin pitkälle, vai mistä tässä on kysymys?
Olen ollut aika stressaantunut viime aikoina, työ ja koulu painavat päälle, ja huoli raskaudesta synkensi elämää ennen kuin tajusin mennä veritestiin yksityiselle.
Jälkiehkäisyn jälkeen niukat vuodot
2
3019
Vastaukset
- juuri....
j.e.pillerin pari viikkoa sitten ja kuukautisten olisi pitänyt alkaa vkl.na, mitään ei ole kuulunut, vaikka menkkakipuja on ollut. Täytyy hakea raskaustesti, tosin pakkausselosteessa luki, että pilleri sekoittaa hormoonitoimintaa :/ En suosittele tätä ehkäisymuotoa kenellekään.
- alkup.
Se on hätäratkaisu, jota käytetään jos ehkäisy syystä tai toisesta pettää.
Toivottavasti tätä teroitetaan nuorille tarpeeksi koulussa, jotta tajuaisivat sen. Valitettavasti pelkään kuitenkin pahinta.
Mihinkähän maailma on menossa? Kaiken huipuksi islamilainen puolue ajaa Suomeen seksivalistuskieltoa kouluihin. Perusteena he käyttävät väitettä, että se johtaa esiaviolliseen seksiin.
Teini-ikä johtaa varsin usein seksiin, ei siihen mitään valistusta tarvita.
Huoh.
Noh, toivottavasti minulla palautuu tämä homma vielä joskus raiteilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1473219EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403012- 1131514
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1471245Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601027
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23883- 42847