Onko pojilla oikeutta pitää hiuksia tytöille tarkoitetuilla tyyleillä (nutturat, letit, saparot, kiharat)? Vai katsottaisiinko sitä kieroon, vaikka nythän on kai aikamoinen suvaitsevuuden aika? :) Entä mahtaako kukaan tyttö tykätä jos pojalla on hiukset vähän erikoisemmin? :) Olis hauska kuulla joitain kommentteja aiheesta..
Tyttömäiset hiustyylit pojilla...
6
3740
Vastaukset
- knfuoag
empä tiedä mutta minä ainakin olisin innoissani jos näkisin pojalla jotain tyttömäistä :::D on hienoa olla erinlainen. jos jotkut pojat käyttää meikkäkin ja suoristaaaa hiuksia niin miksi ei saisi lettejä laittaaa (: se oli mun mielipide. Itseasiassa tiedän yhen pojan jolla on hiukset aina nutturalla (: ja tuo poika on oikein söpö.
- ei siinä mitään pahaa
tiedän itsekin yhden pojan joka pitää hiksia aina nutturalla...ainakin poninhännällä.
hiustyylin lisäksi vaikuttaa tiety olemus, jätkällä on nuttura mutta näyttää silti miehekkäämmältä kuin monet ikäisensä. - pitkät hiukset
ei siinä mitään pahaa kirjoitti:
tiedän itsekin yhden pojan joka pitää hiksia aina nutturalla...ainakin poninhännällä.
hiustyylin lisäksi vaikuttaa tiety olemus, jätkällä on nuttura mutta näyttää silti miehekkäämmältä kuin monet ikäisensä.viime vuosikymmeninä pitkät hiukset miehillä eivät ole mikään erikoisuus, eikä pitkät hiukset miehellä ole mitenkään tyttömäiset.
Monet miehet kenellä on pitkät hiukset, kuten minä pitävät hiuksia ponnarilla tai joskus "nutturalla" eikä se mielestäni ole mitenkään erityisen naisellinen.
Pitkä tukka ja otsatukka tai joku erikoinen värjäys ja saparot sivuilla tms. voisi olla naisellinen, mutta ei niinkään pitkät hiukset itsessään.
- hiusmuotoilija Muoniosta
pitää ihan sellaista tukkaa kuin haluavat.
Nutturat, letit,kiharat EIVÄT ole tytöille tarkoitettuja tyylejä enempää kuin pitkät hiukset ylimalkaan.
Intiaanisoturit, samurait, eri etniset ja historialliset subkulttuuurit ja kulttuurit osoittavat, että mies on usein ollut se hiuksilla koreileva sukupuoli. Sikheillä nuttura kuuluu tänä päivänä vielä uskonnon noudattamiseen.
Jokainen ilmaisee itseään m m hiustyylillään. Jos kokee tietyn hiustyylin olevan se itselle kaikkein sopivin niin siitä vaan, oli se sitten irokeesi, nuttura tai puli.
Muistan kun ystäväni vihdoin leikkasi pitkät hiuksensa ja alkoi sheivata päätään sileäksi, hän muuttui ihan toiseksi; machoksi positiivisella ja komealla tavalla. Se sopi hänelle.- tsiuku
kiharat ja letit ei sovi, se on liian tyttömäistä.. tai kaksi poninhäntää. ei ei. :P mutta yksi ponnari on jees, ja nutturapäisiin hullaannun täysin :D
- tyttömäisiä
Katsoppa miesten hiuksia esim http://www.hiustyylit.com. On noista jotkut aika tyttömäisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106