Tietääkö kukaan mitä filmtownissa maksetaan palkkaa?? Olisi mukava tietää, että ottaisiko työpaikkaa sieltä vastaan jos tulisi sellainen tarjous. Kiitos! :)
Filmtownin palkka
4
1172
Vastaukset
- Kahvinkeitin999
No kai nyt liksan suuruus mainitaan siinä vaiheessa kun työtä tarjotaan. Vai meinasitko ihan jännittää ekaan palkkapäivään asti?
Muuten ei hajuakaan Filmtownin palkoista, aika matalat varmaan.- palkka.
Korkeintaan 7 euroo tunnissa. Yleensä ei ole edes taysi työaika.
- filmifriikki
Videoliikkeiden palkat ovat todennäköisesti jotain 6-7€/h. Onhan se aika stressivapaata hommaa, mutta parempia duunipaikkoja löytyy 11 ja puoli tusinasta.
Videofirma Makuuni-ketjuhan on se surullisenkuuluisa työnantaja; laittomia potkuja, kusettavat omia työntekijöitäänkin palkoissa. Rahat tietty kasaantuvat omistajien taskuihin.
Filmtownista en osaa sanoa.
Itse kun luin jutun Makuunin harrastamasta työntekijöiden riistosta, lopetin samantien sieltä vuokraamisen. No toisaalta tyhmähän pitää olla että sinne töihin menee kaiken tämän tietäen, mutta itse kuluttajana voin vaikuttaa mihin nekin muutamat eurot eivät mene.
Onneksi on internetti ja sieltä saa leffoja ilmaiseksi milloin haluaa..
Olen kapitalismin (epämääräinen)kannattaja mutta jossain ne rajat menevät. Miksi Suomessa vielä maksetaan orjatyövoimapalkkoja kun globaalistikin ollaan niin valistuneita ettei orjatyövoimaa pitäisi sallia kolmansissa maissakaan :)
Jos palkka on 6€/h tai alle etkä asu vanhempien kanssa kotona, heittäydy jo hyvä ihminen työttömäksi. Valtio maksaa kämpän ja saat vähän ruokarahaakin eikä tarvitse turhaan tehdä saman ansion eteen surkeasti arvostettua duunia.
Surkeasti palkattu duuni on positiivista vain jos kyseessä on hyväntekeväisyys tai jokin muu aate. Mutta jos aatteena on kerätä pomolle massit ja jäädä itse paitsi edes alkeellisesta elintasosta, näkemiin! - Anonyymi
Mä (oon yli 30) hain just Filmtowniin työkkärin sivuilla olevan ilmoituksen johdosta. Oon toisessa firmassa duunissa kaupan alan TES:illä (palkka noin 11,90e/h lisät) ja määräaikaisuuden loppumisen takia haen uutta työpaikkaa.
Filmtownilta tuli oikeastaan bumerangina hylkyvastaus "valintamme ei osunut sinuun", vaikka työpaikkailmoitus roikkuu yhä te-toimiston sivuilla ties kuinka monetta päivää. Taidan olla heille liian kallis ja vanha, suosivat näköjään noin tai alle parikymppisiä, olisiko halpuussyistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108