Onko olemassa särkylääkettä vatsakipuun? Yleensähän särkylääkkeet ärsyttävät vain lisää vatsaa.
Särkylääke vatsakipuun?
8
13125
Vastaukset
- KT3
lieneepi parasetamol, eli Panadol tahi reseptillä Panacod.
- on monen
Vatsakipua on monen tyyppistä. Sappipuolen kipuihin auttaa usein litalgin. Jotkut vatsakivut voivat loppua antepsinillä tai vaikka lääkehiilellä.
- juhero
on monen kirjoitti:
Vatsakipua on monen tyyppistä. Sappipuolen kipuihin auttaa usein litalgin. Jotkut vatsakivut voivat loppua antepsinillä tai vaikka lääkehiilellä.
Litalgin ja Somag resepti. Litalgin kipuun ja Somagia käytetään lääkkeiden käytön suojaksi vaikka se on vatsahaava lääke.
- Anonyymi
HOI !No huhuh! Tarkoitit varmaan PANADOL eikä PanaCOD !
Panacod sisältää codeiinia, kuuluu opioidianalgeetteihin !
Käytetään erittäin koviin kipuihin esim. selän välilevyn pullistumissa, leikkausten jälkitiloissa jne.
Lisäksi codeiini kovettaa vatsan, koten voi olla vielä tukalampi olo jos sitä otetaan vatsakipuun!
TARKKANA KIRJOITTAJAT NÄISSÄ HYVÄÄ TARKOITTAVISSA OHJEISSA JA VARAUKSELLA SUHTAUTUMISTA LUKIJOILLE!@
ANJA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HOI !No huhuh! Tarkoitit varmaan PANADOL eikä PanaCOD !
Panacod sisältää codeiinia, kuuluu opioidianalgeetteihin !
Käytetään erittäin koviin kipuihin esim. selän välilevyn pullistumissa, leikkausten jälkitiloissa jne.
Lisäksi codeiini kovettaa vatsan, koten voi olla vielä tukalampi olo jos sitä otetaan vatsakipuun!
TARKKANA KIRJOITTAJAT NÄISSÄ HYVÄÄ TARKOITTAVISSA OHJEISSA JA VARAUKSELLA SUHTAUTUMISTA LUKIJOILLE!@
ANJAOlen minäkin vatsakipuun joskus saanut Panacodia, ihan ok lääke kovaan kipuun.
Kovettaa kyllä vatsaa, se on totta.
Joskus lääkärit määräävät vatsakipuun myös ibuprofeenia, mikä on aika outoa, koska sehän on yksi vatsalle haitallisista lääkeaineista.
Panadol, parasetamoli, on vatsaystävällinen, mutta taas maksalle haitallisempi.
Ainahan lääkkeissä on sekä hyvinä että huonoja puolia.
- ---
Hei nyt heitellään vain lääke-ehdotuksia, vaikka missään vaiheessa ei tule esille, että vatsakipujen syitä olisi mietitty! Kysyt vain "särkylääkettä vatsakipuun". Vatsakipuja ja -vaivoja on uskoakseni aika monenlaisia, joten "yleisvatsakipulääkkeestä" en ole kuullut...
- juhero
että jokaisella lääkärilläkin jo etiikka sanoo että kyselee vaivoista. Tarkoitin vain että nämä on auttanut minun ja monen muun lääkkeistä aiheutuviin vatsakipuihin. Niin kuin sanoin että eiköhän se lääkäri kysele ja luulisi että ei nyt kukaan mene lääkärille ja sano että näitä kehottivat keskustelupalstalla syömään. Eiköhän silloin olisi jo B-sairaala paikka.
- asdfgsa
Kokeile oluthiivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295554Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144134Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512870Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2951397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601229
- 791149
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2201143Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136