Tietäisikö kukaan mistähän saisi Anne Pohtamon -80 luvulla julkaistuja jumppakasetteja? Itselläni oli aikoinaan yksi joka oli aika tehokas jumppa.
Vastaukset 4
- jkljkj
Taisi olla Anne Sällylä, joka videolla jumppasi. Käsittääkseni Pohtamo ei ol sellaisia videoita tehnyt... Enpä silti tiedä, mistä niitä saa.
- Anonyymi
Kyllä Anne Pohtamo teki kaksi jumppalevyä ja kasettia ja vielä mammajumpankin muistaakseni.
Voi kasetteja löytyä jostain antikvaarista. Itselläni on Jumppaa Annen kanssa 2. Ykkönen katosi. Vieläkin kasetti toimii vaikka äänen lastu on hieman jo sumuinen. 🙂
Jumppasin näillä ahkerasti 80-90 -luvulla. Nyt ei oikein nivelet kestä. Samoin Anna-lehti tuotti ainakin kaksi kasettia, mulla molemmat vieläkin. - Anonyymi
https://www.finlandiakirja.fi/fi/aerojumppaa-annen-kanssa-0529681
Kyllä Sällylältäkin löytyy jumppakasetteja mutta Anne Pohtamo toi Suomeen Jane Fondan esimerkillä aerobicin.
- Anonyymi
Anne Pohtamon kasettia olen minäkin kaivannut.Se oli niin hyvä.
Melkein joka päivä kävin jumpan läpi ja tulosta syntyi, ei ollut mikään tappava rääkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161477
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146764Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.119558Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 42420
- 4419