kuinka monta naista tiedätte, että hän alusta alkaen alkaa säästämään kaikki mieheltä saamansa teksti-/sähköpostiviestit?
Mietin tuota, kun Vanhanen ja Kuronen alkoivat seurustelemaan, niin Kuronen säästi jokaisen Vanhaselta saamansa viestin.
Tämän lisäksi, Kurosen omien sanojen mukaan hän kirjasi mitä lehdistö heistä kirjoitti ja näkemyksensä siitä.
Vaalien lähestyessä tulee tieto erosta ja sen jälkeen tieto kirjasta.
Myöhemmin Vanhanen katsoo tulleensa loukatuksi ja vaatii kustantajalta vahingonkorvausta, ei kirjan kirjoittajalta.
Vanhanen vaatii 1000,- € kustantajalta
Kuroselta ei mitään
Syyttäjä haluaa Kuroselta 7 000,- €
kustantajalta yli 50 000,- €
Niinpä loukkasiko kirja Kurosen ja Vanhasen suhteesta enemmän syyttäjää ja Suomen valtiota kuin Vanhasta?
Kertokaas naiset tyhmälle
8
820
Vastaukset
- imbesili
sinä mahdat olla? Ketä kuvittelet ko asian kiinnostavan?
- sitten......
vaikka tuo kuronen-ruusunen-vanhanen -tsydeemi ei tippaakaan kiinnosta.
Olen säästänyt joka ikisen tekstiviestin ja sähköpostiviestin, mitä nykyään jo entinen poikaystäväni on lähettänyt. Samoin messenger -keskustelut on tallella. Kirjoitettu/tallennettu tietokoneelle.
Ehkä olen muutenkin tällainen, säästän kaikki paitsi ostoskuitit (paitsi silloin jos olen jossain kalliissa raflassa syömässä tai muuten vain haluan muiston jostain paikasta). - ainakin
näytti kiinnostavan
- Kettulaatikossa
viestejä säästellyt. Niitä on kiva lukea kun on ikävä kultaa.
- vänkyrä-nainen
säästelty on. Mulla on vanhimpia tekstareita säästössä -99 vuoden lopusta asti. Muutenkin on hiukan sellasta keräilijän vikaa, tärkeistä paikoista ja jutuista ja ihmisistä aina joku muisto täytyy olla. Joku lippu tai lappu tai valokuva jos ei muuta.:)
- Sininen1977
Mietin itsekin korvauksien määrää. Ehkä toi on suunniteltua mediapeliä.
- tekeillä
Ei niissä väkivaltarikoksissakaan Suomen valtiota ole hakattu, joissa syyttäjä vaatii rangaistusta, vaikka uhri painaisi villaisella. Näitä tapauksia toisinaan tulee vastaan. Kyse on siitä, mitä toiselle ihmiselle saa tehdä ja mitä ei.
Antamassasi esimerkissä on kyse pelisääntöjen luomisesta. Tilannehan on meillä uusi. Tässä nyt katsotaan miten pitkälle sananvapauden nimissä saa mennä. - Jihuuu
Tunnearvoisia viestejä puolisoltani olen säästänyt.
Mutta jokaisen eron jälkeen yleensä samantien ne viestit on tullut poistettua. Niitä on kiva muistella suhteen aikana mutta en roiku niissä eron jälkeen. Yleensä toinen osapuoli on tehnyt jotain sellaista, ettei huvita muistellakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952757Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042693Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy472361Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57822
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j12803- 55712
- 19709