Olen tätä asiaa miettinyt useamman kerran eikö ole yhtään miestä jota kiinnostaisi ihan arkinen nainen. Olen viestitellyt monen miehen kanssa, mutta kun selviää etten ole mikään hepsankeikka viestien tulo loppuu siihen paikkaan. Itse en välitä pelkästä ulkokuoresta enkä siitä onko ihminen rikas vai köyhä etsin vain pelkästään keskustelu taitoista mukavaa miestä mutta niitäpä ei tunnu koko Suomenmaasta löytyvän.
Miksi tavallinen nainen ei kelpaa
24
2736
Vastaukset
- Kummatti
Kun en oo eläissäni netissä deittaillut, enkä edes tiedä kuinka sellaista tehdään niin en ymmärrä viestitäänkö siellä yhden vai useamman kanssa yhtäaikaa? Jos useamman, niin oudolta tuntuu viestien yhtäkkinen loppuminen. Jos taas höpötellään yhden kanssa kerrallaan saattaa vain mielenkiinto sammua.
mitähän se ns. deittailu pitää sisällään. Minä tarkoitin sitä, kun olen laatinut tänne profiilin ja miehukaiset vastailee, mutta kuten mainitsin viestejä tulee tasaiseen tahtiin niin kauan kun ilmenee että olenkin vain ihan tavallinen nainen joka ei kurkota kuuta taivaalta niin se on sen lorun loppu.
- Pekka92
hilippa kirjoitti:
mitähän se ns. deittailu pitää sisällään. Minä tarkoitin sitä, kun olen laatinut tänne profiilin ja miehukaiset vastailee, mutta kuten mainitsin viestejä tulee tasaiseen tahtiin niin kauan kun ilmenee että olenkin vain ihan tavallinen nainen joka ei kurkota kuuta taivaalta niin se on sen lorun loppu.
Ja minä kun vastasin yhdelle tavalliselle naiselle joka haki tavallista mies-seuraa, niin eipä kuulunu mitään, ehkä sitä sitten oli liian tavallinen
Pekka92 kirjoitti:
Ja minä kun vastasin yhdelle tavalliselle naiselle joka haki tavallista mies-seuraa, niin eipä kuulunu mitään, ehkä sitä sitten oli liian tavallinen
kun yks tahtoo yhtä ja toinen toista eikä sopivaa tunnu löytyvän. Oisikohan sinullakin sittenkin liian suuret vaatimukset naiselle. Minulle kirjoitti yksi tavallinen mies joka halusi tavallisen naisen mutta kas kummaa loppujen lopuksi olinkin täysin epäkelpo kun ei ole hienoja harrastuksia yrittäjyydestä puhumattakaan. Viestien perusteella voin sanoa yhdelle olen liian paksu toiselle liian laiha pituutta milloin liian vähän ja yhdelle taas liian pitkä otappa sitten selvää kuka mitäkin haluaa.
- pekka92
hilippa kirjoitti:
kun yks tahtoo yhtä ja toinen toista eikä sopivaa tunnu löytyvän. Oisikohan sinullakin sittenkin liian suuret vaatimukset naiselle. Minulle kirjoitti yksi tavallinen mies joka halusi tavallisen naisen mutta kas kummaa loppujen lopuksi olinkin täysin epäkelpo kun ei ole hienoja harrastuksia yrittäjyydestä puhumattakaan. Viestien perusteella voin sanoa yhdelle olen liian paksu toiselle liian laiha pituutta milloin liian vähän ja yhdelle taas liian pitkä otappa sitten selvää kuka mitäkin haluaa.
eipä mulla mitään vaatimmuksia ollut, vastasinpa vain tyyliin että olen tavallinen mies, profiilisi on ihan kiinnostava ja haluaisin tutustua paremmin plaa plaa plaa, mutta eipä kuulunu mitään, saattohan se olla että kyseinen henkilö oli jo sen tavis-miehen löytänyt eikä siksi vastannut tjs.
- Lonely_Soul
Kyllä tavalliset naiset kelpaavat ihan hyvin, tai no en nyt muista miehistä tiedä mutta minulle ainakin. Itse tekisi mieli heti tähän sanoa että miksei "tavalliset miehet" sitten kelpaa? Täytyy olla vähintään tumma, pitkä, lihaksikas, rikas, superitsevarma, kokenut sänkyhommissa jne. että kelpaa kenellekkään...
- firerose
tuskin monikaan oikeesti haluaa mitään rikasta,tummaa,atleettia kauhean kokemuksen kera itelleen mieheksi.
Et vaan ole kohdannut viellä omaasi :) - tuulituu
Hei!
Tavalliset miehet missä? ees normaalit. Kaikki keitä olen tavannu/jutellu netin kautta.Ehdottavat jotain sairasta kolmen kimppaa,suihin ottoa (näkemättä edes henkilöä).Mua ällöttää kaikki sekoilu, mutta taitaa ihmiskunta olla niin sairas jo et pidetään vaan normaalina...
- Marjatta73
Sellainen ihminen kelpaa joka kolahtaa!
Jonka kanssa jutut, huumori ja elämän asenne vain kolahtaa yhteen ja toimii.
Jos joku välittää koulutuksesta tai muista sivusekoista,niin ainakin itse jätän ne omaan arvoonsa. En edes halua sellaista miestä itselleni.- Komppaan
Marjattaa täysin. Jos huumori on ihan eri tasolla niin näkemiin. Koulutettu tai ei, jollei työssään viihdy niin sen näkee kans naamasta, ja taas on näkemiin. Peruspositiivinen ihminen tartuttaa toisenkin :)
- ollukka
..samaa voisi kysyä tavallinen mies. Miksi ei kelpaa kaveri joka on ihan normaali ja mukava ?
- keski-ikäinen nainen
Miehet eivät halua, että joku päästäisi suustaan kommentin "tavis" nähdessään heidän naisystävänsä.
Olen samoilla linjoilla sinun kanssasi ja uskon, että kyllä meitä muitakin sinunkaltaisia on, mutta ehkä tämä foorumi on väärä ja vääristyneitä odotuksia luovat lisäksi median tosi-tv-sarjat.
Makuja on monenlaisia. Itse olen kaiketi "tavis", koska minulla ei ole korkeaa yhteiskunnallista statusta, en ole julkkis, en ole wanna-be - en edes halua olla. Haluan olla "tavis", sellainen juuri kuin oikeasti olen, mutta siitä sanasta on tullut kirosana. - tietoa haluava
Olisi kiva tietää mitä tavis määritelmä
pitää sisällään?
Millaisella mitalla sitä arvioidaan?
Missä kulkee taviksen ja eitaviksen raja?
Jään odottelemaan, josko joku minulle
tämän osaisi jotenkin selittää:)- firerose
tulee mieleen meikäläinen :)
Tavallinen ihminen,jolle koti ja perhe on tärkee ja arkiset askareet ilman karibian risteilyjä :)
Kaiketi ei taviksia ovat ne,jotka eivät ihan tavalliseen arkeen tyydy. - tuulituu
Mielestäni sellainen kenellä terve seksuaalinen suhtautuminen ei siis mitään pervoja. Perusarvot kohdallaan.
- -M25-
Olen myös tuollaisiin naisiin tutustunut, mutta kummasti kun lähettää kuvan ja pyytää rehellistä mielipidettä niin tulee hiljaista??
Tuntuun että näillä tavallisillakaan naisilla ole mitään käytöstapoja!- Mies876
sama homma, kun kuvan on lähettänyt, niin sitten ei oo kuulunu mitään, joten eipä siitä tiedä, mitä pitäs ajatella, jos sitä on vaan liian ruma/taviksen näköinen. Mutta sanos sitten edes sen, jos ei muuta.
- -M25-
Mies876 kirjoitti:
sama homma, kun kuvan on lähettänyt, niin sitten ei oo kuulunu mitään, joten eipä siitä tiedä, mitä pitäs ajatella, jos sitä on vaan liian ruma/taviksen näköinen. Mutta sanos sitten edes sen, jos ei muuta.
Vaikka itse en mister finland olekkaan mutta tuskin rumakaan, sellainen normaalin näköinen niin vituttaa suoraan sanottuna tuollainen käytös ja puhumattomuus kun olisi se myös kiva tietää meneekö kuvat/viestit edes perille!
- Rämeheikki
Kyllä arkinen, rauhallinen, tavallinen nainen kelpaa. MUTTA jos oot kanalinnun peräpään näköinen, positiivinen elämän asenne puuttuu, tyly, ylimielinen, Niin luultavasti miehen kiinnostus lopahtaa alkumetreillä. Ja tämä pätee myös kaikkiin naisiin. Kannattaa myös miettiä minkälaisen miehen itellesi haluat? Yleensä vauhikkaasta elämästä pitävät tyypit ei arkisiin, rauhallisiin naisiin retkahda.
- tavaton mieskään
No eipä kelpaa tavallinen mieskään. Useamman kerran käynyt niin, että nainen on kovalla innolla järkännyt treffit, sitten kun on tavattu niin heti kohta tokaisee, että ei taida meillä synkata, sori vaan. Ilmeisesti heillä on ollut sellainen taktiikka, että summamutikassa sovitaan paljon treffejä. Tästä voi vetää johtopäätöksen, että joko naisilla on kohtuuttomat vaatimukset, tai sitten meikäläinen on ei-haluttua seuraa.
- kelvata...
Kyllä voi tavis taviksen löytää :)
Siihen vaan voi mennä enemmän aikaa kuin taviskaan suostuu kauheimmissakaan painajaisissa kuvittelemaan.
Se mitä se vaatii, että huumori ja elämänasenne ja muut kohtaavat... ja aika pitkälle tuossa pääsee jo kirjoittamalla (jos netissä tutustuu). Kun jaksaa kirjoittaa viikkoa kauemmin, niin kyllä ne hätäisimmät häntäheikit ja häntähelunat tippuvat ja ei tule turhaa tavattuakaan.
Itse en laittanut mitään painoarvoa mm. koulutukselle, työssä/työtön osastolle, miehen pituudelle, tuloille, jne...
Ja kas kummaa, löytyi tavallinen ja rehti ajatteleva mies.
Siinä vaiheessa kerroin aina ja kaikille, että olen työtön, niin johan tippui pois ne joille puolison (naisen) ammatti tai tulotaso oli tärkeää...
Tälläkin hetkellä opiskelut menossa, ei taviksenkaan kuitenkaan luuseri tarvitse olla :)
mutta tuolla oli hyvä testata, että mikä miehelle on tärkeää, esim. puolison sosiaalinen asema vai rakkaus...
Rakkaus voitti sittenkin :)
Sain rinnalle ihanan miehen, jota monikin duunaariksi nimittäisi... mutta tiedän, että hänelle on aivan sama, olenko työtön vai koulutetumpi... jne.
Keskinäinen kemia oli se, mikä ratkaisi... - elbeo
Täs yksi joka kaipaa AIKUISTA NAISTA keskustelu kaveriksi ja todellakin Ns. tavista en mitään MADONNAA ! Kirjoittele ! nimimerkin takaa löytyy tiedot.
- Hossi
"kelpaa", vähän huono ilmaisu tuo kelpaa pikemminkin juuri sitä hakee.
Suomi on väärällään miehiä jotka haluaisivat rinnalleen juuri kaltaisesi tavallisen naisen, jostain kumman syystä polut eivät vaan kohtaa.
Itsekkin pitkään sain hakea kaltaistasi naista ja vihdoikin sellaisen löysin, kaikenlaista sukan kuluttajaa matkalla tuli tavattua, osa ihan jes mut osa huh huh ?
Maltti on valttia sekä pitää osata itsekkin katsoa oikeaan suuntaan. - lopultakin
En ole mikään tavisnainen, kun minusta tietää tarpeeksi asioita. Sellaista olen halunnut esittää ja olen etsinyt ihan tavismiestä, jonka kanssa SYNKKAA. Olisi se saanut olla muutakin kuin tavis. Kuvaa en ole laittanut profiiliin enkä kuviin luota. Mielelläni olen tavannut livenä. Ja voi herran jestas. Aivan kipeitä ääliöitä on joukossa ollut. Tai jotain ihmenaista hakevia.
Lopulta, kohtasin kivan tavismiehen. Siihen meni aikaa kylläkin. Jos olisin kuvan perusteella valkannut, niin ohi olisi mennyt. ei kuvassa tule se puhe tai nauravat silmät esille. Ihanan positiivinen puhelias tavallinen (tai ehkei sitten niinkään tavallinen) suomalainen mies. Ihanaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964893Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312721- 342489
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252052- 1191550
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭131238En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101160Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2031068- 791033