Kumppaneiden määrä

huoh-

Onko mielestänne edellisten kumppaneiden määrällä väliä?

Oon kiinnostunut eräästä 25-vuotiaasta miehestä, jolla on ollut (seksi)suhde 7 naisen kanssa. Pidättekö tätä pahana?

10

1187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies.

Minulle niillä on väliä, miksi ei olisi?

• mies 25v

Kyllähän kumppaneiden määrällä on merkitystä. Omalla naisellani oli noin 30 ennen minua, ihan sopiva määrä. Itselläni on ollu tnoin puolet tuosta, lähinnä yhden pitemmän suhteen takia olen ollut "sinkkuhommista" kauan pois ennen nykyistä.

• H is for Heels

ole väliä kumppaneiden määrällä. Mitä niiden määrästä voi päätellä? Ei yhtään mitään. Ja kun vielä tietää, että mikä tahansa vastaus voi olla väärä (luku voi olla yhden mielestä liian iso ja toisen mielestä liian pieni) niin kumppaneiden määrän laskeminen ja tiedustelu näyttäytyy typeränä ajanhukkana.

• jotain,

kuten esim. että henkilö on valmis vaihtamaan kumppania höyhenenkevyin perustein heti kun jotain kiinnostavampaa vilahtaa näköpiiriin... jos voit elää sen kanssa, niin onnea valitsemallasi tiellä.

• MissDuunari

sillä määrällä ole väliä kunhan on tautivapaa tapaus! :D

• ei.

Itse en kelpuuttaisi moinen jätkä, pari ehkä menettelee, mutta huh huh, joku raja. Kuka nyt haluaa tuollaisen pelimiehen kanssa rakentaa pysyvän parisuhteen, kysyn vain?

• N26.

Ai onko 7 jotenkin paljon? Aika kokematon jos sinkkuna on elellyt. Nykyaikana kun tuo meno ja kukasta kukkaan lentely on aika normaalia. Tietty jos on seurustellut kaikkien kanssa jonkin aikaa niin voi kertoa siitä ettei osaa sitoutua tms.

• herää hei

Oletko itse ollut ilman seksiä tähän asti? Jos olet, voit ehkä odottaa samaa mieheltäkin. Jos taas et, älä turhaan mieti tuollaisia.

Jokainen aikuinen ihminen on harrastanut seksiä. Mitä ihmeen väliä sillä on, kuinka monen kanssa? Jos kumppaneita on alle 100, nykyään ihminen on aivan normaaleissa rajoissa. Pelimiehet vasta alkavat harjoittelun tuosta luvusta.
      M45

• onko sillä? voit kysyä sitä vain itseltäsi, jokainen mieltää kumppanien määrän oman mielensä mukaan. jollekin 10 voi olla liikaa, jollekin taas 30 voi olla vähän, jollekin 50 sopivasti.. jokaisella on oma mielipide siitä mikä on sopiva määrä ja montako on liikaa. ja sinä oot se joka päättää sen onko se määrä paha sen kumppanisi kohdalla, oli se nyt sitten mikä määrä tahansa. jos se tuntuu susta että se on liikaa niin sitten se on, jos taas ei tunnu liialta niin se ei ole liikaa. ei ole mitään yhtä ja oikeaa määrää, jokainen on oma yksilönsä. jokaiselle niitä kumppaneita keräytyy niin monta kuin on keräytyäkseen, toisille enemmän ja toisille vähemmän.

• kyllä on

Onhan sillä merkitystä, mutta rajat määrittelet itse. Mieheni oli 23-vuotias kun hänet tapasin, ja olin hänen viiden seksikumppaninsa. Jos olisin ollut viidestoista, olisin miettinyt hetken pidempään, ja toisaalta jos olisin ollut ensimmäinen, niin olisi sekin hieman oudoksuttanut, vaikka ei se ongelma olisi ollut.

Ei minusta 7 tuossa iässä ole paha, mutta ylärajoilla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      286
      7963
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      175
      4199
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      182
      2490
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      30
      2407
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      94
      2097
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1600
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      49
      1575
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      14
      1507
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1284
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      166
      1245
    Aihe