miten tämä pitäisi tulkita, vaikka sinänsä sukupuolikohtaista ei olekaan:
Kävin työhaastattelussa ja haastattelijana oli oikein rento ja mukava miekkonen. Sain paikan ja aloitin työt. Seuraavan kerran kun tavattiin, niin hän olikin täysin erilainen kuin ensimmäisellä kerralla, kylmä kuin jää ja ärsyttävän virallinen vaikka haastattelutilanteessa "kaverimainen" ja juttu luisti, muistakin kuin työasioista.
Hän on koko ajan tyytyväinen työhöni, mutta ihan törkeän tyly tuon tuostakin ja välttelee. Vaikea arvata mikä miehen päässä liikkuu. Lähinnä pelkään, että nyt tuli tyttö höynäytettyä johonkin turhiin hommiin tai sitten minua uhkaa heti lennosta lomautus...arg. Mielipiteitä?
työpaikkahaastattelu
9
397
Vastaukset 9
palkkaa ketään turhiin hommiin tai samantien lomauttaakseen.
Olettaen, että työ on vakituinen.
Yleensä ne jotka ovat mukavia, yleensä ovat mukavia.
Joku kriisi mahdollisesti kyseisellä kaverilla?- vänkyrä-nainen
vaan ihan tavallinen ihminen se sun pomosikin. Sillä voi olla just tullut vaikka ero, joku sukulainen on kuollut tai joku muu kriisi meneillään. Paskaa puhuu ne ihmiset jotka väittää, et pystyy muka aina pitämään kotiasiat poissa ajatuksista töissä ollessaan, koska ei kukaan varmastikaan aina pysty.
- ajattelen näin
mieleen ei ole tyytyväinen sinuun. Mistä muustakaan ei voi johtua
- En ymmärrä.
Pitääkö sitä aina olla niin sosiaalinen? Ihan oikeasti kaikesta tekin niitä ongelmia saatte aikaiseksi. Jessus.
- ap.
mutta jos kyseessä on pysyvä olotila, niin alkaa ihmetyttämään. Uskon ja luotan että jos hän ei ole tyytyväinen työskentelyyni, hän sanoo sen ihan itse. Kyllä hän välillä ihan hymyileekin ja nopeasti aina korjaa nuo "tylyys"- kohtauksensa, kun huomaa että loukkaannun niistä.
Tuo haastattelussa tapaamani ihminen oli kuitenkin aivan eri maata ja tuntui että kemiat pelasi hyvin yhteen, siksi jälki-ihmetys. Ehkä se nyt on vain jokin kriisi, jota ei tarvitsekaan sen yrittää analysoida, vaan olla vaan välittämätä.
- miekkonen :
on juuri joutunut lutkailun uhriksi siviilissä
mitä toinen ajattelee. Voi olla että on stressaava elämäntilanen...tai mitä tahansa. Mutta jos on sun työskentelyysi tyytyväinen, niin tuskin on mitään henk.koht. sua vastaan!
- välimatkan
ja auktoriteetin alaisen ja esimiehen välillä? Tämä saa naisen luonnollisesti kiimaiseksi.
- ap.
ei ole kyse esimiehestä, oli tuuraamassa tätä haastattelussa. Eikä kiimaisesta naisesta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762926
- 601224
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967- 4959
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57917- 84820
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173810Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e196777Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216733- 7706
- 53667
- 59666
- 62659
- 67646
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21598Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131581Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66559Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32548- 34527
- 55518