En enää oikeasti tajua miehiä tai en usko että olen edes ikinä tajunnutkaan. Monet miehet ovat kehuneet minua fiksuksi, kauniiksi ja mukavaksi naiseksi. Silti kukaan ei tunnu tekevään mitään aloitetta tai sitten jos olen itse lähettänyt viestiä niin mies ei edes tunnu vaivautuvan vastaamaan vaikka olisikin ensin kertonut mulle, että on kiinnostunut.
Olen tämän takia todella maassa, itsetuntoni on kärsinyt älyttömän kolauksen, kun en tunnu kelpaavan kenellekään vaikka katseita saisinkin perääni. Mikä minussa on vikana? Miksi en kelpaa? Olenko vain pelkkä tyhjä kuori? Eikö kukaan halua tutustua sisimpääni?
En kuitenkaan haluaisi muuta, kuin että joku jota rakastaa ja joku joka rakastaisi minua. Mutta ei niin ei väkisin, kai mun on vain pakko hyväksyä kohtaloni. Ei kukaan kuitenkaan tule liikuttamaan evääkään vuokseni.
En tajua miehiä!!
6
525
Vastaukset 6
- yksin..
ongelmasi kanssa. Noita miettii moni muukin nainen. Samoin moni mies.
Voin nokittaa tähän valitusvirteesi sen verran, että sitten kun et enää edes mieti noita, olet menettänyt toivosi lopullisesti. Silloin alat olla samaa kastia kuin minä.- hajauttaja
minä kyllä välillä pohdin noita kysymyksiä suomalaisen miehen näkökulmasta tosin nykyisin emnempi teoria pohjalta, mutta henkilökohtaisesti en tee enään asialle mitään.
Tarpeeksi kun pettymyksiä tuli ja opin tai tajusin, niin olen tajunnut että kun töissä en ole niin pysyn enimmäkseen kotona ja en enään hakeudu tilanteisiin tai paikkoihin missä kolhuja tavalliselle suomalaiselle miehelle on naisilta tarjolla.
No nyt on puolet jäljellä, että nyt ei kun omassa pienessä maailmassani täytyy vaan hakea muuta sisältöä ja asioita elämään. Että tätä samaa kastiako olet, no meitähän riittää.
- Mies > 30 vee
Muista hymyillä kun kohtaat sellaisen miehen joka herättää sun mielenkiintosi.
Itse en koskaan lähesty naista (oli hän sitten 'tavis' taikka hyvännäköinen) jos nainen on liian koppava ja myrtsi.
Olin viime viikonloppuna vaihteeksi yöelämässä ja vieläkin muistelen kaiholla yhtä suloista naista joka aluksi kohdatessamme hymyili aidosti ja täysin vilpittömästi minulle baaritiskillä juomaa tilatessani.
Kadotin hänet kuitenkin illan aikana, harmittaa kun jutut jäi kesken!! Mutta ensihymyn muistan vieläkin elävästi! - NevilleR
tavannut sitä oikeaa, muusta kyse ei ole.
http://hk.youtube.com/watch?v=Bd5XPFLakfA- men are bad, ok?
ei pitäisi kehua naisia, niin tällaisilta tuskilta vältyttäisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?146775- 57666
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25663Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27521Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭79459- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29411En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3400- 36392