Täällä on enemmän ja vähemmän ollut kiiltokuvapoikia ihannemiehinä. Olen itse vajaa 160 cm pienehkö nainen ja minun ”ihannemieheni” on iso suomalainen mies! Jos miehellä on mittaa yli 180 cm, niin kyllä sitä painoakin saa olla lähemmäs 100 kg. Iso, vankkatekoinen mies kääntää kyllä minun pääni, AINA. Eikä tarvitse olla mitään pyykkilautavatsaa, kunhan mies kantaa koko komeutensa selkä suorassa. Hihatonta paitaa vaan päälle, kunhan kesä koittaa!
Kukkakepit älköön vaivautuko.
iso mies
21
3014
Vastaukset
- pieni nainen
Veit sanat suustani..miehen täytyy olla iso..paljon miehekkäämpää..ja nainen tuntee itsensä paljon naisellisemmaksi ison miehen kanssa..
- valitsee
jos miehen koko vaikuttaa sinulla siihen, tunnetko itsesi naisellisemmaksi vai et, niin ompahan aika keinotekoinen motiivi.
Mietipä vaikka ANu Saagimia ja aviopuolisoa, ovat varmasti yksi parhaimpia esimerkkejä feminiinisyydestä ja maskuliinisuudesta ja pituudet heittävät sinun kommenttiisi verrattuna häränpyllyä.
On jo kauan tiedetty, että keskikokoisilla miehillä on itsetunto kohdallaan ja miehisyyskin aivan erilailla hanskassa kuin näillä paksukaisilla.
Makuasiat on makuasioita, mutta kuka voi pitää romuluista ja kömpeloä miesta puoleensavetävänä tai edes miehekkäänä??!! - normi mies
valitsee kirjoitti:
jos miehen koko vaikuttaa sinulla siihen, tunnetko itsesi naisellisemmaksi vai et, niin ompahan aika keinotekoinen motiivi.
Mietipä vaikka ANu Saagimia ja aviopuolisoa, ovat varmasti yksi parhaimpia esimerkkejä feminiinisyydestä ja maskuliinisuudesta ja pituudet heittävät sinun kommenttiisi verrattuna häränpyllyä.
On jo kauan tiedetty, että keskikokoisilla miehillä on itsetunto kohdallaan ja miehisyyskin aivan erilailla hanskassa kuin näillä paksukaisilla.
Makuasiat on makuasioita, mutta kuka voi pitää romuluista ja kömpeloä miesta puoleensavetävänä tai edes miehekkäänä??!!Kai siinä tunteen hevosenpuolikas itsensä naiseksi kun on virtahepo vieressä :) Ei vaan mistä minä sen tiedän.
Itse olen sellainen 172 cm mies jolla iso nenä ja tukkakaan ei ole enää tuuheimmillaan. Ikää on 28 vuotta ja avovaimon kanssa ollut yhdessä viitisen vuotta. Hän on erittäin viehättävä. Kaunis pärtä, urheilullinen vartalo ja perse ishohkot hinkit. Hän on taiteellinen ja älykäs. Äo varmaa minua korkeampi, tunneälypuolestä en tiedä. Olen mitä ilmeisemmin sitten itsevarma ja melko charmantti kun vientiä riittäisi vieläkin. Kyllä itsekin ihmettelen mitä ihmettä jotkut alle parikymppiset naiset minussa näkevät, en tiedä varmaa sen että en ole ihan tauno :) - voi panna
normi mies kirjoitti:
Kai siinä tunteen hevosenpuolikas itsensä naiseksi kun on virtahepo vieressä :) Ei vaan mistä minä sen tiedän.
Itse olen sellainen 172 cm mies jolla iso nenä ja tukkakaan ei ole enää tuuheimmillaan. Ikää on 28 vuotta ja avovaimon kanssa ollut yhdessä viitisen vuotta. Hän on erittäin viehättävä. Kaunis pärtä, urheilullinen vartalo ja perse ishohkot hinkit. Hän on taiteellinen ja älykäs. Äo varmaa minua korkeampi, tunneälypuolestä en tiedä. Olen mitä ilmeisemmin sitten itsevarma ja melko charmantti kun vientiä riittäisi vieläkin. Kyllä itsekin ihmettelen mitä ihmettä jotkut alle parikymppiset naiset minussa näkevät, en tiedä varmaa sen että en ole ihan tauno :)naista isolla nenällä, kai se pienen meisselin voittaa?
- pieni hoikka nainen
valitsee kirjoitti:
Makuasiat on makuasioita, mutta kuka voi pitää romuluista ja kömpeloä miesta puoleensavetävänä tai edes miehekkäänä??!!iso ei tarkoita samaa kuin läski tai lihava. on luonnollista, että iso mies tuntee itsensä miehekkääksi, koska hän ruumiinrakenteeltaan erilainen kuin nainen..ja tällöin sukupuoliset fyysiset erot luonnostaan korostuvat, eikä miehen tarvitse päteä muilla keinoin miehuutensa kanssa.
- et usko itsekkään
pieni hoikka nainen kirjoitti:
iso ei tarkoita samaa kuin läski tai lihava. on luonnollista, että iso mies tuntee itsensä miehekkääksi, koska hän ruumiinrakenteeltaan erilainen kuin nainen..ja tällöin sukupuoliset fyysiset erot luonnostaan korostuvat, eikä miehen tarvitse päteä muilla keinoin miehuutensa kanssa.
Jopa meni lapselliseksi....
sukupuoliset fyysiset erot korostuvat ´siis mielestäsi isolla miehellä ja pienellä naisella eli pienellä naisella on isot rinnat ja isolla miehella munat (jotka ovat muunkin kokoisilla), nämähän ovat ne ´fyysiset tärkeimmät erot. Ja näin ollen ei pidä teoriasi paikkaansa.
Jos miehisyyteen sinulle riittää pelkkä iso koko niin avot, siinähän valitset pellesi, näitä isokokoisia juntteja on maailma täynnä, odottamassa että joku nainen tekisi jotain - Isokokoinen
et usko itsekkään kirjoitti:
Jopa meni lapselliseksi....
sukupuoliset fyysiset erot korostuvat ´siis mielestäsi isolla miehellä ja pienellä naisella eli pienellä naisella on isot rinnat ja isolla miehella munat (jotka ovat muunkin kokoisilla), nämähän ovat ne ´fyysiset tärkeimmät erot. Ja näin ollen ei pidä teoriasi paikkaansa.
Jos miehisyyteen sinulle riittää pelkkä iso koko niin avot, siinähän valitset pellesi, näitä isokokoisia juntteja on maailma täynnä, odottamassa että joku nainen tekisi jotainMitä sä oikeen kiukuttelet? joku kun sanoo pitävänsä isokokoisista miehistä niin heti on joku vaahtosammutin itkemässä kuinka isokokoiset on pellejä ja juntteja.
Älä turhaan murehdi ku kyllähän jotku muijat tykkää sellasista pikku tirriäisistäki. Oon usein kuullu kuinka niitä kehutaan oikein söpöiksi ja lutusiksi. - minullakin
valitsee kirjoitti:
Makuasiat on makuasioita, mutta kuka voi pitää romuluista ja kömpeloä miesta puoleensavetävänä tai edes miehekkäänä??!!Minun mies on isokokoinen, vissiin sitten romuluinen ja kömpelö. On totta, ettei hänen lanteensa mihinkään latinotanssiin taivu, mutta kun hän vetää hokkarit jalkaan ja hyppää lankin yli jäälle, niin mies menee kuin kärppä! Reaktiokyky ja liikkeiden nopeus/sulokkuus on käsittämätöntä. Katsokaapa joskus jääkiekkoa sillä silmällä.
On muuten miehekäs ja puoleensavetävä näky! - Täällä miehet
Isokokoinen kirjoitti:
Mitä sä oikeen kiukuttelet? joku kun sanoo pitävänsä isokokoisista miehistä niin heti on joku vaahtosammutin itkemässä kuinka isokokoiset on pellejä ja juntteja.
Älä turhaan murehdi ku kyllähän jotku muijat tykkää sellasista pikku tirriäisistäki. Oon usein kuullu kuinka niitä kehutaan oikein söpöiksi ja lutusiksi.itekee ihannemies palstalla omaa huonoa itsetuntoaan. Mitä jos me naisetkin mentäis kaikki tuonne ihannenainen palstalle itsemään kun vaan hoikat ja timmit naiset kelpaa ja haukuttaisiin kaikki miesten ihannenaiset. Mulle on ihan sama ketä nuo miehet siellä kuolaa, mulla on hyvä itsetunto.
Mua ottaa niin päästä nää selkärangattomat ukot täällä. Kyllä naisilla on ihan yhtälainen oikeus sanoa mielipiteensä ihannemiehen ulkonäöstä! Isokokoinen mies on ihannemieheni ja mulla on jo iso mies, enkä pienempää huoli. Ketä se haittaa, hä?!
Mulla on ainakin kivaa mun oman "ison karhun" kanssa ;) - vartalot on
minullakin kirjoitti:
Minun mies on isokokoinen, vissiin sitten romuluinen ja kömpelö. On totta, ettei hänen lanteensa mihinkään latinotanssiin taivu, mutta kun hän vetää hokkarit jalkaan ja hyppää lankin yli jäälle, niin mies menee kuin kärppä! Reaktiokyky ja liikkeiden nopeus/sulokkuus on käsittämätöntä. Katsokaapa joskus jääkiekkoa sillä silmällä.
On muuten miehekäs ja puoleensavetävä näky!yleensä tosi herkkua katseltavaa..
- mitään uutta
olen täysin samaa mieltä. Ihannemies on pitkä ja vankkatekoinen (ei lihava), mieluiten tumma ;)
- huono rakastaja
Minusta taas isot ja tukevat miehet ovat vastenmielisiä. Ovat jotenkin kömpelöitä ja hitaita ja kuulemani ja kokemani mukaan myös kovin kankeita ja passiivisiakin sängyssä.
Hoikka tai sopusuhtainen mies (ja myös nainen) on paljon mukavampaa katsottavaa! - täysin
samaa mieltä.
- Jos kantaa
suoraselkäisesti myös vastuunsa, ei pelkkää komeuttansa!
Eikä ne isot miehet kyllä läheskään aina niin kovin komeita ole. - Miss_JJ
Olen täysin samaa mieltä. Jostain syystä olen useasti seurustellut ison miehen kanssa. En oikein tiedä mikä niissä viehättää :) Kesää odotellessa että pääsis niitä tiiraileen kaupungille.
- Hossi
On 180 senttisessä ja sata kiloisessa miehessä ?
Ei mitään!- kirjoittelijatytto
Täällä heikkoitsetuntoiset pikkutytöt vinkuu isäkomplekseineen. Heh:)
- kysymys?
kirjoittelijatytto kirjoitti:
Täällä heikkoitsetuntoiset pikkutytöt vinkuu isäkomplekseineen. Heh:)
Jos se on isäkompleksia, kun naisen mielestä iso mies on komea, niin onko se sitten äitikompleksia, kun mies tykkää isoista tisseistä? Ja mitä kompleksia se sitten on, jos nainen tykkää tummista miehistä ja mies blondeista?
- tuo kirjoittelijatyttö
kysymys? kirjoitti:
Jos se on isäkompleksia, kun naisen mielestä iso mies on komea, niin onko se sitten äitikompleksia, kun mies tykkää isoista tisseistä? Ja mitä kompleksia se sitten on, jos nainen tykkää tummista miehistä ja mies blondeista?
on miespuolinen..
- teille+
Jessus, no tätä oli kiva lukea, itse olen 185cm pitkä ja 90kg mies, sellainen ei kaljamahallinen malli siis. Minunlaisille on siis kysyntää, itse olen luullut että olen jotenkin viallinen kun naiset katsoo kaupungilla... ;-)
M29.Mli - Iso ja karvainen
ja jonkun verran vatsakas mies kääntää pään. Jos vielä pitkä tukka ja pari tatskaa niin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006464
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283250Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761764- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471013Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879