Onko mielestänne edellisten kumppaneiden määrällä väliä?
Oon kiinnostunut eräästä 25-vuotiaasta miehestä, jolla on ollut (seksi)suhde 7 naisen kanssa. Pidättekö tätä pahana?
Kumppaneiden määrä
10
1157
Vastaukset
- Mies.
Minulle niillä on väliä, miksi ei olisi?
- mies 25v
Kyllähän kumppaneiden määrällä on merkitystä. Omalla naisellani oli noin 30 ennen minua, ihan sopiva määrä. Itselläni on ollu tnoin puolet tuosta, lähinnä yhden pitemmän suhteen takia olen ollut "sinkkuhommista" kauan pois ennen nykyistä.
- H is for Heels
ole väliä kumppaneiden määrällä. Mitä niiden määrästä voi päätellä? Ei yhtään mitään. Ja kun vielä tietää, että mikä tahansa vastaus voi olla väärä (luku voi olla yhden mielestä liian iso ja toisen mielestä liian pieni) niin kumppaneiden määrän laskeminen ja tiedustelu näyttäytyy typeränä ajanhukkana.
- jotain,
kuten esim. että henkilö on valmis vaihtamaan kumppania höyhenenkevyin perustein heti kun jotain kiinnostavampaa vilahtaa näköpiiriin... jos voit elää sen kanssa, niin onnea valitsemallasi tiellä.
- MissDuunari
sillä määrällä ole väliä kunhan on tautivapaa tapaus! :D
- ei.
Itse en kelpuuttaisi moinen jätkä, pari ehkä menettelee, mutta huh huh, joku raja. Kuka nyt haluaa tuollaisen pelimiehen kanssa rakentaa pysyvän parisuhteen, kysyn vain?
- N26.
Ai onko 7 jotenkin paljon? Aika kokematon jos sinkkuna on elellyt. Nykyaikana kun tuo meno ja kukasta kukkaan lentely on aika normaalia. Tietty jos on seurustellut kaikkien kanssa jonkin aikaa niin voi kertoa siitä ettei osaa sitoutua tms.
- herää hei
Oletko itse ollut ilman seksiä tähän asti? Jos olet, voit ehkä odottaa samaa mieheltäkin. Jos taas et, älä turhaan mieti tuollaisia.
Jokainen aikuinen ihminen on harrastanut seksiä. Mitä ihmeen väliä sillä on, kuinka monen kanssa? Jos kumppaneita on alle 100, nykyään ihminen on aivan normaaleissa rajoissa. Pelimiehet vasta alkavat harjoittelun tuosta luvusta.
M45 onko sillä? voit kysyä sitä vain itseltäsi, jokainen mieltää kumppanien määrän oman mielensä mukaan. jollekin 10 voi olla liikaa, jollekin taas 30 voi olla vähän, jollekin 50 sopivasti.. jokaisella on oma mielipide siitä mikä on sopiva määrä ja montako on liikaa. ja sinä oot se joka päättää sen onko se määrä paha sen kumppanisi kohdalla, oli se nyt sitten mikä määrä tahansa. jos se tuntuu susta että se on liikaa niin sitten se on, jos taas ei tunnu liialta niin se ei ole liikaa. ei ole mitään yhtä ja oikeaa määrää, jokainen on oma yksilönsä. jokaiselle niitä kumppaneita keräytyy niin monta kuin on keräytyäkseen, toisille enemmän ja toisille vähemmän.
- kyllä on
Onhan sillä merkitystä, mutta rajat määrittelet itse. Mieheni oli 23-vuotias kun hänet tapasin, ja olin hänen viiden seksikumppaninsa. Jos olisin ollut viidestoista, olisin miettinyt hetken pidempään, ja toisaalta jos olisin ollut ensimmäinen, niin olisi sekin hieman oudoksuttanut, vaikka ei se ongelma olisi ollut.
Ei minusta 7 tuossa iässä ole paha, mutta ylärajoilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416