Naisen auto

-mitä kertoo?

Kun aina puhutaan miehistä ja autoista, niin josko välillä puhuttaisiin naisista ja autoista? Mitä auto kertoo naisesta? Merkki, malli, auton kunto (olen istunut naisen autossa joka oli sotkuisempi kuin neljän miehen opiskelijasolu) kuinka autoaan kohtelee jne?

Mulla on haussa nainen jossa on särmää ja räväkkyyttä. Uskon että tälläinen nainen on niin persoonallinen tapaus ettei ajele millään harmaalla massa-autolla. Tämän vuoksi nissan micralla ajeleva nainen on täysin turnoff.

34

2413

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kettulaatikossa

on vaan se onkelma, että naisten palkat ei juuri mainitsemaasi kummoisempaan riitä.

Voisit päästä parempiin tuloksiin jos kysyisit mikä on naisen unelma-auto.

Muuten saatat joutua tyytymään Kirsti Paakkaseen tai Lenita Airistoon tai Dannyn exään...

• Kirstihän

myi äsken sen firman. Nythän sillä on sekä aikaa että rahaa, eikä tietoa siitä mihin rahansa laittaisi.

Kyllä kelpais vaimoksi. Kupsahtaakin varmaan kohta.

• se kertoo

omistajastaan ihan niin kuin miehenkin auto.

pieni ja vanha -> omistaja köyhä tai pihi
      uusi ja iso -> omistaja rahakas tai velkainen

Mutta tuo ruttuinen, roskainen ja huoltamaton auto kertoo varmaan siitä, että omistajansa on hektinen ihminen kenellä ei ole aikaa eikä intoa pitää omistamaansa materiaa siistissä kunnossa. Juuri sellaista naista en halua kohdata.

• Kunnian Mies

Mikä nissan micraa ajavassa naisessa häiritsee sinua?

Ekologiselta pohjalta tehty autovalinta on mielestäni hyvä syy valita auto, samoin sen saa halvemmalla kuin isomman ja sastuttavamman auton.

Tunge porche perseesees hintti.

• la.ra

Mitä autosta voi oikeasti edes päätellä?

Mä en ainakaan allekirjoita ajatusta, että mun työsuhdekoslani kertoisi mitään minusta persoonana.

• vänkyrä-nainen

oo ees autoo, mut mun käyttöön soveltuisi parhaiten joku hieman vanhempaa ikäluokkaa oleva auto. Se sais olla mieluiten musta, mutta merkillä ei niin väliä. Ja sen olisi hyvä olla joku sellainen auto, jolla ei ois niin väliä jos se hiukan kolhiintuisi ja ruhjoutuisi, koska mitä todennäköisemmin niin siinä tulisi käymään.

• on tietty

se että naisella on vanha ja huonokuntoinen auto! Mikään ei ole seksikkäämpää, kuin tiukoissa farkuissa ikkunalaseja skrapaava bööna tai rykivää ja pätkivää romua starttaileva hyvän näköinen nainen!

Esim näin.

http://www.youtube.com/watch?v=nl7RONrWF54

• Kettulaatikossa

toi on siis joku Kadetin tyyppivika! Ja mulla on ollut samanlainen hamekin kuin tuolla miirulla. :/

• ja missä kaunis

nainen?
        Eihän tuo mikään kaunis ole, ja huono kosla kun ei keskellä kesää jaksa kulkea. Mitä seksikästä siinä nyt muka on?

• miten määrittelet

särmän ja räväkkyyden.

Mulla on nelivetoinen 2.2 CTDi 140 hv/103 kW. Vm 2008. Kunto priima ja sisätilat siistit.

Mutta en kyllä ihan heti keksi, miksi mikään muu vaihtoehto tekisi naista yhtään huonommaksi tai paremmaksi. Auton funktio on se, mihin sen kukakin itselleen hankkii. Ja yhtä hyvä vaihtoehto on myös olla hankkimatta koko autoa.

Oman valintani perustelen sillä, mihin autoa käytän, missä ja kuinka paljon sillä ajan ja mitä sillä kuljetan.

Jos joku taas hankkii auton kuljetetaakseen kolmea lasta, kahta koiraa, ruokakassia ja koko perheen harrastusvälineitä, ei voida olettaa että auto olisi myöskään viimeisenpäälle siisti.

Tai jos autoa käytetään vain työn ja kodin välisen matkan taittamiseen ja se pitää saada parkkiin keskustan ahtaille kaduille, ei micra ole ollenkaan huono vaihtoehto.

Ja jos talous on tiukilla lienee aika selvää, että auto ei ole ensimmäinen asia, mihin rahoja sijoitetaan.

Milläs itse sitten ajat?

• järkevää

ja ymmärrän perusteet. Särmällä ja räväkkyydellä tarkoitan rohkeutta irtautua ns. järkevistä päätöksistä ja tehdä mitä haluaa, eikä kangistua siihen muottiin mitä pidetään yleisesti hyväksyttynä normina. Autot on mun mielestäni hyvä indikaattori koska niihin sitoituu melkonen summa pääomaa ja niiden hankintaan liittyy aina tunteita, vaikka haluaisimme muuta myöntää.

Ja mä ajelen 7.1 TIC 265hp ja telaketjut.

• harvesteri tms.
        järkevää kirjoitti:

ja ymmärrän perusteet. Särmällä ja räväkkyydellä tarkoitan rohkeutta irtautua ns. järkevistä päätöksistä ja tehdä mitä haluaa, eikä kangistua siihen muottiin mitä pidetään yleisesti hyväksyttynä normina. Autot on mun mielestäni hyvä indikaattori koska niihin sitoituu melkonen summa pääomaa ja niiden hankintaan liittyy aina tunteita, vaikka haluaisimme muuta myöntää.

Ja mä ajelen 7.1 TIC 265hp ja telaketjut.

irrottautumista järkevistä päätöksistä?

• 12323123
        harvesteri tms. kirjoitti:

irrottautumista järkevistä päätöksistä?

mutta kun en itseäni räväkäksi väittänytkään?

• edellytät
        12323123 kirjoitti:

mutta kun en itseäni räväkäksi väittänytkään?

sitä naiseltasi?

• voi aina
        edellytät kirjoitti:

sitä naiseltasi?

haaveilla ja toisaalta mikään ei ikänä ole kiveen kirjoitettua. Pari tuollaista räväkkää naisihmistä on vastaan tullut ja homma on toiminut hienosti. Kummallekin oli vielä yhteistä omatoimisuus, itsenäisyys ja nopea päätöksentekokyky, näihin mäkin pystyn mutta toisaalta olen ihan liian järkevä että tekisin mitään extempore-tyyliin.

Ja joo, kumpainenkin on ajanut suht tehokkailla nelivedoilla.

• Ilmeisesti
        voi aina kirjoitti:

haaveilla ja toisaalta mikään ei ikänä ole kiveen kirjoitettua. Pari tuollaista räväkkää naisihmistä on vastaan tullut ja homma on toiminut hienosti. Kummallekin oli vielä yhteistä omatoimisuus, itsenäisyys ja nopea päätöksentekokyky, näihin mäkin pystyn mutta toisaalta olen ihan liian järkevä että tekisin mitään extempore-tyyliin.

Ja joo, kumpainenkin on ajanut suht tehokkailla nelivedoilla.

me "nelivetonaiset" olemme tyypillisimmillämme juuri kuvaamasi kaltasia =)

Oma kokemukseni kuitenkin on, että aika harvalla miehellä riittää taas miehinen itsetunto kaltaistemme naisten rinnalla.

• hyvä,
        Ilmeisesti kirjoitti:

me "nelivetonaiset" olemme tyypillisimmillämme juuri kuvaamasi kaltasia =)

Oma kokemukseni kuitenkin on, että aika harvalla miehellä riittää taas miehinen itsetunto kaltaistemme naisten rinnalla.

Toi "nelivetonaiset" kuvaa kyllä aika hyvin sitä mitä tarkoitin, pitää lanseerata käyttöön :)

• kuitenkin
        hyvä, kirjoitti:

Toi "nelivetonaiset" kuvaa kyllä aika hyvin sitä mitä tarkoitin, pitää lanseerata käyttöön :)

ettei sitä ymmärretä väärin.

Saattaisi nimittäin olla, että jos joku tulisi minua sillä nimellä nimittelemään, selittämättä taustoja, saattaisi saada kaveri maistaa vähintään neljää rystystä. ;-)

4WD-nainen

• Anonyymi
        kuitenkin kirjoitti:

ettei sitä ymmärretä väärin.

Saattaisi nimittäin olla, että jos joku tulisi minua sillä nimellä nimittelemään, selittämättä taustoja, saattaisi saada kaveri maistaa vähintään neljää rystystä. ;-)

4WD-nainen

Älä sitten ulise kun mies lyö takaisin ja keräilet nelivetonainen itseäsi maasta. Nelivetoa tarvitaan kun konttaat eteenpäin itku kurkussa

• yks n.

masentuisin täysin, jos joutuisin sellaista kotteroa ajamaan.

• Aurinko79-

Mä ajelen edelleen ensimmäisellä vaatimattomalla autollani, enkä raaski luopua siitä kun se pelittää loistavasti ja oon kiintyny siihen. Se on pieni ja sulonen eikä erotu massasta. Pidän auton siistinä, en jaksa istua tuntia päivässä lemuavassa autossa, joka tursuaa roskia. Pesen autoa myös säännöllisesti, jottei lika ehtis pinttymään kovin pahasti. Sitä kukaan jaksa hinkata sen jälkeen... Minusta autoni ei kerro oikeastaan yhtään mitään.

• se, että

olet siisti ihminen.

Jos ihminen jossain omassa paikassa viettää tunnin päivästään, niin kyllä se paikka jotain ihmisestä aina kertoo. Ihan samoin kuin koti.

• Vasara ohimoon pellelle

Mitä asunnon tai auton pitäisi kertoa kenestäkään? Mene kysymään jos kiinnostaa?

• firerose

erityisemmin tarvi mitään kertoa naisesta. :/

Mulla on sellanen auto,jota osaan itse huoltaa ja pitää kunnossa, vm-97. Ja toimii kuin unelma :)Auton siisteys kyllä kertoo ihmisestä jo jotain...itse en ihan pikkuisista autoista koskaan ole tykännyt.

Makuasioita.

• sen kertovan oikeestaan mitään...

En mut sit ku sinne sisälle vilkasee niin sieltä paljastuu vaikka sun mitä...

Tosin harva ihminen ostaa autonsa ihan järkiperustein, veikkaan että etenki naisilla siinä on vahvasti tunne mukana.

• En usko

"Tosin harva ihminen ostaa autonsa ihan järkiperustein, veikkaan että etenki naisilla siinä on vahvasti tunne mukana."

Voisi kuvitella että nainen harvemmin osaa esim. tehdä autolle mitään. Voisi kuvitella että järkisyyt nimenomaan painavat naisen autovalinnoissa. Kun ei ehkä voi aatella että "tässäpä projekti josta saadaan vielä kaunotar ehkä jopa museorekisteriin, ku hitsailee sieltä ja täältä pikkasen." Tai muuta vastaavaa pienemmässäkään mittakaavassa.

• -PB-
        En usko kirjoitti:

"Tosin harva ihminen ostaa autonsa ihan järkiperustein, veikkaan että etenki naisilla siinä on vahvasti tunne mukana."

Voisi kuvitella että nainen harvemmin osaa esim. tehdä autolle mitään. Voisi kuvitella että järkisyyt nimenomaan painavat naisen autovalinnoissa. Kun ei ehkä voi aatella että "tässäpä projekti josta saadaan vielä kaunotar ehkä jopa museorekisteriin, ku hitsailee sieltä ja täältä pikkasen." Tai muuta vastaavaa pienemmässäkään mittakaavassa.

Frederico tarkoitti naisen ostavan auton enemmän ulkoisin perustein kuin moottorin tilavuuden, hevosvoimien, venttiilien lukumäärän, ohjaustyypin, jousituksen ja tai suorituskyvyn mukaan. Ja tässäkin listassa tuli varmaan paljon kertausta sillä minäkin ostin auton sen perusteella mitä esitteessä luki:

"Katso eteenpäin, menneisyys ei sinua kiinnosta. Etsit jotain uutta, jotain joka voisi hämmästyttää. Janoat teknologiaa ja todellisia uutuuksia. Tiedät olevasi oikeassa ja osaat tehdä itse omat johtpäätöksesi...blaa blaa blaa...ja siksi myös kauneus puhuttelee sinua....blaa blaa blaa...Sinä haluat tehdä valinna omilla ehdoillasi. Aina....blaa blaa blaa..kyse on persoonallisuudesta. ...blaa blaa blaa... Elämä jota sinä ohjaat."

Niin sen jälkeen kun selvitin kärryn moottorin tehon ja pari muuta työmatkoihin soveltuvaa ominaisuutta. Pienen auton olisin saanut halvemmallakin mutta halusin juuri tuon merkkisen. Ostopäätökseni ei siis perustunut pelkästään järkisyihin.

• -PB- kirjoitti:

Frederico tarkoitti naisen ostavan auton enemmän ulkoisin perustein kuin moottorin tilavuuden, hevosvoimien, venttiilien lukumäärän, ohjaustyypin, jousituksen ja tai suorituskyvyn mukaan. Ja tässäkin listassa tuli varmaan paljon kertausta sillä minäkin ostin auton sen perusteella mitä esitteessä luki:

"Katso eteenpäin, menneisyys ei sinua kiinnosta. Etsit jotain uutta, jotain joka voisi hämmästyttää. Janoat teknologiaa ja todellisia uutuuksia. Tiedät olevasi oikeassa ja osaat tehdä itse omat johtpäätöksesi...blaa blaa blaa...ja siksi myös kauneus puhuttelee sinua....blaa blaa blaa...Sinä haluat tehdä valinna omilla ehdoillasi. Aina....blaa blaa blaa..kyse on persoonallisuudesta. ...blaa blaa blaa... Elämä jota sinä ohjaat."

Niin sen jälkeen kun selvitin kärryn moottorin tehon ja pari muuta työmatkoihin soveltuvaa ominaisuutta. Pienen auton olisin saanut halvemmallakin mutta halusin juuri tuon merkkisen. Ostopäätökseni ei siis perustunut pelkästään järkisyihin.

Määritellään ensin se tarve ja se mitä autolta vaaditaan... Ei seurata mielikuva markkinointia minkä auton mainos antaa ymmärtää vaan tunnistetaan ne ominaisuudet jotka itselle on tärkeet...

• Anonyymi

Autossa on korkeintaan vähän kiviä lattialla ja hieman pölyä mutta mitään roskavarastoa siitä ei tehdä. Roskat roskiin. Sotkuiset ihmiset on inhottavia. Mä joudun välillä käymään asunnoissa ja täytyy sanoa että osassa niistä en pystyisi olemaan muutamaan minuuttia kauemmin. Sotkuista vaatteet lattialla ja siellä täällä ties koska siivottu viimeksi ummehtunut haju ja monesti vielä kissankusen haju. Hyi saatana.

• Anonyymi

Miten voi olla niin vaikea asia kun syö jotain autossa että ottaa ne vitun paperit ja vie roskikseen seuraavaksi kun nousee ylös autosta?

• Anonyymi

Ja niitä papereita EI tungeta ikkunan välistä ulos tai heitetä maahan vaan JUMALAUTA ROSKIKSEEN AIKUISET IHMISET

• Anonyymi

Osa ihmisistä oppisi vaan sillä keinolla että joku olisi taserin kanssa vierellä ja aina kun tulee virhe antaisi sähköiskun niinkuin jollekkin eläimelle. Ehkä se sitten menisi jakeluun pikkuhiljaa ja auto pysyisi siistinä ja roskat roskiksessa. Samalla tavalla niille jotka myöhästelee pidetään taseria iholla niin monta minuuttia kun ovat myöhässä.

• Anonyymi

Pieni auto nainen on naisellinen ja vähän höppänäkin välillä. Iso auto naisessa on pala miehuutta ja hän on ns poikatyttö joka yrittää olla kova mutta on lähinnä yhtä pelottava kuin sähisevä kissanpentu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe