Otetaan nyt kerrankin täällä esiin miehiä oikeasti kiinnostava aiheet ja jottei tämä aihe menisi ihan bimboiluksi, niin kerrottakoon että isot rinnat voivat näyttää hyvältä kun ne hölskyvät t-paidan alla, mutta kun leivot niitä nniin huomaat että ne ovat hikiset, suonikkaat, rasvaiset, mustelmaiset ja raskaat.
"Keskikokoiset ovat kauniimmat"
MarttyyriMallari-TTt
Isot tissit
8
690
Vastaukset
- varten :
leivottaminen on huorrraaamista
- hämillään..
mikä saa naisen kirjottamaan tänne pienempien tissien puolesta? ettei nyt olisi oma lehmä ojassa?
Varmaan jokainen poika, joka isoihin rintoihin on tutustunut, tietää jo ihan tällä ikää itsekin, että ne eivät ole "rasvaiset, suonikkaat jne." Tai sitten minä olen törmännyt moneen uniikkiin pariin, koska voin avoimesti tunnustaa ihailevani isoja tissejä.- Olen varma
Olen varma, että marttyyri tarkoitti bodattuja tissejä. Sellaisia, jotka ovat täyttä lihasta, ei rasvaa ollenkaan. Ei ihmekään, että vanhemmiten niihin tulee epämääräisyyksiä pintaan.
- entäpäs
mitä mieltä olet pienistä rinnoista?
- firerose
olla niin kuin iso tissinen? Kokoa?
voivat olla ihan ok kanssa ja jättirinnat ovat kaiketi kokoa E. Eli ei se koko vaan ulkonäkö.
"Tits and asses"
MarttyyriMallari-TTt- puhut
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
voivat olla ihan ok kanssa ja jättirinnat ovat kaiketi kokoa E. Eli ei se koko vaan ulkonäkö.
"Tits and asses"
MarttyyriMallari-TTtPienet ne olla pitää!
- myös kin
rintojen iästä. Oletkos huomannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850