Miksi poistettiin?

Mihin hävisi ketju "kuka pelkää keltaista naista"?
Saisiko ihan julkisen vastauksen mikä siinä oli sellaista että piti poistaa!
No linkin tekstihän suhtautui positiivisesti aasialaisiin naisiin mutta miksei heistä saa kirjoittaa positiivisesti!

Negatiiviset kirjoitukset tyyliin "kaikkihan ne ovat huoria" saavat kyllä palstalle jäädä ilman sensuuria mutta heti jos on jotain positiivista niin heti aloitus näköjään lentää bittitaivaaseen..

Ei oikein mahdu minun päähäni moinen toiminta. onneksi löysin tämän linkin joten voit itsekin lukea ajatuksella sen sisällön ja miettiä uusiksi onko syytä sensuroida vai ei.

http://takkirauta.blogspot.com/2007/09/kuka-pelk-keltaista-naista.html

7

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cen$horship

      sensuurista kysyminen ja sen kritisointikin on kielletty.

    • Garibp

      olen ollut sunnuntaista vapaalla, omissa töissä. Viikonloppunakin vain piipahdin täällä. Ylläpito poistaa tosi raa'asti asiattomina ilmoitetuista viesteistä, suuren työmäärän vuoksi eivät ehdi yhteen ketjuun keskittyä.

      *Pahoittelee edustamansa yhtiön puolesta*

      Garibp

    • jatko-opiskelijanaikkonen

      tuo linkin kirjoitus oli ihan hölmö. kirjoittaja ei ainakaan ole hyvin kouluttautunut, eikä mikään ruudinkeksijä. olisi kiva saada tälle palstalle linkkejä fiksuihin kirjoituksiin eikä aina tällaista sontaa.

      siis oikeesti, kuka jaksaa lukea joitain mutu-tekstejä, joissa kirjoittaja fantasioi omien teorioiden luomiesta omien tuntemustensa perusteella?

      • vaikka

        halla-ahoa

        http://halla-aho.com/scripta/

        häntä ei täällä kyllä siedetä, kun käyttää linkkejä ja tilastoja ja muuta roskaa juttujensa pohjana ja sehän on kauhiaa se


      • bidrali
        vaikka kirjoitti:

        halla-ahoa

        http://halla-aho.com/scripta/

        häntä ei täällä kyllä siedetä, kun käyttää linkkejä ja tilastoja ja muuta roskaa juttujensa pohjana ja sehän on kauhiaa se

        Mielenkiinnosta seuraan Halla-ahon tekstejä (eihän muuten satu vain olemaan tällä palstalla jollakin sala nikillä;D).
        Oppineena miehenä (filosofian tohtori, kielitieteilijä) Häntä voi pitää vaikka ei olisikaan kaikessa ihan samaa mieltä (myös perustellusti, ei ole tapana olla erimieltä ilman perusteluja).
        En tiedä ovatko nuo suoraan herran itsensä ajatuksia tai onko hän sciptaa kirjoittaessaan ihan vakavissaan (itse en bidralina aina ole ihan tosissaan vaan lähinnä pilkesilmäkulmassa ja ironinen hymy suupielessä, karikoidut stereotypiat valmiina kirjoitettaviksi;D
        Kuitenkin kirjoitan omasta maailmastani mitään tilastollista totuutta en kerro vaan pelkkää mutua mutta kai sitä on kivempi lukea kun en suoraan sano mitä ajattelen eräistä rikastuttajista... Minulla on suvaitsevaisen itsesensuuri ja halu olla loukkaamatta tai loukkaantumatta toisin kuin Halla-aholla ja eräillä uskonnollisilla ryhmillä;D)

        Halla-aho harvoin kirjoittaa mitään positiivisista hänen viime kertainen kirjoituksensa oli niin sovinistista miestä että ei uskoisi hänellä olevan suomalaista vaimoa saati lapsia nykymaailmasta (Oikein hilima... mitähän senkin päässä liikkuu noita lukiessa, ihailee varmaan miehen kykyä tuottaa tekstiä joka herättelee, itsellä palaisi päreet moisesta perättömästä suomalaisuuden mollaamisesta, kun meinaa palaa jo näiden aasialaisrasistien kanssa)

        HAlla-ahon tekstit ovat negaatiota... eikä niitä aluksi uskoisi älyllisen ihmisen kirjoittamaksi vaikka joskus tulee kohtia joista itsekin olen samaa mieltä... TOisaalta en ymmärrä blogien kirjoittajia muutenkaan enkä hirveästi lue niitä edes... Halla-aho on ainut ketä seuraan koska hän ajattelee asioista niin eri tavalla kuin minä.

        Mokunaisena minullekin joskus hiipii mieleen pelottava ajatus, Entä jos Halla-aho on oikeassa. Sitten otan jätesäkkini kurkusta ja nuolen musumieheni varpaat, ah kun tekee gutaa ja pahat ajatukset kaikkoavat hetkeksi;D


      • HalliksenÄänestäjä
        bidrali kirjoitti:

        Mielenkiinnosta seuraan Halla-ahon tekstejä (eihän muuten satu vain olemaan tällä palstalla jollakin sala nikillä;D).
        Oppineena miehenä (filosofian tohtori, kielitieteilijä) Häntä voi pitää vaikka ei olisikaan kaikessa ihan samaa mieltä (myös perustellusti, ei ole tapana olla erimieltä ilman perusteluja).
        En tiedä ovatko nuo suoraan herran itsensä ajatuksia tai onko hän sciptaa kirjoittaessaan ihan vakavissaan (itse en bidralina aina ole ihan tosissaan vaan lähinnä pilkesilmäkulmassa ja ironinen hymy suupielessä, karikoidut stereotypiat valmiina kirjoitettaviksi;D
        Kuitenkin kirjoitan omasta maailmastani mitään tilastollista totuutta en kerro vaan pelkkää mutua mutta kai sitä on kivempi lukea kun en suoraan sano mitä ajattelen eräistä rikastuttajista... Minulla on suvaitsevaisen itsesensuuri ja halu olla loukkaamatta tai loukkaantumatta toisin kuin Halla-aholla ja eräillä uskonnollisilla ryhmillä;D)

        Halla-aho harvoin kirjoittaa mitään positiivisista hänen viime kertainen kirjoituksensa oli niin sovinistista miestä että ei uskoisi hänellä olevan suomalaista vaimoa saati lapsia nykymaailmasta (Oikein hilima... mitähän senkin päässä liikkuu noita lukiessa, ihailee varmaan miehen kykyä tuottaa tekstiä joka herättelee, itsellä palaisi päreet moisesta perättömästä suomalaisuuden mollaamisesta, kun meinaa palaa jo näiden aasialaisrasistien kanssa)

        HAlla-ahon tekstit ovat negaatiota... eikä niitä aluksi uskoisi älyllisen ihmisen kirjoittamaksi vaikka joskus tulee kohtia joista itsekin olen samaa mieltä... TOisaalta en ymmärrä blogien kirjoittajia muutenkaan enkä hirveästi lue niitä edes... Halla-aho on ainut ketä seuraan koska hän ajattelee asioista niin eri tavalla kuin minä.

        Mokunaisena minullekin joskus hiipii mieleen pelottava ajatus, Entä jos Halla-aho on oikeassa. Sitten otan jätesäkkini kurkusta ja nuolen musumieheni varpaat, ah kun tekee gutaa ja pahat ajatukset kaikkoavat hetkeksi;D

        1) Halla-ahon vaimon nimi ei ole Hilma.


        2) Halla-ahon vaimon mielipiteen miehensä kirjoituksista on voinut lukea mm. vieraskirjasta


        3) "eikä niitä aluksi uskoisi älyllisen ihmisen kirjoittamaksi"

        -En ole tähän mennessä vielä nähnyt kenenkään ns. puhuvan Jussille jauhoja suuhun argumentoidusti. Kyllähän vieraskirjassa usein notkuu ns. suvaitsevaistoa provosoimassa tai itkemässä kuinka 'joku voi vielä nykypäivänä olla tuollainen rasisti ja lukenutkin mies vielä', mutta kertaakaan en ole nähnyt Halliksen puheita nähnyt argumentoidusti kumottavan. Kaiken maailman 'kaikissa maissa on hyviä ja huonoja'-kitisijöitä siellä kyllä käy säännöllisesti.


      • lähes kaikki

        "kuka jaksaa lukea joitain mutu-tekstejä, joissa kirjoittaja fantasioi omien teorioiden luomiesta omien tuntemustensa perusteella"

        Mitäs muutakaan nää täällä olevat kirjoitukset on kuin omien "tuntemustensa perusteella" kirjoitettua mutua?
        Jos taas mukaan on linkitetty jotain faktaa tilastotietoa niin viesti sensuroidaan oitis.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe