Onko kokemuksia tuotteesta? Ite aloitin kuurin eilen ja voin sanoa että vessassa on saanut asua.
Ortis MethodDraine Detox
painonpudottaja85
2
4298
Vastaukset
- detox-tabletit
Aloitin joku aika sitten detox-tableteilla, mutta keskeytin kuurin, koska en pystynyt keventämään ruokavaliota. Kudoskipu ja turvotus oli syynä kuurin keskeytykseen. Aloitin kolme päivää sitten uudelleen ja nyt olo on erilainen. Olen koettanut ruokailla kevyemmin. Nyt on ihan hyvä olo. Painoa on lähtenyt korkeintaan kilon verran. Syynä saattaa olla liikuntakin.
Suurimmaksi ongelmaksi olen kokenut sen, ettei suoli tyhjene.. ilmeisesti tarvitsee sen kahvin :) Tyhjennyksiin en vielä ole alkanut.
Tarkoitus olisi jatkaa slimillä, jos kaikki olo pysyy hyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835