mikä on anoppi? tiedän että joku sukulainen mutta mikä?
mikä on anoppi??
4
5376
Vastaukset
- puolison äiti
puolison äiti
- anoppi =
Ei siis seurustelukumppanin äiti.
- ellukkalainen
Annas oppi, ansoppi, anoppi= aviopuolison äiti.
- Lain mukaan
Monesti ole ajatellut palsoilla liikkuessani, että vanhemmilla naisihmisillä on ehkä ongelmia siinä, että lapset solmivat avoliiton, jonka kesto saattaa olla 2 kk, ja sitten seuraavan.
Ensimmäiseen avokkiin anoppi on yrittänyt solmia hyvät suhteet, mutta muiden kohdalla alkaa jo olla varautuneempi.
Monet ongelmat, joista olen lukenut, osoittavat selvästi, että anoppi ei halua kiintyä lapsensa avopuolisoon, koska avoliitto voi kariutua hetkessä. Avioliitoissa sentään erot ovat hieman mutkikkaammat. Niiden kuviot menevät asetusten ja lain mukaan, avoliitosta voidaan lähteä ovet paukkuen koska hyvänsä. Lapset kainalossa!
Voi myöskin panna merkille, että avominiöiden suunnalta on samaa havaittavissa. Mietitään, että on viisainta jättää mies, kun sillä on tuollainen äiti.
Ihan uusi eron syy.
Anoppi on siis lailisesti solmitun aviopuolison vanhempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991