Tykkimäkeen!

livonia

Hei! Onko Tykkimäelle hankalaa päästä töihin? Onko kellään kokemusta työstä Tykkärillä? Paljonko palkka on n. keskimäärin?
:) kiitos ja anteeksi jo etukäteen (:

14

9288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Jen_ni_

vaatimuksenahan on 18-vuoden ikä :)

• livonia

ei sitten muuta vaadita? Sittenhän pääsen sinne 100% varmasti ;)

• Anonyymi

ei oo pakko khyl alaikäsenä maskotiks pääse tai pelintyöntekijäksi

• entinen kesätyöntekijä

Ei sinne kovin hankalaa ole päästä, kai etusijalla ovat he, jotka siellä ovat aiempina kesinä olleet.
      Kannattaa toki hakea, jos on vähääkään asiakaspalveluhenkinen ja pitää lapsista.

• livonia

Jos olet ollut joskus siellä töissä niin varmaankin tiedät paljonko Tykkärillä on tuntipalkka. Voisitko jakaa tämän tiedon myös meidän muiden kanssa?

• entinen kesätyöntekijä
        livonia kirjoitti:

Jos olet ollut joskus siellä töissä niin varmaankin tiedät paljonko Tykkärillä on tuntipalkka. Voisitko jakaa tämän tiedon myös meidän muiden kanssa?

tuntipalkka oli muistaakseni arkipäivinä 5,60€, lauantaisin oli 15 % lisä ja sunnuntaisin & muina pyhinä 100 % pyhäkorvaus ( juhannusaattona). tuo palkka oli siis niille, jotka oli laitteilla ensimmäistä kertaa. muiden palkoista en tiedä. mutta varmaan jotain tuommoista luokkaa se on ensi kesänäkin.

• syga
        entinen kesätyöntekijä kirjoitti:

tuntipalkka oli muistaakseni arkipäivinä 5,60€, lauantaisin oli 15 % lisä ja sunnuntaisin & muina pyhinä 100 % pyhäkorvaus ( juhannusaattona). tuo palkka oli siis niille, jotka oli laitteilla ensimmäistä kertaa. muiden palkoista en tiedä. mutta varmaan jotain tuommoista luokkaa se on ensi kesänäkin.

Itse olen myös kesätöissä huvipuistossa, jossa on käytössä tuo huvipuistoalan työehtosopimus ja voin sanoa, että tuo palkka on suorastaan surkea. Mutta voihan sitä väkeä pitää nälkäpalkalla jos alalla 90% työntekijöistä on kesätyöläisiä niin ei tarvitse paljon lakkoja pelätä...

• Anonyymi

ei ole palkka on on8,8e

• Tykkimäellä työskennellyt

Nythän nuo palkat ovat vähän nousseet huvipuistoalan TES:in myötä, minimipalkka taitaa olla 5,89 tms. Tosi huonohan toikin palkka on, mutta muuten Tykkimäellä kyllä pidetään hyvää huolta työntekijöistä, tauot toimii ja muutenkin oikein mukava työpaikka. Yhteishenki on hyvä ja on mukavaa työskennellä samanikäisten kanssa. Suosittelen kyllä hakemaan, jos vain viitsit tuolla palkalla työskennellä!:)

• livonia

Palkka on melko heikko kylläkin, mutta ainahan töitä jaksaa tehdä jos on mukava porukka. Aina kannattaa hakea ja jos sattuu hyvä tuuri ja pääse jonnekin toisaalle ni ainahan voi antaa paikkansa jollekin muulle halukkaalle.

• entinen kesätyöntekijä
        livonia kirjoitti:

Palkka on melko heikko kylläkin, mutta ainahan töitä jaksaa tehdä jos on mukava porukka. Aina kannattaa hakea ja jos sattuu hyvä tuuri ja pääse jonnekin toisaalle ni ainahan voi antaa paikkansa jollekin muulle halukkaalle.

itse en kyllä hirveästi pitänyt kyseisestä työstä. mutta meitä on moneksi.

• yksi aikaisempien kesien te...

itse en kyllä hirveästi pitänyt kyseisestä työstä. mutta meitä on moneksi.

Palkoista en muista, mutta hauskaa oli. Jos on hyvällä mielellä liikkeellä niin kivaa on varmasti. Porukka on suhteellisen samanikäistä. Itse pääsin sinne töihin avoimuudella, kielitaidolla ja iloisuudella. Hymyä huuleen vaan. :)

• Anonyymi

Tämä on jo aika vanha aloitus, mutta kiinostaisi tietää paljonko siellä on palkka nykyään? Eli voisiko joku viime kesänä siellä työskennellyt asiaa kommentoida kiitos. Minua ainakin työpaikkana tuo ensi kesänä kiinnostaisi.

• Anonyymi

Palkka menee Huvi-, teema- ja elämyspuistoja koskeva työehtosopimuksen mukaan ja perus kesätyöläinen saa alimman palkkatason mukaan. (eli n. 7,50€/h)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      156
      5570
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      113
      5367
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5012
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2953
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2497
    6. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      51
      2327
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2154
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1838
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      14
      1574
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1536
    Aihe