Miten ehdottaa miehelle

seksiä?

Olen ihastunut erääseen mieheen, joka ei halua olla kanssani. En osaa sanoa kuinka paljon ihastukseni on pelkkää seksuaalista himoa ja haluaisinkin edes kerran kokeilla, millaista hänen kanssaan olisi, ilman mitään sitoumuksia. Mitä sinä miehenä ajattelisit naisesta joka ehdottaisi seksiä? Kiinnostuisitko vai kokisitko ehkä antipatiaa? Miten tällaista ylipäätään kannattaisi ehdottaa?

Välillämme on kieltämättä seksuaalista kemiaa, joten en usko että ainakaan vastenmielisyydestä hän kieltäytyisi.

15

6315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin kypsynyt

Pakko kysyä tarkennusta, että kuinkahan hyvin tunnetta ja mikä tuosta on vain sinun oletustasi? En ainakaan itse, tietenkään, alkaisi mihinkään henkilöiden kanssa, jotka eivät minua kiinnosta. Voinet siis myös täsmentää, miksi mies ei halua olla sinun kanssasi.

Ehdotan kuitenkin suoraa lähestymistapaa tilanteessa, jossa ei ole muita - luonnollisesti. Pienin vaivannäkö ja tunnelma parantaisivat mahdollisuuksia. Silti en lupaa hyvää, jos olet kyseiselle miehelle kovinkin tuntematon. Toisaalta voin tästä kysymyksestä jo jotain päätellä, miksi et miestä välttämättä kiinnosta...

• Asiantuntija

Jos olette hyvissä väleissä ja olette ehkä jakaneet jo hieman henkilökohtaisuuksiakin, niin suosittelen, että pyydät kaverin asunnollesi ja tarjoat jotain pientä särvintä, että on kotosa ja rento tunnelma.

Sitten latelet korttisi pöydälle. Ei tarvitse puhua mitään mistään true lovesta tai tunteiden testailusta. Kysyt, että haluaisiko mies seksiä kanssasi. Voit vielä rohkaista sanomalla heti kättelyssä, että sinä haluaisit häntä. Sitten varaa tietysti kondomeja varmuuden vuoksi ja sitten jos vastaus on myöntävä niin mene ja ota mieheltä vaatteet pois. Loppusetti onkin sitten 5. luokan biologiaa.

Miehet yleensä ovat hieman - miten tämän sanoisi - "Sexually indiscriminate", joten suora, kohtelias ja keveän iloinen lähestymistapa on paras. Voit vielä lieventää "iskua" jos onnistut ohjaamaan puheen seksiin luonnollisesti ja seksikeskustelun lomassa sanot "Tahdon sua!"

• neuvo...
        Asiantuntija kirjoitti:

Jos olette hyvissä väleissä ja olette ehkä jakaneet jo hieman henkilökohtaisuuksiakin, niin suosittelen, että pyydät kaverin asunnollesi ja tarjoat jotain pientä särvintä, että on kotosa ja rento tunnelma.

Sitten latelet korttisi pöydälle. Ei tarvitse puhua mitään mistään true lovesta tai tunteiden testailusta. Kysyt, että haluaisiko mies seksiä kanssasi. Voit vielä rohkaista sanomalla heti kättelyssä, että sinä haluaisit häntä. Sitten varaa tietysti kondomeja varmuuden vuoksi ja sitten jos vastaus on myöntävä niin mene ja ota mieheltä vaatteet pois. Loppusetti onkin sitten 5. luokan biologiaa.

Miehet yleensä ovat hieman - miten tämän sanoisi - "Sexually indiscriminate", joten suora, kohtelias ja keveän iloinen lähestymistapa on paras. Voit vielä lieventää "iskua" jos onnistut ohjaamaan puheen seksiin luonnollisesti ja seksikeskustelun lomassa sanot "Tahdon sua!"

Voiskos sen paremmin sanoa.Noin se pitää tehdä.

• Erkki Markkanen

Missään tapauksessa ei kannata suoraan mennä ehdottamaan seksiä. Todennäköisesti nolaat vain itsesi pahasti. Jos hän ei ole kiinnostunut sinusta, niin tuskin on kiinnostunut jalkovälistäsikään. Jos hän kuitenkin voisi kerran huvikseen panna, pitää asia esittää suoraan vihjaamalla. Eli istuttaa miehen päähän ajatus siitä, että sun kanssa vois panna ilman mitään sitoutumisia. Jos täysin yllättäen tarjoudut, joutuu mies paniikkiin ja vaikka siitä selviäisikin parissa minuutissa, niin voi olla ettei ole fyysisesti siihen valmiina sillä hetkellä/sinä päivänä (ollut esim. yhdynnässä 5 min. ennen tapaamistanne tms.).

• aivan oikeassa

Olen aivan samaa mieltä.Parempi vain haaveilla.Se on käytännössäkin paljon mukavampaa.Joutuisi vain pettymään, jos mies kieltäytyisikin.Mitäs sen jälkeen,aika ikävää sitten nähdä ja tavata kun on nolannut itsensä.

• siinä ?
        aivan oikeassa kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä.Parempi vain haaveilla.Se on käytännössäkin paljon mukavampaa.Joutuisi vain pettymään, jos mies kieltäytyisikin.Mitäs sen jälkeen,aika ikävää sitten nähdä ja tavata kun on nolannut itsensä.

Mikäs siinä on niin kauheaa jos mies ei tahdokaan, tuohan on miesten näkökulmasta se normaali juttu, siis että ei saa kun pyytää ja mieheen se ei jätä mitään jälkiä, miksi naiseen jättäisi, miksi sitä pitää hävetä ? Missä siinä nolaa itsensä, siinäkö että osoittaa olevansa ihminen jolla on tarpeita ??

• Että niin

Minä ainakin suostuisin ja naisen osakkeet kohoaisivat silmissäni rohkeuden ansiosta.

• näin+

No voisit vaikka pistää sille miehelle viestin, tai soittaa että tuletko käymään ja sitten sonnustautua vähän kiinnostavammin ja kevyemmin kuin normaalisti.

• neuvoisin

sinua menemään hyvän tilaisuuden tullen suoraan asiaan.minä en ainakaan kieltäytyisi,vaan olisin erittäin imarreltu.

• S.S

Mies oli tuijottanut minua jo kuukausia ja tiesin että hänellä oli kiinnostusta minua kohtaan(kuulin eräitä juttuja joita hän oli minusta puhunut ja miehen työkaveritkin olivat huomanneet jotain säpinää)niinpä lähettelin vähän härskejä tekstiviestejä ja pyysin vielä kahville kun ajattelin et kokeillaan mikä pelimies tää nyt on.Molemmat ollaan varattuja ja mulle olisi riittänyt seksi ilman sitoumuksia edes yhden kerran.No seuraavana päivänä vastassa oli TOSI vihainen mies ja sanoi et "yksikin tekstiviesti vielä niin se on poliisi asia..."Et näinkin voi käydä vaikka ihan selkeesti kaveri kyl tiesi mitä oli tekemässä mut menikin sitten lopulta puihin.Ei ne kaikki siitä ehdottelusta tykkää, enhän edes päässyt vielä kertomaan asiaani hänelle...

• jul123
        S.S kirjoitti:

Mies oli tuijottanut minua jo kuukausia ja tiesin että hänellä oli kiinnostusta minua kohtaan(kuulin eräitä juttuja joita hän oli minusta puhunut ja miehen työkaveritkin olivat huomanneet jotain säpinää)niinpä lähettelin vähän härskejä tekstiviestejä ja pyysin vielä kahville kun ajattelin et kokeillaan mikä pelimies tää nyt on.Molemmat ollaan varattuja ja mulle olisi riittänyt seksi ilman sitoumuksia edes yhden kerran.No seuraavana päivänä vastassa oli TOSI vihainen mies ja sanoi et "yksikin tekstiviesti vielä niin se on poliisi asia..."Et näinkin voi käydä vaikka ihan selkeesti kaveri kyl tiesi mitä oli tekemässä mut menikin sitten lopulta puihin.Ei ne kaikki siitä ehdottelusta tykkää, enhän edes päässyt vielä kertomaan asiaani hänelle...

Ilmeisesti kotona tuli jotain ilmi. Tai mies sai viimeisillä voimillaan torjuttua kiusauksen, joka olisi ajanut hänen liittonsa karille ja hän yhtäkkiä tajusi, että haluaa olla kunnon mies ja pitää perheensä. Hän yritti vähentää kiusauksia perheen hajoittamiseen.

Hatunnosto miehelle, joka kuitenkin haluaa tulla järkiin.

• kokemusta on ;)

Kyllä se on suora puhe mikä toimii, niin miehiin kuin naisiinkin ja tämän sanon kokemuksesta;)

• näkökulmasta

Ehkä nämä asiat on koettava kantapään kautta (itse en kyllä ole, mutta olenkin tarpeeksi viksu muutenkin :))

Mutta pari varoituksen sanaa: Jos olet ihastunut mieheen, joka ei halua olla kanssasi, niin tuskin pystyt seksin avulla saamaan häntä itseesi ihastumaan. Ja jos haluat harrastaa seksiä ilman sitoumuksia, niin kaikista väärin kohde sellaiseen on mies johon olet IHASTUNUT, eli johon sulla on muitakin tunteita.... Jos jostain syystä saatkin aikeesi toteutettua, niin palkkioksi jää todennäköisesti äärettömän tyhjä olo. Paljon pahempi kuin nyt on.

Mutta tosiaankin, jotkut meistä oppii vain kantapään kautta.

• DS.

Varmasti mun ajatukset menisi säälin puolelle. Ajattelisin, että voi juma kun on epätoivoinen nainen.

• Whisker

muiden vastauksia sanon että ehdottaminen epäsuorasti siten että ikään kuin ajaudutte tilanteeseen on paras molempien kannalta. Molemmat tuntevat saavuttaneensa jotakin säilyttäen samalla arvokkuuden ja arvostuksen sekä itsensä ja toisen silmissä. Helppoako, ei ole, mutta ei tarvitsekaan olla. Have mercy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe