http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200802127237552_ul.shtml
No niin, nyt on tutkimustuloksia ikuisuusiheesta. Eka treffeillä suuko, neljänsillä treffeillä voidaan ehkä siirtyä läheisimpiin äleihin.
Naisten odotukset
55
23445
Vastaukset
- ja minä kun
olen kuullut sellaisenkin, lähinnä miehille ohjeeksi tarkoitetun sanonnan, kuin "two dates without a kiss means you´re old fashioned, three means you´re gay".
Ne harvat kerrat kun olen naisen kanssa ollut tosissani, olen yrittänyt pitäytyä tuossa "old fashioned -osastossa", hyvällä menestyksellä muuten. Kevyemmissä tapauksissa olen harrastanut nopeampaa toimintaa.- mies74
Jos nyt ei teinivuosia lasketa mukaan ja mietin omia suhteita, jotka ovat olleet vähänkään pysyviä, on niissä kyllä ollut seksiä heti ekatreffeistä lähtien...
- minäkun
mies74 kirjoitti:
Jos nyt ei teinivuosia lasketa mukaan ja mietin omia suhteita, jotka ovat olleet vähänkään pysyviä, on niissä kyllä ollut seksiä heti ekatreffeistä lähtien...
alan käymään treffeillä vasta neljännen rakastelukerran jälkeen :D
- vain on
Kyllä oon ihan samaa mieltä. Ois kiva kuulla, mitä miehet tahtoo ensitreffeillä. Siis jos ne tahtoo muutaki ku sänkyhommia.
- srum123
hehe, eihän me ikinä mitään muuta haluta ku niitä sänkyhommia :---DDDDDDDDDDDDD
kyl mää kannata tätä wanhaa mallia et ekoil treffeillä tutustutaa ,mennää elokuviin,kaffeelle ajelulle kävelylle tai vaikka syömää.si illa päätteeks jos saa jatkosta lupaukse saattie päätteeks ni pikku pusu o ok ei mikää kitalaen kieronta asuurelma,toki jos kemiat kohtaa tos pussailussa voiraa joustaa,mut ei sexiä ekoilla treffeillä,varsinkaa jos hakee pitkäaikasta suhretta,yhe yö jutut o asia eriksee,ja ainaha on taka portti eli jos ekoilla treffeillä tosiaanki syntyy semmone mangneettimaine veto ettei paria saa irtitoisistaa ko rautakangella ni voiraaha sitä yhres tuumi päättää et nää o jo neljännet reffit.
- Kiire asiassa..
Kyllä mä tahdon ainaki vähä kattella tilannetta, ettei nyt heti eka tapaamisella anna kaikkea :D Eli etenkin jos tuntuu siltä, että tässä ois ainesta, niin sopivasti viileytta peliin, ettei suuteluasteelle vielä ekoilla treffeillä mennä.. mutta jatkoon ei mitään aikarajoja kyl tartte, menee helposti liian väkinäiseksi muuten! Spontaanisti fiiliksen mukaan, sopivasti järjellä höystettynä ;)
- Dove80
Sanon ihan suoraan, että mikään ei öllötä niin paljon kuin ekoilla/toisilla treffeillä säälittävästi vonkaava mies. Väkisin suutelua, lääppimistä, kourimista...ehdottelua joko suoraan tai epäsuoraan. Olen kaikki ko. tapaukset deletoinut ihan sillä perusteella, että mielessä on todennäköisesti lähinnä 1 asia -jonka saatuaan mies kiittää ja kuittaa. Miehet, pelisilmän käyttö ON sallittua! Miksette voi odottaa sitä muutamaa viikkoa/kuukautta, että nainen on valmis?
- Nimetön
Dove80 kirjoitti:
Sanon ihan suoraan, että mikään ei öllötä niin paljon kuin ekoilla/toisilla treffeillä säälittävästi vonkaava mies. Väkisin suutelua, lääppimistä, kourimista...ehdottelua joko suoraan tai epäsuoraan. Olen kaikki ko. tapaukset deletoinut ihan sillä perusteella, että mielessä on todennäköisesti lähinnä 1 asia -jonka saatuaan mies kiittää ja kuittaa. Miehet, pelisilmän käyttö ON sallittua! Miksette voi odottaa sitä muutamaa viikkoa/kuukautta, että nainen on valmis?
...en edes muista,sen verra vuosia vierähtäny... Jos ny jotai kommenttia heittäis,itellä ei ainakaa petimeininkit olis ihan heti mielessä,johtuen jo siitä et mitä ei vuosikausiin ole ollut,sitä ei myöskään valtavasti jaksa kiinnostaa enää kaivata,ilmanki on pärjätty aivan loistavasti,ja jälkikasvun tekemiseen se touhu on muutenki alunperin tarkotettu,eikä muuhun... Joka tapaukses,jos sellane "vahinko" pääsis joskus käymää et joku naine kiinnostuis meikäläisestä,hiljaa hyvää tulee,sanotaan... Hosumalla ei saa juur muuta ku "sellasia"...
- Nimetön
Dove80 kirjoitti:
sä pärjäät yksin..
- Olapallonivel
Nimetön kirjoitti:
sä pärjäät yksin..
...jotku makkaa toistes pääl...
- *vitsi vitsi*
Dove80 kirjoitti:
Hih, Hih, uuden sadon täytyy laittaa "kypsymään" vähäksi aikaa, silla aikaa voi nauttia siitä aikaisemmasta "sadosta" :o)))
- luuuseri
joskus ees treffeille, tiiä kuinka käyttäytyisin...
- <Mies29>
Naiset ovat taas vastanneet siten, mitä he itse pitävät ideaalina.
Taitaa totuus olla toista. Ainakaan Suomessa nuo luvut eivät päde.
"Seksin suhteen naiset olivat kuitenkin paljon varovaisempia: vain kaksi prosenttia vastaajista halusi petipuuhia ensimmäisillä treffeillä."
Ainakaan oma empiirinen otanta ei tue noin pientä prosenttia.
"Lähes puolet eli 45 prosenttia naisista pitää seksiä sopivana neljänsillä tai viidensillä treffeillä. 40 prosenttia odottaisi vielä kauemmin ja tahtoisi sänkyyn aikaisintaan kuudennella tai seitsemännellä tapaamisella."
Tämä nyt on ihan täyttä skeidaa. Jokaiselta naiselta, jolta olen saanut, on irronnut viimeistään kolmansilla treffeillä. Ainakin Suomessa voi melko lailla heittää hanskat tiskiin, jos kolmannella treffeillä ei saa. 90% todennäköisyydellä ei tule myöhemminkään.- Paessinpaeae
Nyt et kyllä tainnut ajatella miten tällänen kysely suoritetaan.
Olen kohtuu varma että gallupin vetäjät eivät tentanneet naisia jotka sulle kelpaa deiteiksi, vaan naisia jotka suostuivat vastaamaan kysymyksiin.
Eli jos sä lähtisit treffeille jokaisen naisen kanssa joka tulee toimistoaikoina manskulla vastaan, niin voisit osua aika likelle noita prosentteja.
Pointti siis on ettei kysely keskittynyt sun ikäsiin, hyvännäkösiin naisiin. Vaan myös keski-ikää jne löytyy.
Menikö hermot tosta kyselystä niin ettet miettinyt hetken vertaa lähdettä, vaan ponkaisit olettamukseen että muut ovat väärässä jos heidän kokemuksensa eroavat omastasi? - dflsdf
Tiedän miehiä joilta ei saanut edes toisella kerralla kullia, ei mies vaan antanu kun kumpikin olis siihen valmiita jne...Ja pidempiaikasest suhteesta on kyse...Eka kerralla kun nainen vonkaa mieheltä...ei irtoa, kun kysyy heruuko sitä kyrpää jne....Eli nykypvänä miehet yhä enemmän pihtaavaa sorttia...kun pelkäävät suorituspaineita, olenko hyvä rakastamaan toista jne...ihan luonnollisesta asioista on kysymys, ja osata ottaa se rennommin jne...Ihailen fiksuja miehiä jotka ei heti anna ja yhdessä omalla ajallaan katsoo koska kumpikin on valmiita...Mut nykyaikana taitaa olla aikas harvinaista...Kyllä ekana tapaamisena jo mennään sänkyyn tai viimeist. toisella tapaamisella...
- Puistokemisti.
En minäkään ensimmäisellä kerralla ala ruveta lääppimään toista kun vastapuoli saattaa pelästyä siitä vaikkei tarkoittaiskaan mitään erikoista sillä. Eikä ensimmäisellä kerralla kaikki tunteet nouse heti pintaan, että tietäisi mitä toinen haluaa myös. Ensimmäinen kerta on että tutustuu toiseen ja sitten etenee pikkuhiljaa siitä eteenpäin. En minäkään ensimmäisellä treffilläni esim. suudellut tai halannut kun lähdin kotiinpäin. Kevyesti olkapäälle taputin ja sanottiin heipat, eikä se tapaaminen jäänyt yhteen kertaan.. ;)
- aikatauluja
kun on kysymyksessä toiseen ihmiseen tutustuminen! Kaikki tapahtuu silloin kun on tarkoitus! Ja molemmat tahtovat! Tärkeintä on keskustella alussa, mitä toinen tahtoo ja etsii, eihän voi olla edes varma haetaanko samoja asioita..
- olet aivan oikeassa
Ei mitenkään voi määritellä montako kertaa kuuluu mennä treffeille ennenkuin voi harrastaa seksiä. Jonkun kanssa hiljaa hyvää tulee ja jonkun muun kanssa seksiä harrastetaan heti samana iltana, riippuu tilanteesta ja miehestä. Kemioista, syttyykö ne heti vai muutaman treffin jälkeen....
- Nimetön
G-piste gallup viikko sitten,, suomen miehistä/naisista antautuu 67%... siinä parisuhteen kestävyyden esitesti samalla..
- Nimetön
Ekoilla treffeillä sexiä suomessa, G-piste-gallup mukaan 67%!!!!
- eri tekijää
Jos nyt mitään yhdenillankeikkoja ei lasketa, niin koskaan en ole mennyt sänkyyn ennenkuin ollaan sovittu että seurustellaan (ja jutut ovat kyllä kestäneet ihan useita kuukausia). Eli millään treffeillä en ole sänkyyn mennyt. Korkeintaan antanut suudella/pitää kädestä/halata ym. kesyä.
Noita yhdenillankeikkoja on kertynyt kolme niiden seitsemän vuoden aikana jona olen ollut seksuaalisesti aktiivinen. eri tekijää kirjoitti:
Jos nyt mitään yhdenillankeikkoja ei lasketa, niin koskaan en ole mennyt sänkyyn ennenkuin ollaan sovittu että seurustellaan (ja jutut ovat kyllä kestäneet ihan useita kuukausia). Eli millään treffeillä en ole sänkyyn mennyt. Korkeintaan antanut suudella/pitää kädestä/halata ym. kesyä.
Noita yhdenillankeikkoja on kertynyt kolme niiden seitsemän vuoden aikana jona olen ollut seksuaalisesti aktiivinen.neljäs , älä puijaaaa,,
- jöpötys
on .. että antaa asioille aikaa .. ja kattoo mihi suuntaa hommat lähtee menemää ... voiha sitä eka treffeillä hellästi halata ja vaikka pikku pusu poskelle antaa ku lähtee pois ... ;) ;) ... ja tietysti tärkeää keskustella asioista mitä kumpiki haluaa tai ei halua ... ja jne jne ... hiljaa hyvä tulee ... eköstä niih ... ???
- jotakin...
Sainpa monien kertomuksesta kliinisen kuvan.
Nuo, "monenko rehvin jälkeen saa" jutut ja tutkimukset on vain kestoteineille tarkoitettu luettavaksi.
Kyllä se on vain niin, että molemmat huomaa kun se hetki on oikea. On selvää, että molemmat ajattelevat seksiä jollakin tasolla, sekä mies että nainen, jo heti kun on sovittu rehvitapaaminen.
Miehet ja naiset ovat kumminkin niin samanlaisia.
Ei ole kovin "kypsää" käyttäytymistä silti antautua himojensa vietäväksi liian pian.
En haluaisi itse sellaista naista joka liian herkästi antaa seurustelun alussa, koska hän tekee sen varmasti helposti myös parisuhteen aikana muillekkin.
Itse parisuhteessahan seksiä voi rakkaansa kanssa harrastaa vaikka tunnin välein, silloin sillä ei ole enää tässä asiassa tarkoitettua tarkoitusta.
Kysyisinkin ennemminkin että voiko seksi tuntua juuri miltään uppooudon kanssa? Ja ne kestoteinit ei saa vastata tähän.- kevytkenkäinen(kö?)
tuntua aivan käsittämättömän ihanan tajunnan räjäyttävältä! En olisi itsekään niin luullut vielä puoli vuotta sitten, mutta nyttemmin tiedän toisin.
Tapasin ensimmäistä kertaa miehen ja päädyimme hänen kanssaan sänkyyn noin tunnin kuluttua tapaamisesta. Molemmilla oli sellainen olo, että olisimme tunteneet aina. Kaikki kävi kuin itsestään -jä käy yhä. Koskaan aikaisemmin en ole kenenkään monivuotisenkaan mies-/poikaystävän kanssa päässyt samalle tunnetasolle kuin tuolloin ensimmäisellä kerralla. Itsellenikin tämä on ollut hämmentävä kokemus. Olemme ihmetelleet sitä usein yhdessä. - 20v nainen
kevytkenkäinen(kö?) kirjoitti:
tuntua aivan käsittämättömän ihanan tajunnan räjäyttävältä! En olisi itsekään niin luullut vielä puoli vuotta sitten, mutta nyttemmin tiedän toisin.
Tapasin ensimmäistä kertaa miehen ja päädyimme hänen kanssaan sänkyyn noin tunnin kuluttua tapaamisesta. Molemmilla oli sellainen olo, että olisimme tunteneet aina. Kaikki kävi kuin itsestään -jä käy yhä. Koskaan aikaisemmin en ole kenenkään monivuotisenkaan mies-/poikaystävän kanssa päässyt samalle tunnetasolle kuin tuolloin ensimmäisellä kerralla. Itsellenikin tämä on ollut hämmentävä kokemus. Olemme ihmetelleet sitä usein yhdessä.tottakai voisi seksi olla nautinnollista jonkun ihan tuntemattomankin kanssa, mutta itse en voisi ryhtyä siihen sellaisen tyypin kanssa johon en luota vaikka mieli tekisikin. eli paljon nautittavampaa seksi on sitten jonkin ajan tutustumisen jälkeen, kun kumpikaan ei jännitä ja on varma että toinen on samalla aaltopituudella. ja ennen vars. panoa on kiva tehdä jotakin "ei niin vakavaa" puuhastelua, siinä oppii vähän tietämään toisen mieltymyksiä ja taitoja. satunnaispanot ei muutenkaan ole kivoja, kun joutuu stressaamaan siitä että saako jonkun sukupuolitaudin. etenkin silloin, jos menettää neitsyytensä kannattaa odottaa mieluummin kuin hosua.
- kevytkenkäinen siis
20v nainen kirjoitti:
tottakai voisi seksi olla nautinnollista jonkun ihan tuntemattomankin kanssa, mutta itse en voisi ryhtyä siihen sellaisen tyypin kanssa johon en luota vaikka mieli tekisikin. eli paljon nautittavampaa seksi on sitten jonkin ajan tutustumisen jälkeen, kun kumpikaan ei jännitä ja on varma että toinen on samalla aaltopituudella. ja ennen vars. panoa on kiva tehdä jotakin "ei niin vakavaa" puuhastelua, siinä oppii vähän tietämään toisen mieltymyksiä ja taitoja. satunnaispanot ei muutenkaan ole kivoja, kun joutuu stressaamaan siitä että saako jonkun sukupuolitaudin. etenkin silloin, jos menettää neitsyytensä kannattaa odottaa mieluummin kuin hosua.
No, neitsyyden menettäminen onkin sitten asia ihan erikseen. Ja se ehkäisypuoli myös. Vaikuttaa siltä ettet edes lukenut mitä kirjoitin. Mutta tämä on varmasti sellainen yksilöllinen asia. Aikaisemmin olen todellakin aina tuntenut ahdistusta jos joku on suudellut ekoilla treffeillä, vaikka kuinka hurmaava muutoin olisi ollutkin.
- ex-asiakaspalvelija
kevytkenkäinen(kö?) kirjoitti:
Tapasin ensimmäistä kertaa miehen ja päädyimme hänen kanssaan sänkyyn noin tunnin kuluttua tapaamisesta. Molemmilla oli sellainen olo, että olisimme tunteneet aina. Kaikki kävi kuin itsestään -jä käy yhä. Koskaan aikaisemmin en ole kenenkään monivuotisenkaan mies-/poikaystävän kanssa päässyt samalle tunnetasolle kuin tuolloin ensimmäisellä kerralla. Itsellenikin tämä on ollut hämmentävä kokemus. Olemme ihmetelleet sitä usein yhdessä.Luulenpa että tiedän mitä tarkoitat. Kerran olen tavannut naisen, jonka kanssa olimme välittömästi samalla aaltopituudella, tunnelma oli välitön ja luonteva kuin olisimme tunteneet toisemme päiväkodista asti.
Hän oli asiakas, minä asiakaspalveluihminen, emmekä tavanneet sen koommin saati päätyneet sekstailemaa, mutta jo se, että muistan tilanteen vuosien takaa kertoo että kyseessä oli jotakin poikkeuksellista.
Luulen että tässä oli kyse sellaisesta mystisestä kemiasta, joka aikaansaa että joku ihminen joskus vaan "kolahtaa" täysillä. Hymyä, flirttiä, juttu luisti kuin se vain voi silloin kun sanallinen pallottelu sujuu toinen toistensa pelin tuntevien ihmisten välillä parhaimmillaan.
Varsinainen asia tuli hoidettua eikä hänellä silti tuntunut olevan mitään kiirettä mihinkään... mutta sen jälkeen ikinä enää nähnyt häntä.
Uskon että syynä oli että hän ei kuitenkaan ollut vapaa, ja uusi tapaaminen olisi saattanut pistää hänet liian kovan houkutuksen eteen.
Tuon nimenomaisen tapauksen kohdalla olisin ollut varma siitä, että seksikin olisi ollut jo ensi hetkellä täysin luontevaa, luottavaa, rakastavaa ja mutkatonta, tuota tunnetta kun ei usein tuo viikkojen tai kuukausienkaan treffailu.
- sammalikko
mujja kyllä puotti pöksysä eka tärskyillä,huomas varmaan että kaverilla on kaikki pelissä eikä ole ääneen mulle sitä katunu mutta katuuhan se varmaan omissa ajatuksissaan.
- on miellyttävä
ni annan/otan jos siltä tuntuu. Jos ei mitään fiiliksiä synny,niin sit ei synny.Yleensä ennen treffeistä sopimista olen joko, mesetellyt tai käynyt puhelin keskusteluja 3-5 pv. silloin vasta päätän ollaanko edes samalla aaltopituudella ja lähdenkö edes treffeille kyseisen ihmisen kanssa.
- sänkyyn
mikä ihmeen kiire naisilla on nykyään sänkyyn. itse en kyllä suudellut ensitreffeillä enkä mennyt sänkyy viimeistään 7 tapaamis kerralla. mielestäni edellämainittujen asioiden täytyy tapahtua jos oikeasti on tunteita pelissä. miksi pelleillä??
- Nimetön
...sänky on löhöilyä ja nukkumista varten...
- ..............
Suomessa jos ei hyppää ekatrefeillä sänkyyn niin nainen tulkitsee sen niin, ettei hänestä pidetty. Toisaalta suomalaiset naiset ovat humalassa niin estottomia, että aika mahdoton ois vetää panematta ensitrefejä kun jo kapakasta lähtiessä naisten kädet haroo palleja.
- Nimetön
Kerro mullekki misä päi semmone mesta on josa naiset kopeloi palleja heti kättelyssä,eipä ole meinaa kohalle vielä osunu sellasia naisia humalaisia,vaik jo vuosia baareissa pörräilly harva se vkloppu...
No ei ainakaan tällä pidä paikkaansa! Jos treffiseura miellyttää molemmin puolin niin pussalilla voi ekoilla treffeillä. Seksiä / rakastelua sitten myöhemmin jos suhteella on jatkoa tulevaisuudessa. Ja kyllähän senkin puolen pitää toimia niin että molemmat on tyytyväisiä =).
- mies...
Kyllähän se niin on ainakin baarista lähtiessä, että suomalainen nainen haluaa seksiä samantien. Sehän on sääntö ennemminkin kuin poikkeus, että kun yhtä matkaa mennään, niin mennään sänkyhommiin.
Jos taas sattuu tapailee muussa ympäristössä, niin kyllähän se seksielämän laatu on hyvä selvitellä jo viimeistään toisilla tai kolmansilla treffeillä. Kyllä suomessa naisetkin haluu päästä testaa jo viimeistään tässä vaiheessa, että miten kammarinpuolella hommat luistaa.
Jos sattuu oleen niin, ettei luistakkaan niin mitä sitä pitkittämään sinne 4-n treffeille, kun kuitenkin voi siinä vaiheessa homman sit pistää pakettiin jos seksistä ei tuu mitään. - Hitaasti mutta varmasti
Itse olen 70-luvun nuori. Päästyäni tuohon 20iän toisellepuolelle muistan ettei silloin 70-80 luvulla menty kuin kännissä ekana iltana sänkyyn. Minun kaikki suhteeni jotka kestivät pitempään kuin yhdenillan alkoivat tutustumisella ja sänkyyn mentiin vasta korkeintaan neljän viiden tapaamisen jälkeen. Täytyy kuitenkin sanoa että otantani on melko rajoittunut koska kokemuksia tuli ainoastaan 70-90 partnerin kanssa. Tämän päivän mittarin mukaan taisin olla poikanen kun menin naimisiin 33-vuotiaan. Katsoisin nyt tällä iällä että ei se pikainen sänkyyn hyppääminen ainakaan edistä hyvän parisuhteen luontia.
- Suuri Isä
alentuu antamaan pilluaan vaikka suhde ei ole edennyt treffailua pitemmälle on halpa lutka ilman ihmisarvoa. Eli siis neljänsillä tai vaikka 20:llä treffeillä antava nainen on halpa lutka. Nainen saa antaa vasta kun suhde on vakava ja nainen on varmistunut,että mies rakastaa häntä ja että mies on erittäin potentiaalinen kumppani naiselle koko loppuiäksi.
- dklsdfl
Kyllä mies on se antava puoli naiselle, ja nainen saa kyrpää kun se haluaa miten mitenki..Ihmekäsitys miehellä...Ja mieslutka on se joka heti heittäytyy häntäheikiksi...Voimakkailla naisilla oikeus ottaa mieheltä mitä vaan...Ja mies antautuu sen mukaan...Ainakin monella naisella näin toimii...Ja mies lutka on jos heti antautuu toisen vietäväksi...Ja ilman ihmisarvoa, oikein sikalutka monesti...Eli sikamainen lutka ei ole minkään arvoinen kun leikki toisen tunteilla jne ja suurin osa miehistä on ns lutkia, kyrpälutkia valitettavaa!!!
- odotahan
Suudelma on ihana ensitreffeillä (ei tietysti kaikkien kanssa), mutta jos mies vaikuttaa liika innokkaalta ja haluais sänkypuuhiin hetimiten, pisteet kyllä putoo roimasti. Mies ei silloin arvosta naista ja pitää tätä vain seksiobjektina. Miehen pitää naisten mielestä olla FIKSU ja edes peruskäytöstaidot pitää olla hallussa. Kyllä se nainenkin siitä sitten lämpenee, vaikkapa sillä neljännellä kerralla...:)
- pääpaino
...näissä keskusteluissa nyt mättää,kun miehet on näköjään laitettu vonkaajiksi,kyllä naiset vonkaa just ihan samanlailla,viimevuonna kävin viis kertaa suomi treffeillä,ni kyl se nainen oli se joka sinne sänkyy halus heti,että eiköhän lopeteta tämmönen turhan jauhaminen,pannaan pannaan sano paaviki,seksiä kaikille sitä tarvitseville,pelisäännöthän on sovittu jo ennen treffejä,että se "siitä puhe mistä pula"
- puuttumatta keskusteluun
pääpaino kirjoitti:
...näissä keskusteluissa nyt mättää,kun miehet on näköjään laitettu vonkaajiksi,kyllä naiset vonkaa just ihan samanlailla,viimevuonna kävin viis kertaa suomi treffeillä,ni kyl se nainen oli se joka sinne sänkyy halus heti,että eiköhän lopeteta tämmönen turhan jauhaminen,pannaan pannaan sano paaviki,seksiä kaikille sitä tarvitseville,pelisäännöthän on sovittu jo ennen treffejä,että se "siitä puhe mistä pula"
kyllähän se on usein niin ,että jos naiseen eka treffeillä suhtaudut silleen fiksusti etkä tee lähentely yrityksiä niin niitä seuraavia treffejä ei tule.
Olen kokenut tuon useita kertoja kun vain keskustelet ja käyt syömässä ym, ja viet naisen sinne mistä haitkin niin se sinne sitten jääkin eikä sen koomin yhteyttä pidä.
Sitten kun suostut sänkyyn eka kerralla niin sitten voit käydä naisen luona vaikka miten usein tahansa. - se...
puuttumatta keskusteluun kirjoitti:
kyllähän se on usein niin ,että jos naiseen eka treffeillä suhtaudut silleen fiksusti etkä tee lähentely yrityksiä niin niitä seuraavia treffejä ei tule.
Olen kokenut tuon useita kertoja kun vain keskustelet ja käyt syömässä ym, ja viet naisen sinne mistä haitkin niin se sinne sitten jääkin eikä sen koomin yhteyttä pidä.
Sitten kun suostut sänkyyn eka kerralla niin sitten voit käydä naisen luona vaikka miten usein tahansa.Usein vain menee, ainakin jo etukäteen romanttisissa mielessä sovituissa treffeissä. Ja jos ei nyt ole heti sänkyyn hyppäämässä, niin edes se suukko ainakin kertoo tänä päivänä huomattavasti enemmän kiinnostuksesta kuin kaverilliset ja useimmiten valheelliset "nähdään".
- dldff
pääpaino kirjoitti:
Kyllä yhä enemmän ja enemmän naiset vonkaa miehiltään sexiä, ja vielä jos alkoholi sopivasti siinä höysteenä, niin kyllä se menoa sängynpuolella jossain vaiheessa yöaikaan tai mitenkä vaan...Työporukas paljon naisia, ja kun niitä juttuja kuulee, keneltä miltäki mieheltä vonkasin ja sillä oli nii ja sellainen kyrpä ym ym...nii kyllä ne naiset tämäntästä ottanu ohjakset käsiin ns...Mut arvostan miehiä/naisia jotka omalla sopivalla tavalla oli sitt ekatreffeillä, toisilla, ja ei niitä kertoja lasketa monellako treffeillä, se yhteenkuuluvuuden tunne kemia, kun kolahtaa kun kolahtaa, kaikki muu menee ihan omalla painollaan eteenpäin yhteisesti, mikäs sen mukavampaa... ja oman kullan kanssa harrasstaa seksiä niin kauan kun jaksaa ym ym...Lopuksi sanon ett kyl miehet ei vonkaa sillätavoin eikä pidä heti syyllistäkää toista sukupuolta siitä...Siis on miehiä/ naisia jotka vonkaa tsm...Ja sitte niiitä miehiä/naisia jotka ei mene heti tavattuaan sänkyyn,ja mennään silloin kun kummastakin on tuntuu hyvältä ja yhteisesti sitt omalla ajallaan...
- näin meillä
Menimme viime vuonna naimisiin. Meilä seksiä vasta häiden jälkeen. Eikä ole kaduttanut! Ollaan ehditty nauttia toisistamme avioliitossa. Suosittelen lämpimästi!
- vasta...
eron jälkeen. Kyllä oli ihanaa. Suosittelen lämpimästi.
- tuntuu
Itse en suutelisi ekoilla treffeillä, tuskin toisillakaan, sillä en pidä tuntemattattomien suutelusta, ellei sitte satu löytymään aivan uskomatonta fyysistä vetovoimaa heti alkuunsa. Muutenkin aina tilanteesta ja fiiliksestä kiinni enemmän kuin tilastoiduista tutkimuksista!
Jos on oikee deittailu kysymyksessä eikä mikään säätäminen moneen suuntaan tai vaan vaihtoehtojen tsekkaaminen, sänkyyn vasta korkeintaan kuukauden, parin tutustumisen jälkeen, kun on jotain pientä tunnepuolellaki tarjolla.- pääpaino
...se kuitenkin ole kahden välinen asia miten se homma etenee,ekoilla treffeillä ei opi tuntemaan toista,vaikka olis sättäilly vuoden tai pari sitä ennen,tilannehan se johtaa toiseen ja toinen toiseen,en tajua miks tämmösestä yleensä täällä keskustellaan,jokainen tapaaminen on ainutlaatuinen ja henkilökohtainen,kaikilla on omat kokemukset siitä.
Sitähän vois avata kokonaan oman palstan missä kaikki haluavat voivat kirjoittaa treffikokemuksistaan.
Nyt paistaa aurinko,iloitaan halataan. - dlsdfjldf
pääpaino kirjoitti:
...se kuitenkin ole kahden välinen asia miten se homma etenee,ekoilla treffeillä ei opi tuntemaan toista,vaikka olis sättäilly vuoden tai pari sitä ennen,tilannehan se johtaa toiseen ja toinen toiseen,en tajua miks tämmösestä yleensä täällä keskustellaan,jokainen tapaaminen on ainutlaatuinen ja henkilökohtainen,kaikilla on omat kokemukset siitä.
Sitähän vois avata kokonaan oman palstan missä kaikki haluavat voivat kirjoittaa treffikokemuksistaan.
Nyt paistaa aurinko,iloitaan halataan.Näin ja hyvin kirjoitettu, ja meidän kaikkien olis hyvä lukea tämä, ja mieltää mukavana asiana itselleen...iloitaan ja halataan..Ja kun ystävänpäiväkin tänään, niin mikäs sen mukavampi, ja muulloinkin tietty...Hyvä fiilis tulee tätä lukiessa, toivottavasti aikas monelle ja sukupuoleen katsomatta:)...Halaillaan
- ratkeaa
Jos nainen on ollut tykästynyt ja puitteet (aikataulut & paikat ym) on hoidettu kuntoon, eka kerralla on menty sänkyyn aina.
Kun muutaman kerran on tullut vitkuteltua tai kipinää ei alusta lähtien ole ollut tarpeeksi, mitään suurempaa ei ole jutuista tullutkaan, vaikka tapailtu olisi myöhemminkin.
Jos nainen haluaa miestä, ei se treffeillä punnitse vaihtoehtoja (sänkyyn vai ei). Se toivoo, että mies ei sano mitään liian typerää kuuloista, mikä tuhoaisi tunnelman. Ja toivoo myös, että mies sitten hoitaa homman kotiin aloitteellisesti.- jaardi
ystävänpäivvää kaikille .... hellikää ja halailkaa toisianne ... pussailkaa ja iloitkaa toisistanne .... mut muistakkaa myös rakastella ... hyvää jatkoa vaa kaikille ...
- dsdfl
jaardi kirjoitti:
ystävänpäivvää kaikille .... hellikää ja halailkaa toisianne ... pussailkaa ja iloitkaa toisistanne .... mut muistakkaa myös rakastella ... hyvää jatkoa vaa kaikille ...
Just näin...Ja hyvää ystävänpvää Jaardille:)..Koskaa ei liikaa rakkaintaan helli hali ja rakastele, näin on...Kaikille hyvää jatkoa
- poimittua
Kannattaa lukea Vauva-lehden seksipalstaa:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12317090&p=&mpage=2&tmode=1&smode=1&key=&language= - kävipä tuuri
poimittua kirjoitti:
Kannattaa lukea Vauva-lehden seksipalstaa:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12317090&p=&mpage=2&tmode=1&smode=1&key=&language=että nykyinen mieheni on entinen työkaverini. Sai rauhassa neljä kuukautta kattella ihmistä ennenkuin tarvi edes miettiä että antaako pussata vai joko pitäisi toisilla treffeillä antaa muutakin. Siinävaiheessa kun tosihommiin ruvettiin toinen olikin jo niin tuttu että kaikki meni ihan itsestään. Suosittelen muillekkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854012
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353041Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992253Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312008Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271801- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell651743Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501