Filmtownin palkka

Gulu

Tietääkö kukaan mitä filmtownissa maksetaan palkkaa?? Olisi mukava tietää, että ottaisiko työpaikkaa sieltä vastaan jos tulisi sellainen tarjous. Kiitos! :)

4

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahvinkeitin999

      No kai nyt liksan suuruus mainitaan siinä vaiheessa kun työtä tarjotaan. Vai meinasitko ihan jännittää ekaan palkkapäivään asti?

      Muuten ei hajuakaan Filmtownin palkoista, aika matalat varmaan.

      • palkka.

        Korkeintaan 7 euroo tunnissa. Yleensä ei ole edes taysi työaika.


    • filmifriikki

      Videoliikkeiden palkat ovat todennäköisesti jotain 6-7€/h. Onhan se aika stressivapaata hommaa, mutta parempia duunipaikkoja löytyy 11 ja puoli tusinasta.

      Videofirma Makuuni-ketjuhan on se surullisenkuuluisa työnantaja; laittomia potkuja, kusettavat omia työntekijöitäänkin palkoissa. Rahat tietty kasaantuvat omistajien taskuihin.

      Filmtownista en osaa sanoa.

      Itse kun luin jutun Makuunin harrastamasta työntekijöiden riistosta, lopetin samantien sieltä vuokraamisen. No toisaalta tyhmähän pitää olla että sinne töihin menee kaiken tämän tietäen, mutta itse kuluttajana voin vaikuttaa mihin nekin muutamat eurot eivät mene.

      Onneksi on internetti ja sieltä saa leffoja ilmaiseksi milloin haluaa..

      Olen kapitalismin (epämääräinen)kannattaja mutta jossain ne rajat menevät. Miksi Suomessa vielä maksetaan orjatyövoimapalkkoja kun globaalistikin ollaan niin valistuneita ettei orjatyövoimaa pitäisi sallia kolmansissa maissakaan :)

      Jos palkka on 6€/h tai alle etkä asu vanhempien kanssa kotona, heittäydy jo hyvä ihminen työttömäksi. Valtio maksaa kämpän ja saat vähän ruokarahaakin eikä tarvitse turhaan tehdä saman ansion eteen surkeasti arvostettua duunia.

      Surkeasti palkattu duuni on positiivista vain jos kyseessä on hyväntekeväisyys tai jokin muu aate. Mutta jos aatteena on kerätä pomolle massit ja jäädä itse paitsi edes alkeellisesta elintasosta, näkemiin!

    • Anonyymi

      Mä (oon yli 30) hain just Filmtowniin työkkärin sivuilla olevan ilmoituksen johdosta. Oon toisessa firmassa duunissa kaupan alan TES:illä (palkka noin 11,90e/h lisät) ja määräaikaisuuden loppumisen takia haen uutta työpaikkaa.
      Filmtownilta tuli oikeastaan bumerangina hylkyvastaus "valintamme ei osunut sinuun", vaikka työpaikkailmoitus roikkuu yhä te-toimiston sivuilla ties kuinka monetta päivää. Taidan olla heille liian kallis ja vanha, suosivat näköjään noin tai alle parikymppisiä, olisiko halpuussyistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1762
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1758
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1241
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1067
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe