Itselläni on kasvoissa näkyvällä alueella luomi, jonka haluaisin poistattaa. Leikkaus pelottaa, sillä en haluaisi kasvoihini ikävän näköistä arpea. Siksi olenkin ajatellut poistattaa luomen laserilla.
Onko kukaan poistattanut kasvoistaan näkyvältä alueelta luomea laserilla? Missä toimenpide tehtiin ja kuka sen suoritti? Minkälainen lopputuloksesta tuli? Uusiko luomi mahdollisesti? Osaatteko suositella jotain tiettyä paikkaa ja lääkäriä?
Kiitoksia vastauksistanne jo etukäteen!
Luomen poisto kasvoista laserilla
10
5405
Vastaukset
- Nobody
Multa poistettii päästä hiusten alta monta luomee pari vuotta sitten. Ja nyt ne on aika vaaleita eikä niitä huomaa. Arpi siis vaalenee ajan kanssa. Aluksi se saattaa olla punertava. Itse kävin Sairaala Laserissa, joka on Helsingin Lauttasaaressa. Oli oikein mainio ja asiantunteva lääkäri.
- Hipsuliisa
Olen poistattanut kasvoista ainakin 5 luomea lsaerilla Mehiläisessä (Hannu-Pekka Happonen), eikä ole jäänyt minkäänlaisia arpia. Muutaman kuukauden ajan luomenpoiston jälkeen kohta hieman punoitti, mutta vaaleni sitten pois. Mikään luomista ei uusinut.
- haluaaluometpois
itse haluaisin poistaa 5 pientä luomea kasvoista. eli muistatko paljonko maksoi tuo operaatio mehiläisessä?
- kaksi luomea
kasvoista joista toinen poskessa ollut oli aika iso.
vähän aikaa oli rupi jota ei saanut nyppiä, sitten jälki hieman punoitti ja enää sitä ei huomaa ollenkaan. Ainoastaan luomessa kasvaneet ns. karvat eivät kuolleet vaan ne pitää aika-ajoin nyppiä pois. :)
Minulta luomet poistettin Turussa Pulssissa. Mukava mieslääkäri, nopea toimitus. Luomia poistettiin samalla kertaa 6. Ikävintä oli puudutuspiikit. Rohkeasti vaan. Ei se arpi ole iso ja punoituksen saa meikillä piiloon ja aika nopeasti se vaalenee.- kun oli nenän
juuressa moykky ja useita ruskeita läiskiä (iän tuomia). Hän otti pois kaiken ilman puudutusta, jota ei olisi tarvittukaan. Kone oli jonkinlainen jäädytyskone. Hyvä juttu, eikä maksanut kuin 10 Eur/läiskä.
- turussa..
pulssissa. laaserilla poistettiin minulta 11 luomea kerrallaan enempikin olisi voinut poistaa mutta enempää puudutusainetta ei voinut laittaa... maksoi 250€ ja kohta menen poistattamaan lisää.... olen luomia täynnä!
- pois
onnistuuko nuilla menetelmillä poistaa kohollaan olevat luomet
- ainakin oli
pois kirjoitti:
onnistuuko nuilla menetelmillä poistaa kohollaan olevat luomet
se toinen kasvoista poistettu luomi iso ja koholla oleva. Ei kai siinä mitään ongelmia ole kun se poltetaan pois.
- pelottaa
ainakin oli kirjoitti:
se toinen kasvoista poistettu luomi iso ja koholla oleva. Ei kai siinä mitään ongelmia ole kun se poltetaan pois.
kerrotko mulle miten se kaikki tapahtu.oliko kipeä jälkeenpäin,voiko kasvaa takaisin,kuku sulle teki sen ja paljonko ´maksoi,kiitos jo etukäteen tiedoista :)
- Tyhmäalaikäinen
pelottaa kirjoitti:
kerrotko mulle miten se kaikki tapahtu.oliko kipeä jälkeenpäin,voiko kasvaa takaisin,kuku sulle teki sen ja paljonko ´maksoi,kiitos jo etukäteen tiedoista :)
Jos on alaikäinen joutuuko siitä laaser leikkauksesta maksaa? :) -tyhmä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760