Hei
Olen 13 vuotias tyttö ja olen jo kauan haaveillut nenäkorusta. Isäni antoi luvan jo mutta en oikein tiedä. Olisi pari kysymystä.
Sattuuko se ja missä kannaattaa ottaa?
Onko renkaan käyttö alussa pakollista?
Voiko siihen käyttää jotain puudutus tarraa yms.
Kun pelkään kipua joka tulee.
Sanokaa omat mielipiteet että kannattaako ottaa vai ei.
Kiitos jo etu käteen
NENÄKORU KANNATTAAKO VAI EI!!!
7
3060
Vastaukset
- Ntyttö
Moikka moi, mulla on ollut nenäkoru kohta kaksi vuotta ja mä tein sen itse (en suosittele kuitenkaan tehtäväks itse :) )
Sattuminen on hlökohtaista, toisilla sattuu toisilla ei, mutta nenä on rustoa niin sattuu enemmän kuin johonkin muuhun missä ei ole rustoa.
Renkaan käyttö ei ole pakollista, voit ottaa myös tapin jos käyt liikkeessä laittamassa.
Mun mielestä on olemassa jtn puudutuslaastareita, mutta mä olen sitä mieltä että jos lävityksen haluat niin kipu on kestettävä. Naurettavia nuo puudutuslaastarit, jos et kipua kestä niin älä sitten lävistystä hanki. (olen itse myös kipuherkkä, mutta kestin laittaa jopa itse joka kesti PALJON kauemmin kuin liikkeessä ammattilaisen tekemä.)
Mä olen kyllä tyytyväinen nenäkoruuni.
Toivottavasti oli apua! :)- vois
sopii se sananlasku juttu et "No pain ,no game" eli jos et kestä lävistysprosessin kipoua,entä jos lävistystulehtuu,se on noin´2 kertaa(mun meilestä) kipeenpi ku se että ku se laitetaan.Et jos et oo valmis kohtaa kipuu,ni et oo valmis koko lävärii
- .,.
mull on ollu nenäkoru jo jotain 8-9 kk. Teetätin lävistysliikkeessä, vaivaton hoitaa, paitsi jos pääsee tulehtumaan! Mulla pääsi kerran idioottimaisen malttamattomuuteni takia; otin ekan korun pois tosta 2vk lävistyksen oton jälkeen, en saanu korua takasin, noh laitoin korviksen sit siihen ja annoin sen rauhottua, seuraavana päivänä laitoin toisen korun nenään, mutta nenään tuli parannuttuaan sellainen pieni näppy.. Sain sen onneksi pois loppujen lopuksi. (Kysyin neuvoa, näppyyn neuvottiin joko kortisonia tai teepuun öljyä, vai oliko se oliivipuun, en muista. )
Mutta lävistyksen kipu on yksilöllinen kysymys, itselläni ei sattunut. Rengasta ei edes kyllä suositella alkukoruksi.. Nappi on parempi ja 'haava' paranee nopeammin napin kanssa kuin renkaan. Itse otin lävistyksen Turussa skin craft liikkeessä, ystävällisiä henkilöitä siellä. Mutta jos meinaat mennä yksin ottamaan nenäkorun kannattaa ottaa joku lupalappu mukaan jossa on vanhemman puh, numero, muuten et varmastikkaan saa ottaa lävistystä.. Paitsi ehkä joissain pien liikkeissä tehdään lävistyksiä sinun ikäisillesi ilman vanhempien lupaa.
Toivottavasti tästä 'tietopaketista' on jotain apua päätökseesi. :)) - elämää vielä aikuisenakin
Ei kannata. Pilaat vain kauneutesi. Voi olla, että myöhemmin lävistyksen kohdalla on iso arpikudospatti.
Itse olen jo vanhus ja mulla on ollu nenäkoru jo 10-vuotta, nykyään ne vissiin tehdään lävistys menetelmällä, mulle on aikanaan tehty "ampumalla" niinku korvareiätkin!!
Rengas parantaa sen kaikkein nopeiten kun siihen pääsee ilmaa........
Ja tokihan se sattuu........mutta jos et kestä kipua niin silloin neuvon sua unohtamaan asian tai et ole vielä valmis siihen.....ei niitä nimittäin puuduteta ja kauneuden eteen täytyy vähän kärsiä ja kestää kipua!!!!
Ja ainahan sen saa pois jos ei sitten enää myöhemmin tykkää.........- Satzya
Minulla on ollut nenälävistys jo...Ainakin yli vuoden
- Anonyymi
KANNATTAA OTTAA!!! Ite otin vasta ja kerran se vaan kirpasee Se sopii kelle vaan se on niin nätti ja kipu asteikolla 3/10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908