Boney M kokoelmat

aapo63

Jälleen jotain ostettavaa Boney M riippuvaisille, eli maaliskuussa tulee kolmen cd:n boxi ja hieman myöhemmin yhden cd:n kokoelma.
Biisilista on taas aika kummallinen eli näitä vakio kierrätyksiä, mitkä on joka kokoelmalla ja sitten albumiraitoja. Mutta sitten on niitä täkyjä, jotka saa taas minut ainakin ostamaan nämä cd:t. Single versioita (Bahama Mama, Consuela Biaz) ja maxi-single versioita (Gotta Go Home, Felicidad, I see A Boat ON The River, My Friend Jack jne). Nämä sillä 3-cd:n boxilla.

Tämä yksöisCD pitää sitten sisällään jumalaisen 9.00 minuuttisen Gadda-Da-Vida maxi-single version, jonka takia jo pelkästään kannattaa ostaa se.

Lisää virallista infoa löytyy täältä:
www.lizmitchellfanclub.com ja sieltä vasemmalta valikosta Latest News

21

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasi

      Kyllä meikäläisenkin on "pakko" hankkia kummatkin kokoelmat juuri noitten maxi- ja singleversioitten takia. Tietysti vielä näitäkin kokoelmia parempaa olisi, jos tulevaisuudessa julkaistaisiin sellainen Boney M. -boxi, jossa on koottuna kaikki maxi- ja harvinaiset versiot plus mahdollisesti aiemmin julkaisemattomat biisit, ilman niitä vakioversioita jotka yleensä tuppaa olemaan kaikilla kokoelmilla.

      Toivottavasti tänä vuonna julkaistaan myös uusi Boney M. -DVD. Sellainen, jossa on live-konsetti ja/tai muuta aiemmin julkaisematonta materiaalia. Viime marraskuussahan ilmestyi DVD, jossa on Hampurissa 1977 tallennettu live-konsertti ja dokumentti Boney M.:n Jamaikan-matkasta 1981.

    • Pasi
      • Pasi

        sivulla "News"


    • aapo63

      Niin, minun luotto musiikkikauppani CDON.Com ei näytä sivuillaan ollenkaan tätä uutta kokoelmaa samoin kuin ei näyttänyt Fantastic Boney M dvd:tä. Onneksi Ariman suomessa sitä kuitenkin myy. Varmaan tämänkin kokoelman saa sieltä.

      • Pasi

        Tilasin tänään Arimanista tuon 3CD:n "Collection"-boxin ja 14.04. julkaistavan "Rivers Of Babylon"-kokoelman. Arvioidut toimitusajat 22 ja 14 vuorokautta, joten menee vielä aikaa ennenkuin pääsee kuuntelemaan, mutta ovatpahan tulossa... :)


      • aapo63
        Pasi kirjoitti:

        Tilasin tänään Arimanista tuon 3CD:n "Collection"-boxin ja 14.04. julkaistavan "Rivers Of Babylon"-kokoelman. Arvioidut toimitusajat 22 ja 14 vuorokautta, joten menee vielä aikaa ennenkuin pääsee kuuntelemaan, mutta ovatpahan tulossa... :)

        Tilauksen tein minäkin. Minua vaan ensin hämäsi se, kun sitä Collectionia oli siellä kaksin kappalein. Kunnes aikani tuijotettuani tajusin, että toinen on se, joka julkaistaan Hollannissa samaan aikaan kuin tuo Rivers Of Babylon kokoelma.
        Nyt vaan odotellaan...


      • Jukka
        Pasi kirjoitti:

        Tilasin tänään Arimanista tuon 3CD:n "Collection"-boxin ja 14.04. julkaistavan "Rivers Of Babylon"-kokoelman. Arvioidut toimitusajat 22 ja 14 vuorokautta, joten menee vielä aikaa ennenkuin pääsee kuuntelemaan, mutta ovatpahan tulossa... :)

        oletko sinä "Mr. Boney M" sieltä Lahden suunnalta? Tai sitten se on yks toinen Pasi...


      • Pasi
        Jukka kirjoitti:

        oletko sinä "Mr. Boney M" sieltä Lahden suunnalta? Tai sitten se on yks toinen Pasi...

        En ole ko. herra. Hyvä nikki muuten, sopis mullekin :)


      • Pasi
        aapo63 kirjoitti:

        Tilauksen tein minäkin. Minua vaan ensin hämäsi se, kun sitä Collectionia oli siellä kaksin kappalein. Kunnes aikani tuijotettuani tajusin, että toinen on se, joka julkaistaan Hollannissa samaan aikaan kuin tuo Rivers Of Babylon kokoelma.
        Nyt vaan odotellaan...

        Oletko jo saanut tuon 14.03. julkaistun Collection-kokoelman Arimanilta? Ei ole saapunut vielä mulle (tilasin 17.03.), joten tuon cd:n kohdalla arvioitu 22 päivän toimitusaika näköjään ylittyy aikalailla. Rivers Of Babylon -kokoelma ilmestyykin vasta toukokuussa, se on tilattavissa myös CD.Com:ssa.


      • aapo63
        Pasi kirjoitti:

        Oletko jo saanut tuon 14.03. julkaistun Collection-kokoelman Arimanilta? Ei ole saapunut vielä mulle (tilasin 17.03.), joten tuon cd:n kohdalla arvioitu 22 päivän toimitusaika näköjään ylittyy aikalailla. Rivers Of Babylon -kokoelma ilmestyykin vasta toukokuussa, se on tilattavissa myös CD.Com:ssa.

        Sorry, en huomannut ollenkaan, että olet viestitellyt tänne.
        Joo, ei ole kuulunut tilauksen jälkeen mitään. Eli hidasta on toiminta. Just tuossa mietin, että tilaus peruuntuu 60 vrk:en jälkeen. Lasketaanko siihen 60:een pelkät arkipäivät vai ihan vaan kaikki päivät? No saa ainakin sen sen Rivers Of Babylonin CdOnista. Tuon Collectionin saa ladattua netistäkin, mutta eihän se ole sama asia.


      • Pasi
        aapo63 kirjoitti:

        Sorry, en huomannut ollenkaan, että olet viestitellyt tänne.
        Joo, ei ole kuulunut tilauksen jälkeen mitään. Eli hidasta on toiminta. Just tuossa mietin, että tilaus peruuntuu 60 vrk:en jälkeen. Lasketaanko siihen 60:een pelkät arkipäivät vai ihan vaan kaikki päivät? No saa ainakin sen sen Rivers Of Babylonin CdOnista. Tuon Collectionin saa ladattua netistäkin, mutta eihän se ole sama asia.

        Eli tähän päivään mennessä ei ole tullut mullekaan. En tiedä mitkä päivät toimitusaikaan lasketaan, olettaisin että kaikki. Jos vain arkipäivät lasketaan, siinäkin tapauksessa Collectionin arvioitu toimitusaika 22 vrk täyttyi mun tapauksessa 18.4. (tilasin 17.3.). Jos tilaukseni ei saavu 16.5. (jolloin 60 päivää täyttyy) mennessä, kysyn Arimanilta onko tilaukseni peruuntunut. Kummallista, jos Collection ei ole saatavissa. Rivers Of Babylon -cd:n osalta en ihmettele, ettei ole vielä saapunut. Tilaukseni jälkeen nimittäin selvisi, että sen julkaisu siirtyi toukokuulle. Saksan SonyBMG:n nettisivulla sen julkaisupäivämäärä on 2.5. ja CD.Com:ssa se näyttää nyt olevan tilattavissa 2.6. alkaen (viime viikolla ilmoitettiin 13.5.). Jos Arimanin tilaukseni peruuntuu, tilaan Rivers Of Babylonin sitten CD.Com:sta. Tuo 3 cd:n Collection muuten on Arimanilla tilattavissa toisenakin versiona (hieman edullisempi ja ilmestynyt 14.4.). Onkohan kyse samasta kokoelmasta kuin se 14.3. julkaistu Collection? Jos on kokeilen sitten tilata sen mikäli tää "eka" Collection peruuntuu.

        Arimanista vielä, että tilasin sieltä 14.4. Sheila B. Devotionin cd:n, sen arvioitu toimitusaika 30 vrk. Tänään sen ilmoitettiin saapuneen, joten sen osalta arvioitu toimitusaika alittui.


      • aapo63
        Pasi kirjoitti:

        Eli tähän päivään mennessä ei ole tullut mullekaan. En tiedä mitkä päivät toimitusaikaan lasketaan, olettaisin että kaikki. Jos vain arkipäivät lasketaan, siinäkin tapauksessa Collectionin arvioitu toimitusaika 22 vrk täyttyi mun tapauksessa 18.4. (tilasin 17.3.). Jos tilaukseni ei saavu 16.5. (jolloin 60 päivää täyttyy) mennessä, kysyn Arimanilta onko tilaukseni peruuntunut. Kummallista, jos Collection ei ole saatavissa. Rivers Of Babylon -cd:n osalta en ihmettele, ettei ole vielä saapunut. Tilaukseni jälkeen nimittäin selvisi, että sen julkaisu siirtyi toukokuulle. Saksan SonyBMG:n nettisivulla sen julkaisupäivämäärä on 2.5. ja CD.Com:ssa se näyttää nyt olevan tilattavissa 2.6. alkaen (viime viikolla ilmoitettiin 13.5.). Jos Arimanin tilaukseni peruuntuu, tilaan Rivers Of Babylonin sitten CD.Com:sta. Tuo 3 cd:n Collection muuten on Arimanilla tilattavissa toisenakin versiona (hieman edullisempi ja ilmestynyt 14.4.). Onkohan kyse samasta kokoelmasta kuin se 14.3. julkaistu Collection? Jos on kokeilen sitten tilata sen mikäli tää "eka" Collection peruuntuu.

        Arimanista vielä, että tilasin sieltä 14.4. Sheila B. Devotionin cd:n, sen arvioitu toimitusaika 30 vrk. Tänään sen ilmoitettiin saapuneen, joten sen osalta arvioitu toimitusaika alittui.

        No hyvä tietää, että tuo toimitus kuitenkin pelittää (ainakin tämän Sheila B.n kohdalla).

        Se 14.4. ilmestynyt Collection on melko varmaan Hollannissa julkaistu versio ko. boxista. Ja nythän se on julkaistu myös Britanniassa huhtikuun 29. päivä. Eli kai se sieltä Suomeenkin joskus rantautuu - mutta kun ei malttaisi odottaa. Ilmoitellaan puolin ja toisin, jos jotain tapahtuu. Mulle voi kirjottaa myös ohi tämän yleisen palstan [email protected]


      • Pasi
        aapo63 kirjoitti:

        No hyvä tietää, että tuo toimitus kuitenkin pelittää (ainakin tämän Sheila B.n kohdalla).

        Se 14.4. ilmestynyt Collection on melko varmaan Hollannissa julkaistu versio ko. boxista. Ja nythän se on julkaistu myös Britanniassa huhtikuun 29. päivä. Eli kai se sieltä Suomeenkin joskus rantautuu - mutta kun ei malttaisi odottaa. Ilmoitellaan puolin ja toisin, jos jotain tapahtuu. Mulle voi kirjottaa myös ohi tämän yleisen palstan [email protected]

        Kiitos tiedosta! Eli varmana se Collection sitten joskus saa, mut kun ei tosiaan jaksais odottaa :). Ilmoittelen tässä ja/tai meilitse kun tapahtuu.


      • aapo63
        Pasi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! Eli varmana se Collection sitten joskus saa, mut kun ei tosiaan jaksais odottaa :). Ilmoittelen tässä ja/tai meilitse kun tapahtuu.

        Olin tuossa yhteydessä sähköpostitse Arimaniin ja minun osalta tuo tilaus on rauennut.
        En nyt ihan heti tee tuota uutta tilausta, vaan odottelen ja tilaan ainakin nyt ensin CDONilta sen yhden CD:n kokoelman jahka se nyt on tilattavissa.


      • Pasi
        aapo63 kirjoitti:

        Olin tuossa yhteydessä sähköpostitse Arimaniin ja minun osalta tuo tilaus on rauennut.
        En nyt ihan heti tee tuota uutta tilausta, vaan odottelen ja tilaan ainakin nyt ensin CDONilta sen yhden CD:n kokoelman jahka se nyt on tilattavissa.

        Meilasin tänään Arimanin kanssa. Myös mun tilaukseni on peruuntunut. Vastasivat, että levyjä ei ole ollut saatavilla.

        Huomasin, että nyt Arimanin CD-Store -osastolla (eli haku heti alkusivulta) on myynnissä Boney M.:n Collection (3CD) ja kysyin onko se sama tuote kuin Tilaustuotteet-osastolla olevat kaksi (14.3. ja 14.4. ilmestyneet) 3 cd:n Collection-boxia. Vastasivat, että Collection-levyt ovat samoja. Niinpä tein tilauksen, postituspäivämäärä on 23.5. ja hinta edullisempi kuin Tilaustuotteet-osastolla olevissa Collection-levyissä.

        Rivers Of Babylon-cd:n tilaan sitten kesäkuun alussa Cdon.comista.


      • Pasi
        Pasi kirjoitti:

        Meilasin tänään Arimanin kanssa. Myös mun tilaukseni on peruuntunut. Vastasivat, että levyjä ei ole ollut saatavilla.

        Huomasin, että nyt Arimanin CD-Store -osastolla (eli haku heti alkusivulta) on myynnissä Boney M.:n Collection (3CD) ja kysyin onko se sama tuote kuin Tilaustuotteet-osastolla olevat kaksi (14.3. ja 14.4. ilmestyneet) 3 cd:n Collection-boxia. Vastasivat, että Collection-levyt ovat samoja. Niinpä tein tilauksen, postituspäivämäärä on 23.5. ja hinta edullisempi kuin Tilaustuotteet-osastolla olevissa Collection-levyissä.

        Rivers Of Babylon-cd:n tilaan sitten kesäkuun alussa Cdon.comista.

        Huomasin juuri äsken, että nyt tuo Collection-boxi on myynnissä myös Cdon.comissa. Hinta hieman korkeampi kuin Arimanilla.


      • aapo63
        Pasi kirjoitti:

        Huomasin juuri äsken, että nyt tuo Collection-boxi on myynnissä myös Cdon.comissa. Hinta hieman korkeampi kuin Arimanilla.

        Hyvä kun nyt sitten on saatavilla molemmissa kaupoissa. Tilasinpa juuri CDONilta kyseisen triplan. Saas nähdä koska se on hyppysissäni.
        I let you know!


      • Pasi
        aapo63 kirjoitti:

        Hyvä kun nyt sitten on saatavilla molemmissa kaupoissa. Tilasinpa juuri CDONilta kyseisen triplan. Saas nähdä koska se on hyppysissäni.
        I let you know!

        ... myös kun olen boxini saanut.


      • Mr Boney M.
        Jukka kirjoitti:

        oletko sinä "Mr. Boney M" sieltä Lahden suunnalta? Tai sitten se on yks toinen Pasi...

        on töissä (ainaski joku vuosi sit) tuolla: AramixK.OY


    • aapo63

      Kahden kuukauden vahtaamisen jälkeen viimeinkin tänä aamuna sain The Collectionin käsiini.
      Ja kannattiko vahtaaminen. Kyllä!
      Pakkaus ja levynkannet kertovat, että kyseessä on "budgetprice" kokoelma, mutta siitä huolimatta kokonaisuus on siisti ja kolmas levy on sävy sävyyn keittiön kaapinovien kanssa :-)

      Levyt kuuluvat hyvin ja levyille on valittu mielenkiintoiset biisit albumeilta lisukkeeksi näille singlebiiseille. Kokonaisuus on toimiva ja hyvä - mielestäni.

      Ehdottomasti parempi vaihtoehto levyhyllyyn, kuin nuo Gold tai Magic of - kokoelmat, joille biisit on uudelleen miksattu jostain kumman syystä ja editoitu milloin mistäkin.

      • Pasi

        ... tuo kokoelma saapui meikäläisellekin. Ja seuraavassa vähän arvioita:

        Minusta hyvä otos kummankin vuosikymmenen biiseistä. Mielenkiintoista mm. kuulla ekan kerran Anniversary-versio Daddy Coolista.
        12"-versioista: minusta My Friend Jack on aivan huikean hyvä, ehdottomasti parempi kuin se yleensä kuultu 4:39-pituinen versio. Tätä Felicidad (Margherita)-versiota en ollut ennen kuullut ja tykästyin tähän. Muutkin 12"-versiot ok, mutta olisin toivonut mukaan lisäksi 12"-version biisistä Dancing In The Streets, koska siinä on minusta hieno intro ja välisoitto, joka puuttuu esim. viime vuonna remasteroidulta Nightflight To Venus -cd:llä olevalta ko. biisin versiolta.

        Tämän kokoelman levyt ovat mielestäni äänenlaadultaan erittäin hyviä ja itse cd:t siistin, tyylikkään näköisiä. Pahvikotelo minusta myös hyvälaatuinen. "Halpuus" näkyy minusta selvimmin noissa kolmessa cd-vihossa, etukannen kuva vähän "suttuisen" oloinen... Mutta kuten jo alussa sanoin: hyvä ja hintansa arvoinen kokoelma!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe