Epilointi -> pilkut!? (ks. KUVA!)

muillakin ongelmaa?

Olen epiloinut sääriäni jonkun aikaa ja ainahan karvatupet ovat tulleet kirkkaanpunaisiksi, mutta yleensä yön aikana laantuneet. Yleensä tosin olen antanut niitten rauhoittua kauemmin/pitänyt löysiä pyjamahousuja epiloinnin jälkeen, eilen sitten laitoin melkein heti sukkahousut jalkaan.

Onkohan tämä vaikuttanut asiaan, sillä nyt jotkut karvatupista ovat oudon tummanpunaisia? Eivät läheskään kaikki, mutta sääreni ovat pilkulliset, ei mikään kovin kaunis näky!
Kuva:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1631794.jpg

Mitä asialle voi tehdä? Auttaako rasvaus, puhdistusaineella puhdistus, kylmä vesi...? Pilkut eivät siis varsinaisesti ole 'ärtyneen' kirkkaanpunaiset, vaan tummemman väriset.

Toinen ongelma on, että säärissäni pukkaavat näkymään nuo karvatupet lähes aina jonkun verran, kuten kuvasta näkyy... vaikka sääreni olisivat sileät, enkä epiloisi niitä, vaan vaikka sheivaisin, niin aina näkyy rumasti nuo pilkut :( Mikäs siihen neuvoksi?

6

2561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ejriogjrgjo

Tosi ärsyttävää. Käytän usein kevyesti päivettävää kosteusvoidetta, se tekee ihonvärin huomattavasti tasaisemmaksi ja noi pilkut ei paista niin selvästi.
      >:(((

• oli kuin

mun säärestä otettu!!
      Tiedän, tosi ärsyttävää!
      Apukeinoja en tiedä, sorry!!

• Kurjaa..

Siis mulla ainakin toistaiseksi lähti toi ongelma, kun aloin sheivauksesta siirtyä epilointiin..

• nooris

Luin toisessa keskustelussa että joku sai pilkkuongelmaansa helpotusta taputtelemalla jälkeenpäin desinfiointiainetta (Septidiniä saa spray-pullossakin) punottaviin kohtiin, eli pilkkujen päälle. Siinä keskustelussa puhuttiin bikinirajasta, mutta sama pätee varmasti jaloissakin.

Tuohan saattaisi auttaa. Ja jälkeenpäin tämä samainen henkilö kosteuttaa ihon hyvin, joka aina pitäisi tehdä.

• ....sama vika....

Omat jalkani näyttävät jopa pahemmilta kuin sinun jalkasi. Olen kokeillut vaikka mitä, enkä saa niistä näpyttömiä. Kesäisin en kehtaa pitää mitään hameita tai mekkoja, capreja enkä shortseja ettei vain pilkulliset jalkani näkyisi toisill ihmsille. Todella ärsyttävä ongelma, eikä tätä ymmärrä kuin sellainen jolla on myös näppyläiset jalat.

Kertokaa te näpyttömät vinkkejä mitä näille voisi tehdä. Jos vaikka joku uusi vinkki tulisi.

Epiloin sääreni, rasvaan ne, mutta mikään ei tunnu auttavan. =(

• jos...

se rasvaus nimenomaan tekee näpyt. Itse annan ihon rauhoittua vuorokauden ennen kosteusvoiteen levittämistä. Enintään desinfioin vaikkapa NeoAmiseptilla ettei tule tulehduksia. Omasta mielestäni avoin karvatuppi ei oikein pidä siitä että sinne tungetaan jotain epämääräistä rasvaa. Näppylöitä ei ole ollut koskaan ja jos karvatupet on punoittaneet, se häviää ehkäpä tunnissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe