KEPU menetti suurimman puolueen paikan

Merikukka Forsius tuli järkiinsä ja siirtyi Kokoomukseen. Samalla KEPU menetti eduskunnan suurimman puolueen asemansa.

Nyt on aika antaa mannertenväliselle nahjukselle Zero-Matti Vanhaselle kengän kuva takapuoleen ja ottaa uusi hyvä pääministeri paikalle.

4

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Onko se niin ku että kokoomus johtaa 51-51?

• kokoomuksen vihollinen no2

...että sekä Vihreissä että Kokoomuksessa keskimääräinen älykkyys nousi Forsiuksen loikan myötä.

• äänestää eduskunta

ei Känä.

Lue perustuslakia.

Kepu on edelleenkin suurin puolue.

Tosin Kepun ja Kokoomuksen äänet takaavat hallituksen enemmistön.

Tässä suhteessa Suomen tulevaisuuden turvaavat päätökset on helpompi saada lävitse.

Ilmastonmuutoksen vaikutusten vähentämiseksi vesivoiman lisarakentaminen ja altaiden rakennus tulee entistä ajankohtaisemmaksi, koska kyseessä on selkeästi kyse siitä, tarvitaanko Suomeen lisää vielä yksi vai useampi ydinvoimala.

Jos Suomalaista vesivoimaa valjastetaan lisää, olemassaolevia vesivoimaloita uudistetaan, Kollaja Ja Vuotos rakennetaan, lisätään tuulivoimaa ja aletaan tuottamaan liikennedieseliä suomalaisesta turpeesta, voi olla, että yksi lisäydinvoimala riittää Suomeen.

Ja tämäkin sillä edellytyksellä, että ydinvoimaloiden lauhdevesissä meriin laskettava terawattituntien lämpöenergia otetaan hyötykäyttöön kaukolämmityksessä.

Muussa tapauksessa käytöstä poistuvien perinteisten voimalaloiden tilalle on rakennettava vähintää kaksi ellei peräti kolme uutta ydinvoimalaa.

Niin hassulta kuin se tuntuukin, niin ydinvoimaloiden lauhdevesien lämpö on suorastaan järjettömän suuri energianlähde.

On suoranaista hulluutta laskea tämä lauhdelämpö mereen..

Jos tuon lauhdelämmön muuttaisi rahaksi vaikka vain 10% suhteella summasta niin puhutaan sadoista miljoonista euroista vuosittain, jolla aivan varmasti pystyisi kuolettamaan vaadittavat siirtolinjojen investoinnit.

Ydinvoimalat tulevat olemaan kymmeniä vuosia käytössä, joten putkistot ehditään aivan varmasti käyttää täysimääräisesti elinkaarensa loppuun.

• Tämä on totuus

Kokoomuksen ja Kepun eduskuntaryhmissä on nyt kummassakin 51 kansanedustajaa. Kokoomus ja Kepu ovat siis yhtäsuuret eduskunnassa ja näinollen pääministerin paikka ei mitenkään automaattisesti kuulu Kepulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6036
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3381
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      162
      2781
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2680
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82