tuliainen?

pulassa oleva

Mun ongelma on todella yksinkertainen,mutta niin vaikea..!!!Olen lähdössä etelään ja poikaystäväni jää Suomeen.Haluaisin tuoda hänelle tuliaisen matkaltani,mutta en millään keksi,mitä toisin.Eli kaikki miehet kertokaa,mitä itse toivoisitte!Poikaystäväni on 19-vuotias.Mieluiten vastauksia suunnilleen samanikäisiltä.Kiitos jo etukäteen!:)

13

5573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --hank

Koska kukaan ei tätä (huonoa!) vitsiä vielä ehtinyt vääntää niin pakkohan se oli lisätä:

Tippuri

hihhih..

T:koomikko

• Sarah~*

Sehän nyt riippuu ihan poikaystävästäsi.. Jos poikaystäväsi on esimerkiksi tupakkamiehiä, tuo hänelle pikkupervo sytkäri, jos hänellä on auto, tuo jokin mukava wuntsikka (olettaen, että hän hyväksyy sellaisen "ammarimeiningin", senhän siis voi kiinnittää muuallekin kuin peruutuspeiliin.. :D ), jos hän on lukumiehiä, tuo joku mukava kirja, juomamiehiä, tuo jokin hauska lasi tmv.. Mieti mistä miehesi pitää. Itse hankin aina kaikki lahjat sen mukaan millaisia ihmiset ovat ja yleensä jotakin heihin liittyvää, jossa on ripaus huumoria mukana :) Esim. viime jouluna hankin rahapulassa olevalle kasvissyöjä ystävälleni 1 perunan, 1 porkkanan, 1 lantun jne.. sisältävän pussin :)

• Minna

Kiitos ideoista!Niistä löytyi muutama oikein sopiva..ja tota kasvissyöjänlahjaa voisin testata ens jouluna eräälle kaverilleni!:)

• Mies

Tuo vaikka klamydia.

• Poika 19

Ainoa mitä sun poikakaveris haluaa siltä matkalta, on että tulet terveenä ja ehjänä kotiin, jos se susta välittää!!

• Matkaaja

kannabiksesta vie lahjaksi hieno piippu... mutta älä itse marijuanaa sillä se on suomessa ankarasti kielletty...

• PRKL

Tuo hyvin yleinen tuliainen eli sukupuolitauti. Kondylooma tai herpes ovat hyviä vaihtoehtoja. Poikaystäväsi ilahtuu taatusti jommasta kummasta tai molemmista loppuiän kestävistä lahjoista ikihyvikseen.

• Piru

ku tulisit kotiin ja sanoisit, ettet nainu kenenkään kanssa.

• Tavaraa saa Suomestakin

Noinkin nuorena kannattaa vielä miettiä, mitä traditioita aikoo aloittaa. Jos et ole varma, että jaksat seuraavat 60 vuotta tuoda jotain ilahduttavia tuliaisia jokaiselta matkaltasi, niin älä aloita tuliaistraditiota lainkaan. Poikaystäväsi on ihan tyytyväinen kun tulet takaisin tuliaisten kera tai ilman. Mutta jos aloitat tuliaisten tuomisen, on niitten poisjättäminen vaikeaa. Muutos tulkitaan heti kielteisesti ja sitten kirjoitellaan keskustelupalstoille tyyliin "Nykyään tyttöystäväni ei enää tuo tuliaisia. Eikö hän enää rakasta minua?" Kyllä Suomestakin saa ostaa kaikenlaista laillista tavaraa.

• Rupi

Et taida tarvita tuliaista. Poikaystäväsi ei usko kuitenkaan, että olet ollut uskollinen, ja jättää sinut.

• Bortram

Tuo vaikka joku "paikallinen" T-paita.

• idiootti?

Kerää sille simpukoita, sit se ainakin tietää et oot ajatellut häntä matkallasi ja välität=)

• Eikka

Opettele matkalla uusia asentoja ja nai jätkäs kuiviin kun tulet takaisin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4586
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe