Miks Kaikil Ees Pitää Olla Lapsia!?

MAH B0I

Miks Kaikilla Pitää Olla Lapsia?!
Miten jotkut kestää pikkulapsia!?
Mä en ole ikinä eläessäni halunnu lapsia!
ne vaa itkee ja niil on koko aika jotain
ongelmia.Minä olen ainaki saannu nukkuu rauhas ku ei oo kukaa lapsi siin vierel itkemäs et mörkö on sen sängyn alla!
ja jos mä haluun kattoo jotain ohjelmaa sitä ei mitkää pirun teletapit pysäytä!
Mua rupee ketuttaa ku täälki on koht kakaroit ja oon niit ikävä kyllä saannu 6 - 7 vuotta kestämääm! MIKSI! Kaikilla! Pitää!
Olla! LAPSIA! Lapsia Lapsia ja Lapsia Ja Parisuhteitki.Ei Ihmiset osaa mistään muusta puhuakkaan! En Kommentoi Tämän Enempää!

6

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalia

      Ei kaikilla tarvitsekaan olla lapsia. Kahden lapsen äitinä ja kaiken tämän maan elämästä nähneenä ajattelen usein maailman liikakansoittumista ja sen mukanaan tuomia ongelmia. Jos meillä on vain tämän verran asukkaita mutta monensorttisia ongelmia lasten elättämisen suhteen - niin millaista se on suhteutettuna koko maailman väestöön. Monin paikoin kurjuus on hirvittävä lasten elättämistäkin ajatellen. Silti on ihmisen sopeuduttava.

      On hyvä että kaltaisiasi on olemassa, jonka biologinen ja perinteisesti säädetty kello ei vaadi lisääntymistä. Arvostan ihmisiä joilla ei asiaan ole tarvetta, etenkin nykyisessä maailmantilanteessa. Kunpa minulla olisi ollut sellainen perimä, en ehkä olisi niin vaikeita tilanteita koskaan joutunut kohtaamaan, kuin perheellisenä, vastuullisena, toisten ihmisten elämän vartijana ja huolehtijana, oma elämä taka-alalla. Joten tiedät kyllä mistä kirjoitat. Toivottavasti jokainen noudattaa oman sydämensä ääntä, vastuullisesta näkökulmasta.

      • 2 lasta

        Olen iloinen siitä,että ap.kirjoittaa noin.
        Minulla on ystävä joka on jo pienestä pitäen päättänyt ettei tee lapsia koskaan.Nimenomaan pointtina se että maailmassa on jo liikaakin lapsia,kuka missäkin oloissa.
        Ystäväni sen sijaan keskittyy eläinten hoitoon.

        Minä itse olen ylpeä lapsistani(vaihtuvalla menestyksellä tosin),mutta jos olisin tiennyt mihin kaikkeen joudun murrosikäisten kanssa,olisin jättänyt tekemättä.
        Mutta ihan hyvä näin :D


      • Mah B01

        Minulle tuli paljon helptuneempi olo .. kiitos


    • olla

      Ei pidäkään olla. Eikä kaikilla ole.

    • Hienoelämä

      Mä oon ny noi nelikymppinen äijä enkä koskaan oo tääl perkeleen Kotkas päässy ees juttelee näitten Helvetin naisten kans joten ei tartte miettii mitää lapsii

    • velavampyyri

      Onneksi kaikilla ei tosiaan TARVITSE olla lapsia eikä lapsihaaveita. Ei ole mikään kiveen hakattu laki, että lapsia pitäisi hankkia. Itsekään en aio.

      Tosin kysymyshän onkin retorinen ja suunnattu tarkoittamaan juuri niitä ihmisiä, joiden pieniin päihin ei todellakaan mahdu se tosiasia, ettei kaikkien tarvitse hankkia tai haaveilla tai edes tykätä lapsista. Syitähän hankkimatta jättämiselle on suunnilleen yhtä paljon kuin on vapaaehtoisesti lapsettomia ihmisiäkin, mutta siitä huolimatta lapsia hankkineiden/haluavien on jotenkin hyvin vaikea hyväksyä sitä, että vapaaehtoisesti lapsettomat ovat oikeasti onnellisia ilman lapsia.

      Koska heidän on hyvin vaikeaa hyväksyä sitä, että joku uskaltautuu poiketa perinteisestä kaavasta ja olla vieläpä onnellinen siitä, heidän elämänsä päätarkoitus (lastensa hyysäämisen lisäksi) on mustamaalata kaikki lapsettomat ihmiset. Sitä tehdessään he käyttävät mieluusti ilmauksia "itsekäs" ja "jostain merkittävästä paitsi jäänyt". Olenpa sellaiseenkin törmännyt netissä, että lastenomistaja on väittänyt parisuhteensakin olevan aidompi parisuhde, kuin lapsettoman pariskunnan parisuhde. Lastenomistajilla kun on taipumus nostaa itsensä jollekin jalustalle, jolta he esittävät olevansa nöyriä, epäitsekkäitä, aidosti rakastavia, onnellisia, ylipäätään "kaikkea sitä, mitä vela ei koskaan voi olla".

      Itse en usko velan olevan onneton, kun jäi paitsi asiasta, jota ei koskaan edes halunnut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe