Löysin UNELMA miehen!

Onnellinen treffaaja

Haluaisin kertoa oman tarinani teille siksi, että myös onnelliset tarinat saisivat tilaa. Eivät kaikki SuomiTreffi-miehet ole pelimiehiä, huijareita, ukkomiehiä... ainakaan yksi!

Kirjoitin profiilini kuukausi sitten, tammikuun alkupuolella. Olin epäilevä, koska minua oli varoiteltu, ettei täältä löydy "mitään". Jo ensimmäisenä päivänä sivustollani kävi satoja miehiä, vaikka minulla ei ollut sivustolla edes kuvaa!!! Ja profiilin laatiminenkin oli kesken...

Päivitin profiilitekstiäni ja paljon mukavia miehiä kävi laittamassa viestejä - joukkoon mahtui myös runsaasti vonkaajia ja epämääräisiä tyyppejä, joilla ei lääkitys ollutm kohdallaan...

Saman vuorokauden aikana kuvanikin ilmestyi profiiliin ja sivustovierailijoiden lukumäärä kasvoi ja silloin yksi yli muiden rantautui sivustolleni kuin enkeli taivaalta - kuten hänelle asian ilmaisin.

Hän ei ollut lipevä vauhtiveikko, ei pröystäilevä tyyppi millään muotoa. Olin hämmästynyt kuinka avoimesti hän kertoi elämästään. Samoin minä hänelle. Tuntui kuin olisimme tunteneet ikämme toisemme! Hän oli eronnut mies ja hänen vaimonsa oli ollut tunteeton ihminen, joka ei pystynyt ymmärtämään miehen taiteilijasielua. Mies lähetti minulle sähköpostina kuvia maalaamistaan maisemista ja ihmisfiguureista. Hän oli akateemisesti kouluttautunut ja paljon maailmaa nähnyt mies, ja komea eikä silti ollut löytänyt sielunkumppaniaan! Se tuntui ihmeelliseltä. Hän lähetti kuvan ihanasta talostaan - silloin aloin epäillä, voiko tämä olla totta...liian hyvää.

Hän pyysi puhelinnumeroani. Työnsä vuoksi hän ei voinut antaa minulle oikeaa numeroaan, mutta hän kertoi minulle rehellisesti, että hänellä on prepaid-käytössään, koska hän ei halunnut vielä paljastaa kuka oli. Mutta hän soitteli minulle tuntien mittaisia puheluita viikon ajan ja lisäksi kirjoittelimme.

Tapasimme hänen kotonaan ensimmäisen kerran. Jos luulette, että tässä tulee tarinalle STOP niin olette väärässä. Yövyin jopa hänen luonaan ja silti hän ei käyttäytynyt epäherrasmaisesti vaan antoi minulle täyden "rauhan" suuren huvilansa vierashuoneessa.

Hänen avioerostaan oli kulunut niin vähän aikaa, että hän oli tottumaton keittiötöissä. Minua huvitti suuresti, koska hänellä ei ollut aavistustakaan siitä missä mikäkin kattila tai lusikka oli. Minulla ei ole koskaan ollut ennen niin hauskaa kuin naureskellessa hänen "hölmöilyilleen": "missä on kattila, missä on kasari, täällähän minä, täällähän minä... " Hän lauleskeli. Jouduin etsimään vierashuoneeseen lakanat kaapeista, koska hän ei ollut hoitanut koskaan mitään kotiaskareita. Heillä oli ollut kotiapulainen, koska myös hänen vaimonsa oli hyvin vaativassa työssä.

Joka asiasta näki sen, että tuossa huushollissa oli asunut kaksi hyvin taloudellisesti pärjännyttä ihmistä. Sisustus oli rokokoota. Vaimo oli avioeron yhteydessä jättänyt miehelleen kaikki upeat chippendale-kalusteet ja jopa omat vaatteensakin! Ei todellakaan pikkurahan puutetta.

Kuriositeettina mainittakoon, että käytin hänen vaimonsa yöpaitaa ja se tuoksui "chanel 5":lle! Ensimmäisen kerran elämässäni tunsin itseni prinsessaksi kaiken ylellisyyden keskellä.

Ainoa särö oli jatkuva puhelimen vilkkuminen. Mies oli pistänyt kännykän äänen pois, jottei romanttinen tapaamisemme kärsisi, mutta aina välillä - liiankin usein - hän joutui pyytelemään anteeksi ja vetäytymään toiseen huoneeseen ottaakseen vastaan liikepuheluita. Hän oli osakesijoittaja, joten nyt vasta minulle selvisi kun kävin hänen luonaan se, miksi hänen työaikansa oli epäsäännöllistä.

Seuraavana kerran tapasimme minun kotonani. Minulla on hyvin vaatimaton koti, pieni yksiö. Hävetti viedä häntä kotiini, koska ei minulla ole varaa samanlaiseen elämään kuin hänellä, mutta hän sanoi pitävänsä minusta juuri siksi, että en kurkoittele kuuta taivaalta. Ja etten "sokaistunut" hänen rikkautensa ja ulkonäkönsä edessä vaan pidin hänestä omana itsenään.

Sitäpaitsi osakesijoittajana hän osaa neuvoa minua miten voin parhaiten käyttää perintöni, jonka sain äitini kuoltua viime kesänä. Se ei ole suuri summa, mutta olin tallettanut sen tavalliselle pankkitilille matalalla korkoprosentilla. Hän lupasi, että jos hän saa hoitaa raha-asiani niin minulla on vuoden kuluessa jopa kymmenkertaistunut tuo vaatimaton pankkitilisaldoni.

Nyt on viikonloppu taas tulossa ja meillä on treffit. Olin hieman murheellinen siitä, että hän joutui siirtämään tämän päiväiset treffit huomiselle, mutta hän on pitänyt yhteyttä, lähettänyt "hassuja" viestejä tyyliin "oma pikku säästöpossuni..." hih, vaikken olekaan mikään possu vaan hoikka ja hyvännäköinen, itsestään huoltapitävä aikuinen ja vastuuntuntoinen nainen.

Huomenna me tapaamme. Sain äsken kännyykkääni ihanan sydänviestin, mutta en kerro mitä siinä lukee...

Tiedän miehen henkilöllisyyden, mutta täytyy sanoa, että sen verran huonosti on tullut seurattua julkkisrintamaa ja lööppejä, etten ollut kuullut hänen nimeään koskaan. Mainitsin siitä ja myös siitä, ettei hänen nimeään löytynyt lääkärimatrikkelikirjasta. Hän oli siis lukenut aikaisemmin kirurgian tohtoriksi, mutta oli ilmoittanut Lääkärliiton matrikkeliin, ettei halua pröystäillä titteleillään... eikö sekin kerro jotain, että vaatimaton mies ja siihen hänellä on "varaa".

Kunpa huominen jo tulisi...

Toivottavasti teilläkin tärppää. Poistimme yhdessä profiilimme, joten ei sitä kuuluisaa "vihreää valoa" löydy eikä myöskään profiileitamme, toivottavasti ei koskaan enää tuolta palstalta.

Uskon, että kaksi kypsää aikuista kykenee solmimaan suhteen, kun pohja on vakaalla perustalla ja luottamus on 101% eikä yhtään vähempää.

Tällainen ihana tarina!

134

16368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sää olet

Unta nähnyt:DDDDDDDDDDDDDDD

• ähnä

Mikä idiootti olet ! Tyyppi ei oo tuntenut toista kuukauttakaan ja jo älämölöi täällä kuin mikäkin hurahtanut...

• pim

että löysi tommosen 'riemurasian' ja uskomattoman naivin akan. Joo käytä sitä aikas ja lemppaa sit menemään.:D

• Hehheeeeeee :))

Siis ton on pakko olla provo!!! Ei kukaan voi kirjoittaa noin naivia tekstiä tosissaan. Tai jos voi, niin voi hyvää päivää...
        Päivän parhaan naurut :))

• Sattuisipa minullekin

Kylläpä sinulle kävi hyvä tuuri, ihan kirurgian tohtorin löysit.

Nytpä voit pyytää häntä kirjoittamaan itsellesi johonkin tekaistuun vaivaan reseptin ja viet se sitten apteekkiin. Vaikka hän onkin kieltänyt nimensä julkaisemisen matrikkelissa, kaipa hänellä kuitenkin SV-numero on. Luulisin kaikilla lääkäreillä olevan.

Onnea suhteellenne!

• vai nii

Vaikee mennä sanoon, ku lähinnä kertoilit sen miehen rahoista ym omaisuuksista et niinkä hänestä.. Itselle ku toi raha niin vähä merkkaa, niin en pitäis että lähestyttäis jollain talon kuvilla.. Löysin itseki täältä ihanan miehen, mut ei se tod mitään talonsa kuvaa laitellu, ihan naamastaan vaan :) Onnea silti, en kyl tiiä mistä ihan tarkalleen :)

• ............................
        vai nii kirjoitti:

Vaikee mennä sanoon, ku lähinnä kertoilit sen miehen rahoista ym omaisuuksista et niinkä hänestä.. Itselle ku toi raha niin vähä merkkaa, niin en pitäis että lähestyttäis jollain talon kuvilla.. Löysin itseki täältä ihanan miehen, mut ei se tod mitään talonsa kuvaa laitellu, ihan naamastaan vaan :) Onnea silti, en kyl tiiä mistä ihan tarkalleen :)

Mukava pieni tarina, susta voisi hyvin tulla joku HYMY-lehden kolumnisti :)

• nainen 47..
        ............................ kirjoitti:

Mukava pieni tarina, susta voisi hyvin tulla joku HYMY-lehden kolumnisti :)

kateellisia!!
        tässä huomaakin hyvin miten inhoittavia ihmiset osaavatkaan olla jos toisella on käynyt uskomaton tuuri ja onni täällä missä niin paljon feikkejä ja satuilijoita on sekä miehissä että naisissa!!
        kellekkään ei suoda mitään jos ei itsellä onnista vaan kateus loistaa joka viestissä!!
        onko se muka niin vaikeaa uskoa että täältä voisi tälläinen aarre löytyä??
        ei kaikkien tarvitse olla samaa paskaa kuin useimmat täällä ovat!
        ja mitä se ketään häiritsee tai vaivaa jos joku täällä haluaa kertoa tarinasa muillekkin!
        ehkäpä siksi että me ketkä tositarkoituksella liikkeellä olemme saisimme toivoa siitä että täälläkin voi kunnon miehiä olla!
        mutta sehän onkin tosiasia että suomalaiset jos ketkä ovat kateellista kansaa ja kellekkään ei voida toivoa mitään hyvää!
        kannattaisiko katsoa ensin peiliin ennenkuin panetella muita!

• otti toin tosissaan

eikä tajunnut sun vitsailua meistä naisista, ikävä kyllä, joukkoon mahtuu just kuvailemiasi idiootteja!!
      Ihanasti kirjoitettu! Olet etevä!
      Just tollaset käy tääl parkumassa petturimiehistä!

• Sijoittaja..

Kun säästön arvo kymmenkertaistuu vuodessa...Heh heh.Nyt olisi Börn Walhruuskin innoissaan tästä miehestä...

• kateellinen kaijako

Onkohan ihan tosissaan kirjoitettu tuo tarina? Ensiksikin aika lyhyt aika oppia tuntemaan toinen että hänestä voi sanoa että on 100 %:sen luotettava...ja näin elämää nähneenä naisena voisin sanoa että muutama asia miehestä kyllä laittaisi itselläni hälytyskellot soimaan, ei millään pahalla. Toivon todellakin että mies on sitä mitä sanoo ja kaikki menee hienosti jatkossakin. Mutta mutta...vähän mietityttää onko tuo tarinakaan tosi...

• kirjailijanuralle

Olipa hauska tarina. Hyvin keksitty. Odotamme innolla kuinka tarina jatkuu. Kirjoitathan...

• mutta .ö,..-

Naurahdin muutaman kerran, mutta tarina oli noita "hei mä olen niin pihalla"-kohtia lukuun ottamatta sen verran uskottavasti kirjoitettu, että sen voisi melkein uskoa olevan totta.

• toi loppu jo

kaiken, ihana tarina...siis satu

• .-.-.-

kaikkea hyvää sinulle. Tosin tarinassasi oli jotain, mikä sai minulla hälytyskellot soimaan. Toivottavasti turhaan.

Ensinäkin ex-vaimot (oliko se edes ex) eivät jätä vaatteita , ihan monista syistä, ja jos jättäisi niin ok-mies olisi siirtänyt ne edes jonnekin varastoon. Onkohan se talo myös miehen, ettei se itse ollut siellä vierailemassa ja vaimokin tulossa kotiin. Muutkin kohdat tarinassa haiskahtaa. Mutta tsemppiä sinulle!

• Älä unta nää

älyvapaa yksilö ja satuilija.

• Gimmestrength

Nyt se sitten tuli todistettua (vaikka yleistietouttahan se on), että MEISSÄ naisissa löytyy noita tosi yksinkertaisia... ja pilvin pimein... en nyt puhu itse kirjoittajasta vaan kaikista noista yksinkertaisista, joihin tarinasi upposi TÄYSIN, voi vinde....

• Päivän parhaat naurut!

Tämä on milestäni paras osa:Hävetti viedä häntä kotiini, koska ei minulla ole varaa samanlaiseen elämään kuin hänellä, mutta hän sanoi pitävänsä minusta juuri siksi, että en kurkoittele kuuta taivaalta. Ja etten "sokaistunut" hänen rikkautensa ja ulkonäkönsä edessä vaan pidin hänestä omana itsenään.
      Aika omahyvänen kaveri!

• se, että

mies oli omassa kodissaan niin tumpelo ettei tiennyt mistä "kattilat" löytyvät. Olikohan mahdollisesti edes hänen talonsa? Jospa oli kaveri jossain matkoilla ja oli luvannut lainata taloa siksi aikaa ja sitten miehellä iski ns. torvelon tähtihetki. Mikäli toi kirjoitus ei ollut provo, siltä se kyllä vaikutti.

Joo, vaatimaton kaveri kun ei lääkärimatrikkelikirjasta löydy tietoja...

• halkean uteliaisuudesta

veikkaan että mies kosi sinua ja vastasit innoissasi tahdon.

• Lääkäriin törmännyt

Ap:lle kysymyksiä:
      Sijaitsiko lääkärimiehen talo merenrannassa?
      Komea mies?
      Onko varmasti eronnut?
      Tutulta kuullostaa.
      Valitettavasti tuo aloitus ei ole provo.

• törmännyt

Oli varakuuutta, oli kaksi hienoa autoa, oli talo rannalla jne. Kaikki oli vain pelkkää puhetta. Selvitin taustoaja nimestä lähtien, kun hän vain häipyi sanomatta sanakaan. Korttitalo särkyi. Kaikki valhetta...
        Ihastuin häneen ihmisenä. Hän oli juuri sellainen millaista ihmistä kaipasin. Sekin oli esitystä...
        Nyt en usko mihinkään. Jos tapaan jonkun, selvitän heti alusta asti mikä on totta ja mikä ei. Mulle ei enää kerrota satuja.

• hölmöä,

Ei kai muuta tarvitse sanoa.

• olla työmatkalla ulkomailla

Tarinasi on uskomaton - ei tuollaista ole normaalissa elämässä!
      Jos juttusi ei ole provo, niin varo, ettet polta näppejäsi. Erosta muka vasta vähän aikaa ja ukko etsimässä vauhdilla uutta naista. Juuri noita miehiä on syytä varoa. Ja miksi vaimo olisi jättänyt omat vaatteensa taloon, jos ovat eronneet - voi tyttö raasu. Kaksi "kypsää" aikuista suhteessa varmalla pohjallako??
      Taitaa tuo varma pohja pettää nopeammin kuin uskotkaan...........tarkistapa ensin lääkäriliitosta, löytyykö kyseisen kirurgin nimeä laillistettujen lääkärien luettelosta. Ja nyt kirurgisi on osakesijoittaja, kappas vaan...
      Teksti ei ole aikuisen naisen kirjoittaman, vaan
      nuoren naisen iältään 20-30 v., joka on joutumassa verkkoon miehen juonikkaan....
      Enkä todella kirjoita kateellisena, vaan hiukan
      säälien....

• TODELLA

Nais tuttuni malli ,toi tarina.Eli on sanottava on oikessa elämässä,juuri kirjoitukseen sopivia naisia.Surulla olen katsonut hänen elämänsä kulkua, kauheeta se valillä on, joutuu ikäviin juttuihin, niiden pettäjä miesten kanssa.Kun ne miehet jo alussa on näkyvän petollisia,järkevälle naiselle.

• provo...

"Sitäpaitsi osakesijoittajana hän osaa neuvoa minua miten voin parhaiten käyttää perintöni, jonka sain äitini kuoltua viime kesänä. Se ei ole suuri summa, mutta olin tallettanut sen tavalliselle pankkitilille matalalla korkoprosentilla. Hän lupasi, että jos hän saa hoitaa raha-asiani niin minulla on vuoden kuluessa jopa kymmenkertaistunut tuo vaatimaton pankkitilisaldoni".

Muuten hän vie sinun pienet säästösi. Ei kukaan knnon mies heti ole sinun rahojesi kimpussa.

• huomaa sen

surkeasta kirjotustyylistä ja kielioppivirheestä ja lapsellisista kommenteista "missä on kattila..." Ei kukaan aikuinen kirjoita tollaisa.

• mökäle

Onkohan tuo kaikki nyt ihan tottakaan...asunnossa edelleen naisen vaatteet,puhelin soi alinomaa,treffit peruuntuu,pistäisi ainakin minua mietityttämään...hmmmm
      Ja sitten vielä raha-asiat annoit heti hänen hoidettavaksi,ettet vaan nuolisi kohta näppejäsi..
      Avoimuus on hieno asia mutta nyt on vasta helmikuu!!! herää tyttö

• pakko olla

keksitty stoori..jos on totta,kyseinen mies on 101% huijari. Talo ei ehkä ole hänen. Tai jos on, hänen vaimonsa oli työmatkalla. Toisekseen on erittäin epäilyttävää, ettei hän ole Lääkärimatrikkelissa. Ja kirugian tohtori, joka on osakesijoittaja ja on valmis sijoittamaan kirjoittajan perinnön..kyllä tää toivottavasti tarua oli tai sitten kirjoittajaa huijataan ja pahasti.
      p.s. ja miksi mies kävi koko ajan puhumassa puhelimeen ja miksi hänellä oli prepaid-liittymä

• juu ei

Ehkä nyt kandeis noita pikku faktoja miettiä tuos mitä tulikin edellä....

Mut enpä tiedä minkä peräs se ap on itsekään. Rakkauden vai rahan...

• onnellinen O
        juu ei kirjoitti:

Ehkä nyt kandeis noita pikku faktoja miettiä tuos mitä tulikin edellä....

Mut enpä tiedä minkä peräs se ap on itsekään. Rakkauden vai rahan...

Ap on selvästi UNELMIENSA miehen perässä. Unelmien miehellä on ensijaisesti rahaa, omaisuutta ja valtaa & supliikkitaitoja, muilla ominaisuuksilla ei olekaan niin väliä...

Minä löysin myös oman unelmieni miehen täältä suomi24:ltä. Varakkuutta ei ole (päin vastoin), mutta lämpöä, huomaavaisuutta, tunneälyä, rehellisyyttä, hyvää käytöstä ym. ihanaa kullallani piisaa ja pois en vaihtaisi mistään hinnasta omaa unelmamiestäni!

Että kyllä niitä ihan aitojakin onnistumistarinoita löytyy:)

• kuullostaa

kyllä tosiaan keksityltä, ja toivottavasti onkin sitä. Nimittäin toinen vaihtoehto on "auervaara" jolle huomaat kohta antaneesi säästöjesi lisäksi asuntosi sijoitettavaksi ja miehen hävinneen näkymättömiin. Näitä tarinoitahan riittää, ja naiset ei edes kehtaa tehdä asiasta rikosilmoitusta, tai eivät edelleen rakastuneina halua vaan nuolevat haavansa. Tällainen tyyppi mulle tuli ensiksi mieleen..

• rahan perässä?

Pääasiassa olet siis rahan perässä?

• vaikeneminen kultaa

Onnea sinulle ja hänelle. Mutta voi sua miks ihmeessä menit tälläiselle sivulle ja noin tarkasti kertomaan tarinasi?Eikö ois riittänyt että ihanaa löysin täältä netistä ihanmiehen jonka vuoks oot onnellinen?Sillä kellä onni on se onnen kätkeköön! Pitää ainakin tääl keskustelupalstoilla paikkansa.Sen sai eräs ystäväin karvaasti oppia kun meni keskustelupalstalla liiankin kanssa avautumaan.Joten neuvon sinun vastaisuudessa avautumaan varovasti ja lyhyesti.Vaikkakin ihanaa että sinäkin netistä löysit onnesi kuten minäkin.Ja kyllähän tarinas varmaan antaa toiveita niille jotka netistä onneansa etsivät .Ja epäilijöille nettijuttujen suhteen nenilleen.Vaikkakin oon sitä mieltä että sen onnen voi löytää ihan mistä vaan vaikka kaupan kassalta.Mutta täältä netistäkin se on mahdollista löytää.

• IdaB

Kuulostaa aika uskomattomalta, mutta toivotan onnea ja menestystä teille molemmille!

• FoundInTranslation

Onnittelut Sinulle täältä jostain toiselta samanmoiselta joka löysi miehen ja sitä kautta muuten ihanan ja sujuvan elämänsä täytymyksen S24:n Treffeiltä.

Lähdin itse mukaan nettideittailuun 2007 keväänä. Laitoin ilmon (rehellisesti sanoen) puhtaasta narsismista ja mielenkiinnosta testata omaa viehätysvoimaani (=kuvat) k.o. portaalissa, mutta sainkin niiden, turhauttavien (liian!) useiden "moi, mitä sulle kuuluu, haluisitko seksiseuraa" -viestien jälkeen mielenkiintoisen viestin kuvattomalta mieshenkilöltä johon aloin tutstua ihan vaan hänen juttujensa perusteella. Aluksi.
      Myöhemmin tulivat mukaan häen kuvansa ja en kyllä pettynyt! Päinvastoin, yllätyin positiivisesti. Ja sitten aloin miettiä, että mikähän vika tuossa jannussa on kun ei tuon näköisenä ja noin mukavana vielä (35-vuotiaana) ole kenellekään kelvannut.
      Toisaalta, enhän minäkään 29-vuotiaana ollut kenenkään kanssa. Ja tuskin se nyt oli peilikuvastakaan kiinni. Ehkä enemmäkin minusta itsestäni, tiedättehän; niistä vanhoista arvista, haavoista ja pettymyksistä. Menneisyyden painajaisista.
      Mutta olipa miten oli: me tapasimme päivälleen 367 päivää sitten tämän miehen kanssa ensimmäisen kerran ja joku kai siinä sitten kolisi kun nyt olemme 7kk:ta olleet vain ja ainoastaan toistemme kanssa. Emmekä mitenkään muuten tätä elämää edes halua elää.
      Kesällä meille valmistuu oma talo ja toivottavasti ensi vuonna parisuhteemme saa täyttymyksen jälkikasvun muodossa.

Lyhyestä virsi kaunis, luulen, että tässä tuli kaikki olennainen :o)

Olen onnellinen ja toivon, että te muutkin seuraa- ja elämänkumppania etsivät tulette myös olemaan!
      Olkaa ennakkoluulottomia älkääkä tuijottako vain kuvallisia profiileja ja/tai naamoja kuvissa.. Voitte yllättyä positiivisesti ja alkaa rakentaa loppuelämäänne.

Peace and love!

• Susse39

Ettei tämä vaan ole se tohtorimies josta on joskus näillä sivuilla varoiteltu...??
      Ja voin sen verran sanoa että "sijoittajat"eivät tee sitä yöaikaan...vaan heilläkin on oma vapaa aika...ettei vaan olisi ollut se oma vaimo joka sieltä soittelee ja kyllä niillä lääkäreillä on aina tiedot alan lehdissä....
      Tottakai hän on valmis auttamaan sinua perintörahoissa...anna vaan hänelle niin kyllä hän auttaa sinua....:=)
      En sano tätä siksi että olisin kateellinen onnestasi vaan varoittaakseni sinua...koska liian sinisilmänen ei saa olla tänä päivänä....opi tuntemaan mies ekana kunnolla ja sitten vasta voit sanoa että luotat häneen...
      Mutta kaikkea hyvää sinulle ja tohtorillesi kaikesta huolimatta....

• sokaistunut tyttö raasu....

Tuo kaikki, mitä kerrot on liian hyvää ollakseen totta! Olette tunteneet toisenne vasta noin kuukauden ja olet hänelle vähiä perintorahojasi antamassa sijoitettavaksi. Älä tee sitä missään nimessä ja eikä noin tuoreessa suhteessa heti olla omia varallisuuksia toiselle kertomassa.
      Ja toisekseen, jos tuo mies todella olisi kirurgian tohtori, niin kyllä hän naista hakisi omasta sosiaaliluokastaan.....
      Taitaa se oma vaimo olla esim. vaikka stipendiaattina jossain ulkomailla opiskelemassa ja ovat siitä syystä kaukana toisistaan ja vaimo soittelee miehelleen ulkomailta iltaisin. Ja mies kaipailee naisseuraa hänen poissaollessaan. Johan sekin, että vaimon vaatteet ovat asunnossa, viittaa siihen, että kyllä vaimo on jossain.....ihan oikeasti olemassa.
      Ota tarkempaa selvää miehen taustoista, ennenkuin sinisilmäisesti uskot hänen tarinoitaan.
      Ihastunut ihminen voi olla tosi sokea....parempi katsoa kuin katua.

• terveisiä!

Haluan tuon miehen sijoitusneuvojakseni, niin minunkin köyhyys häviää vuodessa!

>Hän lupasi, että jos hän saa hoitaa raha-asiani niin minulla on vuoden kuluessa jopa kymmenkertaistunut tuo vaatimaton pankkitilisaldoni.

Hyvä tarina, joka uppoaa näihin suomi24 naisiin täysillä:))

t. Top...

• Kulissi...

...mistä voit tietää...?
        Miten ihmeessä?

• Top...
        Kulissi... kirjoitti:

...mistä voit tietää...?
        Miten ihmeessä?

Olethan mulle rakas virtuaalimaailmassa oleva vaimoni!
        Luen sinua kuin avointa kirjaa;))

• virtuaalivaimosi
        Top... kirjoitti:

...olet taitava. Ko.ketjussa muutama muukin Lissun kommentti, tunnistitko?

• ed.
        Top... kirjoitti:

Entäs P:n profiili...?Onko se "aito"?
        Tavoite olisi 10000 lukijaa, ei taida onnistua.

• ed.
        ed. kirjoitti:

Entäs P:n profiili...?Onko se "aito"?
        Tavoite olisi 10000 lukijaa, ei taida onnistua.

Nyt muuten huomasin eräästä kommentista, että suomitreffeillä on ihan OIKEASTI ollut huijareita ja vieläpä lääkäri-nimikkeellä.

• Top...
        ed. kirjoitti:

Nyt muuten huomasin eräästä kommentista, että suomitreffeillä on ihan OIKEASTI ollut huijareita ja vieläpä lääkäri-nimikkeellä.

Älä paljasta kaikkea! En minäkään vaikka naiset haluis sitä;))

• psst.
        Top... kirjoitti:

Älä paljasta kaikkea! En minäkään vaikka naiset haluis sitä;))

olet "luuraillut"? On ollut ikävä.

• Top...
        psst. kirjoitti:

olet "luuraillut"? On ollut ikävä.

Taustalla ollut ja vähemmän esillä nykyisin. Edelleen villi ja vapaa;))

• Kl.
        Top... kirjoitti:

Samat sanat. Se tässä ihmeellisintä onkin...
        paitsi että en ole villi, mutta vapaa kyllä.

• pysyäkin
        Top... kirjoitti:

Olen nähnyt sinut.

• K..Liisa
        pysyäkin kirjoitti:

Olen nähnyt sinut.

...tuo minulle tarkoitettu? En ole käynyt täällä moneen päivään. Tavoite näyttäisi täyttyvän...lukijamäärä siis...

• ELÄMÄÄ ELÄNNYT

SANON VANHANA JA VIISAANA OLE SILTI VAROVAINEN JOKAISELLA LÄÄKÄRILLÄ LÖYTYY NIMI KIRJOISTA JOLLA ON OIKEUS LÄÄKÄRI TITTELIIN SE EI OLE OMASTA HALUSTA KIINNI LAITETAANKO SE LAITETAAN!!!!!
      HERÄÄ AJOISSA NIIN KAUVAN KUN SINULLA ON PIETÄ PERINTÖÄ JÄLJELLÄ.
      EN SANO KATEUDESTA ELÄN ITSE ONNELISESSA AVIOLIITOSSA.

• Lissu vaan

Olen todella huolissani tuon henkilön puolesta.Kirjoitus vaikuttaisi ensisilmäyksellä provolta, mutta voisin melkein vannoa,että törmäsin samaan tyyppiin joskus muutama kuukausi sitten,taisi olla marras-joulukuun vaihteessa suomi-treffeillä.Mies kertoi silloin laittaneensa ilmarinsa tuonne palveluun ja olin mukamas ainoa nainen,joka kolahti.Me tapasimme mutta vain yhden ainoan kerran.Hänkin oli muka koulutukseltaan kirurgian tohtori ja asui ylellisesti erään suurehkon kaupungin arvostetulla omakotitaloalueella.Todellisuudessa,jos on nyt kysymys samasta kaverista,tyyppi on opiskellut lääketiedettä yhden vuoden hamassa nuoruudessaan,esittäytyy kirurgina.Minulle hän esitteli itsensä plastikkakirurgina.Heitä ei monta ole Suomessa,joten valhe ei uponnut minuun.Hän eli tuohon aikaan asumuserossa vaimostaan,mutta palasi tämän kanssa yhteen jo kaksi viikkoa meidän tapaamisemme jälkeen.Mulla soi hälytyskellot niinkin tragikoomisessa kohdassa tarinaasi,jossa kerroit miehen lauleskelleen missä on kasari,missä on kasari... Se oli hänen bravuurinsa.Ei minun tapauksessani käyttänyt sanaa kasari vaan missä on lääkekaappi,missä on laastari... Hän nimittäin leikkasi sormeensa haavan paloitellessaan tomaattia ja sai kamalan paniikin nähdessään verta tihkuvan sormenpäänsä,oli kuulemma ikänsä pelännyt verta.Tuossa vaiheessa minulle selvisi,että hän ei ole kirurgi.Näköjään kaverilla on tullut ryppy rakkauteen ex:n kanssa ja haku jatkuu...ikävä olla ilonpilaajana,mutta toivon että ap.näkisi tämän kirjoitukseni.

• törmännyt

Patologiseeen valehtelijaan. Luepa nimimerkin
      "Lissun vaan" - kirjoitus. Paljon tuntuu olevan yhtäläisyyksiä tarinoissanne. Olettaen, ettei kirjoituksesi ole provo.
      Juuri tuollaiset luistavasanaiset valehtelijat saavat naisia pauloihinsa.
      Tarkista miehen taustat...vai, että kirurgi jne.
      Kun olet saanut faktat tietoosi, niin kiitä onneasi, ettet ollut syvemmällä jutussa, sillä tuo ei millään voi olla totta.....valitettavasti. Tuollaisia "prinssejä" ei ole todellisessa elämässä!

• Juuuu

niin ap, miten menee? Niinku nyttemmin?

• katso numero

Älä viitsi linkitellä sinulle tuntemattomien ihmisten profiileita, jos et voi todistaa väitteitäsi oikeaksi. Järjestysnumerosta päätellen linkittämäsi profiili on ollut siellä korkeintaan päivän tai pari.

• elää nähnyt
        katso numero kirjoitti:

Älä viitsi linkitellä sinulle tuntemattomien ihmisten profiileita, jos et voi todistaa väitteitäsi oikeaksi. Järjestysnumerosta päätellen linkittämäsi profiili on ollut siellä korkeintaan päivän tai pari.

ihan oikein kyllä sen verran noita huijareita liikkuu ja naiset uskoo nim. vain esiin

• Lilussi Kuusi

Mun mielestä ihan normaalin oloinen miehen profiili tai oikeeestaan tavanomasta fiksumpi. Voisin vaikka vastat mutta on liian vanha mulle. Mitä outoa tossa on? Kyllä te ootte sanonko mitä-----------

• unelmavävy kö
        Lilussi Kuusi kirjoitti:

Mun mielestä ihan normaalin oloinen miehen profiili tai oikeeestaan tavanomasta fiksumpi. Voisin vaikka vastat mutta on liian vanha mulle. Mitä outoa tossa on? Kyllä te ootte sanonko mitä-----------

Tuo profiili on juuri sellaista puppua, mitä (me) naiset haluamme kuulla. Tosiasia on se, että jos joku deittimarkkinoilla vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta. Muistakaa se naiset!

"ura katkesi polvinivelieni oikutteluun.
        Kohtalo johdatti minut opiskelemaan lääketiedettä; jospa voisin parantaa itse itseni. Myöhemmin tuli mukaan globaali ajattelu; voisinko kenties pelastaa maailman keksimällä jotakin parannuskeinoa moniin sairauksiin, joiden kanssa ihmiset kamppailevat? Siksi opiskelin lääketiedettä."

Tosi traaginen kohtalo, että povet reistasivat... Jokainen lääkiksessä opiskellut tietää, että on hyvin hyvin epätodennäköistä, että juuri itse voisi olla se, joka keksii parannuskeinon yhtään mihinkään, saati sitten että useampiinkin sairauksiin. Tosi naiivia tekstiä!

"Jos olisin kardeologi vaatisin sinulta koko sydämesi patologisen tutkiskelun alaiseksi, mutta tällä kertaa etsin kokonaista ihmistä, kumppania iloihin ja suruihin."

Tämä oli koomisin kohta koko hommassa:D Sydänlääkäri on KARDIOLOGI eikä kardeologi, eikä sydänlääkäri tee patologisia tutkimuksia. Samoin ei tunnu uskottavalta tuo kehitysmäähommeli, useimmat taitavat kuitenin ryhtyä opiskelemaan lääketiedettä siitä syystä, että haluavat arvostetun ja hyväpalkkaisen ammatin. Ja vielä sen verran, että jos joku "lähtee kuuleemaan sydämensä ääntä" ja vaihtaa lääkärin ammatin unelmiensa työhön, joka edistää hänen henkistä kehitystään ja ihmisyyden lisääntymistä ym. kaunista, niin sellaisesta työstä ei taatusti saa yli 50 000 vuosituloja!

Pysyisin kyllä kaukana tällaisesta itsekehujasta... Jos ei muuta, niin haluaa tulla ihailluksi työuransa ja menstyksensä kautta. Jos tämä mies etsisi oikeasti syvällistä ja ajattelevaa naista, ei kirjoittaisi tuollaista profiilia.

• BUAAHHHHH!!!!!
        unelmavävy kö kirjoitti:

Tuo profiili on juuri sellaista puppua, mitä (me) naiset haluamme kuulla. Tosiasia on se, että jos joku deittimarkkinoilla vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta. Muistakaa se naiset!

"ura katkesi polvinivelieni oikutteluun.
        Kohtalo johdatti minut opiskelemaan lääketiedettä; jospa voisin parantaa itse itseni. Myöhemmin tuli mukaan globaali ajattelu; voisinko kenties pelastaa maailman keksimällä jotakin parannuskeinoa moniin sairauksiin, joiden kanssa ihmiset kamppailevat? Siksi opiskelin lääketiedettä."

Tosi traaginen kohtalo, että povet reistasivat... Jokainen lääkiksessä opiskellut tietää, että on hyvin hyvin epätodennäköistä, että juuri itse voisi olla se, joka keksii parannuskeinon yhtään mihinkään, saati sitten että useampiinkin sairauksiin. Tosi naiivia tekstiä!

"Jos olisin kardeologi vaatisin sinulta koko sydämesi patologisen tutkiskelun alaiseksi, mutta tällä kertaa etsin kokonaista ihmistä, kumppania iloihin ja suruihin."

Tämä oli koomisin kohta koko hommassa:D Sydänlääkäri on KARDIOLOGI eikä kardeologi, eikä sydänlääkäri tee patologisia tutkimuksia. Samoin ei tunnu uskottavalta tuo kehitysmäähommeli, useimmat taitavat kuitenin ryhtyä opiskelemaan lääketiedettä siitä syystä, että haluavat arvostetun ja hyväpalkkaisen ammatin. Ja vielä sen verran, että jos joku "lähtee kuuleemaan sydämensä ääntä" ja vaihtaa lääkärin ammatin unelmiensa työhön, joka edistää hänen henkistä kehitystään ja ihmisyyden lisääntymistä ym. kaunista, niin sellaisesta työstä ei taatusti saa yli 50 000 vuosituloja!

Pysyisin kyllä kaukana tällaisesta itsekehujasta... Jos ei muuta, niin haluaa tulla ihailluksi työuransa ja menstyksensä kautta. Jos tämä mies etsisi oikeasti syvällistä ja ajattelevaa naista, ei kirjoittaisi tuollaista profiilia.

Äijä "haisee" tänne saakka... voiko tuo olla totta. En ole pöljempää profiilia koskaan nähnyt!

HAHH--HAH!

Menkää nyt naiset pistämään vieraskirjaan nimenne...!

• suuremmalla....
        katso numero kirjoitti:

Profiilin voi aina luoda uudestaan, eri nimillä!
        Uskonpa, että Lissu tietää, mistä puhuu.
        Äläkä sinä ala heti huutamaan, vaan noudata vanhaa hyväksi koettua tapaa. "Ensin tutkitaan, ja sitten hutkitaan."

• onks joku oikeesti
        BUAAHHHHH!!!!! kirjoitti:

Äijä "haisee" tänne saakka... voiko tuo olla totta. En ole pöljempää profiilia koskaan nähnyt!

HAHH--HAH!

Menkää nyt naiset pistämään vieraskirjaan nimenne...!

kirjoittanut tuollaisen profiilin - meinasin katketa nauruun niistä jutuista, kuten maailman parantaminen ym ym Ei kai kukaan ton huijarin halpaan mee. Täytyy olla joku luonnehäiröinen sekopäähuijari koko tyyppi.

• Hukassa?
        onks joku oikeesti kirjoitti:

kirjoittanut tuollaisen profiilin - meinasin katketa nauruun niistä jutuista, kuten maailman parantaminen ym ym Ei kai kukaan ton huijarin halpaan mee. Täytyy olla joku luonnehäiröinen sekopäähuijari koko tyyppi.

Äsken se oli vielä siellä kun kävin lukaisemassa. Nyt se on kadonnut!

• mun profiilin
        Hukassa? kirjoitti:

Äsken se oli vielä siellä kun kävin lukaisemassa. Nyt se on kadonnut!

Olisko poistanut sen takia profiilinsa. Nimittäin joudun "lääkärimihen" huijaamaksi ja kun se minulle selvisi annoin tulla täydeltä laidalta. Ja aína kun teki uuden profiiliin, paljastin hänet. Nyt en ole muutamaan kuukauteen jaksanut kaivella, mutta tuosta profiilista löytyi paljon samankaltaisuutta, ikä vaan oli eri. Mutta niinhän se ikä on aina vaihdellut.

• profiilinsa
        mun profiilin kirjoitti:

Olisko poistanut sen takia profiilinsa. Nimittäin joudun "lääkärimihen" huijaamaksi ja kun se minulle selvisi annoin tulla täydeltä laidalta. Ja aína kun teki uuden profiiliin, paljastin hänet. Nyt en ole muutamaan kuukauteen jaksanut kaivella, mutta tuosta profiilista löytyi paljon samankaltaisuutta, ikä vaan oli eri. Mutta niinhän se ikä on aina vaihdellut.

treffipalstalta ja osoittaa, että huijari livahti sieltä pakoon.....itsekin luin profiilin uteliaisuudesta, mutta nyt se on poistettu.

• kirjoittaja?

Viestisi on saanut paljon kommentteja, mutta emme ole saanet mitään vastausta sinulta kommentteihimme. Haluaisimme kuulla, mikä sinulla, Onnellisella treffaajalla, on tilanne Ihmeprinssin suhteen??
      Vieläkö uskot ihmeeseen? Vai ovatko silmäsi auenneet näkemään liudan valheita? Juuri tuollaiset tyypit osaavatkin kietoa naiset pauloihinsa. Valitettavasti niistä suloisista sanoista ei ole pitkä matka katkeriin kyyneliin....jos kertomasi tarina pitää paikkaansa.

• unelmamiehensä kanssa

ja tuskin palaa häntä koipien välissä (jos on saanut) tänne valittelemaan tuollaisen hehkuttelun jälkeen.

• parodiaa...

Tuskinpa tuo alkuperäinen kirjoitus oli vakavissaan kirjoitettu. Lähinnä vaikuttaa parodialta huijariin haksahtaneen naisen kirjoituksesta. Esimerkkeinä parodiasta vaikkapa omien raha-asioiden antaminen miehen hoidettavaksi, miehen sulkeutumineen toiseen huoneeseen käymään liikepuheluita, "oma pikku säästöpossuni..." jne.

Jatko-osassa luultavasti ruoditaan sitä, miksi kaikki menikin mönkään.

• vanne

joo monenlaista on mielipidettä kun lukasin suurinpiirtein mut olen kyllä samalla aaltopituudella sinun kanssa. kertoisi nyt miten menee ja onko yöpynyt miehen öky talossa chanelin tuoksuisessa yöpaidassa. jos tuo on kaikki totta ja kai onkin nin paljon on kai sit luvassa myös rakkauden lisäksi...ei muuta kuin rinta rottingille ja kevättä kohti ihania unelmia odotellessa

• yks joka epäilee
        vanne kirjoitti:

joo monenlaista on mielipidettä kun lukasin suurinpiirtein mut olen kyllä samalla aaltopituudella sinun kanssa. kertoisi nyt miten menee ja onko yöpynyt miehen öky talossa chanelin tuoksuisessa yöpaidassa. jos tuo on kaikki totta ja kai onkin nin paljon on kai sit luvassa myös rakkauden lisäksi...ei muuta kuin rinta rottingille ja kevättä kohti ihania unelmia odotellessa

Että nyt vaan on saatu ihana huima hetkellinen seikkailu ja vauhtia riittäis vielä jatkamaankin seikkailijan saraa :)

Chanel muuten haisee aivan karsealta, kerran tuli nuuhkaistua kaupassa kun oli esillä ja kauan sai kakoa jälkeenpäin, että sai yökön olon ohi. Harva huonolta tuoksuvat hajuste pystyy siihen olotilaan, tämä on yökötysykkönen. Myyjä puhuikin jotain vanhojen naisten suosikkituoksusta.

• Googlen välimuistista löyty...

Pekka61 - 41 vuotias Mies
      Mies    Offline - viimeksi online-tilassa 17.02.2008 15:28
         Profiili       Valokuvat       Vieraskirja    
      Oletko se sinä?
      Ota yhteyttä profiiliin

Pituus    185 cm
      Paino    80 kg
      Silmien väri    Sininen
      Hiukset    Tummanruskea
      Ruumiinrakenne    Urheilullinen
      Alkoholin käyttö    Joskus
      Tupakointi    Ei
      Lapset    Ei lapsia
      Haluan lapsia    Ehkä
      Siviilisääty    Eronnut
      Seksuaalinen suuntautuminen    Heteroseksuaali
      Koulutus    Tohtorin tutkinto
      Ammatti    Sosiaali-/terveysala
      Työssäkäynti    Kokopäivätyössä
      Vuositulot    Yli 51 000 €
      Syntyperä    Suomalainen
      Uskonto    Evankelisluterilainen
      Horoskooppimerkki:    vaaka
      Maakunta    Uusimaa

Oletko se sinä?
      Olen juuri irtautunut kylmän liiton kahleista ja valmis rakentamaan luottamukseen ja uskollisuuteen perustuvaa suhdetta tasapainoisen vapaan naisen kanssa.

Ulkoisilla seikoilla ei ole merkitystä minulle. Tärkeintä on sielujen yhteys, yhteys, jonka voi kohdata vain sen yhden ja ainoan henkilön kanssa.

Siispä esitän kysymyksen uudelleen: voisitko se olla sinä?
      Tällä hetkellä en työskentele koulutusta vastaavalla alallani, mutta valinta on pelkästään omani ja pitkällisen itsetutkiskelun tulos. Esitin itselleni kysymyksen voiko pelkkä mammona tehdä ihmisen
      onnelliseksi? Voitko statuksella saavuttaa suuren rakkauden?

Kysymykseni olivat retorisia, koska tietänen vastauksen. Ei voi.

Sydän kaipaa toisen luo ja hyvän ihmistuntemuksen omaavana persoonana uskon rakkauteen ensisilmäyksellä.

Nykyinen työni vaatii paljon matkustelua. Olisin otettu siitä, jos olisit valmis joskus seuraamaan minua matkoilleni, koska - olen nykyisin liike-elämän palveluksesas - matkustelu yksin on kuin tumma taivas vailla tähtien tuiketta.

Harrastan urheilua. Olin nuoruudessanui aktiivi SM-tason kilpaurheilija, mutta lupaava ura katkesi polvinivelieni oikutteluun.
      Kohtalo johdatti minut opiskelemaan lääketiedettä; jospa voisin parantaa itse itseni. Myöhemmin tuli mukaan globaali ajattelu; voisinko kenties pelastaa maailman keksimällä jotakin parannuskeinoa moniin sairauksiin, joiden kanssa ihmiset kamppailevat? Siksi opiskelin lääketiedettä.

Jos olisin kardeologi vaatisin sinulta koko sydämesi patologisen tutkiskelun alaiseksi, mutta tällä kertaa etsin kokonaista ihmistä, kumppania iloihin ja suruihin.

En tiedä onko tämä oikea paikka etsiä sitä. Olen fatalisti ja uskon kohtalon sanelemaan yhteyteen.

En laittanut profiilini kuvaani, koska haluan että minuun tutustutaan ihmisenä, ei vain tuijoteta raamejani vaan keskitytään siihen mitä on kehyksen sisällä.

Ihannekumppani
      Sukupuoli    Nainen
      Ikä    25-55
      Pituus    100-250 cm
      Paino    30-300 kg
      Ruumiinrakenne    Pienikokoinen, Hoikka, Normaali, Urheilullinen
      Alkoholin käyttö    Ei, Joskus
      Tupakointi    Ei
      Siviilisääty    Sinkku, Eronnut, Asumuserossa, Leski
      Seksuaalinen suuntautuminen    Heteroseksuaali

• juuu .)

Jännä että tuo ihana prinssi on ollu just tänään sisäänkirjautuneena, vaikka se ihana nainen on löytyny jo kk sitten.. eikös sen pitäny poistaa se profiilinsa jo aika päiviä sitten?

Voi vide mikä profiili... huh huh.. Jos tuo jotain lämmittää, niin huh.

• toimintaa

Nämä huijariprofiilit eivät olisi mikään ongelma, elleivät naiset olisi niin toivottoman sokeita ja hyväuskoisia, kun joku ilmoittaa olevansa hyvissä varoissa ja hienossa ammatissa. Oikein hävettää, että olen itsein tuon sukupuolen edustaja...

Oikeasti älykäs, syvällinen ja ei-materialistinen mies tekisi ilmoituksen, jossa ei kirjoittelisi ammatti- ja varallisuusasioita, eikä pyytäisi naiselta "lupaa" saada viedä hänet ulkomaanmatkoille. Kyseessä on selvästi yritys ostaa rakkautta tai seksiä. Tosi taitava ilmo tuo sinänsä oli jos tarkoituksena oli etsiä vähemmän fiksuja naisia petikumppaniksi, älykäs nainen ei tuollaiseen tarttuisi. Hienosti on kaveri osannut pukea itsekehunsa henkisyyden ja näennäisen vaatimattomuuden kaapuun, joten ei tosiaan ole mistään tyhmästä miehestä kyse, moraalittomasta manipuloijasta vain...

Jokainen saa tietysti pitää omat unelmansa ihannekumppanista, mutta on naisilta tosi naiviivia tarttua tällaisiin syötteihin. Jotkut naiset ehkä pitävät hienoa ammattia ja varallisuutta miehen tärkeimpinä avuina ja silloin melkein toivoisi että saisivat nenilleen! Voin kertoa, että jokaisen lääkäri nimi on kyllä löydettävissä lääkärimatrikkelista tai muualta, ellei ko. lääkäri ole sitten menettänyt lääkärin oikeuksiaan jonkun pahemman luokan kämmin takia. Samoin jos ihminen kutsuu deittinsä omaan kotiinsa, niin kyllä siinä vaiheessa olisi normaalia kertoa nimensä ja saman tien puhelinnumeronsa, mitä se enää tekee siinä konkurssissa. Prepaid-liittymää käyttävät pääasiassa vain epärehellisin aikein liikkeellä olevat tai he joilla on normaali kännykkäliittymä suljettu maksamattomien laskujen takia.

• Muitakin mahdollisuuksia
        toimintaa kirjoitti:

Nämä huijariprofiilit eivät olisi mikään ongelma, elleivät naiset olisi niin toivottoman sokeita ja hyväuskoisia, kun joku ilmoittaa olevansa hyvissä varoissa ja hienossa ammatissa. Oikein hävettää, että olen itsein tuon sukupuolen edustaja...

Oikeasti älykäs, syvällinen ja ei-materialistinen mies tekisi ilmoituksen, jossa ei kirjoittelisi ammatti- ja varallisuusasioita, eikä pyytäisi naiselta "lupaa" saada viedä hänet ulkomaanmatkoille. Kyseessä on selvästi yritys ostaa rakkautta tai seksiä. Tosi taitava ilmo tuo sinänsä oli jos tarkoituksena oli etsiä vähemmän fiksuja naisia petikumppaniksi, älykäs nainen ei tuollaiseen tarttuisi. Hienosti on kaveri osannut pukea itsekehunsa henkisyyden ja näennäisen vaatimattomuuden kaapuun, joten ei tosiaan ole mistään tyhmästä miehestä kyse, moraalittomasta manipuloijasta vain...

Jokainen saa tietysti pitää omat unelmansa ihannekumppanista, mutta on naisilta tosi naiviivia tarttua tällaisiin syötteihin. Jotkut naiset ehkä pitävät hienoa ammattia ja varallisuutta miehen tärkeimpinä avuina ja silloin melkein toivoisi että saisivat nenilleen! Voin kertoa, että jokaisen lääkäri nimi on kyllä löydettävissä lääkärimatrikkelista tai muualta, ellei ko. lääkäri ole sitten menettänyt lääkärin oikeuksiaan jonkun pahemman luokan kämmin takia. Samoin jos ihminen kutsuu deittinsä omaan kotiinsa, niin kyllä siinä vaiheessa olisi normaalia kertoa nimensä ja saman tien puhelinnumeronsa, mitä se enää tekee siinä konkurssissa. Prepaid-liittymää käyttävät pääasiassa vain epärehellisin aikein liikkeellä olevat tai he joilla on normaali kännykkäliittymä suljettu maksamattomien laskujen takia.

Itselläni ei ole ikinä ollut maksuhäiriöitä ja minulla on nimissäni kännykkäliittymä. Minä ostan prepaid-liittymiä nimenomaan ja vain tämän treffipalvelun takia. En halua antaa kenelle tahansa omaa puhelinnumeroani ja ensin aloitan tutustumisen prepaidin välityksellä nähdäkseni millainen kaveri on kyseessä.

Ei siis rikollista toimintaa, eikä maksuhäiriöitä vaan varovaisuutta.

• oojaa
        Muitakin mahdollisuuksia kirjoitti:

Itselläni ei ole ikinä ollut maksuhäiriöitä ja minulla on nimissäni kännykkäliittymä. Minä ostan prepaid-liittymiä nimenomaan ja vain tämän treffipalvelun takia. En halua antaa kenelle tahansa omaa puhelinnumeroani ja ensin aloitan tutustumisen prepaidin välityksellä nähdäkseni millainen kaveri on kyseessä.

Ei siis rikollista toimintaa, eikä maksuhäiriöitä vaan varovaisuutta.

Järkevä ihminen turvaa toki taustansa, mutta jos toisella on tarve esittää kovin pitkiä selityksiä ihan normaaleista turvatoimenpiteistä, niin silloin hommassa saattaa olla jotain mätää...

On ihan fiksua käyttää prepaidia tuossa tarkoituksessa, jos siirrytään heti soittelemaan. Minä kirjoittelin aina miesten kanssa sen verran pitkään, että uskalsin soitella omasta numerostani (minun osoitettani ei saa numerotiedusteulsta eikä mistään muustakaan, pelkän nimen, suojasin itseni sillä tavalla sinkkuaikoina), kunhan mies oli ensin antanut oman puhelinnumeronsa. Monien kanssa en mennyt kirjoittelua pidemmälle, koska monesti sen huomasi siinä viestitellessä, oliko toisessa potentiaalia ja oliko jotain hämäräperäistä. Joidenkin kanssa sovin tapaamisen sähköpostitse, eikä vaihdettu ollenkaan puhelinnumeroa, missä tietysti ottaa sen riskin, että toinen ei pysty ilmoittamaan viime hetken peruutuksesta. En kutsunut toista kotiini tai mennyt miehen luokse ennen kuin pidemmän tuntemisen jälkeen, koska en etsinyt seksiseuraa, silloinhan on yleensä pakko mennä jomman kumman kotiin.

Nyt olenkin jo löytänyt ihanan mieheni täältä suomi24:ltä :)

• edellistä edellinen
        oojaa kirjoitti:

Järkevä ihminen turvaa toki taustansa, mutta jos toisella on tarve esittää kovin pitkiä selityksiä ihan normaaleista turvatoimenpiteistä, niin silloin hommassa saattaa olla jotain mätää...

On ihan fiksua käyttää prepaidia tuossa tarkoituksessa, jos siirrytään heti soittelemaan. Minä kirjoittelin aina miesten kanssa sen verran pitkään, että uskalsin soitella omasta numerostani (minun osoitettani ei saa numerotiedusteulsta eikä mistään muustakaan, pelkän nimen, suojasin itseni sillä tavalla sinkkuaikoina), kunhan mies oli ensin antanut oman puhelinnumeronsa. Monien kanssa en mennyt kirjoittelua pidemmälle, koska monesti sen huomasi siinä viestitellessä, oliko toisessa potentiaalia ja oliko jotain hämäräperäistä. Joidenkin kanssa sovin tapaamisen sähköpostitse, eikä vaihdettu ollenkaan puhelinnumeroa, missä tietysti ottaa sen riskin, että toinen ei pysty ilmoittamaan viime hetken peruutuksesta. En kutsunut toista kotiini tai mennyt miehen luokse ennen kuin pidemmän tuntemisen jälkeen, koska en etsinyt seksiseuraa, silloinhan on yleensä pakko mennä jomman kumman kotiin.

Nyt olenkin jo löytänyt ihanan mieheni täältä suomi24:ltä :)

Kirjoitit että et kutsun miestä kotiin tai mennyt miehen luokse ennen kuin olit tutustunut häneen pidemään, KOSKA et etsinyt seksiseuraa.

En minäkään etsi seksiseuraa enkä koskaan ole mennyt ensimmäisillä treffeillä sänkyyn, mutta siitä huolimatta olen järjestänyt treffit aina kotiini, koska jossain meluisassa kuppilassa on vaikea jutella. Kotona on rennompi olo.

On minua varoiteltu kovasti, että älä kutsu miestä ensimmäisillä treffeillä kotiisi, mutta en ole nähnyt vielä mitään vaaratekijää. Ainoa vaara on joutua naapureiden taholta juoruilun kohteeksi.

Olen neljän vuoden aikana tavannut viisi miestä ja jokaisen olen kutsunut kotiini. Jokaisen olen tavannut useammin kuin kerran, mutta suhteet eivät ole kestäneet muutamaa kuukautta kauemmin.

Yhteenkään huijariin en ole vielä törmännyt. Johtuneeko sitten siitä, että ammattini kuultuaan huijarimiehet katoavat kuin se kuuluisa hajusyöte Saharaan...

• hyvä seula
        edellistä edellinen kirjoitti:

Kirjoitit että et kutsun miestä kotiin tai mennyt miehen luokse ennen kuin olit tutustunut häneen pidemään, KOSKA et etsinyt seksiseuraa.

En minäkään etsi seksiseuraa enkä koskaan ole mennyt ensimmäisillä treffeillä sänkyyn, mutta siitä huolimatta olen järjestänyt treffit aina kotiini, koska jossain meluisassa kuppilassa on vaikea jutella. Kotona on rennompi olo.

On minua varoiteltu kovasti, että älä kutsu miestä ensimmäisillä treffeillä kotiisi, mutta en ole nähnyt vielä mitään vaaratekijää. Ainoa vaara on joutua naapureiden taholta juoruilun kohteeksi.

Olen neljän vuoden aikana tavannut viisi miestä ja jokaisen olen kutsunut kotiini. Jokaisen olen tavannut useammin kuin kerran, mutta suhteet eivät ole kestäneet muutamaa kuukautta kauemmin.

Yhteenkään huijariin en ole vielä törmännyt. Johtuneeko sitten siitä, että ammattini kuultuaan huijarimiehet katoavat kuin se kuuluisa hajusyöte Saharaan...

Kuinka kauan olet kirjoitellut tai tekstaillut noiden kavereiden kanssa ennen ensimmäistä tapaamita luonasi? Minä en kyllä ottaisi tuollaista riskiä, vaikka onnistuin itse yhtä lukuunottamatta välttämään vaaralliset tyypit, eikä se yksikään tehnyt muuta kuin soitteli minulle kymmeniä kertoja päivässä ja aneli uutta tapaamista. Hänen kohdallaan olin kyllä tyytyväinen, ettei hän tiennyt kuin nimeni ja puhelinumeroni, olisi muuten saattanut tulla kotini ulkopuolelle kyttäämään...

• löytyy myös

googlen arkistosta:

online-tilassa 30.11 klo 01.30,
        ja 31.12 klo 10.14

Muutama lause erilainen, mutta sama teksti. Nimimerkki eri. Erilaisia muunnoksia Pekka-nimestä.

Tyypillä todennäköisesti muitakin profiileita. En viitsinyt ryhtyä etsimään muuta kuin Pekka-alkuisia. Asiahan ei minulle kuulu.

• annukka *
        toimintaa kirjoitti:

Minä en ole yhtään rahan tai mammonan perään. Tapasin kuitenkin täällä huijarin tai narsistin tai auervaaran tai mikä hän sitten onkaan.

Mukava, kiltti, vaatimaton mies. Olimme yhdessä jonkin aikaa. Sitten selvisi, että meitä nettinaisia on useita. Hän kiertää ympäri Suomea naisen luota toisen luokse.

Ei siis mitään tekemistä rahan kanssa ja silti tulin huijatuksi. Rakkaus ja sen tarve ja puute meitä naisia ajaa miesten seuraan ja tulemme sitten rakkaudessamme hyväksikäytetyksi.

• edes vähänkin perää

tietäisi että sydänlääkäri on kardiologi.

• Ammattimainen sijoittaja

Olen itse toiminut kokopäiväisenä osakesijoittajana yli 10v. ja tälläkin hetkellä teen työkseni sitä eräässä yrityksessä joten voin kertoa pari totuutta.

1.Vain huijari lupaa 10 kertaista tuottoa vuodessa (esim. winclub/wincapita kusetus)
      2. kukaan sijoittaja joka oikeasti voi itseään sellaiseksi kutsua, tietää että ei kannata antaa sijoitusvinkkejä hyville ystäville, sukulaisille tms.
      3.Sijoittajat eivät käytä puhelinta sijoittamiseen vaan tietokonetta.

Kuulostaa siis aikamoiselta bs:ltä, joten tuskin kannattaa tuollaiseen ihmiseen luottaa.

• maritca

En viitsinyt lukea aloittajan tarinaa kokonaan, joten siihen en kommentoi, kerron vaan lyhyesti omat deittikokemukseni. Olen 47-vuotias, sain kuvall. ilmoitukseeni lähes 200 vastausta parin kukauden aikana. kaksi ylitse muiden, lääkäri, jota en tavannut, koska pari kuukautta kirjoieltuamme löysi omien sanojensa mukaan "rakkauden pihapiiristään", ja insinööri, hänet tapasin viiden kuukauden kirjoittelun jälkeen. Nyt olemme tapailleet harvakseltaan pian kahdeksan kuukautta. Mistään suuresta rakkaudesta en vielä puhuisi, mutta olemme yhdessä lähdössä etelänmatkalle lähiaikoina.

• tai 5 v. päästä...
        maritca kirjoitti:

En viitsinyt lukea aloittajan tarinaa kokonaan, joten siihen en kommentoi, kerron vaan lyhyesti omat deittikokemukseni. Olen 47-vuotias, sain kuvall. ilmoitukseeni lähes 200 vastausta parin kukauden aikana. kaksi ylitse muiden, lääkäri, jota en tavannut, koska pari kuukautta kirjoieltuamme löysi omien sanojensa mukaan "rakkauden pihapiiristään", ja insinööri, hänet tapasin viiden kuukauden kirjoittelun jälkeen. Nyt olemme tapailleet harvakseltaan pian kahdeksan kuukautta. Mistään suuresta rakkaudesta en vielä puhuisi, mutta olemme yhdessä lähdössä etelänmatkalle lähiaikoina.

Kyse ei ole suuresta rakkaudesta, mutta mies on sentään insinööri? En kyllä lähtisi tuolla periaatteella miehen kanssa etelään... Jos on 8 kk kulunut, eikä vieläkään leimahda, niin ei se varmaan siitä enää syty.

Pelkäänpä että sinä taidat olla näitä statuksen perässä juoksijoita, joille tärkein kriteeri on hienon kuuloinen ammatti. Siinä on omat vaaransa, kuten tiedätkin...

• maritca
        tai 5 v. päästä... kirjoitti:

Kyse ei ole suuresta rakkaudesta, mutta mies on sentään insinööri? En kyllä lähtisi tuolla periaatteella miehen kanssa etelään... Jos on 8 kk kulunut, eikä vieläkään leimahda, niin ei se varmaan siitä enää syty.

Pelkäänpä että sinä taidat olla näitä statuksen perässä juoksijoita, joille tärkein kriteeri on hienon kuuloinen ammatti. Siinä on omat vaaransa, kuten tiedätkin...

niinpä...emme kumpikaan enää tämän ikäisenä usko rakkauteen ensi silmäyksellä. Tottakai rakkaudesta on puhuttu, ja hän sanoo rakastavansa minua. Itse puhuisin paremminkin miesystävästä, rakkaus todella tarvii aikaa, itse tunnen useitakin aviopareja jotka ovat seurustelleet vuosia ennen avioitumistaan , joten mielestäni kahdeksan kuukautta ei ole vielä mitään, en varmaan menisi edes kihloihin ennenkuin olen toisen tuntenut ainakin vuoden.Jokainen päättäköön itse mikä on sopiva aika seurustella.

• ..nainen..

Tämä tarina on selvääkin selvempi feikki! Nyt joku keski-ikäinen mies naureskelee tänne tulleita kommentteja. Ai mistäkö tiedän tämän feikiksi? Yksinkertaisesti siitä, että KUKAAN sivistynyt, nuorekas ja menevä nainen ei enää käytä mitään Chanel viitosia! Se on mummojen hajuvesi, ollut poissa muodista jo kakskyt vuotta. Marilyn Monroe sitä käytti yöpaitanaan joskus vuonna käpy ja oksa, ja se neito kasvaa jo koiranputkea.

Kannattais tämän provon kirjoittajan tutustua uudempiin hajuvesiin, ennenkö tänne julkiselle foorumille satuja sepittää. Suosittelen esim. Donna Karania tai Cartieriä... Muitakin löytyy.

Mukavaa päivää kaikille!

• niiin tosiaan

Ja kestä on oikeesti kivaa jonku deitin entisen vaimon yöpaita tunkee päällensä? En ainenka ite alkais pukeee poikaystäväni entisen vaatteita. (tosin eipä noita oo siel kämpäs notkunutkaan) yleensähän viedään sentää vaatteet mukanaan ku muutentaan, mut toi tarina ny kusee niin pahasti. Olis vaan kiva tietää mis se ap lymyilee? Sydän on tainnu särkyy ja pahasti :( Seuraavan kerran vähemmän naivilla asenteella liikkeelle ni säästyy paljolta.

• Toivossa elävä

Olisi kiva tietää, meneeköö vaan paremmin, hyvin tai ei ollenkaan? Vastailehan kuulumisia meille, niin voimme alkaa odotella toiveta itse kukin. Suomalainenhan ei usko, ennen kuin todistetuksi tulee tosiasiat.

• Uteliasko?

Kerro lisää.

• ollukka

..onko Kuronen/Ruusunen aloittanut kirjoittamaan uutta kirjaa ?

• 33-

hyvin sulta repästy aamutuimaan. kyllähän tuo teksti tuntuu niin jotenkin lapsellisesta ollakseen totta kun itsellä kokemusta näistä palstoista nin enimmäkseen tulee törmättyä että kevät keikkuen tulevi ja millon ollaaan ylämäessä mutta kyllä tää tavallisen ihmisen arki enimmäkseen on jotensakkin loivaa alamäkeä. voi paistaa läpi katkeruus mut mitäpä tuosta. hyvä että on palsta josta voi lukea tuhkimotarinoita.että keupase vaan keu sinä joka aloitit ja voisit raottaa verhoa jo hieman miten menee

• elämää nähnyt

Hei hyvä ihastunut nainen,

Kaikki hälytyskellot soivat kun luin tarinasi:
      -prepaid-liittymä
      -jatkuvat ns.liikepuhelut
      -voi hoitaa raha-asiasi!!!!!!
      -ei löydy lääkärimatrikkelista vaikka sanoo olevansa lääkäri

VARO!!!!!!!!!!!!!
      Näin meitä naisia huijataan.

Älä vaan anna mitään rahojasi hoidettavaksi.

t.ystävällinen neuvo

• :))))))))

kertomaan, missä vaiheessa totuus paljastuu sinulle. :D Miten joku oikeesti voi olla noin tyhmä?? Tai sitten tuo oli provo.

• kaikkee sitä näkee..

Jos tuo, mitä juuri äsken luin, on totta, olet joko tosi naivi tai kirjoitit jutun vain saadaksesi huomiota...no sitä olet saanut..Mitään näin typerää en ole koskaan aikaisemmin lukenut, paitsi ehkä joskus pentuna, kun en vielä tiennyt oikeesta elämästä yhtään mittään.Enkä minä, sus siunakkoon, sentään lue itseäni tähän petolaumaan, joka naulitsee jokaisen, joka sanoo "onni" -sanan...:)))

• Osta oma yöpaita

Kun olet noin hyvä tarinankertoja, mikset väsää satukirjaa lapsille? Sinussa on roimaa alkunaisen voimaa, olet mulle suurin apinanainen.Kyllä sun stoorit uppoo.Ei muuta kun latojat töihin.Tiedä vaikka olet seuraava Harry Potter55. tai joku sinnepäin, Suomesta, tietysti!

• nyt..

ovatko lääkärit parempia sängyssä, kuin me harraste gynekologit? t. utelias uuno

• taisi olla...

...ja yhden vuoden lääkiksessä.

Ilmeisesti ovat häämatkalla Barbadoksella...

• Nimetön
        taisi olla... kirjoitti:

...ja yhden vuoden lääkiksessä.

Ilmeisesti ovat häämatkalla Barbadoksella...

vaimonsa kanssa toiseen kertaan naimisiin? Ollaanko samassa tyypissä? treffit tunnin päästä, en saa perutuksi, pakko kai mennä

• Tämän päivän
        Nimetön kirjoitti:

vaimonsa kanssa toiseen kertaan naimisiin? Ollaanko samassa tyypissä? treffit tunnin päästä, en saa perutuksi, pakko kai mennä

iltiksessä oli juttu miehestä joka oli 20:n avioliittovuoden aikana pettänyt vaimoaan 1000:n naisen kanssa. Mulla ei ole ollut miestä kolmeen vuoteen ja nykyisin en uskaltaisi intiimiin suhteeseen kun on kaikenlaisia tauteja liikkeellä... Olisi mielenkiintosta tietää moniko 1000:sta naisesta tiesi että äijä oli varattu...

• Nimetön
        Tämän päivän kirjoitti:

iltiksessä oli juttu miehestä joka oli 20:n avioliittovuoden aikana pettänyt vaimoaan 1000:n naisen kanssa. Mulla ei ole ollut miestä kolmeen vuoteen ja nykyisin en uskaltaisi intiimiin suhteeseen kun on kaikenlaisia tauteja liikkeellä... Olisi mielenkiintosta tietää moniko 1000:sta naisesta tiesi että äijä oli varattu...

tämän jutun tänään ystäväni ystävän ystävä treffasi netistä tohtorimiehen ja jossain vaiheessa miehen vaimo soitti tälle, että mies on naimisissa. Nainen käyttäytyi ihan ok ja mukavasti ja kertoi menneensä miehensä kanssa uudelleen yhteen.

ystävä yrittää onkia lisää tietoa tästä. Tässä vain tuumailen, että valokuvia vaihtamallahan se selviäisi onko samasta tyypistä kyse? Onko sulla jäljellä vielä? Voisi keksiä jonkin kivan jekun jos olisi kyse samasta tyypistä?

• mitään enkä
        Nimetön kirjoitti:

tämän jutun tänään ystäväni ystävän ystävä treffasi netistä tohtorimiehen ja jossain vaiheessa miehen vaimo soitti tälle, että mies on naimisissa. Nainen käyttäytyi ihan ok ja mukavasti ja kertoi menneensä miehensä kanssa uudelleen yhteen.

ystävä yrittää onkia lisää tietoa tästä. Tässä vain tuumailen, että valokuvia vaihtamallahan se selviäisi onko samasta tyypistä kyse? Onko sulla jäljellä vielä? Voisi keksiä jonkin kivan jekun jos olisi kyse samasta tyypistä?

ole edes lukenut ketjua kokonaan läpi. Sen verran ennätin nähdä että miehellä oli kuvallinen profiili ja seuraavalla kerralla kävin tsekkaamassa niin kuva oli kadonnut ja sitten oli profiilikin kadonnut.

• Nimetön
        mitään enkä kirjoitti:

ole edes lukenut ketjua kokonaan läpi. Sen verran ennätin nähdä että miehellä oli kuvallinen profiili ja seuraavalla kerralla kävin tsekkaamassa niin kuva oli kadonnut ja sitten oli profiilikin kadonnut.

sen kuvan niin sanoisitko onko samannäköinen kuin se? Siitä huono juttu, että epäilen yhtä toista profiilia samaksi tyypiksi ja molemmilta olen saanut eri kuvan.

[email protected]

• trretete
        Nimetön kirjoitti:

sen kuvan niin sanoisitko onko samannäköinen kuin se? Siitä huono juttu, että epäilen yhtä toista profiilia samaksi tyypiksi ja molemmilta olen saanut eri kuvan.

[email protected]

Minä eksyin vaan pistämään tänne kommenttia. En ole missään tekemisissä ollut näiden ihmisten kanssa enkä tavannut ketään lääkäriä. En siis pysty auttamaan asiassa mitenkään. Ja se kuva mikä profiilissa oli, näin sen vain kerran ja luulen että se oli väärennös, koska oli jotenkin oudon näköinen. Naamasta ei saanut paljon selvää, kuva oli kaukaa otettu, kiharat tummahkot hiukset ja erikoisen näköiset viikset jotka oli kiharretty ylöspäin ja valkoinen takki päällä. Hymyili kuvassa, hammasrivi oli epätasainen kuin halot ladonnurkassa.

• Nimetön
        trretete kirjoitti:

Minä eksyin vaan pistämään tänne kommenttia. En ole missään tekemisissä ollut näiden ihmisten kanssa enkä tavannut ketään lääkäriä. En siis pysty auttamaan asiassa mitenkään. Ja se kuva mikä profiilissa oli, näin sen vain kerran ja luulen että se oli väärennös, koska oli jotenkin oudon näköinen. Naamasta ei saanut paljon selvää, kuva oli kaukaa otettu, kiharat tummahkot hiukset ja erikoisen näköiset viikset jotka oli kiharretty ylöspäin ja valkoinen takki päällä. Hymyili kuvassa, hammasrivi oli epätasainen kuin halot ladonnurkassa.

sitten se ei ainakaan vastaa kumpaakaan kuvaa, vaikka kyllä tohtorin kuva on aika epämääräinen otos. Vaaleahko pitkähkö siilitukka, suu on kiinni, aurinko on tarttunut naamaan. vetoketjun pää roikkuu leuan alla.

Sen lisäksi muistan kuvan miehen nähneeni joskus nuoruudessa en enempää, mutta mukava muisto se ei ollut vaan jotain kielteistä.

• rtytryrty
        Nimetön kirjoitti:

sitten se ei ainakaan vastaa kumpaakaan kuvaa, vaikka kyllä tohtorin kuva on aika epämääräinen otos. Vaaleahko pitkähkö siilitukka, suu on kiinni, aurinko on tarttunut naamaan. vetoketjun pää roikkuu leuan alla.

Sen lisäksi muistan kuvan miehen nähneeni joskus nuoruudessa en enempää, mutta mukava muisto se ei ollut vaan jotain kielteistä.

siitä kuvasta, joka s24treffeillä ennätti vähän aikaa olla niin mieleen tuli takavuosien koomikko viktor kalborek tai grouzo marx, eli täysi pellenaamari päällä. Nenä näytti ihmeen punaselta ja turvonneelta, iho oli päivettynyt ja valkosen läkäri takin alta pilkotti tuuhea rintakarvoitus.Mutta muuten oli ihan lääkärin näköinen.Kaulassa roikkui stetoskooppi ja takana oli näkymä labrasta ja koeputkista joissa oli erilaisia pastellinsävyisiä litkuja...

• yttrrtyr
        Nimetön kirjoitti:

sulla treffit tänään jonkun lääkärin kanssa?Tossa ap:n ketjussa oli mainittu että se asuu rantahuvilassa Espoossa,eli jos olet sinne päin menossa?

• Nimetön
        yttrrtyr kirjoitti:

sulla treffit tänään jonkun lääkärin kanssa?Tossa ap:n ketjussa oli mainittu että se asuu rantahuvilassa Espoossa,eli jos olet sinne päin menossa?

Ensin piti olla klo 3 ja nyt jo puol viiteen, lähetin viestiä, et jos joskus paremmalla ajalla. Tukan väriä aloin pohtimaan, sillä profiilissa kyllä luki ruskea vaikka kuvassa oli tavallisen maantienharmaat. Se toisen kuva on kyllä hieman kikkarapäinen tummat/suu kiinni ja molemmilla on vähän punaiset nenät auringosta.

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

Ensin piti olla klo 3 ja nyt jo puol viiteen, lähetin viestiä, et jos joskus paremmalla ajalla. Tukan väriä aloin pohtimaan, sillä profiilissa kyllä luki ruskea vaikka kuvassa oli tavallisen maantienharmaat. Se toisen kuva on kyllä hieman kikkarapäinen tummat/suu kiinni ja molemmilla on vähän punaiset nenät auringosta.

piti vielä sanomani, että treffit ovat turussa, mutta hänen profiiliinsa on merkitty uusimaa. Sanoi kerran osoitteensakin mannerheimintiellä, mutta en muista enää numeroa.

Tämä ei kuitenkaan vastaa vaikka suoraan olen aika tylysti kysellyt, että mitenkä se sun tyttöystäväsi, pyytää treffeille vain noteeraamatta kysymyksiini.

• sanoi tohtori
        Nimetön kirjoitti:

piti vielä sanomani, että treffit ovat turussa, mutta hänen profiiliinsa on merkitty uusimaa. Sanoi kerran osoitteensakin mannerheimintiellä, mutta en muista enää numeroa.

Tämä ei kuitenkaan vastaa vaikka suoraan olen aika tylysti kysellyt, että mitenkä se sun tyttöystäväsi, pyytää treffeille vain noteeraamatta kysymyksiini.

Eräs feikkitohtori on ainakin sellainen kaveri, jolla on ollut suomitreffeillä ilmoitus, jolla on Turun saaristossa kesäasunto! Ja hän asuu Uudellamaalla, Espoossa. Luulen, että lääkärinvastaanotto saattaisi olla Hesassa. Nyt on sen verran keväinen ilma täällä eteläisessä Suomessa että voi olla että on laittamassa kesäkuntoon Turun huvilaansa. Sinuna kehottaisin olemaan varovainen. Ei siksi, että tyyppi olisi vaarallinen psyko. Päinvastoin, hänestä on helppo päästä eroon, hän katoaa kuin pieru Saharaan ekojen treffien jälkeen ja käyttää prepaid-liittymiä. En tiedä miten hoitaa praktiikkaansa. Pakko kai hänet on jostain tavoittaa kun tuollaisessa asemassa on, jos kerran on lääkäri tai sitten hänellä on toimistoapulainen, joka hoitaa paperiasiat.

• Nimetön
        sanoi tohtori kirjoitti:

Eräs feikkitohtori on ainakin sellainen kaveri, jolla on ollut suomitreffeillä ilmoitus, jolla on Turun saaristossa kesäasunto! Ja hän asuu Uudellamaalla, Espoossa. Luulen, että lääkärinvastaanotto saattaisi olla Hesassa. Nyt on sen verran keväinen ilma täällä eteläisessä Suomessa että voi olla että on laittamassa kesäkuntoon Turun huvilaansa. Sinuna kehottaisin olemaan varovainen. Ei siksi, että tyyppi olisi vaarallinen psyko. Päinvastoin, hänestä on helppo päästä eroon, hän katoaa kuin pieru Saharaan ekojen treffien jälkeen ja käyttää prepaid-liittymiä. En tiedä miten hoitaa praktiikkaansa. Pakko kai hänet on jostain tavoittaa kun tuollaisessa asemassa on, jos kerran on lääkäri tai sitten hänellä on toimistoapulainen, joka hoitaa paperiasiat.

näitä kesähuviloita on myös kavereillakin. Ja kuulemma paljon hesalaisilla täällä turussa. Olen minäkin yhdellä "feikkihuvilalla" käynyt ja tiedän kyllä pyörityssysteemit ei ne ole mulle uusia.

joku vaan tuolla väitti, että ei olisi tohtori laisinkaan. Ei löytynyt mistään tiedostoista nimeä tai jotain?

sen tämä ystävän ystävä... oli kertonut myös, että kaveri oli kova juomaan, johon vaimo vetosikin lopulta soittaessaan. Neito oli käväissyt vessassa ja pöytään tilatusta pullosta oli sen reissun aikana hävinnyt puolet.

niin numerojen loppuosaakin voisi vertailla jos on sama. Tämä numero on ainakin ollut loppuvuodesta asti hänellä.

Se "kakkostyyppi" on rehellisesti naimisissa ja seikkailijaluonne.

• Nimetön
        sanoi tohtori kirjoitti:

tuossa äsken tuntemattomasta numerosta ja ääni on vaihtunut toisenlaiseksi kun oli viimeksi puhuessa. Eli arvaukseni on, että tyyppejä on kaksi tai on ollut kaikenaikaa. Tämä jälkimmäinen ääni kuulosti tohtorilta ja se edellinen bisnesmieheltä.

• rtyrryryr
        Nimetön kirjoitti:

tuossa äsken tuntemattomasta numerosta ja ääni on vaihtunut toisenlaiseksi kun oli viimeksi puhuessa. Eli arvaukseni on, että tyyppejä on kaksi tai on ollut kaikenaikaa. Tämä jälkimmäinen ääni kuulosti tohtorilta ja se edellinen bisnesmieheltä.

ollenkaan johon ap. viittaa koska hänen "tohtorinsa" ei löydy matrikkelista. Oletko sinä tarkistanut löytyykö lääkärimatrikkelista se tyyppi, joka sinun kanssasi on kirjoitellut tai olet menossa treffaamaan? Aiemmin tuossa viestiketjussa mainittiin että tyyppi on lukenut vuoden lääketiedettä ja "verenpelon" vuoksi siirtynyt sitten sijoituskonsultiksi, mutta väittää että on lääkäri, kirugian tohtori ja plastikkakirurgi.

Kyllä se valokuva jonka näin esitti oikeaa lääkäriä, oli stetoskooppi ja verenpainemittari ja labravehkeitä ja pöydällä oli kuumemittari ja kertakäyttöhansikkaita. En usko, että joku voisi lavaastaa sellaista kuvaa. Siinä työtakissa oli vasemmassa rinnuksessa sairaalan logo, ja nimilappu, jossa luki "olen lääkäri ja sillä sipuli".

• hetkinen, hetkinen
        Nimetön kirjoitti:

Kerroit, että soitti tuntemattomasta numerosta ja ääni oli muuttunut toisenlaiseksi. Se feikkitohtori, johon minä törmäsin ja tapasin kerran, sai meidän treffeillämme puhelun. Hän vastasi puheluun ja laittoi nenäliinan suunsa eteen puhuessaan ja madalsi ääntään. Kun kysyin puhelun jälkeen hämmentyneenä, että mikä esitys tuo oikein oli niin hän sanoi, että kännykän säteilyvaaran vuoksi hän suojaa aina kasvonsa puhuessaan kännykkään.

• edelliseen...
        hetkinen, hetkinen kirjoitti:

Kerroit, että soitti tuntemattomasta numerosta ja ääni oli muuttunut toisenlaiseksi. Se feikkitohtori, johon minä törmäsin ja tapasin kerran, sai meidän treffeillämme puhelun. Hän vastasi puheluun ja laittoi nenäliinan suunsa eteen puhuessaan ja madalsi ääntään. Kun kysyin puhelun jälkeen hämmentyneenä, että mikä esitys tuo oikein oli niin hän sanoi, että kännykän säteilyvaaran vuoksi hän suojaa aina kasvonsa puhuessaan kännykkään.

Ja äänen madaltaminen johtui siitä, että hän oli liikuttunut yritti pidätellä kyyneleitään, koska hän oli niin onnellinen, että oli päässyt minun kaltaiseni kauniin naisen kanssa treffeille. Se oli ollut hänen kaverinsa "looshista", joka soitti ja aika lyhyeen hän puhelunsa päätti sanoen "älä mulle j-------a soittele nyt" ja kohteliaana miehenä halusi jatkaa keskusteluani minun kanssa. Hän nauroi ja sanoi, että heillä on "looshi"-veljesten kanssa sellaista inside-huumoria. Hän oli aikamoinen persoona. Tuli treffeille pakettiautolla! Ja hänellä oli musta pipo päässä, jossa näkyivät pelkästään silmänreiät. Säikähdin helvetisti kun hän soitti ovikelloani. Kysyin minkä takia hän on pukeutunut noin ja hän vastasi, että asemansa takia hänen on pakko liikkua julkisilla paikoilla mahdollisimman huomaamattomasti. Luulen, että pohjimmiltaan ihan rehellisillä asioilla. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Olen odotellut soittoa. Kysyin onko hän ollut naimisissa ja hän alkoi valittaa vatsakipujaan ja kysyi missä on vessa. Minä laitoin kahvia kiehumaan, mutta ei hän vessaan mennyt vaan ulko-ovesta ulos. Näin vaan pakun takavalot kun kurkistin ikkunasta... jotenkin haikee fiilis...

• Nimetön
        hetkinen, hetkinen kirjoitti:

sama ääni lainkaan, niin saattaahan hän olla itsekin täällä kirjoittelemassa. Enkä olisi ollut itse pahoillani jos juttu olisi ollut vain seikkailu, vaikka en niitä juurikaan harrasta. Mutta homman juju onkin siinä, että rehellinen seikkailu on ihan eri juttu kuin tälläinen miten sen sanoisi epämääräinen huijaukselta maistuva. Sellainen yllyttää vain selvittämään, että hei mikä tää juttu oikein on.

Mutta sen alkuperäisen profiilin josta on ollut puhetta muistan hämärästi nähneeni vuosien takaa, ei ehkä suomi24ssä vaan jossain muualla se erikoinen kirjoitustyyli on jäänyt mieleeni.

Taitaa olla niin, että parasta etsiä sitä oikeaa kultaansa muulla tavoin kuin netistä. Mikä siinä onkin, kun vihdoin ja viimein tein periaatepäätöksen, että rentut eivät enää kiehdo, niin aina vain erikoisempia tulee vastaan ja tunne, että kaikki miehet puhuvat potaskaa ja se ei enää tunnu missään :)

• tryrtyrty
        Nimetön kirjoitti:

sama ääni lainkaan, niin saattaahan hän olla itsekin täällä kirjoittelemassa. Enkä olisi ollut itse pahoillani jos juttu olisi ollut vain seikkailu, vaikka en niitä juurikaan harrasta. Mutta homman juju onkin siinä, että rehellinen seikkailu on ihan eri juttu kuin tälläinen miten sen sanoisi epämääräinen huijaukselta maistuva. Sellainen yllyttää vain selvittämään, että hei mikä tää juttu oikein on.

Mutta sen alkuperäisen profiilin josta on ollut puhetta muistan hämärästi nähneeni vuosien takaa, ei ehkä suomi24ssä vaan jossain muualla se erikoinen kirjoitustyyli on jäänyt mieleeni.

Taitaa olla niin, että parasta etsiä sitä oikeaa kultaansa muulla tavoin kuin netistä. Mikä siinä onkin, kun vihdoin ja viimein tein periaatepäätöksen, että rentut eivät enää kiehdo, niin aina vain erikoisempia tulee vastaan ja tunne, että kaikki miehet puhuvat potaskaa ja se ei enää tunnu missään :)

Olen huomannut että kynnys ihmetellä asioita on tullut korkeammaksi eli mikään ei enää hätkäytä ja huono puoli siinä on se että tulee liian immuuniksi kaikkea jonninjoutavaa vastaan ja sitten jos oikeasti tapaisi kunnollisen miehen niin se tuntuisi aika tylsältä tyypiltä kun ei koko ajan tarviisi leikkiä neiti Etsivää.

• Nimetön
        rtyrryryr kirjoitti:

ollenkaan johon ap. viittaa koska hänen "tohtorinsa" ei löydy matrikkelista. Oletko sinä tarkistanut löytyykö lääkärimatrikkelista se tyyppi, joka sinun kanssasi on kirjoitellut tai olet menossa treffaamaan? Aiemmin tuossa viestiketjussa mainittiin että tyyppi on lukenut vuoden lääketiedettä ja "verenpelon" vuoksi siirtynyt sitten sijoituskonsultiksi, mutta väittää että on lääkäri, kirugian tohtori ja plastikkakirurgi.

Kyllä se valokuva jonka näin esitti oikeaa lääkäriä, oli stetoskooppi ja verenpainemittari ja labravehkeitä ja pöydällä oli kuumemittari ja kertakäyttöhansikkaita. En usko, että joku voisi lavaastaa sellaista kuvaa. Siinä työtakissa oli vasemmassa rinnuksessa sairaalan logo, ja nimilappu, jossa luki "olen lääkäri ja sillä sipuli".

taitaakin tuo alimmainen olla hän jutut alkaa kuulostamaan siltä :)

Ei mua huvita kenenkään taustoja tutkia tai en oo edes utelias muuta kun sen siviilisäädyn suhteen.ja jos ei ole Jos on rehellisesti mainittu, että ei ole vapaa ja tuntuis mukavalta ihmiseltä, niin enmä sitä tyrmää vaikka en sellaisiin ole lähtenyt mukaan.

Loppujen lopuks miehen ammatissa on ainoastaan yksi tärkeä juttu ja se on se, että onko sillä aikaa tapaamisiin vai aina töissä, itse kun tekee päivätyötä, niin en lähtis vuorotyöläisen kanssa seurustelemaan. Tämmöiset on tärkeitä juttuja mulle.

• Nimetön
        tryrtyrty kirjoitti:

Olen huomannut että kynnys ihmetellä asioita on tullut korkeammaksi eli mikään ei enää hätkäytä ja huono puoli siinä on se että tulee liian immuuniksi kaikkea jonninjoutavaa vastaan ja sitten jos oikeasti tapaisi kunnollisen miehen niin se tuntuisi aika tylsältä tyypiltä kun ei koko ajan tarviisi leikkiä neiti Etsivää.

Mieleummin haluaisin ihan taviksen ja kultaisen miehen, mutta kun on jonkin aikaa saanut kokea noita erikoisia tyyppejä, niin oma herkkyys on jotenkin hukassa kohdatessa liian tavallisen miehen. Viimeviikonloppunakin pyysi vanha tavisystävä mies uudelleen puhelinnumeroani, en antanut vaikka hänessä ei ole mitään vikaa :((
        Silti tietäen, että tavallinenkin muuttuu omanlaatuiseksi ajan myötä tutustuessa. Tämmöiset sekoittaa vain turhaan pään.

• rtyrtyry
        Nimetön kirjoitti:

taitaakin tuo alimmainen olla hän jutut alkaa kuulostamaan siltä :)

Ei mua huvita kenenkään taustoja tutkia tai en oo edes utelias muuta kun sen siviilisäädyn suhteen.ja jos ei ole Jos on rehellisesti mainittu, että ei ole vapaa ja tuntuis mukavalta ihmiseltä, niin enmä sitä tyrmää vaikka en sellaisiin ole lähtenyt mukaan.

Loppujen lopuks miehen ammatissa on ainoastaan yksi tärkeä juttu ja se on se, että onko sillä aikaa tapaamisiin vai aina töissä, itse kun tekee päivätyötä, niin en lähtis vuorotyöläisen kanssa seurustelemaan. Tämmöiset on tärkeitä juttuja mulle.

Ei minullekaan miehen ammatti merkkaa mitään. Tärkeintä on se että elättää itse itsensä koska elättiä en itselleni halua ja en kenekään elätiksi ole itse menossa.

Ammatin tunnistaminen on helppoa jo kuvan perusteella. Tietyt prototyypit ovat kuitenkin selkeitä:
        - lääkäri: stetoskooppi, valkoinen takki, verenpainemittari, kuumemittari
        - lakimies: nuija, lakikirja, suorat housut
        - maanviljelijä: lippis, paskaset vaatteet, lehmä kuvassa
        - taiteilija: tauluja, pensseli, musta baskeri

Tolla pääset hyvin alkuun tunnistuskisassa.

• Nimetön
        rtyrtyry kirjoitti:

Ei minullekaan miehen ammatti merkkaa mitään. Tärkeintä on se että elättää itse itsensä koska elättiä en itselleni halua ja en kenekään elätiksi ole itse menossa.

Ammatin tunnistaminen on helppoa jo kuvan perusteella. Tietyt prototyypit ovat kuitenkin selkeitä:

Olen mä yhtä miestä hiukan elättänytkin/velkasaneerauksessa, mutta oli niin kultainen ja huomaavainen ihminen, että hänen kanssa oli hyvä olla. Riita tuli vain siitä kumpi saa lakaista esim keittiön lattian. Hän halusi tehdä sen koska tunsi olevansa mulle velkaa. Sitten pienistä säästöistään halusi ostaa mulle kultaisen rannerenkaan (ja taisi syödä pelkkää makaroonia pitkän aikaa sen jälkeen) kun jostain oikuttelin. Tyhmempää temppua en ole tehnyt kun sen miehen päästin menemään :(

Sen jälkeen ei ole tuntunut missään tittelit eikä muut, mut se kai kiehtoo kun toinen haluaa itseään tuoda esiin sitä kautta :))

nyt en enää netistä, olen oppinut uuden tyylin, valitsen miehen oman mieleni mukaan ja otan vaan livestä :)

• tulkintoja!
        rtyrtyry kirjoitti:

Alkoholisti: Kuva otettu baarissa ja lasi kädessä
        Työtön: kaljapullo kädessä
        Palomies: pitkä letku
        Poliisi: pamppu aina esillä
        Pissis: kuva otettu peilin kautta ja tissit tyrkyllä ja napakoru näkyvissä

Mutta kumpi on parempi sängyssä palomies, vai poliisi?
        Palomies ruiskuttaa heti, mutta poliisi taas pamputtaa pitkään:))

• tunnusmerkit
        rtyrryryr kirjoitti:

Ammattien lavastaminen onnnistuu erittäin helposti, varsinkin jos on töissä jossain paikassa, jossa on useita eri ammattiryhmiä töissä. Stetoskooppeja voi kuka tahansa ostaa instrumentariumista, maallikko (eikä aina ammattilainenkaan) ei pysty kuvasta erottamaan esim. elintarviketehtaan laboratoriota sairaalalaboratoriosta, lääkärintakki ja kemistin takki ovat malliltaan ihan samat. Itse olen töissä sairaalassa. Minulla ei ole terveydenhuoltoalan koulutusta, mutta voisin hiljaisempana aikana käydä osastonlääkärin huoneessa napsaisemassa parit kuvat itsestäni lääkärintakki päällä ja stetoskooppi kaulassa. Samoin onnistuisi sairaanhoitajan esittäminen, ei muuta kuin lainapuku päälle pukuhuoneesta, nimitasku toimistosta ja siinä se on.

Fiksu ja järkevä ihminen ei paljasta kättelyssä työpaikkaansa, eikä varsinkaan lähettele itsestään työkuvia. Miksi kukaan haluaisi esitellä itseään nimenomaan ammattinsa kautta...paitsi sellaiset, jotka haluavat saada nuoria bimboja sänkyynsä:O Suosittelen teille höppänöille tutustumista ensisijaisesti miesten persoonaan ja sitä kautta hyvien tyyppien etsimistä, ei ulkoisiin asioihin keskittymistä. Ennemmin kannattaa kiertää kaukaa sellaiset ilmoitukset, joissa kerrotaan hyvistä tuloista ja vihjaillaan luksuselämästä. Sellaisen kirjoittajalla ei ole kaikki kotona -joko hän ei ymmärrä aidosta rakkaudesta mitään (luulee että sitä voi ostaa) tai sitten hän on niin kammottava tyyppi, että tuo on ainoa tapa saada naista. Siitä käytetään sellaista rumaa h-alkuista sanaa, kun nainen on valmis heilastelemaan rahan ja arvostuksen takia miehen kanssa, joka on luonteeltaan ihan syvältä jota nainen ei muuten tulisi vilkaisseeksikaan...

P.s. Löysin itse oman rakkaani täältä suomi24:ltä. Aviomieheni on aivan upea, fiksu ja hauska mies. Hän on ammatiltaan kemisti. Hän on erittäin komea ja miehekäs ulkonäöltään. Miehelläni oli kuvaton profiili, hän ei kertonut ammattiaan eikä koulutustaan profiilissaan, ei kehunut itseään yhdelläkään adjektiivilla, kertoilipa vaan ajatuksiaan nettideittailusta. Moni nainen on varmaan ohittanut hänen ilmoituksensa, mutta omapahan vahinkonsa;)

• ylittyihän se tavoite

10000 lukijaa ja 100 vastausta.

• Kirjautumaton lukija

Kyllä hävettää olla suomalainen nainen!Ei h....i, että voi olla yksinkertaista sakkia! Veivaavat toistasataa vastausta jostain "feikkitohtorista". Kun alkuperäisen viestin lukee niin loistaa kilometrin päähän provosointi ja kirjoittajalla on taatusti ollut hauskaa sitä kirjoittaessaan. Sehän on selkeä vittuilu ja parodia näistä yksinkertaisista nettihaukoista, jotka sukeltavat silmät ummessa miesten perässä.
      Nauroin monessa kohtaa ääneen alkuperäistä juttua lukiessani, mutta nää vastausosiot saavat lähinnä tipan silmään.

• ap.

Onnistuin virittämään keskustelun ja siitä tuli näinkin suosittu.

Suurin osa vastaajista toki tunnisti kirjoitukseni provoksi kuten sinäkin. Mutta eräässä asiassa olit väärässä; minua ei naurattanut ollenkaan eikä ollut hauskaa kirjoittaessani aloitusta. Toisten tunteilla leikkiminen, jota täällä Suomi24treffeillä harrastetaan on vakava ja tuomittava asia.

Tarkoitusperäni ymmärsit. Halusin todellakin v-----a ja parodioida nettideittailua, mutta EN nettideittailijoita. Tämä on surullinen foorumi. Itse en ole mennyt niin halpaan, että olisin käynyt feikkiä tyyppiä tapaamassa, mutta olen heihin kirjoittelutasolla törmännyt hyvin usein, liiankin usein.

Uskon silti, että joillakuilla saattaa onnistaa, koska kyllähän 170 000:n profiilin joukosta täytyy löytyä täysipäisiä henkilöitä. Ja henkilökohtaisesti tunnen kaksi pariskuntaa, jotka löysivät täältä kumppanin ja ovat edelleen yhdessä, mutta tämä tapahtui aivan Suomi24-treffi-portaalin avaamisen alkuvaiheessa.

Profiilit ovat vuosien varrella muuttuneet. Tosi-tv-sarjat ovat omalta osaltaan vääristäneet ihmiskuvaa. Täällä on "unelmien poikamiehiä", jotka huumaantuvat suuresta naistarjonnasta ja nainen on joko kauppatavaraa tai arvonnan voitto. "Sinä voitit" - sanoo miespuolinen treffailija mielessään naiselle, jonka on valinnut treffikumppanikseen.

• ..nainen..
        ap. kirjoitti:

Suurin osa vastaajista toki tunnisti kirjoitukseni provoksi kuten sinäkin. Mutta eräässä asiassa olit väärässä; minua ei naurattanut ollenkaan eikä ollut hauskaa kirjoittaessani aloitusta. Toisten tunteilla leikkiminen, jota täällä Suomi24treffeillä harrastetaan on vakava ja tuomittava asia.

Tarkoitusperäni ymmärsit. Halusin todellakin v-----a ja parodioida nettideittailua, mutta EN nettideittailijoita. Tämä on surullinen foorumi. Itse en ole mennyt niin halpaan, että olisin käynyt feikkiä tyyppiä tapaamassa, mutta olen heihin kirjoittelutasolla törmännyt hyvin usein, liiankin usein.

Uskon silti, että joillakuilla saattaa onnistaa, koska kyllähän 170 000:n profiilin joukosta täytyy löytyä täysipäisiä henkilöitä. Ja henkilökohtaisesti tunnen kaksi pariskuntaa, jotka löysivät täältä kumppanin ja ovat edelleen yhdessä, mutta tämä tapahtui aivan Suomi24-treffi-portaalin avaamisen alkuvaiheessa.

Profiilit ovat vuosien varrella muuttuneet. Tosi-tv-sarjat ovat omalta osaltaan vääristäneet ihmiskuvaa. Täällä on "unelmien poikamiehiä", jotka huumaantuvat suuresta naistarjonnasta ja nainen on joko kauppatavaraa tai arvonnan voitto. "Sinä voitit" - sanoo miespuolinen treffailija mielessään naiselle, jonka on valinnut treffikumppanikseen.

Kiitos mukavasta "viihteestä". Katsokoot nyt peiliin ne, jotka osaavat ja ymmärtävät. Tarinasi voi olla ihan totta. Ainakin minulle on kirjoittelemalla korkeasti koulutettu, salaperäisen elämän omaava 40v mies maalaillut samanlaista kuvaa.. Aika varhaisessa vaiheessa haistoin palaneen käryä. Tuttavuuden teko loppui siihen, kun herran merenrantataloon oli sovittu vkl vierailukäynti ja se peruuntui. Syynä peruuntumiseen viime metreillä oli se, kun herra antoi talonsa siskon tytön rippijuhlapaikaksi juuri silloin kun oli sovittu meidän tapaaminen. Hah ja vielä kerran hah, Kaikkee sitä maa päällään kantaa.

PS. En muuten sitten ole niin tyhmä, että ikinä kuuna päivänä menisin oikeesti treffeille tuntemattoman ihmisen kotiin. Kumpahan silloin huvikseni kirjoittelin moisen komediennen kanssa.

• että kirjoitit
        ap. kirjoitti:

Minä en pidä provoja erityisen pahana asiana. Vaikka alkuperäinen kirjoittaja ei olisikaan tosissaan, suurin osa vastaajista monesti on (olipa provo kuinka tökerö tahansa) ja syntyy hyviä keskusteluja. Tällainen varoittava esimerkki näyttää olevan ihan paikallaan, vaikka juuri potentiaalisten uhrien kohdalla näyttää vesi valuvan hanhen selästä, kuten huomaa noiden lääkäreiden perässä juoksevien kirjoituksista ketjun loppupäässä:(

• totinen torvensoitto
        että kirjoitit kirjoitti:

Minä en pidä provoja erityisen pahana asiana. Vaikka alkuperäinen kirjoittaja ei olisikaan tosissaan, suurin osa vastaajista monesti on (olipa provo kuinka tökerö tahansa) ja syntyy hyviä keskusteluja. Tällainen varoittava esimerkki näyttää olevan ihan paikallaan, vaikka juuri potentiaalisten uhrien kohdalla näyttää vesi valuvan hanhen selästä, kuten huomaa noiden lääkäreiden perässä juoksevien kirjoituksista ketjun loppupäässä:(

Nauruksi pisti arviointisi jos pientä kuittailun yritystä kuvittelee lääkäreiden perässä juoksemiseksi. Mutta tapansa kullakin ymmärtää asiat.

Ihan selkokielellä, niin suomi24.n treffeillä pyörii niin naurettavia touhuavia miehiä, että heitä on joskus ilo pistää ruotuun ja näyttävät jopa pitävän sellaisista naisista jotka osaavat pelata takaisin. Peluri pelurin tunnistaa eri asia on sitten lähteekö peliin oikeasti mukaan. Lääkärin tunnistin menneisyydestä tutuksi tyypiksi jolla ei nuorenakaan ollut kaikki palikat kotona täydellisesti. En silti lähtenyt treffeille ja tuskin lähden, mutta peli tulee jatkumaan sen tietää hänkin.

Ja ei voi mitään muutenkaan, että statuksen omaavat miehet liimautuvat muutenkin seuraani normaalielämässäkin ja tavanomaiset jättävät rauhaan. Tämän viikonloppuinen oli varakas taidekauppias ehdokkaana. Samankaltaisuus toisissa vetää puoleensa ilman etukäteen tietoakaan toisen ammatista ja muista meriiteistä.
        On täysin siitä kiinni minkälainen näkemys itsellä on elämästä minkälainen seura kiehtoo ja millä tavoin. Itse avoimelle ihmiselle olen avoin ja pelaava ihminen pelataan omaan pussiinsa :)

• silmät auki

Jos joku oikeasti törmää tuollaiseen mieheen, lähteköön kiiruusti karkuun. Diagnoosi: narsistinen persoonallisuushäiriö.

• jalat maassa

Ole varovainen.
      Olen vahvasti sitä mieltä että olet tullut huijatuksi.
      Pidä pienestä perinnöstäsi huolta,mene pankkiin neuvottelemaan sen sijoittamisesta,älä missään tapauksessa anna sitä tämän miehen käsiin.Vai annoitko jo?

• Kts. muutama viesti ylempänä

nimimerkki ap.

• mimmu----70

Oikeltapa kuulostaa juu. E haluais lyyä lytyyn onneasi, mutta mietihän nyt vielä kerran..
      ennen kun annat hälle raha-asiasi hoidettavaksi ym ym..
      ja ihanko oikeesti vaimo-kulta jätti vaatteensakin erossa.. ?? haloo ?
      no jos ei mies oo enää naimisissa tai muuten vain huijari, nii tervemenoa vaan taloudenhoitajaksi..
      :)

• lusikalla ulos

Kandeis hei aina lukea kaikki ketjun aloittajan kirjoittamat viestit jos ei ihan koko ketjua jaksa... Tuo kirjoitus oli provo, minkä ap myönsikin, mutta ihmiset haluavat näköjään ehdoin tahdoin provosoitua:O

• Anonyymi00136

Wow!👍👍💪💪👌♥️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe