17-18.2.08 BMW 520i E34 Inkeroisista

bmwvarastettu

http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?p=1154873&posted=1#post1154873

Kuvat yms. linkissä.

Kaikki realistiset vihjeet otetaan vastaan. Tekijästä on näköhavainto kello 4.30-5.00 viime yönä. Tummiin pukeutunut ja mustassa pipossa häärivä n. 180 cm pitkä hörhö oli häärinyt auton kimpussa. (Toi nyt pätee joka toiseen Suomalaiseen-itseenkin)
Toivottavasti saataisiin parempia havaintoja ja tuntomerkkejä ja pääsis auton jäljille. Kova olisi halu saada bemari kotiin.

Opiskelijatalouden kaikki rahat tuli revittyä tuohon autoon ja vaihdossa meni 8v. meillä ollut E30. Ei nyt oikein onnistu työt eikä opinnot. Kuukauden päästä voi vakuutusyhtiöstä jotan saada.

6

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite omistan

      just samanlaisen ja onneksi se on tuossa ikkunan alla, niin voin vaikka herätä yöllä ja pistää jonkun kylmäksi!

      • Chris Skog

        nimim. Ite omistan-

        Kiitos viestistä. Toiset viesti aiheutti todella pahan mielen, eikä varmasti noitten näppisten takana istu "bmw-miehiä" ;).

        Itselläkin oli alkuun aika kovat toiveet, että olisikin sattunut paikalle. Sitten kun näki, millaisia "tappovälineitä" rosvolta kiireessä jäi rikospaikalle, niin tuli jo vähän toisiin aatoksiin. Kyllä siinä itse kalsareissaan olisi varmasti saanut vain moraa keuhkoon, joten ehkä kuitenkin parempi näin. Siksi toisekseen Suomen laki ei tunne paljon sääliä hätävarjelun liioittelun suhteen. Vaikka tunnekuohussa on valmis miestappoon ei se sitten enää seuraavana päivänä varmasti tuntuisi niin kivalle. Itse olen vielä pirun äkkipikainen luonne, kyllä on ruuvarikin joskus poikki napsahtanut ;).

        Itsekin tuon auton näin ikkunasta. Aamulla, kun sitä ei siellä ollut, niin piti katsoa kolme kertaa ennen kuin sen pystyi käsittämään! Vaimokin luuli, että huoltoyhtiö on siirtänyt autoa. Tuossa vaiheessa kuitenkin itse jo hamusin puhelinta! Oli kyllä hurja fiilis mahanpohjassa, jalat tärisi ja pyöri vain paikallaan - vähän samam kuin kolarin jälkeen. Ei sitä vain voi käsittää, miten joku voi olla niin tunnoton, että vie toisen auton tuosta vaan. Saahan noita autoja kuitenkin rahalla ihan rehellisesti ostettua ja ei ole riskiä joutua pidätetyksi.

        Kovin monen kohdalle tämä ei satu lohdutti kaveri, eikä salaman pitäisi iskeä samaan paikkaan, mutta ei se vaan mene niin. Harraste-Volvosta vietiin aikanaan stereot ja vahvistin ym. Se johti siihen, että meidän autoihin ei ole soittopelejä asennettu-vakuutuksesta ei tuolloinkaan saanut mitään. Tässäkin oli monta kertaa mielessä, että olisi noi soittopelit ottanut kokonaan pois.


      • Joo no
        Chris Skog kirjoitti:

        nimim. Ite omistan-

        Kiitos viestistä. Toiset viesti aiheutti todella pahan mielen, eikä varmasti noitten näppisten takana istu "bmw-miehiä" ;).

        Itselläkin oli alkuun aika kovat toiveet, että olisikin sattunut paikalle. Sitten kun näki, millaisia "tappovälineitä" rosvolta kiireessä jäi rikospaikalle, niin tuli jo vähän toisiin aatoksiin. Kyllä siinä itse kalsareissaan olisi varmasti saanut vain moraa keuhkoon, joten ehkä kuitenkin parempi näin. Siksi toisekseen Suomen laki ei tunne paljon sääliä hätävarjelun liioittelun suhteen. Vaikka tunnekuohussa on valmis miestappoon ei se sitten enää seuraavana päivänä varmasti tuntuisi niin kivalle. Itse olen vielä pirun äkkipikainen luonne, kyllä on ruuvarikin joskus poikki napsahtanut ;).

        Itsekin tuon auton näin ikkunasta. Aamulla, kun sitä ei siellä ollut, niin piti katsoa kolme kertaa ennen kuin sen pystyi käsittämään! Vaimokin luuli, että huoltoyhtiö on siirtänyt autoa. Tuossa vaiheessa kuitenkin itse jo hamusin puhelinta! Oli kyllä hurja fiilis mahanpohjassa, jalat tärisi ja pyöri vain paikallaan - vähän samam kuin kolarin jälkeen. Ei sitä vain voi käsittää, miten joku voi olla niin tunnoton, että vie toisen auton tuosta vaan. Saahan noita autoja kuitenkin rahalla ihan rehellisesti ostettua ja ei ole riskiä joutua pidätetyksi.

        Kovin monen kohdalle tämä ei satu lohdutti kaveri, eikä salaman pitäisi iskeä samaan paikkaan, mutta ei se vaan mene niin. Harraste-Volvosta vietiin aikanaan stereot ja vahvistin ym. Se johti siihen, että meidän autoihin ei ole soittopelejä asennettu-vakuutuksesta ei tuolloinkaan saanut mitään. Tässäkin oli monta kertaa mielessä, että olisi noi soittopelit ottanut kokonaan pois.

        Joutikin polttaa tollasen romun!


      • surkimus
        Joo no kirjoitti:

        Joutikin polttaa tollasen romun!

        Ja täysi luuseri.


    • Keppi ratissa 10v.

      autoihisi sellainen "keppilukko" ohjauspyörään niin olisi vielä yksi laite rikottavana ennen kuin pystyy ajamaan. Ne ei paljon maksa ja vielä kun näkyy heti ikkunasta niin sekin jo ennalta ehkäisee noita roistoja.

    • ymmärtäväinen

      Teini bemu

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe