Kumppaneiden määrä

huoh-

Onko mielestänne edellisten kumppaneiden määrällä väliä?

Oon kiinnostunut eräästä 25-vuotiaasta miehestä, jolla on ollut (seksi)suhde 7 naisen kanssa. Pidättekö tätä pahana?

10

1142

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies.

      Minulle niillä on väliä, miksi ei olisi?

    • mies 25v

      Kyllähän kumppaneiden määrällä on merkitystä. Omalla naisellani oli noin 30 ennen minua, ihan sopiva määrä. Itselläni on ollu tnoin puolet tuosta, lähinnä yhden pitemmän suhteen takia olen ollut "sinkkuhommista" kauan pois ennen nykyistä.

    • H is for Heels

      ole väliä kumppaneiden määrällä. Mitä niiden määrästä voi päätellä? Ei yhtään mitään. Ja kun vielä tietää, että mikä tahansa vastaus voi olla väärä (luku voi olla yhden mielestä liian iso ja toisen mielestä liian pieni) niin kumppaneiden määrän laskeminen ja tiedustelu näyttäytyy typeränä ajanhukkana.

      • jotain,

        kuten esim. että henkilö on valmis vaihtamaan kumppania höyhenenkevyin perustein heti kun jotain kiinnostavampaa vilahtaa näköpiiriin... jos voit elää sen kanssa, niin onnea valitsemallasi tiellä.


    • MissDuunari

      sillä määrällä ole väliä kunhan on tautivapaa tapaus! :D

    • ei.

      Itse en kelpuuttaisi moinen jätkä, pari ehkä menettelee, mutta huh huh, joku raja. Kuka nyt haluaa tuollaisen pelimiehen kanssa rakentaa pysyvän parisuhteen, kysyn vain?

    • N26.

      Ai onko 7 jotenkin paljon? Aika kokematon jos sinkkuna on elellyt. Nykyaikana kun tuo meno ja kukasta kukkaan lentely on aika normaalia. Tietty jos on seurustellut kaikkien kanssa jonkin aikaa niin voi kertoa siitä ettei osaa sitoutua tms.

    • herää hei

      Oletko itse ollut ilman seksiä tähän asti? Jos olet, voit ehkä odottaa samaa mieheltäkin. Jos taas et, älä turhaan mieti tuollaisia.

      Jokainen aikuinen ihminen on harrastanut seksiä. Mitä ihmeen väliä sillä on, kuinka monen kanssa? Jos kumppaneita on alle 100, nykyään ihminen on aivan normaaleissa rajoissa. Pelimiehet vasta alkavat harjoittelun tuosta luvusta.
      M45

    • onko sillä? voit kysyä sitä vain itseltäsi, jokainen mieltää kumppanien määrän oman mielensä mukaan. jollekin 10 voi olla liikaa, jollekin taas 30 voi olla vähän, jollekin 50 sopivasti.. jokaisella on oma mielipide siitä mikä on sopiva määrä ja montako on liikaa. ja sinä oot se joka päättää sen onko se määrä paha sen kumppanisi kohdalla, oli se nyt sitten mikä määrä tahansa. jos se tuntuu susta että se on liikaa niin sitten se on, jos taas ei tunnu liialta niin se ei ole liikaa. ei ole mitään yhtä ja oikeaa määrää, jokainen on oma yksilönsä. jokaiselle niitä kumppaneita keräytyy niin monta kuin on keräytyäkseen, toisille enemmän ja toisille vähemmän.

    • kyllä on

      Onhan sillä merkitystä, mutta rajat määrittelet itse. Mieheni oli 23-vuotias kun hänet tapasin, ja olin hänen viiden seksikumppaninsa. Jos olisin ollut viidestoista, olisin miettinyt hetken pidempään, ja toisaalta jos olisin ollut ensimmäinen, niin olisi sekin hieman oudoksuttanut, vaikka ei se ongelma olisi ollut.

      Ei minusta 7 tuossa iässä ole paha, mutta ylärajoilla :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7751
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3774
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1022
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe