Otetaan nyt kerrankin täällä esiin miehiä oikeasti kiinnostava aiheet ja jottei tämä aihe menisi ihan bimboiluksi, niin kerrottakoon että isot rinnat voivat näyttää hyvältä kun ne hölskyvät t-paidan alla, mutta kun leivot niitä nniin huomaat että ne ovat hikiset, suonikkaat, rasvaiset, mustelmaiset ja raskaat.
"Keskikokoiset ovat kauniimmat"
MarttyyriMallari-TTt
Isot tissit
8
713
Vastaukset
- varten :
leivottaminen on huorrraaamista
- hämillään..
mikä saa naisen kirjottamaan tänne pienempien tissien puolesta? ettei nyt olisi oma lehmä ojassa?
Varmaan jokainen poika, joka isoihin rintoihin on tutustunut, tietää jo ihan tällä ikää itsekin, että ne eivät ole "rasvaiset, suonikkaat jne." Tai sitten minä olen törmännyt moneen uniikkiin pariin, koska voin avoimesti tunnustaa ihailevani isoja tissejä.- Olen varma
Olen varma, että marttyyri tarkoitti bodattuja tissejä. Sellaisia, jotka ovat täyttä lihasta, ei rasvaa ollenkaan. Ei ihmekään, että vanhemmiten niihin tulee epämääräisyyksiä pintaan.
- entäpäs
mitä mieltä olet pienistä rinnoista?
- firerose
olla niin kuin iso tissinen? Kokoa?
voivat olla ihan ok kanssa ja jättirinnat ovat kaiketi kokoa E. Eli ei se koko vaan ulkonäkö.
"Tits and asses"
MarttyyriMallari-TTt- puhut
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
voivat olla ihan ok kanssa ja jättirinnat ovat kaiketi kokoa E. Eli ei se koko vaan ulkonäkö.
"Tits and asses"
MarttyyriMallari-TTtPienet ne olla pitää!
- myös kin
rintojen iästä. Oletkos huomannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693