isoille naisille vaatteita

matamiksi

uusi yritys, eli jos joku ystävällisesti voisi kertoa vaatetusalan liikkeitä, joista iso nainen löytäisi nuorekkaita vaatteita..?

43

13158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso...

Ainakin ihan tavallisilla kaupoilla, kuten Seppälä, H&M, KappAhl jne., on omat mallistonsa isokokoisille. Minulle ainakin Seppälän malliston vaatteet istuvat tosi hyvin.

• matamiksi

Ns. mainstream kaupat löytää turistikin, mutta jos kaupungissanne on jotain pikkuputiikkeja, joissa myydään em. vaatteita, niin niistä olisi kiva tietää! Tampereen kokoisessa cityssä varmasti on "helmiä", joista turisti ei tiedä..

• anonyymi_sny

• Lorella paras

ja tyylikkäin?

T: Kerttu Salmikais

• kehuisi!

Vaikka olenkin iältäni 50 , eli Lorellan kohderyhmää, en löydä sieltä kuin sattumalta jotain järkevää vaatetta. Olen pitkä mutta en sentään ihan mahdottoman lihava, vaikkakin XL-kokoa (yläpäästä). Jos löytää Lorellasta jonkin puseron tai takin, joka istuu hartioista ja rinnanympäryksestä, alaosa on kuin teltta kun tuo XXL-lantio puuttuu. Hyvin usein olen Helsingissä kävellyt Espan yli Haloselle ja ostanut sopivat vaatteet sieltä. Juhlapuvut on melkein pakko osta muualta, Lorellasta en ole niitä löytänyt.

• ISOILLE

on oma kauppa, jossa on sekä miehille, että naisille vaatteita ja kenkiä. Kenkiäkin numeroon 56 tai jotain. Sieltä löytyy tosi pitkillekin pitkähihaista ja -lahkeista vaatetta. En ole itse käynyt, kun olen tällainen "pätkä" 176cm, mutta näyteikkunalla on ollut monenmoista. Ja sit on Puutarhakadulla Kuninkaankadun ja Aleksis Kivenkadun välissä Laternan puolella joku isojen tyttöjen kauppa, aika kivojakin vaatteita näyttäisi olevan.

• Xaras

Lorella on Puutarhakadulla (kadun toisella puolella Anttilaan verrattuna), keskustorille päin Anttilasta kävellessä n. 50 m. Mielestäni HM:ssä, Kappahlissa ja Lindexillä on usein aika tanttamaisia nuo xl-koot ja todella tylsän värisiä mustia ja harmaita. Miksi ison nuoren naisen pitäis pukeutuu tuollaisiin tylsiin telttoihin?? Ongelmani on myös päärynämuotoisuus - xl-koot on usein laitettu isoiksi sekä ylhäältä että alhaalta ja hihat on järkyttävän leveitä, niinkuin jättiläisille tehty. Lorellassakin tosin suurin osa malleista on suunniteltu selkeesti 50 naisille.. Täytynee lähteä jonnekin ulkomaille täydentään vaatevarastoa...

• Mikke

Lähipiirissäni on naisia (myös runsaita) jotka ovat tilanneet laadukkaan oloisia vaatteita postimyynnistä. Niiden kuvastoissa on jopa kangasmallit mukana, niitä rouvat ovat kehuneet. Löytyy osoitteesta: http://www.ags.fi

• www.hääpuvut.fi on avattu!!

Uusi ystävällisen palvelun verkkokauppa on avattu osoitteessa http://www.hääpuvut.fi
      Mallistoomme kuuluvat hääpuvut, juhlapuvut sekä asusteet joita voit tilata ikään ja kokoon katsomatta.
      Toimitamme tilaamasi tuotteet sinun toiveidesi ja mittojesi mukaan räätälöitynä samaan hintaan kun tilaisit ne vakiokokoisena.
      Kysymyksiin vastaamme osoiteessa [email protected]

• BigAndBeautiful

Upeita vaatteita isokokoisimmillekin löytyy verkkokaupasta www.shopninka.fi. Ei ole teltta- eikä mammamalia!

• samoin cellbesillä on isoja vaatteita, ja klingelillä mut klingel on tosi kallis:)

• XXXXS

VISBYSSÄ ON IHANA, SIINÄ KIOSKIN VIERESSÄ, JA ISTANBULISSAKI ON MUT EN MUISTA OSOTETTA

• Nalleroinen

Olen nainen ja kokoa 60-64, vaatteita ostan Ellokselta, Cellbesiltä, Majlenista, Be Divinesta ja ulkomailta mm. Making it Bigstä, Zaftiquesta, sekä eBaystä, niin Englannista, Saksasta kuin Jenkeistäkin.Googlettamalla löytyy paljon verkkokauppoja joista saa isompiakin kokoja.Kotimaan tarjonta toisinaan aika suppeaa, mutta onneksi netti auttaa.Ulkomailta tilaamista ei kannata pelätä, se on yhtä helppoa kuin mistä tahansa postimyynnistä tilaaminen, ainoastaan Euroopan ulkopuolisista kaupoista tilatessa kannattaa muistaa että niistä joutuu maksamaan tullin sekä alv:n, kannattaa myös aina tarkistaa esim. Jenkkiläisissä kaupoissa asioidessa, että he toimittavat myös Suomeen.

• Zimba

Lisätiedoksi edelliseen, että Be Divinellä on nykyään liikekin Helsingissä. Siellä on myös malleja, joita ei ole verkkokaupassa, kannattaa käydä, jos Hesassa on käymässä.

• bedivin

• seseky

www.harajuku.fi nettivaatekauppa jossa on tarjolla myös isompia kokoja. Nimenomaan nuorekkaita ja kaiken hyvän lisäksi vielä suomalaista käsityötä. Voin suositella kokemuksella! Sähköpostitse kysymällä sai myös omilla mitoilla vaatteita.

• 28

ihan hauskoi jne., mutta ehkä hieman nuoremmille, japanilaiskulttuurista vaikutteita hakeville... ei kuitenkaan vakaville, professionaali täti-immeisille :)

• dflköjflsdj

tuolla kokonainen sivusto täynnä isojen kokojen liikkeitä :)

• trendikkäästi iso

www.Sisukas.net isoillekin tytöille nuorekkaita ja trendikkäitä vaatteita. Löysin kaupan ns. vahingossa kun ostin lapselleni vaatteita ja kävin noutamassa vaatteet huomasin, että heillä oli aikuistenkin vaatteita. Kannattaa käydä katsomassa nettisivuilta. Koot oli reiluja. Ei kun hyviä löytöjä !

• Tinde84

Itse oon käyttänyt paljon brittien Monsoon -ketjua, joka rupesi vasta lähettämään suomeenkin. Tässä linkki omaan blogiin, jossa just hehkuttelin niiden valikoimaa ja muutakin plus -muotia :) Onneksi nykyään ihan perusmerkeiltäkin löytyy hyviä plus -vaatteita, mutta kannattaa olla kranttu sen kanssa, mitä hankkii! Osa on valitettavasti huonompilaatuisia..

http://tiinaneuvoo.blogspot.com/2011/04/tinde-neuvoo-isoja-siskoja.html

ja vinkkejä juhlaan:

http://tiinaneuvoo.blogspot.com/2011/04/juhlahumua.html

tinde

• MissLäski

Zizzissä on myynnissä mielestäni nuorekkaita ja ja rohkeitakin vaatteita koossa 42-56. Zizillä on myymälä ainakin Jumbossa Vantaalla. Zizzin paidat/yläosat ovat minulle väärän mallisia. Olen ostanut sieltä kuitenkin monet farkut ja pari neule/trikootakkia. Zizzi onkin ainoita paikkoja,josta löydän hyviä farkkuja.

Paitani ostan taas yleensä Seppälän isojen mallistosta . Käytän paitoina myös paljon miesten lyhythihaisia kauluspaitoja, jotka ostan milloin mistäkin. Tyyliini sopivia neuletakkeja olen löytänyt paljon Seppälästä ja KappAhlin isojen mallistosta, jossa ei tosin ole ollut pitkään aikaan mitään kiinnostavaa myynnissä. Takkeina käytän miesten takkeja, jotka ostan sieltä mistä löydän.

• XXL...
    • 46/48 XL
    • mumbai2012

Tää ketju aloitettu jo näköjään aiemmin mutta eksyinpä minäkin vielä tänne, eli josko tästä vinkistä olisi jollekin muullekin vielä hyötyä :o) Jos juhlavia asuja etsit niin täältä löytyy myös isokokoisille, itse olen tilannut ja tyytyväinen ollut eli www.fiesta.fi

• "uusi" tuttavuus

J-NEN
      Kävin tänään ostamassa todella nätin mekon Helsingin asematunneliin kuukausi sitten muuttaneesta J-NEN:stä. Siellä on kokoja 42 ylöspäin. On aikaisemmin ollut Itäkeskuksessa, mutta itse löysin vasta tämän keskustaan muuton jälkeen. Nettisivujen mukaan on ollut toiminnassa jo -96 alkaen: http://koti.welho.com/j-nen/ Palvelu oli hyvää ja meni suoraan omalle lempparilistalle.

• tuttavuus tämäkin

ZIZZI
        Nuorekkaita ja nättejä vaatteita myy Zizzi-myymälät! Heidän tuotteitaan on eri toimijoilla myynnissä verkossakin - muistaakseni esim. Elloksella. http://www.zizzi.dk/da/butikker/finland löytyy suomen myymälät. Itse olen testannut noista Vantaan Jumbon ja Seinäjoen Torikeskuksen. Farkkujakin löytyi jopa liian pitkillä lahkeilla!!

• miraflores

J-NEN löytyy tätänykykä Ateneuminkujalta, ja liike on ihana!!!!

• Biggirl

Olen löytänyt Zizzistä. Myymälöitä taitaa olla jokusia Suomessa ja kuulemma lisää tulossa?? Ei tosiaan mitään mummolookia, löysin jopa istuvat farkut (kokoni 52).

• etsivä...

Onko teillä jollain tietoa noista onepiece, tai muista college-haalareista että onko niitä jossain saatavilla XXL kokoisena? Kiitos jos joku vastaisi :)

• 6+12

Asos.com on hyvä englantilainen nettikauppa, olen sieltä useamman kerran tilannut. Oma Curve-mallisto isompia kokoja ja hinnat ovat tosi edulliset, ei postikuluja. Pakettikin on usein tullut kotiin asti postilaatikkoon. Juuri viimeksi, kun katselin, oli pari mallia collegehaalariakin isoille tytöille. Itse tilasin joulun alla Cellbesiltä collegehaalarin. Tämmöinen pullukka näyttää siinä kyllä ihan teletapilta, mutta se on kamalan mukava ja miehen mielestä on söpö :-)

Asos.com normaalikoot päättyvät englantilaiseen kokoon 18, mikä vastaa suomalaista kokoa 46. Isojen tyttöjen koot alkavat koosta 20 (48).

• kurvitar

Verkkokauppa www.majlen.fi on tsekkaamisen arvoinen XL-vaatteiden verkkokauppa, ja sovitusti voi myös käydä paikan päällä.
      Kannattaa tsekata!

• brussy

Prom dresses Prom dresses Prom dresses
      www.millybride.co.uk offer 2012 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2012 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk Prom dresses Prom dresses Prom dresses

• lixiaoyan
    • janni921
    • vielä yksi

Täältä olen joskus tilannut:
      www.yoursclothing.co.uk
      Edullinen liike, tosin palautuskulttuuriin kuuluu, että palauttaja maksaa postikulut.

• mataMAXI

NORA, MANNERHEIMINTIELLÄ TAKA-TÖÖLÖSSÄ YO-APTEEKIN TALOSSA VIERESSÄ. RATIKKA 10 PYSÄKIN KOHDALLA. EN TIEDÄ AUKIOLO AIKOI

• Suurenmoinenko

www.suurenmoiset.fi myy käytettyjä plussakoon naistenvaatteita. Lisäksi sinne voi myydä omat tarpeettomiksi jääneet vaatteet.

• 100Ekuppi
    • Serumeru

Mistähän löytyisi skottiruutuhame kokoa 48 tai 40? Punainen tietysti, ja villasekoitekangasta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe