Täällä palstalla on paljon epätietoisuutta suurista implanteista eli on aika kertoa hieman asiasta.
Otin viime kesänä Tallinnassa Laatukirirgian kautta Mentorin 400cc:n implantit. Koko operaatio oli ihan miellyttävä kokemus ja kaikki meni todella hienosti. Osaava henkilökunta ja todella asiantunteva kirurgi tämä Kullamaa.
Olen liikunnallinen hoikka nainen (164cm ja 61kg)ja halusin itselleni suuret rinnat ja niin suuret kuin kirurgi lupasi laittaa ilman ongelmia. Siis suositeltiin 400cc:n kokoa, mutta olisi juuri ja juuri mahtunut 425cc. Otin 400cc:n Mentorit.
Nyt kuppikoko on 70G tai 75G riippuen liivimallista. Rinnat ovat näyttävät, mutta eivät mitkään pamela-anderssonit, niinkuin täällä useasti luullaan. Tiukassa mustassa ihonmyötäisessä paidassa olen seksikkään näköinen ja tietenkin nyt saan tästä kommentista haukut, mutta otan sen riskin. ;) Vartalooni sopivat hyvin tämän kokoiset rinnat ja miehenikin on todella innoissaan.
Rinnat eivät haittaa liikuntaa, kun ne tukee kunnolla. Juoksen n.10km:n lenkkejä pari kertaa viikossa. Kunnon 4.tukitason urheiluliivit ja napakka juoksutoppi riittävät vallan mainiosti. Olen muuten kuullut, että aidot isot rinnat aiheuttavat enemmän ongelmia kuin silikonit. Silikonit kuitenkin ehkä painavat hiukan vähemmän ja ovat tietenkin ryhdikkäämmät.
Mitään niska-tai hartiasärkyjä ei ole ollut. Tosin minulla on hyvä lihaskunto, kun treenaan salilla pari kolme kertaa viikossa.
Miehet katselee, se on selvä. Rintani erottuvat selvästi, jos pukeutumisellani niin haluan. Eli jos rintojaan häpeilee, on syytä valita pienemmät implantit. Minua tuijotus ei häiritse, jos nyt ei ihan kiinni käydä. Eli en tarvitse tukihenkilöä, kuten eduskunnan naiset.
Rintojen koko on jokaisen oma asia, eli itse en lähde arvostelemaan muiden valintoja. Halusin isot ja näyttävät ja sain ne. Olen oikeasti todella tyytyväinen ja en pidä mahdottomana, että jonakin päivänä ottaisin vieläkin isommat.;) Kerron mielelläni lisää, jos on kysyttävää.
Mentor 400cc Tallinnasta
25
2702
Vastaukset
- Almost Perfect
Miksi haluaisit vielä isommat?
No, tuo nyt ei ollut se miksi aloin kirjoittaa. Olen itse halunnut silareita jo pitkään, mutta käytännössä se jännittää aika lailla... Eli tuo Laatukirurgia toimii sekä Tallinnassa että Helsingissä, niinkö? Vai Helsingissä alkutapaamiset ja sitten itse operaatio Tallinnassa? Kuinka henkilökunta puhuu suomea? Paljonko operaatio maksoi sinulle? Mitäs jos jokin menee pieleen, kenen vastuulla se on? Kirjoitetaanko nimet alle jonnekin paperiin vastuuasioissa ym? Ja sitten, mistä rahat?? Tuskin nyt ihan pankista viitsii hakea lainaa silikoneihin...- khkhkhkhk
Laatukirurgia on suomalainen firma joka teettää leikkaukset Eestissä. Neuvontavastaanotto on Helsingissä ja jotain pieniä operaatioita tehdään täällä. Kaikki leikkaukset Tallinnan naapurikunnassa Viimsissä sijaitsevassa sairaalassa. Yleisesti oletetaan että ollaan Tallinnassa, koska taajama jatkuu kuten Helsinki/Espoo tai Vantaa, vain kunnan nimikilvestä huomaa kadun laidassa.
Ainakin minulle jokainen sairaalan henkilökunnasta puhui suomea.
Hinnan voit katsoa suoraan netistä hinnastosta. Lisää tulee laboratoriokokeista, mammografiasta ym. sekä matkoista Helsinkiin jos asuu kauempana. Hinnaston hintaan sisältyy leikkaus kaikkineen ja kuljetukset.
Neuvontavastaanotolla ainakin minulle kerrottiin että jos lääkäri mokaa, se korjataan lääkärin toimesta. Koska Eestikin on EU-maa, samat säädökset koskevat siellä kuin täälläkin. Potilasvahinkolaki ei tietenkään ole voimassa.
Itse säästin leikkausrahat ennakkoon, mutta eihän pankissa kysellä mihin tarkoitukseen hakee kulutusluottoa. - Sarita-22
Mielestäni minulle mahtuisi vieläkin suuremmat ja ei olisi vielä törkeän näköistä. Suuret ja kiinteät rinnat ovat todella naiselliset. Itsellänikin silmä lepää naisten suurissa ja näyttävissä rinnoissa. Mä vaan tykkään...;)
- -ihrakasa-
kun mä saman pituinen kuin sä, mut painan 48,5 ja olen läski..
- kohdasta!
Pistinpä molempien tiedot BMI-laskuriin. Miten voit väittää olevasi läski, kun olet selvästi alipainoinen. Ei kai ole anoreksian oireita. Sarita-22 näyttäisi olevan sopivasti normaalirajojen keskivaiheilla. MINÄ voin sanoa olevani läski, kun BMI on 37.
- -ihrakasa-
kohdasta! kirjoitti:
Pistinpä molempien tiedot BMI-laskuriin. Miten voit väittää olevasi läski, kun olet selvästi alipainoinen. Ei kai ole anoreksian oireita. Sarita-22 näyttäisi olevan sopivasti normaalirajojen keskivaiheilla. MINÄ voin sanoa olevani läski, kun BMI on 37.
siitä olen läski.
Enkä sitten valehtele yhtään.
Tiedän että olen normien mukaan ns. alipainossa, mutta kun on tota mahaa runsaasti siltikin. Outoa? Mutta totta. - Rinnaton
-ihrakasa- kirjoitti:
siitä olen läski.
Enkä sitten valehtele yhtään.
Tiedän että olen normien mukaan ns. alipainossa, mutta kun on tota mahaa runsaasti siltikin. Outoa? Mutta totta.Minä olen 160cm ja 55kg ja voin sanoa olevani hoikka... vyötärönympärys on reilut 60cm, lantio 88 ja vatsaa on vain pieni kumpare navan alapuolella. Urheiletko? Lihakset tuppaavat painamaan enemmän kuin rasva ja käsittääkseni Sarita treenaa aika paljon.
- Äippä
Kerrankin joku kirjoittaa asiallisesti isoista rinnoista ja koko operaatiosta. Itsekin olen harkitsemassa kahden lapsen jälkeen rintojen suurentamisesta. Olen myös miettinyt isojen implanttien laittamista. Kiva kuulla, että sinulla ei ole ollut ongelmia. Auttaa kovasti päätöksen teossa. Kiitos Sarita.
- ratkaisu.
Käykääpä vaikka Laatukirurgian tai jonkun muun nettisivulla, missä on mallikuvia implanttitietoineen. Niiden perusteella voi arvioida mikä koko olisi vielä luonnollisen näköinen.
- Almost Perfect
Jos nyt ottaa yhetyttä ja varaa aikaa tapaamiseen, kauanko menee ennenkuin operaatio tehdään? Jos yrittäisi ajoittaa vaikkapa lomalle, sairaslomaa kun ei tämän takia taida saada...
- Sama koko tulossa
Auttoi varmasti monia naisia tämä tekstisi, kiitos paljon :)
Almost perfectille voisi taas sanoa että uskomatonta naiviutta (esim. "mistä rahat??", no mistäköhän nyt yleensä), juuri sinun kaltaistesi takia silikoni-sana saa niin usein liitteen bimbo. No ei vaan, toivottavasti tunnet olevasi leikkauksen jälkeen todella perfect. - Almost Perfect
Sama koko tulossa kirjoitti:
Almost perfectille voisi taas sanoa että uskomatonta naiviutta (esim. "mistä rahat??", no mistäköhän nyt yleensä), juuri sinun kaltaistesi takia silikoni-sana saa niin usein liitteen bimbo. No ei vaan, toivottavasti tunnet olevasi leikkauksen jälkeen todella perfect.Jep jep, mitä ihmettä mahdoit saada tuostakin kommentistasi? Eipä ole paljoa tarvinnut lainoja ottaa, joten en ole kovin tietoinen siitä, kuinka pankissa suhtaudutaan tällaisiin lainahakemuksiin. Mikä muu jäi ärsyttämään?
- Sarita-22
Sama koko tulossa kirjoitti:
Almost perfectille voisi taas sanoa että uskomatonta naiviutta (esim. "mistä rahat??", no mistäköhän nyt yleensä), juuri sinun kaltaistesi takia silikoni-sana saa niin usein liitteen bimbo. No ei vaan, toivottavasti tunnet olevasi leikkauksen jälkeen todella perfect.Kiva, jos olen auttanut kirjoituksellani. Naisilla tuntuu olevan kovasti pelkoa suurista rinnoista. Ihan todella ihmettelen sitä. Rinnat ovat iso osa ulkoista naisellisuutta. Miksi maksaa liian pienistä, kun samalla rahalla saa sellaiset, joita ei tarvitse koon takia vaihtaa myöhemmin suuremmiksi. Moni nainen on todennut, että tuli laitettua liian pienet.
Itse tein kokovalinnan siten, että kun minulta kysyttiin kuinka suuria olin ajatellut, heitin vastakysymyksen, kuinka suuret minulle mahtuu ja otin ne. Täällä moni miettii pitkään, ottaako 250 vai 275? Ihan turhaa tuollaisia miettiä. Aina suuremmat. Tosin 275cc on vielä aika pieni koko, ainakin minun mittaiselle naiselle. - Sama koko
Sarita-22 kirjoitti:
Kiva, jos olen auttanut kirjoituksellani. Naisilla tuntuu olevan kovasti pelkoa suurista rinnoista. Ihan todella ihmettelen sitä. Rinnat ovat iso osa ulkoista naisellisuutta. Miksi maksaa liian pienistä, kun samalla rahalla saa sellaiset, joita ei tarvitse koon takia vaihtaa myöhemmin suuremmiksi. Moni nainen on todennut, että tuli laitettua liian pienet.
Itse tein kokovalinnan siten, että kun minulta kysyttiin kuinka suuria olin ajatellut, heitin vastakysymyksen, kuinka suuret minulle mahtuu ja otin ne. Täällä moni miettii pitkään, ottaako 250 vai 275? Ihan turhaa tuollaisia miettiä. Aina suuremmat. Tosin 275cc on vielä aika pieni koko, ainakin minun mittaiselle naiselle.Laitettiinko lihaksen päälle?
Kuinka pian pystyit aloitella liikuntaa leikkauksen jälkeen? - Sarita-22
Sama koko kirjoitti:
Laitettiinko lihaksen päälle?
Kuinka pian pystyit aloitella liikuntaa leikkauksen jälkeen?Päälle laitettiin ja tietenkin oli kuukauden liikuntakielto. Sitten aloin varovasti kaymään salilla ja lenkillä. Parin kuukauden jälkeen vedin jo täysin normaalit treenit.
- perfect blonde
Almost Perfect kirjoitti:
Jep jep, mitä ihmettä mahdoit saada tuostakin kommentistasi? Eipä ole paljoa tarvinnut lainoja ottaa, joten en ole kovin tietoinen siitä, kuinka pankissa suhtaudutaan tällaisiin lainahakemuksiin. Mikä muu jäi ärsyttämään?
Vai meinaat ottaa lainaa rintojen kohotusta varten. Ei kuulostaisi kovinkaan fiksulta, vaan naiivilta. Muutaman tonnin säästää melko nopeasti kyllä palkastakin jos katsoo mihin muuhun rahansa laittaa. Ai niin, ja summan voi säästää jopa opintotuista ja pienistä sivutöistä opiskelun ohella, jos ei ostele uusia kuteita ja biletä jatkuvasti. Ainakin itse olen opiskelija ja täten rahat kasaan itse hankkinut. Ja kun lähtee leikkaukseen, kannattaa pitää huolta, että pääomaa on sen verran, että saa kaikkea myös leikkauksen jälkeen; lääkkeitä ja puhdistustuotteita, mahdollista korjausleikkausta unohtamatta. Kyseessä on sinun terveytesi ja sinun taloudellinen tilanteesi, ota myös järki käteen. Jos et muutamaa tonnia saa kasaan säästämällä, niin trust me, on se vaikea ja kurja maksella lainanakaan korkoineen.
Täydellinen talousnero kiittää ja kuittaa! - Almost Perfect
perfect blonde kirjoitti:
Vai meinaat ottaa lainaa rintojen kohotusta varten. Ei kuulostaisi kovinkaan fiksulta, vaan naiivilta. Muutaman tonnin säästää melko nopeasti kyllä palkastakin jos katsoo mihin muuhun rahansa laittaa. Ai niin, ja summan voi säästää jopa opintotuista ja pienistä sivutöistä opiskelun ohella, jos ei ostele uusia kuteita ja biletä jatkuvasti. Ainakin itse olen opiskelija ja täten rahat kasaan itse hankkinut. Ja kun lähtee leikkaukseen, kannattaa pitää huolta, että pääomaa on sen verran, että saa kaikkea myös leikkauksen jälkeen; lääkkeitä ja puhdistustuotteita, mahdollista korjausleikkausta unohtamatta. Kyseessä on sinun terveytesi ja sinun taloudellinen tilanteesi, ota myös järki käteen. Jos et muutamaa tonnia saa kasaan säästämällä, niin trust me, on se vaikea ja kurja maksella lainanakaan korkoineen.
Täydellinen talousnero kiittää ja kuittaa!Joo sä kuulut kans tähän sarjaan "jos joku tekee eri lailla kun minä niin se on naiivi". Kulutusluottoa otan ja 11 kk kuluttua olen sen maksanut takasin. Olenpa tähänkin asti pärjännyt että kiitos vaan "hyvistä" vinkeistä.
- perfect blonde
Joo sä kuulut kans tähän sarjaan "jos joku tekee eri lailla kun minä niin se on naiivi". Kulutusluottoa otan ja 11 kk kuluttua olen sen maksanut takasin. Olenpa tähänkin asti pärjännyt että kiitos vaan "hyvistä" vinkeistä.
Ei tarvise ottaa nokkiinsa.
- Almost Perfect
perfect blonde kirjoitti:
Ei tarvise ottaa nokkiinsa.
En ole ottanutkaan. En vaan ymmärrä täällä tätä meininkiä, kun joka ikisessä keskustelussa aletaan aina viitata jonkun kirjoittajan älykkyyteen alentavasti. Tosi halpamaista ja minulle varsin vierasta toimintaa.
- Sama koko
En ole ottanutkaan. En vaan ymmärrä täällä tätä meininkiä, kun joka ikisessä keskustelussa aletaan aina viitata jonkun kirjoittajan älykkyyteen alentavasti. Tosi halpamaista ja minulle varsin vierasta toimintaa.
Anteeksi.
Ihmettelen bimboilua kyllä aina, ihan yleisellä tasolla, eli ei tämä ollut pelkästään sinulle. Kannattaa hakea edes perustietoja ihan oma-aloitteisesti (varsinkin internetin yleistyttyä nk. googlaus-ilmiö on melko kätevä) faktasivuilta, kun tämä paikka ei yleensä tarjoa muuta kuin kaltaisteni päänaukomista ja mutu-"faktaa" (enkä nyt tarkoita Saritaa tai muita tässä aiheessa keskustelleita). Ei sinunkaan tapa ole mielestäni väärä, on vain minulle varsin vierasta toimintaa.
No ja vittuiluksihan tämäkin män. No mutta en olekaan edes melkein täydellinen. - Almost Perfect
Sama koko kirjoitti:
Anteeksi.
Ihmettelen bimboilua kyllä aina, ihan yleisellä tasolla, eli ei tämä ollut pelkästään sinulle. Kannattaa hakea edes perustietoja ihan oma-aloitteisesti (varsinkin internetin yleistyttyä nk. googlaus-ilmiö on melko kätevä) faktasivuilta, kun tämä paikka ei yleensä tarjoa muuta kuin kaltaisteni päänaukomista ja mutu-"faktaa" (enkä nyt tarkoita Saritaa tai muita tässä aiheessa keskustelleita). Ei sinunkaan tapa ole mielestäni väärä, on vain minulle varsin vierasta toimintaa.
No ja vittuiluksihan tämäkin män. No mutta en olekaan edes melkein täydellinen.Sä olet ihan oikeesti naurettava tyyppi XD Hommaa elämä.
- Ä-76
Mutta isothan sinä halusitkin=)
Itse olen 172cm eli reippasti pidempi ja laitettiin 350cc täytettä.
Nämä ovat todella luonnollisen näköiset eivätkä yhtään liian isot ja isommatkin olis voinut olla. Nyt kuppikoko on D-DD ja olen erittäin tyytyväinen.
Mullekin olis mahtunut 400-500cc täytettä, mutta en halunnut ihan niin isoja.
Kiva kun olet itse tyytyväinen sehän on se tärkein asia=) - sesiitä
Hei, kaikki, olette kirjoittaneet vuonna 2008, onko kenellä tullut kapselointi kun itsellä aivan hirvittävät tuli
- Koskaan_ei_voi_tietää
Kymmenen vuotta implatoinnista eikä vieläkään pienintäkään oiretta kapseloitumisesta.
Kapselin syntyminen johtuu suurimmaksi osaksi henkilön omasta paranemisprosessista. Joillakin kroppa todellakin "hylkii" vierasesinettä tavanomaista herkemmin synnyttäen pahan kapselin.
- 1000cc
Ensinnäkin, 400cc ei ole vielä suurta implanttia nähnytkään..sehän on esim. ruotsissa yleisin implantin koko mitä laitetaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819