mut hämmästys on suuri kun mikään ei olekkaan muuttunnu. Samall 29 prossalla on verotettu 25.07.2001 käyttöön otettua diesel Grand Voyageria kun marraskuun lopussa tulleessa päätöksessäkin. Jotenkin mä ymmärsin että prosentti olis pitännyt pudota 25-26 paikkeille. Kyllä vähän vituttaa. Kuukauden seisotus ja uudelleen katsastus sekä koko homman uudelleen käynnistäminen......
Nyt tuli postista muutos autoveropäätökseen
10
2538
Vastaukset
- Turisti2007
Päästö veroprosenttihan on käytössä vuodesta 2002 alkaen . Vanhemille prosenttipainon mukaan, jollei sinulla ole todistusta päästöistä .
- auton
kokonaispaino. Ja et sitten ilmeisesti pystynyt todistamaan autosi CO2 päästöjä. Se olisi voinut pienentää veroprosenttia.
- Oli myös minulla
Mutta huomasitko että tullut lappu oli otsikolla
"muutos autoveropäätökseen" Eikä liitteenä ollut tilisiirtolomaketta.
Itselläni oli sentilleen sama summa tässäkin lapussa. On se soitettava huomenna tulliin ja kysyttävä mitä tämää nyt meinaa.
jotenkin olettaisin/toivoisin että tämä on vain ilmoitus että muutospyyntö on vastaanotettu ja käsittely taas jatkuu. Muuten tässä ei ole mitään järkeä.
Niin ja uusi kenttä oli tullut lomakkeeseen co2 tiedot,
Kerro Jokke miten sinun asiasi etenee.- Äskeisestä vielä
Jäi vielä sanomatta että kun puhuttiin puuttuvista co2 päästöistä, niin silloin kun tammikuun alussa jätin uuden veroilmoituksen ei tulli edes kysynyt co2 päästöjä, ainoastaa piti lisätä maininta että halutaan päästöihin perustuva verotus.
- Jokke
Rupeshan se homma selviään Eli tämä nyt tullut "Muutos autoveropäätöseen" on nimen omaan muutos siihen akuperäiseen, viime vuonna, vireille pantuun veropäätökseen. Oikeampi otsikko olisi ehkä ollut "Peruutus autoveropäätökseen". Olisihan tuo pitännyt huomata tuosta vireilletulopäiväyksestä joka on juuri se jolloin keskeytin verotuksen.
Arto Mäkkylä Tampereen tullista pahoitteli lomakkeen harhaanjohtavuutta mut eivät voi asialle mitään.
Jäädäänpä taas odotteleen "lopullista" päätöstä.
Lopullista lainausmerkeissä siksi että toki siitä täytyy valittaa :)- samalle miehelle
Sama mies oli tehnyt minunkin "päätökseni"
ja sama virsi oli minullekkin. Elikkäs odotellaan rauhassa. Voi mennä päätöksessä pitkään jos pelkkää veroilmoituksen keskeytysvahvistusta saa odottaa 3 ja puoli kuukautta. - Jokke
samalle miehelle kirjoitti:
Sama mies oli tehnyt minunkin "päätökseni"
ja sama virsi oli minullekkin. Elikkäs odotellaan rauhassa. Voi mennä päätöksessä pitkään jos pelkkää veroilmoituksen keskeytysvahvistusta saa odottaa 3 ja puoli kuukautta.hieman halvempia kilometrejä ainakin mulle kun ei tarvi maksaa dieselveroa.
- mutta usko
Jokke kirjoitti:
hieman halvempia kilometrejä ainakin mulle kun ei tarvi maksaa dieselveroa.
On tietty mutta usko vaan niin perivät dieselveron takautuvasti :)
- verotuspäätös
No olipa tulli vikkelä! Tänään tuli verotuspäätös. 29% tipahti 25%, päästöksi oli laitetti 210.
Alvia tuossa on vielä tonnin verran, mutta pari tonnia tipahti veron osuus.
Pääseeköhän valittamaan tuota alvia joskus?
Mites Jokke sulla, tuliko päätös? - Jari63
Tuli paksunippu papereita autoverosta ja yllätys oli suuri kun veroa pitäisi maksaa lisää !!! Mukana on tilisiirto ja kaikki.
Perusteluissa kuitenkin lukee "Uudelleen määritelty ajoneuvon verotusarvo on korkeampi kuin aikaisemmalla verotuspäätöksellä vahvistettu eikä verotuspäätöstä ole aihetta oikaista. Verolaskelmissa esitettyä erotusta ei kanneta. Valitus siirretään Helsingin hallinto-oikeuden ratkaistavaksi."
Eli mitähän nyt tapahtuu / on tapahtumassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760