Mun ongelma on todella yksinkertainen,mutta niin vaikea..!!!Olen lähdössä etelään ja poikaystäväni jää Suomeen.Haluaisin tuoda hänelle tuliaisen matkaltani,mutta en millään keksi,mitä toisin.Eli kaikki miehet kertokaa,mitä itse toivoisitte!Poikaystäväni on 19-vuotias.Mieluiten vastauksia suunnilleen samanikäisiltä.Kiitos jo etukäteen!:)
tuliainen?
13
5573
Vastaukset
- --hank
Koska kukaan ei tätä (huonoa!) vitsiä vielä ehtinyt vääntää niin pakkohan se oli lisätä:
Tippuri
hihhih..
T:koomikko - Sarah~*
Sehän nyt riippuu ihan poikaystävästäsi.. Jos poikaystäväsi on esimerkiksi tupakkamiehiä, tuo hänelle pikkupervo sytkäri, jos hänellä on auto, tuo jokin mukava wuntsikka (olettaen, että hän hyväksyy sellaisen "ammarimeiningin", senhän siis voi kiinnittää muuallekin kuin peruutuspeiliin.. :D ), jos hän on lukumiehiä, tuo joku mukava kirja, juomamiehiä, tuo jokin hauska lasi tmv.. Mieti mistä miehesi pitää. Itse hankin aina kaikki lahjat sen mukaan millaisia ihmiset ovat ja yleensä jotakin heihin liittyvää, jossa on ripaus huumoria mukana :) Esim. viime jouluna hankin rahapulassa olevalle kasvissyöjä ystävälleni 1 perunan, 1 porkkanan, 1 lantun jne.. sisältävän pussin :)
- Minna
Kiitos ideoista!Niistä löytyi muutama oikein sopiva..ja tota kasvissyöjänlahjaa voisin testata ens jouluna eräälle kaverilleni!:)
- Mies
Tuo vaikka klamydia.
- Poika 19
Ainoa mitä sun poikakaveris haluaa siltä matkalta, on että tulet terveenä ja ehjänä kotiin, jos se susta välittää!!
- Matkaaja
kannabiksesta vie lahjaksi hieno piippu... mutta älä itse marijuanaa sillä se on suomessa ankarasti kielletty...
- PRKL
Tuo hyvin yleinen tuliainen eli sukupuolitauti. Kondylooma tai herpes ovat hyviä vaihtoehtoja. Poikaystäväsi ilahtuu taatusti jommasta kummasta tai molemmista loppuiän kestävistä lahjoista ikihyvikseen.
- Piru
ku tulisit kotiin ja sanoisit, ettet nainu kenenkään kanssa.
- Tavaraa saa Suomestakin
Noinkin nuorena kannattaa vielä miettiä, mitä traditioita aikoo aloittaa. Jos et ole varma, että jaksat seuraavat 60 vuotta tuoda jotain ilahduttavia tuliaisia jokaiselta matkaltasi, niin älä aloita tuliaistraditiota lainkaan. Poikaystäväsi on ihan tyytyväinen kun tulet takaisin tuliaisten kera tai ilman. Mutta jos aloitat tuliaisten tuomisen, on niitten poisjättäminen vaikeaa. Muutos tulkitaan heti kielteisesti ja sitten kirjoitellaan keskustelupalstoille tyyliin "Nykyään tyttöystäväni ei enää tuo tuliaisia. Eikö hän enää rakasta minua?" Kyllä Suomestakin saa ostaa kaikenlaista laillista tavaraa.
- Rupi
Et taida tarvita tuliaista. Poikaystäväsi ei usko kuitenkaan, että olet ollut uskollinen, ja jättää sinut.
- Bortram
Tuo vaikka joku "paikallinen" T-paita.
- idiootti?
Kerää sille simpukoita, sit se ainakin tietää et oot ajatellut häntä matkallasi ja välität=)
- Eikka
Opettele matkalla uusia asentoja ja nai jätkäs kuiviin kun tulet takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521