kipua kyljessä

oikealla??

kipuja oikeessa kyljessä.. lonkan ja alimman kylkikaaren välissä. Oisko siinä se nousevan paksusuolen mutka? Mutta se outoo, kun vaiva on ollu jo 10v ja tulee ja menee - joskus liittyy liikkeeseen tai taivuttamiseen, mutta joskus vaikuttaa myös runsas kahvinjuonti, mistä röyhtäyksiä ihan sairaasti, voi kestää 15min. yhtä soittoo. Litalgin auttaa. Mutta mikä logiikka, jos kahvista, niin miten se voi vaikuttaa tuohon kohtaan ja siis vasta paksusuolessa, kun vatsalaukusta on matkaa vaikka millä mitalla tuohon suolen mutkaan.? Vai voisiko tuolla olla jostain kylkiluusta tai suolesta johtuva yhteinen tekijä.? Peristaltiikka/koliikki? Ei muita vaivoja kuin siis paikallinen kipu aivan oikealla kyljessä ja runsas röyhtäily, kipu joskus niin kovaa, että tulee tuskanhiki. Oisko siis joku "toiminnallinen", kun niinkin vanha vaiva.? (Ei veriulosteita tai muutakaan vatsan toiminnassa häikkää)
Oisko kellään vastaavaa? Kiitos mahd. vast...

6

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta minulla

      se on munuaisesta. Ollut joskus munuaisaltaan tulehdus, sitten toisella kertaa koliikkeja ja aina on vähän enemmän tai vähemmän kipua. Villahousut jalassa kesät ja talvet. Silloin kun sattuu enemmän, pakkaan villapaidan ja paksun kaulahuivinkin vyötärön seuduille. Apua ei ole ollut, muuta kuin silloin, kun saa oikein kovan tulehduksen, antibioottia ja piikkejä takamukseen. -Ei taida olla mitään apua olemassakaan? Vai tietääkö joku jotain?

    • mieleen

      Sappikohtaus..vois ol sappikiviä:::

      • napsu

        joko tiedät mistä kylkikipu johtuu?


    • munaissyöpä

      Mene äkkiä lääkäriin! veljelläni oli sama homma ja hän kuoli siihen vajaan 90vuoden iässä.

    • ReseptitönVisiblin

      Ruoka tuppaa joillakin pakkaantumaan juuri mutkakohtiin, josta kirjoitit.
      Käy terveyskeskuksessa, mitä turhaan asiaa murehdit ja mietit ?!
      Vi-siblin auttaa jonkun verran suolen mutkien pakkaantumiseen, ja parantaa toimintaa, sen syönti pitää aloittaa pienin annoksi ja juoda runsaasti nestettä.

      • Anonyymi

        Pyydä talomiestä ilmapumpulla ilmaamaan peräreikääs, saman aikasella röyhtäsyllä putkesi tulevat hoonatuiksi läpeensä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe