www.crazy-factory.com

^^^^^^

onko kukaa tilannu koruja täältä:www.crazy-factory.com?onko ollu hyviä? jotenki vaan vaikuttaa epäilyttävältä ku korut on nii halpoja...

168

36885

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nina**

      ja käytän koruja.. Ne ovat juuri semmoisia mitä tilaan (materiaali ja malli). Hyvä laatuisia, ei mitään moitittavaa, paitsi hidas postitus, mutta senkään ei haittaa koska tuotteet niin halpoja.

      • mistä sen

        tietää mitä materiaali koru on OIKEASTI. Jos tilaa esim titaani korun mutta todellisuudessa se voi hyvin olla myös kirunginterästä tai jtn muuta materiaalia :O


      • Nina**
        mistä sen kirjoitti:

        tietää mitä materiaali koru on OIKEASTI. Jos tilaa esim titaani korun mutta todellisuudessa se voi hyvin olla myös kirunginterästä tai jtn muuta materiaalia :O

        itse en pysty käyttämään kirurginterästä, koska se allergioi.. Titaaniset eivät ja niitä olen tuolta tilannut ja pystyn käyttämään.

        Ei ne siellä mitään paskaa myy vaikka noin halvalla saakin.. =)


      • ovat
        Nina** kirjoitti:

        itse en pysty käyttämään kirurginterästä, koska se allergioi.. Titaaniset eivät ja niitä olen tuolta tilannut ja pystyn käyttämään.

        Ei ne siellä mitään paskaa myy vaikka noin halvalla saakin.. =)

        ...halpoja, sillä tuossa ei ole välikäsiä tms, vaan crazy-factory myy suoraan tehtaalta. Itse olen muutaman vuoden ajan suuria eriä sieltä tilaillut (olen freelancer-lävistäjä). Joskus huomaa että isossa erässä laadussa on vähän hutiloitu, kun kierteet eivät täsmää, mutta muuten on melko hyvä firma.

        Toimitusaika on tosiaan turhan pitkä.


      • -rvl-

        Mulla kesti 12 päivää ja pitää muistaa että korut tulee Thaimaasta asti ja vain viiden euron postikuluilla.


      • -rvl-
        mistä sen kirjoitti:

        tietää mitä materiaali koru on OIKEASTI. Jos tilaa esim titaani korun mutta todellisuudessa se voi hyvin olla myös kirunginterästä tai jtn muuta materiaalia :O

        Ja ne materiaalit muuten pitää paikkansa ja jos joku kömmähdys on tapahtunu niin saat rahasi takaisin...


      • morsomiäs

        kauanko kestää kun tuotteet tulee? (= tilasin tänään ja haluaisin tietää kauan kestää (=


      • moniulotteinen
        mistä sen kirjoitti:

        tietää mitä materiaali koru on OIKEASTI. Jos tilaa esim titaani korun mutta todellisuudessa se voi hyvin olla myös kirunginterästä tai jtn muuta materiaalia :O

        Eihän sitä ikinä missään kaupassa tiedä mitä ne myy. Pitää luottaa sen verran. Crazyfactory on hyvä, sieltä on parit kerrat tullu tilattua ja perille tuli, nopeaa ja halvalla.


    • kertokaa

      Mikä on suunnilleen se toimitusaika kyseisellää liikkeellä?

      • Que

        mulla kesti 4 viikkoa


      • pikkulisko_
        Que kirjoitti:

        mulla kesti 4 viikkoa

        Mä olen tilannut muutaman kerran ja aina joku mättää. Esim koristeelliset napakorut onkin 10mm vaikka tilaan 8mm, kerran on banaanikoru ollut 90 asteen kulma eikä banaani muodoltaan. Ja muovisten pallojen kierteet on muutamassa olleet huonot, pettäneet heti ekana päivänä käytössä kielessä. Mutta muuten kivoja ovat :)
        Toimitusaika vaihdellut mulla 3-7 viikkoa.


      • craxzzy

        Mulla korut tuli viikossa =)


      • -rvl-

        Mun ensimmäinen tilaus kesti noin 3vk mutta tämä tilaus mikä juuri tuli postiluukkuun kesti 12 päivää. Kannattaa ostaa tilisiirrolla jos haluaa korut nopeammin.


      • ^toimiiii^
        -rvl- kirjoitti:

        Mun ensimmäinen tilaus kesti noin 3vk mutta tämä tilaus mikä juuri tuli postiluukkuun kesti 12 päivää. Kannattaa ostaa tilisiirrolla jos haluaa korut nopeammin.

        Itse tilasin veljeni kanssa sieltä koruja ja toimitusaika oli vain 7 päivää, ja korut ovat toimineet moitteettomasti. Minulla on vain hyviä kokemuksia kyseisen paikan koruista : )


      • ...
        pikkulisko_ kirjoitti:

        Mä olen tilannut muutaman kerran ja aina joku mättää. Esim koristeelliset napakorut onkin 10mm vaikka tilaan 8mm, kerran on banaanikoru ollut 90 asteen kulma eikä banaani muodoltaan. Ja muovisten pallojen kierteet on muutamassa olleet huonot, pettäneet heti ekana päivänä käytössä kielessä. Mutta muuten kivoja ovat :)
        Toimitusaika vaihdellut mulla 3-7 viikkoa.

        kannattaa laittaa palautetta niistä vääränkokoisista koruista. ne laittaa sulle uudet oikeanlaiset.


    • ???

      onnistuuko maksaminen esim. sampon verkkopankin kautta?

      • milie

        Onnistuu sampon verkkopankin kautta, pitää valita maksutavaksi ulkomaanmaksu. Juuri äsken itsekin mietin että miten maksu hoituu ja tarkistin asian.
        Osaako kukaan sanoa maksaako tuo ulkomaanmaksu jotakin erikseen? Kun Sampopankin sivuilla ei ainakaan sano muuta kuin että "muualle kuin EU-maahan" maksaa 8,5€ kun taas EU-maksu on 0€


      • Raab.
        milie kirjoitti:

        Onnistuu sampon verkkopankin kautta, pitää valita maksutavaksi ulkomaanmaksu. Juuri äsken itsekin mietin että miten maksu hoituu ja tarkistin asian.
        Osaako kukaan sanoa maksaako tuo ulkomaanmaksu jotakin erikseen? Kun Sampopankin sivuilla ei ainakaan sano muuta kuin että "muualle kuin EU-maahan" maksaa 8,5€ kun taas EU-maksu on 0€

        Elikkäs CF:n pankki on Saksassa, niin ei maksa ylimääräsiä pankkisiirrot. Toisaalta kansainvälinen pankkisiirto kestää min. 5 päivää, et kannattaa kysyä josko joku haluaa lainata luottokorttiansa tuohon, saa sillä viikon toimitusajoista pois..


    • Nimetön

      moneen kertaan, postituksessa kestää jonkun aikaa mutta on sen verran halpoja että voin sen 3 viikkoa odottaa mielummin kuin menen ostamaan 15e napakorun täältä kuin että saan sillä 15e 4napakorua sieltä.

      • joku

        Miten tuolta voi tilata ku en saanu rekisteriöityä sinne ja paljon on postimaksut?


      • ...
        joku kirjoitti:

        Miten tuolta voi tilata ku en saanu rekisteriöityä sinne ja paljon on postimaksut?

        5e postimaksut, paitsi jos tilaat 20eurolla, jolloin on ilmainen. kokeile rekisteröityä uudestaan, minusta se oli aivan helppoa. :P


    • adsasd

      joo,kyllähän tuota on tullut käytettyä,ja ei siinä mitään epäilyttävää ollut: se on luotettava kauppa

      • [microbitti]

        Olen tilannut usein tuotteita Crazy Factorylta, ja aina olen tyytyväinen ollut. Tilaan myös neuloja sekä pihtejä sieltä. Toimituskulut ovat 5 euroa, ja paketti tulee minulle yleensä parissa viikossa. Materiaalit ovat olleen mitä olen tilannutkin ja korut ovat hyvälaatuisia. Liike saa minulta ison plussan jatkossakin. :)


      • Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipi
        [microbitti] kirjoitti:

        Olen tilannut usein tuotteita Crazy Factorylta, ja aina olen tyytyväinen ollut. Tilaan myös neuloja sekä pihtejä sieltä. Toimituskulut ovat 5 euroa, ja paketti tulee minulle yleensä parissa viikossa. Materiaalit ovat olleen mitä olen tilannutkin ja korut ovat hyvälaatuisia. Liike saa minulta ison plussan jatkossakin. :)

        Itse pistän huomenna maksuun yhen spiraalin. Pankkisiirrolla. Onko kokemuksia?? Katotaan kauanko kestää tulla. :)


      • jillian89
        Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipi kirjoitti:

        Itse pistän huomenna maksuun yhen spiraalin. Pankkisiirrolla. Onko kokemuksia?? Katotaan kauanko kestää tulla. :)

        tilasin 5paivää sitten (mutsi)tilin kautta,.....siellä sivuilla ei näy vieläkään mitään maksu juttui siellä on aina vaan se "unpaid" tai se mitä se ees tarkoittaa?
        (vaikka olikin mun tunnuksislla kirjauduttu c.f. niin laitettiin laskutus osoitteekse ja muiksi äidin osottee samassa paikassa kun asutaan)


      • VENGEANCE
        jillian89 kirjoitti:

        tilasin 5paivää sitten (mutsi)tilin kautta,.....siellä sivuilla ei näy vieläkään mitään maksu juttui siellä on aina vaan se "unpaid" tai se mitä se ees tarkoittaa?
        (vaikka olikin mun tunnuksislla kirjauduttu c.f. niin laitettiin laskutus osoitteekse ja muiksi äidin osottee samassa paikassa kun asutaan)

        mulla aina kestäny joku viikko tilauksesta et rahat on menny perille ja sit joku viikko ni paketti tulee kotiin...
        Tosi luotettava paikka.. Kannattaa tilata!


      • creep
        jillian89 kirjoitti:

        tilasin 5paivää sitten (mutsi)tilin kautta,.....siellä sivuilla ei näy vieläkään mitään maksu juttui siellä on aina vaan se "unpaid" tai se mitä se ees tarkoittaa?
        (vaikka olikin mun tunnuksislla kirjauduttu c.f. niin laitettiin laskutus osoitteekse ja muiksi äidin osottee samassa paikassa kun asutaan)

        Ulkomaan tilisiirrossa kestää sen n.5 päivää


    • minävaaa

      Vaikka tilaisi paljon koruja, onko postikulut aina sen 5euroa, vai tuleeko se jotenkin painon/määrän perusteella?

      • Min.

        Ne on aina sen 5e, vaikka kuinka paljon tilaisit.


      • ASIANTUNTIJA ALALTA
        Min. kirjoitti:

        Ne on aina sen 5e, vaikka kuinka paljon tilaisit.

        SITÄ EI KANNATA UNOHTAA. EU:N ULKOPUOLELTA SAAPUVISTA TUOTTEISTA PITÄÄ TEHDÄ TULLILLE TULLI-ILMOITUS, ETTEI TULE YLLÄTYKSIÄ JÄLKEENPÄIN.


      • :))
        ASIANTUNTIJA ALALTA kirjoitti:

        SITÄ EI KANNATA UNOHTAA. EU:N ULKOPUOLELTA SAAPUVISTA TUOTTEISTA PITÄÄ TEHDÄ TULLILLE TULLI-ILMOITUS, ETTEI TULE YLLÄTYKSIÄ JÄLKEENPÄIN.

        No miten tollainen tulli-ilmoitus tulisi sitte tehdä? : )


      • jamessoni
        ASIANTUNTIJA ALALTA kirjoitti:

        SITÄ EI KANNATA UNOHTAA. EU:N ULKOPUOLELTA SAAPUVISTA TUOTTEISTA PITÄÄ TEHDÄ TULLILLE TULLI-ILMOITUS, ETTEI TULE YLLÄTYKSIÄ JÄLKEENPÄIN.

        alle 50e paketit ei tarvi tullata, kaikki kalliimmat noudetaan itse tullista. Joskus myyjät on niin fiksuja että ruksittaa paperista kohdan gift tai laittaa kuitin paketin päälle jossa summa ei ylitä maagista 50e rajaa


      • ....,,,,
        jamessoni kirjoitti:

        alle 50e paketit ei tarvi tullata, kaikki kalliimmat noudetaan itse tullista. Joskus myyjät on niin fiksuja että ruksittaa paperista kohdan gift tai laittaa kuitin paketin päälle jossa summa ei ylitä maagista 50e rajaa

        Tulli-ilmoitus on aina tehtävä oli kauppasumma vaikka puoli euroa. Tulli tekee myös pistokokeita ja tarkastaa sisällön, tutkii nikkelin. Nikkelitestin kustannukset pitää tilaajan maksaa. Väärä summa kauppalaskussa johtaa tullin korotuksiin ja paperisotaan.

        Hah, itsellesi


      • Jemuuuu

        Jos tilaat yli 100e postikuluja ei ole eli ilmainen toimitus :)


    • ffuuuuuuu

      itse tilasin useamman venytyskorun ja yhden tunnelin kyseisestä kaupasta melkein viikko sitten, ja valitsin maksutavaksi tilisiirron. yritin maksaa annetuilla tiedoilla, mutta viitenumero oli viallinen. sähköpostiin ja ruudulle tilauksen päätteeksi tulivat eri tilinumerot ja viitenumerot. meilasin infoon ensin, kumpaan maksan ja miksi viitenumero ei toimi - siksikö kun siinä on kirjaimia, ja viitenumerossa niitä ei kuuluisi olla? vastauksena sain, että molemmat tilinumerot käyvät, mutta infoa viitenumerosta ei tullut. kysyin uudestaan viitenumerosta, jolloin infotyyppi sanoi että minä varmaan tein jotain väärin, kun se ei kerran toimi. annetussa viitenumerossa oli kuitenkin kirjaimia ja nordean verkkopankki ei sitä hyväksynyt. kysyin että sopiiko jos laitan sen viesti-osioon, mutta vastausta en saanut. menin pankkiin pyytämään apua, ja virkailija sanoi että silloin viitenumero laitetaan viestikenttään. tullessani kotiin infosta oli tullut eri tili jonne maksaa (ulkomaanmaksujen kautta maksettava), mutta olin jo maksanut laittamalla annettuun tiliin. tili oli kuitenkin nordean tili. infosta ei ole vastattu mitään siitä, onko tilaus tullut perille.
      todella raivostuttavaa säätämistä, kun tuntuu ettei infomies osannut kunnolla englanniksi selittää ja lopulta syytti minua siitä, että olisin laittanut väärään paikkaan viitenumeron. nyt vain sitten odottelemaan että maksu lähtisi perille, eikä katoaisi jonnekin bittiavaruuteen. jos ei annettujen ohjeiden avulla mene rahat perille, en enää koskaan tilaa kyseisestä kaupasta mitään. 13 euroa ei ole paljon, mutta ehkä opiskelijabudjetilla meikällä on oikeus kilahtaa siitä, jos mitään ei saakaan rahojensa vastineeksi.

      • entä jos

        suomalaisistakin netikaupoista saa samaan hintaan kun tuolta. voit joutua odottamaan viikkoja. entäs jos tuotteessa on vikaa, pitkät etäisyydet tuovat ongelmia. ja sitten toi tulli ja tullilabra. yllätyksiä voi tulla


      • mrrs
        entä jos kirjoitti:

        suomalaisistakin netikaupoista saa samaan hintaan kun tuolta. voit joutua odottamaan viikkoja. entäs jos tuotteessa on vikaa, pitkät etäisyydet tuovat ongelmia. ja sitten toi tulli ja tullilabra. yllätyksiä voi tulla

        mistä suomalaisesta verkkokaupasta saa saman hintaisia titaanikoruja? olisin tosi kiitollinen tästä tiedosta, crazy-factoryn palveluun ja korujen laatuun pettyneenä. kaksi kertaa tilasin enkä aio tilata enää ikinä.


      • kokemus

        se oma tilausnumero tulee aina viesti kenttään EI viitteeseen


    • Sanzzo.

      ite tilasin ostarista ja napakorut oli seur päivänä mun postiluukus, ei tarttenu stressata :)

      • tietämätön lävistett

        Aion tilata kielikoruja netistä niin miten saan oikean kokoisia?
        Mitä nuo gauge, lenght/diameter ja ball attachement meinaa? mitkä on ns. yleisimmät mitat?


      • sdasdasads
        tietämätön lävistett kirjoitti:

        Aion tilata kielikoruja netistä niin miten saan oikean kokoisia?
        Mitä nuo gauge, lenght/diameter ja ball attachement meinaa? mitkä on ns. yleisimmät mitat?

        kannattaa ottaa eka jonkin sortin koru siihen kielee ja ottaa selvää minkä kokone se on.... ja sit tilata kun tietää mitä haluu


    • Antaa

      Itse olen monet kerrat aikonut tilata, mutta mua pelottaa vähän että miten se maksu kannattaisi tehdä? Tilisiirrolla? Vai miten? Onko edes muita vaihtoehtoja? xD Oon iha out tuosta..Pitääkö sinne niinku rekisteröityä ensin että pystyy tilaamaan vai miten?

      • VENYttäjä

        Jos alaikäinen olet ja verkkopankkitunnuksia ei löydy, kannattaa maksaa paypalin kautta.

        Eli Mene www.crazy-factory.com; sieltä rekisteröidy crazyfactoryyn, teet ostoslistan, maksutavaksi paypal, ja sinut siirretään automaattisesti paypalin sivuille, johon laitat pankkikorttisi tiedot. (visa electron KÄY)
        Paypalin kautta rahat siirtyvät crazy factoryn tilille välittömästi ja tilauksesi käsitellään heti kun mahdollista.

        Itse olen monesti tilannut kyseiseltä firmalta, ja aina ovat korut tulleet hyvässä kunnossa perille sopivalla 1-2viikon viiveellä.
        Nyt yksi tilaus tulossa, 5 päivää odotusta takana.


      • auttakaa:c
        VENYttäjä kirjoitti:

        Jos alaikäinen olet ja verkkopankkitunnuksia ei löydy, kannattaa maksaa paypalin kautta.

        Eli Mene www.crazy-factory.com; sieltä rekisteröidy crazyfactoryyn, teet ostoslistan, maksutavaksi paypal, ja sinut siirretään automaattisesti paypalin sivuille, johon laitat pankkikorttisi tiedot. (visa electron KÄY)
        Paypalin kautta rahat siirtyvät crazy factoryn tilille välittömästi ja tilauksesi käsitellään heti kun mahdollista.

        Itse olen monesti tilannut kyseiseltä firmalta, ja aina ovat korut tulleet hyvässä kunnossa perille sopivalla 1-2viikon viiveellä.
        Nyt yksi tilaus tulossa, 5 päivää odotusta takana.

        menin sinne crazy factoryn sivouille ja olin jo tehny kaikki ostokset sin koriin, mut nyt kun yritän maksaa paypalil ni ei se hyväksy mun "Expiration Date" siihen, laitankohan mä sen väärään kohtaan tai jotai ku en edes tiedä mikä se näist numeroista on:D


    • Anonyym1

      Tilasin tuossa viime torstaina 27€ edestä tavaraa tuolta CFltä ja maksoin tilisiirrolla. Sain sähköpostiin pankin tiedot ja pankki näytti tietojen mukaan olevan Helsingissä. No maksoin sitten nordean verkkopankissa tuon summan ja seuraavana päivänä kävin tarkistamassa tilauksen tilan profiilistani Crazy Factoryn sivulta ja tila oli muuttunut "in production" ja on edelleen sama. Tähän asti olen ainakin tyytyväinen mutta saa nyt nähdä mitä sieltä sitten tulee...

      • 5uj4jk64ki5tktkjrdh5

        Koitin äsken tilata ja kun pankki on Nordea ni siinä oli sit joku moneybooker ja sinne piti tehä käyttäjä ja koko systeemi oli ihan perseestä ja meni ihan sekasin, joten voiko siis suoraan nordean kautta maksaa ku rupes ottaa kuuppaan tuo moneybookers homma ?


    • mm

      Tilasin 10 päivää sitten koruja ja tänään tulivat, eli kesti 10 päivää :) hyviä ovat ja halpoja!
      suosittelen!

      • kiiramoi-

        Ite tilasin piikin, sarven, tunnelin ja plugin. Oon ootellu 4 päivää. Halpaa on ku 15 € tuli postikulineen. Ja kannattaa maksaa Nordea moneybooksersin kautta. Rehellisin tie maksuun.


      • damdamdam1
        kiiramoi- kirjoitti:

        Ite tilasin piikin, sarven, tunnelin ja plugin. Oon ootellu 4 päivää. Halpaa on ku 15 € tuli postikulineen. Ja kannattaa maksaa Nordea moneybooksersin kautta. Rehellisin tie maksuun.

        Ite oon tilaillu joku 5-6 kertaa tuolta, parhaimmillaan tullu 3:ssa päivässä.. Paypal on nopein maksutapa...


    • voooiei

      mitä ihmettä? oon yrittäny tilata tuolta jo muutamaan otteeseen mut ei onnistu ilman verkkopankkitunnuksia. Kun yritin maksaa Paypalin kautta niin siinäkinhän pystyy maksamaan vain visalla, EI visa electronilla. Tai en sitten osannu vaan tilata. :D voisko joku kertoa miten se toimii? :s

    • jepajupajepajaa

      onko sinulla nordean visa electron?

    • blogiini mars
    • -.-

      Itse tilasin 2kk:tta sitten eikä ole vieläkään tullu .. :/

      • ninah_w

        7 päivää kesti meillä toimitus, täysin oikeat tuotteet tulivat ja oikeat koot, suosittelen lämpimästi!! Alle 30 eurolla hurja määrä koruja kotiin kannettuina.
        Loistavaa!


    • apua!

      Yritin tilata crazy factorista nordea pankilla, ja se lyö mulle jotain moneybookers sivua? Mitä pitää tehä? auttakaa : )

    • Cheshire

      Ite oon tilannu varmaa kolmesti, ja olen ollut tyytyväinen koruihin just sellaisia kuin pitääkin. Toimitusajat on ollut todella nopeat. Ja muutenki ei mitään valitettavaa.

      Esim. kun taas olen suomalaisesta verkkokaupasta tilannut tapin niin siinä varsi osassa oli naarmuja ja kierteessäkin jotakin vitun vikaa kun en saanut mitään palloa menemään siihen loppuun asti. Niin ja lisäksi kokokin oli väärä, vaikka tilasin et 12mm pitkä niin se oli varmaa 1mm pitempi.

    • rrooosaaaaa

      onko rekisteröityminen ilmaista ?

      • iidaaaaaaa

        o


    • aapuasf

      HELP ! voiko noita pihtejä pihtejä tilata jos siinä lukee "Yhtäkään vaihtoehtoa ei ole saatavilla."

    • jonette

      Crazyy on. Mä tilasin kans jo pari kuukautta sitten... ei ole koruja näkynyt !!
      Sinne meni 20 euroo!!!

      Mitään vastausta en ole saanut!!

    • voiko, onko ? apua !

      APUA ! Voiko noita pihtejäö tilata, kun kaikissa lukee "Yhtäkään vaihtoehtoa ei ole saatavilla." ? Kiitos jo etukäteen ! Ps. Onko tilaaminen vaikee ? Kauan yleensä kestää ? Ja onko korut luotettavia ? Ja onko koko paikka luotettava ?

    • nii i

      Mulla sama ongelma !

    • Gabi

      Se "Yhtäkään vaihtoehtoa ei ole saatavilla" tulee siihen ruutun aina sillon kun ei voi valita kokoja. Näin on korujenkin kohdalla. Että eiköhän ne ole kuulkaa ihan tilattavissa :)

      Tuntitolkulla kolusin sivustoa eilen läpi. Pistin ensimmäisen kerran tilaukseen läjän koruja parin kaverin kanssa. Hitosti jänskättää kun en ole mistään ulkomailta tilannut ikinä mitään ja omalla kohdalla tuppaa olemaan aina huono tuuri asioissa...
      Toivotaan parasta! Tai muuten meni yli 40 euroa tuhkana tuuleen...

    • Flaky

      Tänne tuli 60 euron tilaus, tosin yksi korvispari puuttui, sähköpostia lähetin ja he pahoittelivat taphtunutta ja lähettivät ne ja sain nekin luvatussa ajassa. Huono puoli on se, että jos haluat palauttaa joitakin koruja kun tuli valittua väärä koko tms, niin postikulun saksaan joutuu maksamaan itse, eikä sitä makseta takaisin. Tuotteita ei myöskään voi vaihtaa, jollei ole rikkinäinen.
      Muuten tyytyväinen koruihin, mutta joissakin jossa on mustalla pohjalla valkea kuvio, niin kuvio lähtee hankaamalla pois. Mutta halpaa on.

    • asdasdasdasdsad

      jooooh, itekki tässä herää yks kysymys voiko kyseisellä nettiliikkeellä tilata postiin ja maksaa postiennakolla?:)

    • Traggg

      Siis mikä on tuo tulli-ilmoitus? :O

    • Gabi

      No nopeasti tuli tilaus! Eilen kopsahti paketti luukusta sisään! Kaikki korut ovat hyviä, paitsi yhdessä pallossa oli sivussa monttu. Näytti siltä kun eivät olisi osanneet päättää tehdäkö siitä pallo renkaaseen vai tappiin :P Mutta tuon asian en anna haitata.
      Ainut vähän isompi miinus on se että yksi koru puuttuu. Te joilla näin on käynyt, mitä olette tehneet? Laittaneet vaan sähköpostia ja ilmoittaneet asian tilaus- ja tuotenumeroineen? Englanniksi? En löytänyt infoa tällaisesta tilanteesta tuolta sivustolta... Jos siellä jotain infoa lukee niin sitten olen kai sokea.

    • xxJannixx

      Onko jollekin täällä käynyt ikävästi tullij suhteen? En haluaisi mitään suurta extra yllätysmaksua sieltä.. voiko ottaa laskulle? että ei heitä pois noita rahoja jos maksaa heti

    • Hei!

      Olen tilaamassa ensi kertaa crazy factorylta, ja tilaukseni tyssää siihen maksu juttuun, ku en tiedä mikä niistä pitäisi valita... Kamalan mielelläni en maksa luottokortilla tms. visa elektron kortilla.
      Oikeesti kaipaan apua tässä hommassa.

      Ja miten, tuleeko tilauksen päälle vielä jotain tullimaksuja tai muuta vastaavaa?

    • Netti-Pirkko

      Eikös tuo firma ole Saksassa ja kyseinen maa Eu:ta eli ei tulleja. AInakin näin ymmärsin???

    • 11223344556677889900

      älkää ostako crazy factorysta ku meet tilaamaan nii sinne pitää laittaa kortin numero ja tommosta nii sun kortilt voi yht äkkii vaaa lähtee rahaa se on huijausta ku missään ei pidä laittaa kortin numeroo ei vaikka olis ulkoimailta tilaamassa .

      • TROLLAAJAESKIMO

        ei oo kyllä totta alkuunkaan. tosi luotettava firma eikä mitää huijausta.


    • 123abdga

      just laitoin kolmellakympillä tilauksen tulemaan,korviksia ja kielikoruja vaihtopalloja:)) saa nähdä koska on perillä=)

    • crazyy

      Tilasin viime vkon torstaina, ei tosiaa kestäny kauaa ku tilaus tuli postilaatikkoo. :) Ihmeen lyhyt toimitusaika (6pvää) vaikka Thaimaasta, Saksan kautta tänne tuli. :D Laitoin kolmellakympillä tilauksee kulmakoruja, siis muutaman niitä "jo kasattuja" ja sitte aika paljo niitä pelkkii palloja, ja muutaman tapin. Mun rahoilla, äitin kortilla maksettii ne, oli yllättävän helppoo. En muista millä maksettii, vissii tilisiirrolla. :p Kaikki korut tuli (lueskelin näitä et tuli vaa osa koruista ilmotus että muut tulee myöhemmin). Missää ei ollu vikaa, ainakaa en oo huomannu vielä. :) Toimitusmaksu oli 4.90€ ja ei tullu mitää tullimaksuja. Yllättävän halpoja on kyl noi, mut aion myös sit tulevaisuudes tilata tuolta. :) Ku vertaa joihinkii muihin nettikauppoihin joista voi tilata lävistyskoruja, on jotkut korut vähän yli 10€/kappale. :p Hyvälaatusia on myös. Tai luulisin nii.. :D En oo vielä päässy käyttämää noita, vaikka oisin äsken innoissani halunnu vaihtaa jo pallot tähän.. :/ Mut eii voi koska viel on paranemisaikaa jälellä vissiin ainakii kaks viikkoa. :D

    • nöörpiu

      Apua! mää olen ettinyt noita ns.feikkivenytyksiä,niin en ole oikein englanninkielentaitoinen ja en osaa/tiedä miten ne pitäisi tilata,ja onko tuo crazy Factory luotettava paikka? vaikka tilauksistani tulisi vaan 6€ 5€ postimaksu,että ei se nyt niin haittaiskaan vaikka ne ei tulisi,mutta kyllähän se vähän harmittais,ja olishan se ihan kiva et ne tulis kun on kerta maksettukkin.. :)

    • crazypiercing

      nöörpiu: sieltä sivun vasemmasta yläkulmasta voi valita kieleksi suomen....:D oon tilannut nyt kaksi kertaa kyseisestä paikasta eikä mulla ole mitään huonoa sanottavaa firmasta! Osa koruista tuli kätevissä pikkurasioissa missä niitä on hyvä säilyttää, plussaa siitä :D
      Just lähti tilaus menemään, onko mitenkään mahdollista että korut olisi viikossa postilaatikossa?

    • joojooojoo

      ^mahollista on! :) mul tuli kuudes päiväs.

    • Ånnelli

      Lukekaa hyvät ihmiset niitä CF:n sivujen tietoja... Info-kohdasta löytyy tieto, että CF maksaa tullimaksut, kun tuotteet tulevat Thaimaasta Saksaan ja sieltä ne lähetetään Suomeen. Siksi ei tarvitse huolehtia mistään tullimaksuista, kun ne on maksettu ja tuotteet lähetetään asiakkaalle EU-maasta.

      Ja milläs meinasit sitten tilata luottokortilla, jos et laita numeroasi sinne? Eiväthän ne muuten tiedä mistä rahansa saavat.

      Ja toimitusajasta vielä, että mulla tuli eka tilaus 4 päivässä siitä, kun sain s-postiin tiedon että tilaus on lähetetty. Ei siis valittamista siinäkään. Hyvä kauppa on!

    • ghjkll

      voiko tonne maksaa postiennakolla tm. ku ei haluis mitää kortin numeroit tonne antaa ?

    • lävistettyelisa

      Mutta vaikuttaako se asuinpaikka sitten jotenkin siihen toimitusaikaan ? Itse en ole vielä tilannut mutta on niitä tullut katseltua.

    • nöt

      Tänään pistin tilauksen menemään. Päätin pelata varman päälle ja tilasin huikealla 8€:n summalla. ;) Maksutavaksi valitsin tuon Nordean jutun. Aluksi maksu epäilytti todella lujaa, koska en ollut aikaisemmin kyseiseen maksuvaihtoehtoon törmännyt. Kaikki kuitenkin sujui todella hyvin. Vaikutti todella asialliselta ja tilaamisesta jäi itselle hyvä mieli. Katsotaan nyt kuinka kauan tilauksen kanssa menee.

    • Inkeriaaa

      Oon nyt kolme tai neljä kertaa yrittänyt tilata, ja aina on kaikki menny mielestäni iha putkeen mutta ihan lopussa, kun tilaus olisi jo tehty niin tulee: "We are sorry, but your payment could not be authorised. If you feel you have received this message in error, please contact your card issuer. If you wish to use a different payment method, click 'Pay in a different way'. If you wish to cancel the transaction, click 'Cancel'. " Eikä siinä sitten edes ole muuta nappia mistä painaa kun tuo cancel. Ja oon tarkistanu sieltä omalta sivulta joka kerta vielä niin ei oo mitään tilausta menny, osaako joku auttaa? :( Maksutapa on siis ollu se visa/visa electron tilisiirto (?). Harmittaaa!

      • Da_na

        hei, tarkista netti pankistasi että sinulla on tarpeeksi katetta maksaa netin kautta. :) itselläni kävi tuossa viime viikolla niin että kun olin tilaamassa tuotteita netin kautta niin maksu vaiheessa ilmoitti jotakin tuohon suuntaa niin nettipankista selvisi että mulla olikin liian pieni summa mahdollista maksaa netin kautta. korotin summaa ja johan onnistu tilaus. ;)
        Tarkoitan siis sitä osioo missä voit valita paljonko päivässä voit esim automaatista nostaa rahaa / maksaa kortillasi kaupassa. :)


    • Pullapallo1

      Hyvä paikka, maksussa oli vähän ihmetyksen aihetta ku oli niitä vaihtoehtoja, mutta sitte maksoin suoraa sinne saksan pankkiin ni meni ainaski itellä oikein.
      Hieman hidas postitus, mut ku tarkemmi miettii ni ei paha. (thaimaa-saksa-suomi)
      Ainut huono juttu: palloissa ja muissa semmosissa! Lähtee värit jos on "maalattu" Minun helmenvärisestä pallosta on lähteny väriä niin että pohjavärin valkone pilkistää. :(
      Ja serkku huomannu räikeemmissä saman jutun, mutta ei se mitää, eihän ne nyt niin kalliitakaan ole. :)

    • sofiannaaa

      Crazy Factorin korut ovat todella hyviä mielestäni.
      Itselläni on niitä jo tusinoittain tilattuna. Halvat on hinnat mutta hyvät on korut!
      Suosittelen tilaamaan sieltä! Joistain palloista/tapeista voi lähteä väriä,
      mutta hintasuhteeseen nähden ei ole huono asia. Korut ovat turvallisia!
      Elikkäs NOU HÄTÄ ja tilailemaan! Itekkin tilasin justiinsa :)

    • Inkeriaaa

      Onnistui se tilaus sitten kun vaihdoin maksutapaa, en sitten tiedä mistä oli kiinni :-) Vähän hämmästelin kun vaikka tilaus oli maksettu niin usean päivän siellä sivuilla luki vielä "unpaid", mutta nyt on onneksi tilaus jo tulossa!

    • 50mm

      ite oon tilannu monet monet kerrat ja hyvin on menny !

    • Jemuuu

      Olen tilannut tuolta 5 päivää sitten koruja eikä niitä ole kuulunut vielä, mutta jaksan kyllä odottaa koska korut olivat halpoja. En todellakaan ala tilaamaan tai muutenkaan kaupasta ostamaan 10-30e napakoruja jos sain 26e mahtumaan 4napakorua ja 5 rustokorua toimituskulutkin mahtuivat tuohon summaan. Mulla ei ole maksussakaa vielä mtn ongelmaa ollu. Ja tulen varmaan tilaamaan koruja jatkossakin mutta ehkä isomman määrän kerralla koska postitus kestää niin kauan. :) suosittelen!

    • SomeOne11

      Palvelu on huomattavasti nopeutunut ko. yrityksellä. Pankkisiirrossa menee pari päivää (ei johdu heistä), sitten he tekevät päivässä korut ja laittavat heti postiin. Postitukseen menee 5-8 päivää (joka sekään ei heidän vikansa ole). Eli todella hyvää ja nopeaa palvelua heidän osaltaan.

      Asiakaspalvelijatkin ovat ihan huippukivoja, jos erässä on jotain vikaa niin korvaavat kyllä mukisematta :-)

      Itse tilannut monta kertaa, eikä koskaan ole ollut moitittavaa. Ja halpuus tosiaan johtuu siitä, kun eivät ota välistä, kuten normikauppiaat tekevät. Ne tulevat suoraan tehtaasta.

      PS. tavaran laatu on ollut aina sitä mitä pitikin, eli titaani on ollut titaania jne.

    • APUAPUAPUAPUAPUAPUA

      OOTTEKO MAKSANU TUOLA IKINÄ VISA ELECTRONILLA ?? KU EN TIIÄ USKALTAAKO ?

    • SomeOne11

      Olen maksanut ihan pankkisiirrolla, eli nettipankkitunnuksilla. Ja kyllä uskaltaa. Luotettava pulju kyseessä :-)

    • korlankorut

      tilasin 1.11.2011 tuli perille 9.11.2011 eli nopeaa ja halpaa on

    • watofuk

      Mä tilasin tänään sieltä 3 napakorua, ja yhteishinnaksi tuli 10.08. eli tosi halpaa! ostin meinaan yks päivä ihan tosta kauppakeskuksen kaupasta 20 eurolla yhen napakorun! ja nyt harmittaa koska tuolta CF:stä saa paljon halvemmalla! jos kaikki maksujutut ja kuljetukset menee ok, ni aion toisaanki jatkos tilat tuolt! tosi hienoja ja halpoja. suosittelen! (-:

    • oneoneoneoneoneone!

      Hyvää kamaa! Ei mitään haittaa!

    • jdwqndk

      oon suunnitellu tilaavani mutta tälläkin sivustolla on niin vaihtelevaa kommenttia ettei tiedä uskaltaisko. voiko maksaa postiennakolla?

      • harrastelija!!

        Olen tilannut muutaman kerran isompia eriä. Heikko laatuista tavaraa on, no sen näkee jo hinnasta. Kierteet eivät sovi tai ne pyörivät tyhjää. Korut löystyvät todella helposti ja niitä saa kiristellä koko ajan. Ei auta vaikka kiertäis pihdeillä kiinni. Lisäksi muutama koru, missä muovinen pää esim. noppa, niin se noppa on murentunut palasiksi melkein itekseen. Toimitusaika on ollu pitkä usein 3-5 viikkoa. Enää en tilaa sieltä. Suosittelen ostamaan mieluummin alan liikkeestä suomesta tai heidän verkkokaupastaan. Aina laatu ollu hyvää, vaikka olen tilannu näistä halpis paikoista missä hinta on siinä vitosen paikkeilla.


    • Cheshire

      Olen tilannut kymmeniä kertoja vuosien varrella ja aina on tullut kaikki niin kuin pitääkin. Toimitusaika on vaihdellut 4pvä-2vko, mutta nyt esim 3 viimeisintä tilausta on kaikki tullut tuossa neljässä päivässä. Tuotteet on ollut sitä mitä pitääkin ja olen laatuun tyytyväinen, oon nyt sieltä lävistyskorujen lisäksi tilaillut korviksiakin. Maksu hoituu nopeasti ja helposti paypalin kautta. Ja tulee todella halvaksi verrattuna kun kävisi suomessa koruliikkeessä... tuolta saa kumpillä vaikka mitä kaikkea pakettiin kun samalla hinnalla suomesta sais ehkä yhen tapin.. Joten suosittelen todeollakin ko paikkaa! Muistan kun itekki olin tosi epäileväinen kun eka kertaa tilasin, just se halvat hinnat epäilytti.

    • Epätoivo???

      Heii help me! Tilasin eilen illalla just tuolta crazy factorysta kaks kielikorua, yhden napakorun ja yhden rustokorun ja maksoin summan Saksan pankkiin. Unohdin kuitenkin kirjoittaa maksuun ton osanumeron mikä sähköpostin mukaan oli tärkeää. Rahat lähti kuitenkin tililtä, mutta mitään vahvistusposteja tai mitään ei ole sähköpostiin tullut ja crazy factoryssä lukee toi unpaid maksun kohdalla.
      Sattuiko mulle nyt suuri virhe ? Jos sattui mitä pitäisi tehdä!?!

    • heikra

      Ollaan suunniteltu sitä että tilattais tuolta crazy-factorysta, mutta mietityttää tuo maksu. Kannattaako maksaa tuolla Paypalilla? Onko turvallinen? :)

      • meonlyme

        on se turvallinen.(: kuhan vain osaa sen tehdä. Ole huolellinen kun täytät ne kohat siinä.


    • meonlyme

      Itse olen nyt kaks tilausta tehny. Tuotteet on ollu sitä mitä pitikin. Ekassa meni tuossa elokuussa niin 7pv että tuli ja tietenki suoraan postilaatikkoon, nyt edellisen tein kuukausi sitten ja oli maantaina laitettu meneen, niin perjantaina oli perillä. Suosittelen! Ja tosiaan isoja eriä, yli 60e, niin ei ole edes sitten postikuluja tullut.(:

    • nuunuuu

      Laitoin äsken tilauksen menemään ja maksoin nettipankkitunnuksilla, mutten laittanut sitä ulkomaanmaksuksi...toimiiko se silti!?!

      • jeajea9325879078904

        tuskin tätä kukaan lukee, mutta mulla onnistu.


    • suttura

      Hei! Miten maksaa tilisiirrolla kun sähköpostiin tuli viesti että: "Ilmoittakaa osanumero" Onko tämä sama kuin viitenumero? Ja sitten oli firman osoitetiedot ja pankin osoitetiedot. Mihin kohtaan tilisiirtolomakkeessa nämä laitan?

    • Nuttunen

      Vaihtuuko tuo "in production " jossain vaiheessa vai voiko tässä jo odotella koruja pian postilaatikkoon? 2. päivä tilasin ja Paypalilla maksoin.

    • JOKU VAA

      grazy-factory on hyvä paikka sieltä saa halvalla ja kun ottaa huomioon että tuotteet lähtee thaimaasta asti ja tulee kotiin 5:eurolla, niin kyllä kannattaa odottaa parikin viikkoa.

      • oikeinkirjoituson!

        sori mutta se on crazy ei grazy :DDDDDDD


    • tyytyväinen asiakas

      Moi! Just äsken tilasin tuolt C.F:stä, ja oot TODELLA tyytyväinen siihen että maksu oli tosi helppoa ja sujui ongelmitta ja välittömästi maksun jälkee tila vaihtu "paid" iksi eli että tieto maksusta meni. Tilasin (äitin)verkkopankilla. Suosittelen! Mut katotaan nyt sitten minkä laatusta tavaraa ja kuinka pitkä toimitus ajasta tulee.. Oon erittäin ilonen siitä ettei tullu mitää propleemejä mitä odotin aikasempien joidenki viestejien perusteella.

      • minä taas

        joo viime sunnuntain(viikko sitte) siis tilasin ja tänää tuli postilaatikkoo! tuotteet oli mitä piti ja tosi hyvä laatusii, ei mitää paskaa mitä luulis hinnoist päätellen! ehdottomast tilaan uuestaa


    • Ablex

      hirveetä vinkuvonkuu tääl, laitoin tos perjantaina kymmenennen tilaukseni ja itellä tullu aina alle kahdes viikos korut, ei oo ollu mitään vikaa ja maksu on hoitunu yksinkertaisesti paypalin kautta visa eectronilla. Luotettava firma, voi antaa luottokortin tiedot jne

    • juuutyksin::D:D:

      itse tilasin eilen. tosi helppoa oli tilata, paitsi maksun kanssa olin vähän hukassa.. mut sitten kun tajusin sen niin helppoa ja nopeaa oli (: oon aina tottunut esim netanttilassa ja hobby hallissa siihen, että se menee suoraan osuuspankin sivulle ja sieltä voi maksaa tilisiirrolla. oli ulkomaankielinen ja vähän sekava.. mutta joo jokatapauksessa tajusin (: ja oli tosi halpoja, oikeesti järkytyin ku näin ne hinnat! onneks löysin tän paikan, ennenkun tilasin kalliimmalla savannista tai trendikorusta. tykkään, ja saatan tilata samasta paikasta tulevaisuudessakin :D tähän asti oon ollu tyytyväinen, mutta siis täähän oli eka kerta kun tilasin. pitää sitten kattoo onko oikeasti niin hidas postitus....:/

    • jebajouminä

      joo-o eli viikko ja 1 pvä ooteltu ny...(:

    • hmmmmmmmmmm

      jos korut on rikki niin se voi johtua postista

    • juumoi

      Jos tilaa korviksii niii tuleeko yks vai kaks, jos tilaa 1kpl??

    • 132434dfsf

      korvikset -> sold by pair eli jos tilaat kaks tulee neljä yksittäistä korvista , mulle kävi niin kun en huomannu tota tekstiä :D mutta esim venytykset nii tulee vaan 1 jos tilaa 1 :D

      • saegdfgfhsgd

    • linneadiu

      itse ooon tilannu itelle pihejä neuloja ja koruja ja äidille normi korviksia yhteensä 120e laatu ei ehkä ihan 10 tähen arvosta aina yhdessä pallossa kierteet ei oo tavallaan keskellä palloa jne pikkuvikoja mutta muuten ihan paras ! muualta en koruja hankikkaan : D maksu hoitu nordealla muistaakseni / mastercardilla ja toinen paketti tuli viikossa ekasta en tiijä ku äiti tilas lahjaksi , mitään tulli juttuja ei oo itel ollu enkä oo mitää tehny ! sinne vaan kaikki lävityskoruista & välineistä kiinnostuneet : D ton sivun ansiosta oon saanu 10 kpl onnistuneita korvareikiä omaan korvaan monta muitten korviin

    • peratsutsu

      ite oon kerra tilannu ku kaverit kehu korujen hinta-laatu-suhdetta. Tosissaa kesti melko kaua että korut saapu, mutta hintaan nähden kyllä kannatti odottaa. Vieläkin on kaikki korut ehjiä, eikä mitään vikaa niissä ole ollut:) Kannatan sieltä tilaamista!

    • Epäilyttävää...

      itse kun tilasin nii tuli yllätyksellinen 34e lisä maksu vaikken mitää tilannu prkl

    • .c.f.

      tilasin siis juust tuolt crazy factorysta n.2vk sitte...tuleeeko yleensä s.postiin ilmotus että tuotteet on matkalla tai jtn sen tapasta? ja ku kirjauduin c.f sisää ni siel lukeee edelleen ne tuotteet siinä ostokorissa ja sit siinä on et > "kassalle",,,,eiks niitten tuotteitten pitäis hävitä ku maksu on suoritettu...ja sillon ku maksoin sen ni siin ilmotettiin (pankin nettisivuilla) että maksu suoritettu. mut mitä se sit tarkottaa? ;o toivon nopeeta vastausta että jos tuotteet ei oo tulos -.- niin että tilaisin uuestaan. vai onko se vaa siitä kiinni että ne ei vielä "ehtiny" hävimää sieltä ostoskorista.... raivostuttaa tälläne epätietoisuus.

    • saapasnährä.

      Hih, nyt lähti sitten tilaus matkaan! Maksu onnistui ihan kivuttomasti, enkä kokenut sitä mitenkään hankalana! :o Nyt tilasin vaan koruja, mutta jos toimitus pelaa ja oikeat tavarat saapuu, niin aion kyllä jatkossakin tuolta tilata ja alkaa myös sitten itse lävistelemään vähän enemmänkin ! Hinta ei meinaan päätä paljoo palella ;D

    • tyytyväinen

      Tilasin, ja tuli n. 2 vko erittäin tyytyväinen tuli mitä tilasin ja tilasin melko ison kasan :) Tilaan varamasti jatkossakin kun edullisesti saa ja luotettava paikka!!

    • Tilauksia tehnyt

      Tässä hieman oluen vaikutuksen alaisena kirjoittelen, älkää siis ihmetelkö mahdollisia kirjoitusvirheitä. Luin kaikki kommentit ja ajattelin itsekkin skriivata tänne kokemuksiani. Elikkäs, oon tilannu cf:stä nyt muistakseni 2 kertaa. Ensimmäisen tilauksen tein varmaan vuonna 2004, silloin kesti muutaman viikon kunnes sain koruni suoraan postilaatikkoon, tein tilaukseni tilisiirrolla. Koruissa ei ollut mitään valittamista muutakuin, että olin tilannut itse (silloin huonolla englannilla) väärin (vain yhden korun). Maalatuista napakoruista on lähtenyt väri, mutta maalatut korvakorut (1.6mm mustat renkaat, 5 kpl) ovat olleet korvissani erittäin pitkään menettämättään väriään. Olen tässä juuri kokoamassa seuraavaa tilaustani ja oletan että kommenttien perusteella toimitus on nykyään nopeampaa. Mielestäni korut ovat laadukkaita, eikä minulla ole valittamista, ehdottomasti tilaan koruni ennemmin cf:stä kuin paikallisista liikkeistä hintaan 10€/kpl. Cf:stä voi tilata laatukamaa halvalla jos lävistyskoruista ja niiden materiaaleista jotain ymmärtää. EHDOTTOMASTI SUOSITTELEN.

    • 6/5

      Moi!
      Joo ite oon tilannu tuolta 1 kerran ja nyt vähän päälle viikko sitten lähti toinen tilaus suomeen päin.
      Kaikki on ollut juuri sellaista kun on annettu olettaa ja kaikki on aina ollut kunnossa ei ole mikään mennyt rikki.
      Ja tilaus on molemilla kerroilla lähtenyt matkaan alle yhdessä päivässä, olen siis käyttänyt maksuna Pay-Palia ja kaikki on mennyt juuri niinkuin pitääkin.

      Suosittelen kaikille jotka eivät halua maksaa ylihintaa!

      6/5

    • nw

      Miten niin hidas toimitus, itselläni meni 4-5 päivää korujen saapumiseen. Aika nopea aika verrattuna siihen mistä korut tulevat.

    • starighetener

      hehe, oon tänne ennenki kirjotellu ku tilasin ekaa kertaa (:
      tilasin torstaina toisen kerran. vaan 9e edestä, ku otin vaan venytksiä (:
      tulispa nopeesti!

    • pesäpallomaila

      iha paska korvikset ostin sieltä ja ne meni rikki heti

      • hiluitta paras

        Miksi ostit?


    • niinpäniin

      ite oon tilannu sieltä niitä muovisia venytyksiä, ja lukot menneet heti rikki.

      • vituttaa

        just tilasin 5 acryllistä -.- kerran on menny lukko rikki mut luulin et rikoin sen ite ennenku luin täältä etten oo ainoo ...


    • Kielikorusta

      Ostin isohkon erän tuolta napa- ja kielikoruja. Muuten olin tyytyväinen tilaukseen, mutta leopardikuvioinen kielikoruni muuttui suussa ensin mustaksi ja on nyt valkoinen noin kahden viikon käytön jälkeen. Otan kyllä pois, voikohan tästä irrota jotain kemikaaleja? :o

      • Kuvapallot kielessä

        Niin olen miettinyt juuri samaa... Itsellä ei siis ole kokemusta noista, vielä. Otin kielikorun tässä melko vasta, ja laittelen massiivista tilausta cf:lle heti kun rahat on siirtyneet paypal tilille. Mietityttänyt on juuri se että uskaltaako kuvallisia palloja laittaa kieleen, kun sivuilla se kielletään... Esimerkkinä jos katsotaan vaikka tätä ( http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=733 ) kuvapallollista barbelliä, niin vasemmalla tuotteen nimen alla lukee ettei se sovellu kielilävistyksiin. Olen tässä ihmetellyt että miksei, ja pohtinut että tuolla käyttäjien lisäämissä kuvissa ihmiset on kyllä surutta laitellut näitä kieleen. Kiva kuulla tästä kokemuksia, kun netistä en ole löytänyt pikku etsinnöillä mitään selitystä siihen miksei kuvapalloja saisi suuhun laittaa...

        Ja vaikka en varmaksi tiedäkään niin onhan se mahdollista että siitä pieniä määriä jotain kemikaaleja elimistöön irtoaa. Itsellä ensimmäisenä tuli mieleen, että voisiko johtua jostain liimauksista, mutta sitten hoksasin että onhan ne "timantitkin" liimattu niihin palloihin jotenkin ja niitä kielessä voi käyttää. Ilmeisesti siis ko. leopardipallon kuvaosa on alkanut vaihtaa väriä? Voihan se olla niinkin että sitä muovia vain joku ruoka tai muut suussa olevat jutut värjäävät jotenkin? Toisaalta kyllähän ihan kokonaan muovisia vaihtopäitäkin kieleen voi laittaa joten ei sekään järkevältä kuulosta... Noh, oli miten oli, itsellekin tulee kuvapalloja pari, pitänee testata käykö niille suussa mitenkään ja toivoa parasta.. XD


    • Halalpizza

      Moi

      • kyntökone

        tilasin 3 venytystä sieltä ja pankkitunnuksilla. maksu meni ja odottelen pakettia...turkuuseen mutta 10,15e maksoi et.,...:)


      • heiolenjokuenainakaa
        kyntökone kirjoitti:

        tilasin 3 venytystä sieltä ja pankkitunnuksilla. maksu meni ja odottelen pakettia...turkuuseen mutta 10,15e maksoi et.,...:)

        Trolli perkele


    • Ei moitittavaa

      Hei!

      Tilasin crazy factorista 3 venytyskorua itsekin kuten tuo kyntökone.

      He infoivat minua sähköpostissa kun kysyin jotain ym...

      Sitten sähköpostiini tulikin viesti että olemme saaneet maksusi (maksoin sen sunnuntaina ja keskiviikkona meni perille)

      Ei kestänyt kauaankaan kun tuli viesti ''Hyvä asiakas,

      Olemme tänään lähettäneet tilauksenne. Kaikki tilaukset lähetetään tehtaaltamme Thaimaasta suoraan jakelukeskukseemme Saksaan. Sieltä tilaus toimitetaan suoraan Teille. Saatte tilauksenne 4-8 päivän kuluttua postitse'.

      Voin sanoa jos haluatte kuulla milloin korut on tulossa niin laittakaa sähköpostinne siihen!

      Ette mitään menetä!

      Mutta koruni tuli viidessä päivässä!

      Hyviä on tilasin tunnelin plugin ja puikon :)

    • venytyskorva

      Itse tilasin nyt tänä yönä C-F:lta koruja ensimmäistä kertaa. Olen kuullut kun kaverit ovat aiemmin tilanneet, että luotettava on, vaikka koruista saattaa väriä kulua. Tilauksessa on 15 korua ja hintaa tuli yhteensä 26,53e eikä tule ollenkaan postimaksua. Maksutapa on nordean solo skrill (moneybookersin) kautta. Odotan koruja innolla ja katsomaan onko hintansa väärti!

    • pilkukas

      Jotenkin nyt epäilyttää tää homma.... Tilasin verkkopankkitunnuksilla lauantaina yli 40 eurolla koruja, enkä ole aanut minkäänlaista ilmoitusta siitä, että korut olisi maksettu. Tuotteet on kyllä poistunu mun ostoskorista, mutta silti sielä maksuissa lukee unpaid....

    • jklöä.

      Tein tilauksen noin puoli tuntia sitten, äidin tilillä, okeilin ensin omalla mutta mullahan ei ollutkaan verkkopankin tunnuksia. No, kaikki meni hyvin ihan sinne verkkopankin (OP) tunnuksille asti, mutta kun ne oli vahvistettu salasanoineen, niin sivu siirty takasin siihen kohtaan jossa syötetään kortin tiedot..? Uskallanko mä nyt kokeilla uudestaan..? Tsekkasin sähköpostin mutta ei ollu tullu ainakaan vielä mitään, ja tuotteet on edelleen ostoskorissa..? Please help me.

    • minäsevainolentuhnu

      hyvvöö kaeppa , kannattaappi kokkella:):):):)!!!

    • hmm....

      Onko mitään väliä kun rekistöityy nii jos siin on eri nimi ku tilissä jolal maksaa mut silti sama osote? (eli ois mun nimi mut äiti maksais, silti sama osote)

      • BEA

        ei ole todellakaan mitään väliä. älä huoli.
        ------
        ite tilasin eilen 20€ edestä tavaraa tuolta ja ihan ekaa kertaa.
        ja tänään kävin osuuspankissa maksamassa ja pistän kyllä pankkivirkalijan piikkiin koko tilauksen jos menee mönkään :P tosiaan ohan mulla verkkotunnuksetkin, muttakun ekaa kertaa maksamassa ulkomaille niin, yo know.
        eiköhän pääasiana ole se, että laittaa tilauksen viestiin sen tärkeän tilausnumeron?

        uh odotan intoo piukassa. ja luotan laatuun!


      • BEA
        BEA kirjoitti:

        ei ole todellakaan mitään väliä. älä huoli.
        ------
        ite tilasin eilen 20€ edestä tavaraa tuolta ja ihan ekaa kertaa.
        ja tänään kävin osuuspankissa maksamassa ja pistän kyllä pankkivirkalijan piikkiin koko tilauksen jos menee mönkään :P tosiaan ohan mulla verkkotunnuksetkin, muttakun ekaa kertaa maksamassa ulkomaille niin, yo know.
        eiköhän pääasiana ole se, että laittaa tilauksen viestiin sen tärkeän tilausnumeron?

        uh odotan intoo piukassa. ja luotan laatuun!

        sorii tarkotin säästöpankkia lol typo, mut tuski niillä mitää eroo oo.


    • nimetön123456

      Moi elikkä tilailin tuolta crazy factorysta pari viikkooo sitten tilaus sujui moitteettomasti tosin äitini sen homman hoiti.Eli nyt on tilauksesta kulunut tasan kaksi viikkoa ja kun luin täältä et joillekki ei tule koko koruja ni alkaa kyl vähä pelottaa että tuleeks ne tänne postilaatikkoo ja muillakii tulee 4-6 päiväs ni onko tää normaali aika jos kestää yli 2 viikkoo toimituksessa ?? help me !

      • juotilla

        ilmoita sinne CF:ään että mikäs mättää.. mulla on sujunut asiointi hyvin ja tarvikkeet tullu ajallaan n. 5 pv.... onko sulle tullu ilmoitusta että "tilauksesi on toimitettu"?


    • kocinsky

      Moi! Tilasin korut torstaina 26.7 ja tänään maanantaina (30.7) olivat postilaatikossa...ja viikonloppu välissä.Siinä on kotimaisillakin toimittajilla oppimista... :)

    • Kocinsky

      Moi taas!! Täytyy kehua lisää kyseistä firmaa...Tein toisen tilauksen Ke 1.8 ja tänään Ma 6.8 olivat korut postilaatikossa...

    • LJ

      Hei ! Olen hiukan hukassa yrittäessäni maksaa tätä cf tilausta (valitsin banktransferin eli maksan nyt nettipankkitunnuksillani). Mitä laitan saajan nimeksi ? Saajan tili on saksalainen pankki ( bic koodi), niin laitanko saajan nimeen tosiaan pankin nimen UBS Deutschland AG vai vastaanottajan nimen (ja osoitteen) Crazy Factory GmbH ? Pikaista apua ? :) Lisäksi oli pyydetty että tilausnumero laitetaan kenttään "käyttötarkoitus" millaista ei ainakaan aktian kautta maksaessa ole, eli lienee aivan normaali viestikenttä kyseessä ?

    • pavee1

      Heippa! Itse just laitoin tilauksen menemään ja nyt kyllä pelottaa, että teinkö kaiken oikein... Ihan ärsyttää etten tajunnut vaihtaa kieleksi englantia, kun tuo sivuston soomikeeli on paikoin tosi epäymmärrettävää :D

      Te, jotka olette korujanne parikin viikkoa odotelleet: Saitteko lopulta korunne? Kyselittekö niiden perään ja selvisikö, miksi niissä kesti?

      Eniten itseäni hämmentää tuo "viitenumero", eli itse laitoin vain tilausnumeroni viitenro kenttään, koska jollain sivulla niin käskettiin tekemään... Nyt pelkään, että se olisikin kuulunut laittaa viestikenttään??? Onko tällä suuri merkitys, näenkö ikinä korujani? :D

    • mariotidid

      jos haluaa maksaa tuolla sampopankilla ni mikä nuista maksuvaihtoehdoista kannattaa ottaa? ja kuulemma on hyvä /turvallinen..onko kukaan teistä ostanut feikkiplugeja? olisi kiva kuulla kokemuksia

    • asdfghjklöä

      ite oon kuullu sekä hyvää että huonoa mutta suurimmaks osaks hyvää, tälläkin hetkellä crazyn venytykset korvissa.. mutta nyt on alkanu vähän epäilyttämään että onko mun tilaus ollenkaan tulossa kun jo kolmatta viikkoa oottelen..

    • no oho

      Teillä tuntuu kestävän tosi kauan noi palautukset.. Hahaha :D
      Itse oon tilannu päälle 30e ja tullu aina 1-3 päivässä. Olen tilaillu siis monesti PayPalin kautta.
      Tulee juuri ne korut mitkä halusinkin, ovat kestäneet pitkään ja niin halpaa!

    • cf:stä tilannut olen

      syy siihen miksi tuotteet ovat halpoja löytyy siitä että kyseessä on ns. "tukku liike" monet koru- ja lävistys liikkeet tilaavat korut tukku tilauksena juuri tuolta:) näin ainakin olen päätellyt.

    • tyytyväinen

      3 arkipäivää meni, just hain postilaatikosta:) Suosittelen

    • mustikkakameli

      Itselle tuli kolmessa arkipäivässä ehjinä ja hyvin pakattuina! Eka tilaus oli mut taitaa kohta lähtee seuraava... :D

    • pikkumyy3

      Pankkisiirtokokemuksia?

    • ei reikiä

      Kyllä varmasti on. Ihmetellä voi vain, miksi.

      • -Lamppu-

        Mikäs sun ongelmas on?


    • seijtannn

      Jo kahdeksan kertaa tilanneena kolmen vuoden ajan voin sanoa, että crazy factoryltä saa tarkalleen sitä, mitä tilaa. Materiaalit ovat varmasti mitä luvataan, laatu sitten hieman huonompaa. Verratessa esim. Industrial Strenghtin sisäkierteisiin ja todella hyvälaatuisiin koruihin (suosittelen!!) niin cf:n laatu on aivan järkyttävää p*sk**, mutta, itse aina palloja hukkaamassa kun olen ja muutenkin koruja usein vaihtava niin ei yksinkertaisesti olisi varaa pulittaa 50-60e/kpl koruista.

      Mitä sitä parempaakaan odottamaan noilla hinnoilla. Sekä tilisiirtona että suoraan visalla maksanut, molemmat tavat toimineet moitteetta (jokseekin tilisiirto on toiminut hitaammin). Ensimmäisellä kerralla vähän pelotti että sainkohan kaikki tiedot oikein mutta ei siitäkään mitään stressiä kannata ottaa, senkun kopioi ja liittää - kaikki kyllä lukee selvästi CF:n sivuilla. Kannattaa aina tilata 20e eestä, kun muuten kumminkin joutuu maksamaan sen 5e postituksen.

      Jos joskus Helsingissä erehdytte vaikkapa Cyber Shoppiin ostamaan lävistyskoruja, niin saatte huomata että ne ovat samoja. Hinnat vain aivan kamalia, crazy factorylta esim. 20c maksava lävistyspallo maksaa heillä 2e ja venyytykset taas jopa kymmenen euroa enemmän - siis 1500% enemmän hintaa samoista kiinan krääsistä?! Kannattaa vain itse tilata tai panostaa hyvälaatusiin koruihin muualta. (Olen itse kysynyt myyjältä jos tilaavat cf:ältä, vastaus oli myöntävä.)

      Kaiken kaikkiaan - Crazy Factorylta saa mitä tilaa. Melko huonoa laatua, mutta rehellistä.

    • Sonyaaa

      HEI HUOMIO KAIKKI!! En tiedä tiedättekö tästä kaupasta, mutta savanni.comista löytyy!! Tietysti on kalliimpaa mutta hyvä kauppa tämäkin. Itse olen tilannut sieltä monta kertaa ja toimituskaan ei oo kestäny mulla kun maksimissaan 2 päivää. Korut tulee nopeasti kotiin ja näin. Tuolta ei vaan löydy steriilejä huulikoruja että jos vielä etsisin. Mutta hyvä kauppa ja nopea toimitus :)! Meiltä kuitenkin löytyy desinfiointi ainetta niin silläkin voi desinfioida lävistyksen. Toivottavasti tästä oli apua :)! www.savanni.com

    • moikkamoii

      tänään tilattiin kaveriporukalla ihan hullu määrä kaikkea mahdollista (venytyskoruja, tappeja, palloja, hevosenkenkiä, renkaita yms yms yms) ja päästiin alle 30e! vertailtiin just cypershoppiin niin ehkä mielummin odottaa pari viikkoa ja maksaa paljon vähemmän ja on isompi valikoima. Esim itse ostin joskus kesän alussa cyperistä rustokoruuni renkaan ja pallon maksoivat yhteensä 6e. ja samanlainen rengas maksoi 0,35e! toki ihan kaupasta ostamisesta on se ilo että saat korun hetikäteen mutta silti :3 katotaan kauan menee :D

      • moikkamoii

        oho tulipas paljon kirjoitusvirheitä :DDD


    • napapa

      Olen aikaisemminkin joskus teininä tilannu koruja CF:stä, mutta nyt viimekuussa tilasin lisää koska halusin päivittää lävistyskorujani VIHDOINKIN. Eli oon monet vuodet selvinny muutamilla hassuilla koruilla :D Mutta enivei, tuli n. viikossa ja tyytyväinen siihen mitä tuli.
      MUTTA, tilasin kirurginteräs napakorun itselleni, roikkuvan ja napani alue on alkanut allergisoimaan korua, on hieman kipeä, märkii ja tullut jottai rakkuloita, en sitten tiedä onko roikkuvassa koruosassa sitten jotein nikkeliä, sillä joskus ollut kyseisen puljun eiroikkuva napis ja ei ongelmaa. :< Koska en usko että se itse kirurginteräs on ongelma, sillä se on sen verta puhdasta matskuu että siihen allergisoivien määrä on niin minimaalinen. Onko kellään muulla samoja kokemuksia?
      Taidan itse hakea Koruliike Romeosta & Juliasta uuden (ainakin hyvälaatunen) korun napaan niin ei tarvi kärvistellä kutinan kanssa :D

      • allerginen

        Kirurginteräksessä on toisinaan nikkeliä ja rikkiä. Tämä yhdistelmä aiheuttaa helposti nikkeliallergian. Suosittelen titaanisia koruja.


    • Mirmakko

      Minä olen tilannut ja on kyllä ollut sitä, mitä pitääkin. TOimitusaika ollut vain 4-5 päivää joten suht nopeeta toimintaa. Suosittelen!

      • Anonyymi

        Täytyy toivoa että toimii kunnolla kun itse tilasin juuri pari päivää sitten koruja. Koska ||crazy factory|| vaikuttaa luotettavalta sivulta.


    • Anonyymi

      Sain tilaamani tuotteet. Kesti päälle pari viikkoa niin tuli postiluukusta. Kivoja tuotteita ja juuri sitä mitä tilasin

    • Anonyymi

      Tilasin 11.12.2023 koruja ja niitä ei ole vielä näkyny nyt n 3viikkoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1736
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1357
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1262
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1225
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1126
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1101
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      924
    Aihe